PDA

View Full Version : Het Nederlandse hoekje 2017

Pages : 1 [2] 3 4

Lotte84
May 22nd, 2017, 04:06 AM
Elena, HT zou ik niet overwegen. Voor mij persoonlijk gaat dat echt te ver. Ik heb geen swayplan gekocht, maar heel veel gelezen op de website.

Fiep, jeetje, wat vervelend dat het zo lang duurt. Kan me goed voorstellen dat je het op een gegeven moment niet veel langer meer volhoudt. Lijkt me ook heel lastig dat het toch je vruchtbaarheid zo aantast. Ik kan er nog niet over meepraten, want wij beginnen midden juni. Hiervoor was ik steeds binnen een/twee maanden zwanger, maar ik besef me dat dit nu wel eens anders zou kunnen gaan...

Fiep
May 22nd, 2017, 08:08 AM
Ik was bij mijn zoontje de eerste maand zwanger...

Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk

Lotte84
May 22nd, 2017, 11:27 AM
Dat vind ik best heftig om te lezen Fiep! Atomic geeft aan dat je er ongeveer even lang over zou moeten doen om zwanger te raken, maar dat is dus niet het geval.

Anne37
May 31st, 2017, 08:48 AM
Hoi! Waarom wordt de methode van Noor.lan.der ook alweer afgeraden? Haar site is wel positief...

Lotte84
June 2nd, 2017, 04:55 AM
Fiep; hoe gaat het nu met je?

Anne37; volgens mij is dat dieet een combinatie van IG en GD. Ik heb er zelf ook nog even naar gekeken, maar vond het nogal prijzig en ook meteen zo "officieel".

Bij mij gaat het goed. Inmiddels 5kg afgevallen; dieet en 6x pw min. een uur stevig wandelen houd ik goed vol. Ik vind alleen sociale activiteiten best lastig in te plannen icm het dieet. Over ongeveer twee weken onze eerste poging; ik begin het nu wel erg spannend te vinden!

Charly123
June 7th, 2017, 03:10 PM
Ik sluit mij graag aan!

Charly123
June 7th, 2017, 03:13 PM
Mag ik weten welke manier je hebt gebruikt of kliniek om je gezin compleet te maken?

Anne37
June 7th, 2017, 05:18 PM
Hoi Cheryl,

Het is hier heel rustig de laatste tijd. Welkom! Hoe ziet jouw gezin er nu uit?

Anne37
June 7th, 2017, 05:21 PM
Hi Lotte,

Ja dat andere dieet is best duur las ik! Wel knap dat je met twee kinderen nog de tijd hebt om 6x te wandelen 's avonds! Ik zou echt niet weten hoe ik dat sporten zou moeten inpassen ivm werk huishouden etc.

Lotte84
June 10th, 2017, 03:44 PM
Anne37; het is ook echt inpassen hoor. Ik werk drie dagen, twee dagen daarvan loop ik 's avonds en één rustdag. De andere dagen loop ik overdag met de kinderen in de wandelwagen (in het weekend met man erbij). Best lastig icm huishouden en sociale verplichtingen, maar ik wil het gewoon echt doen. Zeker omdat ik bij de eerste poging pas 6,5wk op dieet ben (wel al 8kg afgevallen, yes!). Vorig weekend liepen we 's ochtends met het hele gezin al om 7.45u buiten. Héél bijzonder voor ons haha!

Lotte84
July 5th, 2017, 09:03 AM
Fiep, hoe gaat het bij jou?

Dutchgirl
July 8th, 2017, 01:51 PM
Hoi meiden, gebruiken jullie nog vezeltabletten voor elke maaltijd?
Ik gebruikte eerst Chitosan maar dat vind ik niet meer bij het Kruitvat..

Fiep
July 9th, 2017, 07:19 AM
Ik zit weer vlak voor een poging. Sway wel minder intensief maar nog wel strak dieet in de laatste week voor poging. Nu 8 maanden bezig... Bizar had dit nooit gedacht..

Lotte84
July 10th, 2017, 04:22 PM
Dutchgirl, ik gebruik psysilium husk tabletten van Holland & Barret (De Tuinen). Vaak in de aanbieding.

Fiep, had zo voor je gehoopt dat je al zwanger zou zijn. Hopelijk deze maand! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Vind het echt knap dat je het al zo lang volhoud.

Ik zit pas in m'n tweede TTC maand (nu 12w op dieet en 6x 60min beweging), maar schrik echt van het effect op mijn cyclus. Ik krijg gewoon geen positieve ovulatietest. De vorige keer super duidelijk en heel regelmatig. Vorige maand ineens een hele korte cyclus, waardoor de poging op goed geluk (want geen positieve ovulatietest...) compleet kansloos is geweest. Deze maand ook nog steeds geen positieve test gehad en dat kan gewoon bijna niet. Of de cyclus is nu ineens extreem lang....nu toch, op advies van Atomic, maar een random poging gedaan en wel door testen. Maar ik word er enorm onzeker van en weet echt niet wat ik van die gekke cyclussen moet vinden. Ik heb altijd op de dag af voorspelbare cyclussen gehad en de vorige keer, net als jij, de eerste maand zwanger. Drink jij nog alcohol? Vind ik ook lastig, omdat ik geen idee heb of/wanneer ik ovuleer. Hoeveel uur vast jij? Zit nu nog op 16u, maar vraagt het nodige planwerk. Denk eraan om er 14u van te maken, zodat het wat makkelijker in te passen is in het dagelijks leven.

Hoe ga jij om met sociale (eet)activiteiten? En ben je in de tussentijd nog met vakantie geweest? Ik ga in september, maar twijfel of ik die maand over moet slaan...Eigenlijk wil ik dat niet, maar of ik het risico durf te nemen....

Boyboy
July 11th, 2017, 05:52 AM
-

Dutchgirl
July 11th, 2017, 07:05 AM
Lotte dank je!
Kom je aan je vetten en eiwitten? Anders eens per week kwark of zalm, dat je genoeg vetten binnenkrijgt. Anders kun je inderdaad moeite krijgen met ovuleren...

Boyboy ik vraag het voor een vriendin :)
De meisjes doen het goed, het zijn echte dametjes met de haartjes mooi en tutten. Heerlijk, maar ik ben wel uitgeswayd nu ;)

Over je supplementen weet ik even niet, ik ben best veel vergeten van wat ik deed. En helaas kan ik niet meer bij mijn plan...

Fiep al 8 maanden... Pff sterkte meid!

Lotte84
July 12th, 2017, 04:37 AM
Leuk meer activiteit hier!

Boyboy, in onze sociale omgeving wordt er ook heel HE gegeten en niemand weet van onze plannen (en dat hou ik graag zo :-)). Het valt natuurlijk wel op dat ik ben afgevallen, maar dat is niet erg. Ik ben nu 11w op dieet & bewegen. Ik loop 6x per week een uur. In het weekend en op mijn vrije dagen met de jongens in de kinderwagen (voldoende crackers/fruit mee voor ze, anders duurt een uur veel te lang) en op twee werkdagen loop ik 's avonds. Derde werkdag is rustdag. Het is absoluut plannen en niet altijd makkelijk, maar vind het wel een belangrijke om te blijven doen. Alleen, hoe lang is het vol te houden? Voorlopig nog wel hoor, maar stel dat het langer dan een half jaar duurt voordat ik zwanger ben wordt het toch wel pittig. We zullen zien!

V.w.b. supplementen, ik gebruik ook foliumzuur eigen merk van de Etos. Verder psysilium husk voor elke maaltijd en 1x per dag een beetje Ceylon kaneel. Mijn man nam 2x per dag cranberry, maar de twee potjes zijn op en ik denk niet dat ik het nog ga kopen. Dan misschien toch eerder OLE, maar dat vind ik best wel prijzig eerlijk gezegd. Daarnaast is mijn man niet zo'n voorstander van pillen.

Qua avondeten doe ik eigenlijk niet zoveel anders dan normaal, alleen dan zonder vlees/met vleesvervanger. Ik eet veel risotto's, maaltijdsoep met brood, volkoren pasta met groenten/saus, ovenschotels, falafel of gewoon AGV (en voor mij dan een groenteburger).

Dutchgirl, wat leuk een tweeling! Hoe oud zijn ze? Ik heb een jongenstweeling. Qua vetten en eiwit zit ik tussen de 40 en 50 (met soms uitschieters naar 55/60), dus op zich prima. Qua calorieën zou ik nog wat kunnen ophogen; zit tussen de 1350 en 1650. Eigenlijk hoop ik nog wat meer gewicht te verliezen.

Maar....ik heb gisteren eindelijk een positieve ovulatietest gehad! Ik was zo ontzettend blij, stom hè. Mijn man zei; het lijkt wel of je een positieve zwangerschapstest hebt haha! Ik vind het gewoon heel fijn om na al dat testen nu in ieder geval een eisprong te vinden. Zondag hadden we, op advies van Atomic, al een random poging gedaan en vanochtend nog een keer (E4D). Ik twijfelde nog best wel over de poging van vanochtend, maar stel dat de eisprong toch nog 36u duurt dan is het zaad van zondag al dood. Mocht ik toch gisteren al de eisprong hebben gehad, dan telt alleen de poging van zondag natuurlijk. Ik ben hoe dan ook blij dat we in ieder geval een echte poging hebben kunnen doen. Hoe pak jij het aan Boyboy? En hoe ging dit bij jou Dutchgirl?

Farmgirl
July 12th, 2017, 01:30 PM
Hoi,

Wat fijn om een NL hoekje te vinden! Ik ben net nieuw hier en zie zowat door de bomen het bos niet meer door alle info :)
Anyway, misschien handig om me even voor stellen: 33 jaar, wens om meisje te krijgen, helaas endometriose, probeer vegan te eten.

Durf met niemand over het sway idee te praten, omdat men waarschijnlijk heel raar op kijkt en ik mij ook besef dat een gezond kindje (of überhaupt alleen al de mogelijkheid om een kindje te krijgen) het belangrijkste is.

Gr.
F

Boyboy
July 13th, 2017, 03:02 PM
-

Charly123
July 15th, 2017, 05:32 AM
Dankje Boyboy,

Ik zie nu pas het bericht. Ik begrijp niks van deze website hoe het werkt. Ik krijg geen melding hiervan.

Ik ben bezig een kliniek aan het zoeken voor volgend jaar ik wil voor een meisje of tweeling gaan. En graag een meisje s dieet volgen. Ik ben nu ook al begonnen met afvallen. Dus als iemand mij advies wilt geven voor een goede kliniek en een meisjes dieet graag! Ik ben nu 34 en partner 37 dus heb het gevoel dat de tijd dringt. Ook heeft mijn partner een medische indicatie (verwijzing huisarts) dus misschien kan ik daar wat mee doen.
Ik hoop echt van jullie te horen, ik zit er dasgelijks op.
Groet
Charly

Lotte84
July 15th, 2017, 12:45 PM
Welkom Farmgirl en Charly123!

@Charly123, ik weet niets van klinieken, dus daar kan ik je niet meehelpen. Ik doe zelf een combinatie van het LE en PCOS dieet.

@Boyboy, ik wacht even tot mijn NOD (26 juli). Anders ga ik ook OLE bestellen voor man. Weet jij hoe lang je dit moet innemen voor de attempt? Heb je al twee opposites gehad met dit dieet en exercise? Ik snap dat je dan voor een dag later gaat. Jullie gaan ook voor een derde lees ik, wij ook.

Farmgirl
July 18th, 2017, 02:52 PM
Hoi Boyboy!

Ik heb nog geen kinderen, dit wordt de eerste keer dat we het gaan proberen.
Geen idee of endo de girl kant op swayt. Zou mooi zijn :)

Heb jij kinderen of aan het swayen op dit moment? :)

Fiep
July 20th, 2017, 01:26 PM
Meiden ik ben niet zo actief meer hier, want ik zit er een beetje doorheen. Weer ongesteld geworden... Maand 9 intussen.. Ik ben al losser met fietsen en dieet, ik weet gewoonweg niet wat ik wel of niet moet skippen van de sway om überhaupt zwanger te worden. Maar wil dolgraag wel roze...

Lotte84
July 21st, 2017, 03:36 AM
Fiep, ik snap helemaal dat je er doorheen zit...Wat doe je nu nog wel qua swayen? Ik zou denk ik de focus houden op dieet (calorieen wel naar boven bijstellen), beweging en evt. supplementen achterwege laten. Doen jullie nog one attempt? Zo ja, zou ik overstappen op E4D. Volgens mij heb ik ook weleens iets gelezen van AS dat er supplementen zijn die je juist kunt nemen als het swayen langer duurt? Misschien een optie?

Weet je of je LP fase lang genoeg is?

Een dikke knuffel voor jou!

Fiep
July 21st, 2017, 12:45 PM
Nee dat is het juist, mijn lp wordt steeds korter, 8 of 9 dagen.. Volgens mij door het fietsen. Maar fietsen schijnt echt goed te swayen. Ik doe al meerdere attempts, zo lang ik smiley heb op cb test, pogingen tot smiley leeg is. Verder eet ik vaak vanaf cyclus dag 4 vega. Calorieën tel ik al maanden niet meer. Probeer wat meer te eten want ik denk echt dat mijn lijf een zwangerschap nu gewoon niet pikt... Ik ga deze maand maar wel de supplementen weg laten...hoe is het met jou ?

Blue-Blue-Pink?
July 22nd, 2017, 03:03 PM
Ach Fiep, dat is niet te doen joh. Heb je al op het forum gezocht naar tips of aan AS gevraagd?
Volgens mij swayt dieet en sport sowieso het meest dus ik zou ook proberen te focussen op die twee. En dan idd hoog in je calorieen dus echt 1800/1900 ofzo. Ik hoop dat het helpt!

Lotte84
July 23rd, 2017, 08:51 AM
Herkenbaar hoor Fiep...mijn LF is ook nog maar 10/11 dagen ipv 14 en ga nu de 3e TTC maand pas in. Vorige keer in 1x zwanger, net als jij, heb ook echt het idee dat het je vruchtbaarheid flink aantast. Als het bij mij nog lang duurt, ga ik ook met meer stoppen, want nog veel meer leeftijdsverschil wil ik echt niet.

Ik eet vega, 3x pd, 16u vasten, cal 1400-1600, vet en eiwit 40-60, 3x gekookt ei pw, cd1-cd14 1x alcohol, 6x pw een uur stevig wandelen. Ik ben 12,5 kg afgevallen tot nu toe, nu kan ik dit prima missen, maar misschien toch wat veel voor het swayen... Ik merk dat de hele combinatie me inmiddels begint tegen te staan, het beïnvloed echt mijn dagelijks leven. En jij doet het nog veel langer..hoe ervaar jij Dit?

Qua supplementen neem ik vezels, foliumzuur en kaneel. Man nam cranberry, maar potje is op en ik vind het wel prima zo. Misschien OLE nog toevoegen.

Ik heb nog één maand en dan gaan we twee weken met vakantie. Ik heb zó geen zin om dan met alles door te gaan, maar een maand overslaan vind ik ook lastig. Ben jij nog met vakantie geweest of ga je nog?

Boyboy
July 24th, 2017, 07:51 AM
-

Lotte84
July 27th, 2017, 07:07 AM
Ik heb sinds zondag al het gevoel ongesteld te worden. Buikkrampen en opkomende migraine (heb ik altijd als ik ongesteld moet worden). Zondagavond wat bloed verloren en erna elke dag hooguit twee drupjes, maar het zet maar niet door. Heel gek. Vanochtend toch maar een test gedaan (NOD was gisteren op cd28, positieve ovulatietest cd14), hartstikke wit.

Ik snap er helemaal niks van. Ik word liever gewoon goed ongesteld, dan kunnen we door...

Vorige keer ineens een korte cyclus van 25 dagen, nu dit weer... Echt irritant als je dit niet gewend bent.

Fiep
August 3rd, 2017, 11:57 AM
Hoi Lotte
Hoe is het nu met jou? Ik heb net deze week weer een poging achter de rug. Ik heb supplementen geskipt en maar drie dagen cardio gedaan. Hopelijk nu eens raak. Hoop vooral dat mijn luteale fase nu eens wat langer is..

Lotte84
August 6th, 2017, 02:12 PM
Hoi Fiep,

Hopelijk nu écht raak! Ik ga voor je duimen! Eén poging gedaan of meer? Heb jij nu consequent korte cyclussen? Bij mij schiet het juist alle kanten op door het swayen; dan 25 dagen, afgelopen maand weer 32 dagen. Daar word ik erg onzeker van merk ik. Deze maand doe ik E4D, want van de onregelmatigheid icm de ovulatietesten voor one attempt werd ik heel onrustig.

Ik ben sinds een week ook regelmatig duizelig en hoofdpijn. Herken jij dit? Qua calorieën zit ik netjes tussen de 1500 en 1600, dus daar kan het niet aan liggen. Ben bang dat ik misschien nu al een vitamine tekort heb opgebouwd. Of een te lage bloeddruk heb gekregen door het swayen?

Fiep
August 6th, 2017, 03:45 PM
Ja dat herken ik hoor, dat is een magnesium tekort. Neem van aan, wees niet te streng voor jezelf. Op advies van atomic eet ik nul toch echt meer volvette dingen. Vaker zalm en 4 eieren per week. Je ziet wat het strenge dieet bij mij heeft gedaan, in oktober ben ik een jaar bezig! Daarnaast is het funest voor je lijf... Wat eet jij zoal en wat is je sport?

Fiep
August 7th, 2017, 06:50 AM
Nul = nu [emoji3]

Lotte84
August 7th, 2017, 10:39 AM
Magnesium tekort is het enige dat het niet kan zijn in mijn geval :). Ik ben mijn magnesium supplementen, die ik preventief gebruik om mijn migraine aanvallen in de hand te houden, blijven gebruiken. Volgens Atomic kon dit geen kwaad namelijk. Wellicht heeft het te maken met de 1/8 ts ceylon kaneel of de fiber die ik dagelijks neem. Of toch je lagere ijzer & zink, waar je haast niet onderuit komt met dit dieet.

Atomic gaf aan dat ik, vanwege een vermoedelijke lichte insuline resistentie, het beste een combinatie van LE & LE PCOS kon doen. Ik eet dus al dagelijks 250ml volle yoghurt en ook 3/4 eieren per week. Al voelt dit nu met de hele eieren discussie een beetje tegenstrijdig. Zalm eet ik niet, omdat ik niet van vis houd. Ik eet sinds de start volledig vegetarisch, maar denk eraan om wellicht af en toe wat kip of ander vlees te gaan eten.

Ik houd aan:

1500-1600 cal, eiwit en vet tussen de 40 en 55/60 (in de praktijk meestal 40/45), 16 uur vasten, drie eetmomenten, volledig vegetarisch, koffie 3/4x pd, alcohol AF-O (bijna elke dag)

Qua beweging loop ik sinds eind april zes dagen p.w. minimaal 60 minuten. In principe houd ik dit prima vol, maar ik bemerk wel dat het zwaarder wordt (wellicht nu pas echt effect van "uitputting").

Het begint nu op te vallen dat ik wat vage klachten begin te krijgen; hoofdpijn, duizeligheid, (onder) buikpijn en minder energie. En daarbij natuurlijk mijn cyclussen die ineens heel onregelmatig zijn (altijd op de dag af regelmatig geweest). Is dit herkenbaar?

Ik vind het getuigen van enorm veel doorzettingsvermogen dat je al zo lang aan het swayen bent. Ongelofelijk knap van je. Het doet echt veel met je lichaam én geest. Ik zie dat jouw zoon ook van 2014 is (in mijn geval zoons :)), op een gegeven moment begint ook het leeftijdsverschil mee te spelen.

Hoe staat jouw man er eigenlijk in? Het swayen beinvloedt het gezinsleven toch flink, in mijn geval in ieder geval wel. Mijn man heeft al meerdere keren aangegeven dat ik het mezelf niet zo moeilijk moet maken. Hij heeft absoluut een punt, maar mocht de derde weer een jongen zijn wil ik het gevoel en de rust hebben dat ik er alles aan heb gedaan. Ben jij tussentijds nog met vakantie gegaan? Heb je deze maand overgeslagen of toch zo goed mogelijk het swayen voortgezet?

Fiep
August 7th, 2017, 12:14 PM
Ik stuur je even pb, dat kletst wat makkelijker [emoji4]

Boyboy
August 22nd, 2017, 04:31 AM
-

Dolce
September 8th, 2017, 02:52 AM
Hi dames,
Zijn jullie nog actief hier?

Ik heb van mei tot augustus geswayed en toen in augustus op vakantie kon ik mijn dieet niet vasthouden.
Nu weer opnieuw beginnen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boyboy
September 8th, 2017, 09:17 AM
Ik Sway actief :)

Heb jij een persoonlijk plan? Wanneer wil jij je eerste attempt weer gaan doen?

Zie je verschil tussen wat je bij je meisje deed en wat je bij je jongen deed?

Dolce
September 10th, 2017, 02:35 AM
Hi,

Ik ga niet meer heel actief swayen.
De vakantiemaand wilden wij overslaan omdat ik dan niet op mijn dieet kon letten en actief kon zijn.

Heb afgelopen cyclus (normaal 28-30dgn) 1 x onbeschermd op dag 8 sex gehad en mijn eisprong was blijkbaar vroeg op dag 10[emoji50]. Heb een innestelingsbloeding gehad en twee positieve testen en nu negatief en ongesteld geworden.

Ben er verdrietig van en merk ook dat ik mijn lichaam in een betere conditie wil brengen zodat het misschien wel blijft zitten volgende keer.
Ben ook al zat van het gestress hieromheen, knap dat sommigen het zo lang volhouden.

Mijn poging zal dus deze maand zijn met minimale sway.

Dolce
September 10th, 2017, 02:45 AM
Je vroeg wat ik anders deed bij mijn meisje dan bij de boys.

Ik stond erg vroeg op 05:15 en had geen ontbijt tot 09:30.
Enkel zwarte thee en slappe automaat koffie 🤢
Heeeel veel bewegen overdag, ik had toen een baan waarbij ik de hele dag liep en trappen op en af ging (op hoge hakken[emoji16])
Ik ben 1.79 en woog 65kg en viel af tot 63kg.
At vooral brood en yoghurt en koekjes overdag.

Bij de jongens at ik de hele dag door. Ontbijt fruitsmoothie en dan brood en espresso met veel melk, croissantje voor lunch en koekjes en chocolade tussendoor. Avondeten vaak groenten met rijst en kip of pizza.
Veel snacken in de avond, chips en chocolade.
Gewicht was 66kg en bewegen alleen overdag wandelen met de wagen of wat fietsen op de bakfiets, niet heel intensief.

Ik denk dat vroeg op en geen ontbijt in combi met heel actief zijn in de ochtend het toen hebben gedaan voor mij.
Oh en 1 x sex op dag 9 in de cyclus dat ik zwanger raakte van mijn dochter.

Thes
September 11th, 2017, 05:25 AM
Hoi allemaal!

Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar ik wilde hier toch na een hele lange tijd even laten weten hoe het met ons gaat! Ik heb van oktober 2015 tot juli 2016 streng geswayd incl sport en alles wat maar wordt aangeraden. M'n cyclus was compleet van slag, en ik had flink ondergewicht.
Net voordat ik het allemaal wilde opgeven (was niet meer te doen na 10 maanden...) was ik zwanger!
We hebben er tijdens de zwangerschap voor gekozen om het geslacht niet te weten, maar ik voelde aan alles dat het een jongetje zou zijn.

Ik heb er toen voor gekozen om hier tijdens mijn zwangerschap niet meer te komen. Vooral uit zelfbescherming, ik stond er zo positief in (ook bij de gedachte aan een jongetje in m'n buik) dat ik ontzettend bang was om dat gevoel kwijt te raken. 'BoyBoy en Honingbijtje, bedankt voor jullie lieve privéberichtjes, en sorry dat ik nooit geantwoord heb... maar ik kon het gewoon echt niet aan om erop te reageren.

En toen...in april na een zware zwangerschap en een prachtige bevalling is onze lieve 3e zoon geboren. Ik zag meteen dat het een jongen was en was totaal niet teleurgesteld of wat dan ook, waar ik van tevoren bang voor was. Ik vond m meteen prachtig en was (ben) helemaal gelukkig met m'n drietal!
Tot nu toe heb ik dit gevoel vast kunnen houden, hij is nu bijna 5 maanden en het is zo enorm genieten! Ook als ik zie hoe de jongens op elkaar reageren en hoe blij de anderen met de jongste zijn, is dat echt geweldig!

Nu (pas) na bijna 5 maanden voel ik me sterk genoeg om hier weer even te komen buurten. Ik denk niet dat ik actief mee ga schrijven, maar ik wilde jullie toch even laten weten hoe m'n (hele sterke) sway toen is afgelopen.

Of we nog voor een 4e kindje gaan weet ik nog niet. Ik zou het wel willen, maar m'n man twijfelt nog. Wat ik goed kan snappen want het is een drukke boel met 3 kindjes.
Swayen wordt het iig nooit meer. Het is zo zwaar geweest, dat kan ik niet nog een keer aan.
Stel dat we voor een 4e gaan, dan is een jongen net zo welkom of we kiezen voor HT, maar dat laatste is voorlopig nog een veel te grote drempel.

Heel veel succes allemaal met alles!

Liefs,
Thes

Boyboy
September 11th, 2017, 02:50 PM
-

HoningBijtje
September 11th, 2017, 02:53 PM
Ha Thes! Bij toeval ben ik vandaag ingelogd en ik zie je bericht, wat fijn om te lezen!! Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
Ik vind het ontzettend knap hoe je ermee omgaat en wat fijn dat je je zo goed voelt en dat je kunt genieten van je jongens.
Ik heb nog vaak aan je gedacht en hoopte dat het goed met je zou gaan.
Denk ook nog vaak terug aan de swayperiode.. nu zo'n 2 jaar geleden begonnen we bijna. Ik heb maar 3,5 maand geswayed maar het doet zoveel met je, ook vooral mentaal. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nooit meer gaat swayen.
Ik wens je het allerbeste en heel veel geluk met je gezin! :luck: :bighug:

Anne37
September 13th, 2017, 02:42 AM
Thes gefeliciteerd met jullie lieve zoon!

bigwishpink
September 23rd, 2017, 01:03 PM
Pittig hoor dat strenge swayen, en zeker respect als je het zo lang kunt volhouden!

Ik ben hier ook al lang niet meer geweest. Zo heel af en toe kijk ik nog eens! Onze dochter is alweer bijna 11 weekjes oud!
Ik hoop dat iedereen een succesvolle sway mag hebben! [emoji8]

Boyboy
September 29th, 2017, 07:45 AM
-

Mickey2014
September 30th, 2017, 08:27 AM
Hallo meiden! Ik ben erg benieuwd hoe t met jullie gaat. Mag ik af en toe weer wat mee komen kletsen?
Onze dochter is 21 september 1 jaar geworden.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170930/c000f70fc37d288936698ea1907d316f.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170930/e63042668331faee335284ac0509f73c.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170930/d55dd39c44741f228d6cd22609b49c64.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170930/bdc17dc9691eb5a353d7a1eac0e34949.jpg

Blue-Blue-Pink?
October 2nd, 2017, 01:55 PM
Wat een schatje mickey!

Mickey2014
October 2nd, 2017, 02:08 PM
Dankjewel!

Mommyrk
October 3rd, 2017, 04:37 PM
Hoi allemaal,

Hier een nieuwkomer! Ik ben moeder van 2 zoons, 6 en 3 jaar. Droom mijn levenslang al pink! Beide zwangerschappen echt moeite mee gehad, maar zodra ze geboren waren gelukkig nergens last van. Een dochter blijft knagen... een derde kindje heeft daar zeker ook mee te maken. De laatste kans benutten en anders weet ik dat zodra het er is ook goed is. Ik wil achteraf geen spijt hebben. Wel heb ik voor mezelf een deadline bedacht, 3 pogingen en dan klaar. Is weinig en krap maar geloof in het lot. Heb jarenlang research gedaan. Kwam altijd uit of natrium-kalium arm dieet en hoog calcium-magnesium in combi met de shettles methode. Ook contact gehad met A. Noorlander, maar dat was €3000 totaal met 80% garantie. Voelde niet goed. Op eigen houtje via igender veel gevonden maar best gedateerd en heftig dieet. Op genderdreaming ging wereld voor me open. Heel logisch verhaal van testosteron verlagen, bloedsuikerspiegel laag houden. Ik wil er voor gaan. Nu ben ik best slank en bang voor ondergewicht met zoveel sporten.

Verder wil muntthee gebruiken om testosteron te verlagen. Ooit een onderzoek gelezen dat dominante vrouwen meer zoons krijgen vanwege hoog testosteron. Magnesium pillen, vitamine b6?? En vitex twijfel ik over omdat mijn cyclus regelmatig is. Zoutloos eten belangrijk?? Is shettles methode nog aan te raden? En ph verlagen? Door middel van lime douches of juist rephresh?? Bij dieet van noorlander mag je geen kraanwater gebruiken, in LE dieet wel??
Verder man vooraf paar keer zaadlozing hebben en 1 addempt, geen orgasme, missionaires positie. DH wil geen dieet of supplementen gebruiken, hij mag espresso en alcohol gebruiken toch?

Veel vragen en hopelijk is dit beetje een goede sway!! Enorm spannend! Soms zie ik mensen met 3 dochters en dan wil ik bijna vragen hoe heb je dat gedaan?? Zoiets magisch voor jongensmoeders is dat. Hopelijk wordt mijn wens vervuld.

Bedankt alvast en iedereen succes!!

Mommyrk
October 3rd, 2017, 04:38 PM
Hoi allemaal,

Hier een nieuwkomer! Ik ben moeder van 2 zoons, 6 en 3 jaar. Droom mijn levenslang al pink! Beide zwangerschappen echt moeite mee gehad, maar zodra ze geboren waren gelukkig nergens last van. Een dochter blijft knagen... een derde kindje heeft daar zeker ook mee te maken. De laatste kans benutten en anders weet ik dat zodra het er is ook goed is. Ik wil achteraf geen spijt hebben. Wel heb ik voor mezelf een deadline bedacht, 3 pogingen en dan klaar. Is weinig en krap maar geloof in het lot. Heb jarenlang research gedaan. Kwam altijd uit of natrium-kalium arm dieet en hoog calcium-magnesium in combi met de shettles methode. Ook contact gehad met A. Noorlander, maar dat was €3000 totaal met 80% garantie. Voelde niet goed. Op eigen houtje via igender veel gevonden maar best gedateerd en heftig dieet. Op genderdreaming ging wereld voor me open. Heel logisch verhaal van testosteron verlagen, bloedsuikerspiegel laag houden. Ik wil er voor gaan. Nu ben ik best slank en bang voor ondergewicht met zoveel sporten.

Verder wil muntthee gebruiken om testosteron te verlagen. Ooit een onderzoek gelezen dat dominante vrouwen meer zoons krijgen vanwege hoog testosteron. Magnesium pillen, vitamine b6?? En vitex twijfel ik over omdat mijn cyclus regelmatig is. Zoutloos eten belangrijk?? Is shettles methode nog aan te raden? En ph verlagen? Door middel van lime douches of juist rephresh?? Bij dieet van noorlander mag je geen kraanwater gebruiken, in LE dieet wel??
Verder man vooraf paar keer zaadlozing hebben en 1 addempt, geen orgasme, missionaires positie. DH wil geen dieet of supplementen gebruiken, hij mag espresso en alcohol gebruiken toch?

Veel vragen en hopelijk is dit beetje een goede sway!! Enorm spannend! Soms zie ik mensen met 3 dochters en dan wil ik bijna vragen hoe heb je dat gedaan?? Zoiets magisch voor jongensmoeders is dat. Hopelijk wordt mijn wens vervuld.

Bedankt alvast en iedereen succes!!

Blue-Blue-Pink?
October 6th, 2017, 12:40 PM
Hi mommyrk, welkom! Het is hier wat stil de laatste maanden, maar ik zal proberen wat vragen te beantwoorden.
Ik zelf geloof vooral in het LE dieet in combinatie met sporten. PH verlagen, zoutloos eten, het is allemaal minder van belang. Mogelijk zal je cyclus al in de war raken van het dieet dus ik weet niet of je dan nog vitex wil doen. Ik heb het niet gebruikt. Ik zou wel chitosan gebruiken als ik jou was. DH mag gewoon koffie en alcohol en jij mag gerust kraanwater.
Het klinkt als een goede sway.
Succes!

Boyboy
October 6th, 2017, 03:23 PM
-

aline872000
October 8th, 2017, 02:04 AM
Hallo iedereen,
Ik lees hier al een tijdje mee. Ik ben mama van 3 prachtige zonen en na veel wikken en wegen hebben we besloten om nog voor een 4e kindje te gaan. Mijn droom is om naast die 3 prachtige zonen nog een dochter te mogen hebben.
Hoe lang moet je swayen om het best kans te hebben? Kan dit op eigen houtje of schaf ik me het best zo'n plan aan bij Genderdreaming?
Hoewel ik al heel wat heb meegelezen is het voor mij toch allemaal redelijk onbekend.
Alvast bedankt voor de reacties [emoji4]

Boyboy
October 8th, 2017, 08:31 AM
-

aline872000
October 8th, 2017, 12:48 PM
Welkom Aline! Herken jij jezelf in het typische eetgedrag waarmee je je jongens kreeg?

Je kunt het LE dieet (zie hierboven) minimaal 12 weken doen, met 3 tot 4 koppen koffie op een dag, sporten, alcohol, fiber en 1 attempt. Is dat te doen voor je?

Dag Boyboy,
M'n eetgedrag is al altijd hetzelfde, dus dat herken ik wel.
Ik wil zeker het LE dieet doen, maar voor koffie en alcohol moet ik al passen want dat drink ik écht niet, lukt dat dan nog?

Alvast bedankt voor je reactie [emoji4]

Boyboy
October 8th, 2017, 03:39 PM
-

Fiep
October 9th, 2017, 09:49 AM
Hoi allemaal,
Hier eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben eindelijk zwanger! Na 11 maanden dieet en pogingen vanaf januari.
Ik kan het nog niet geloven en hoop dat mijn wens uit mag komen.
Liefs Fiep

Mickey2014
October 9th, 2017, 10:56 AM
Gefeliciteerd fiep!! Spannend hoor!

Anne37
October 9th, 2017, 02:01 PM
Super gaaf Fiep! Ik hoop dat alles ok gaat met je zwangerschap!

Boyboy
October 9th, 2017, 04:17 PM
-

Mommyrk
October 10th, 2017, 02:58 AM
Bedankt voor jullie reacties! Ik was bij mijn zoontjes snel zwanger. Ik heb voor mezelf een soort deadline gesteld van 3 keer (is scheepsrecht) en anders gaan we verder als gezin. Het lot beslist zeg maar! Wil niet dit maanden gaan proberen. Het leeftijdsverschil vind ik dan ook te groot worden met de jongens. Merk nu best dat het relaxter wordt en je weer van voor op aan moet beginnen. Ik ben net een week bezig met het dieet en wil na 6 weken de eerste poging proberen. Volgens Atomic moet dit kunnen gezien ik niet teveel mag verliezen in gewicht.

Het dieet moet te doen zijn alleen het sporten is lastiger. Ik ben helemaal niet zo'n sporter en dan 6 x per week een uur! Ik weeg nu 53 kg dus mag niet teveel van af, ik ben bang met dieet en sporten dat ik teveel ga afvallen. Is sport echt zo'n must?? Of couch patato ook best wat ik hier ook heb gelezen. Helemaal nu het in de avond koud en donker wordt is een uur lopen best pittig. Had ik in de zomer moeten doen.

Waar is chitosan voor?? Clomid heb ik ook aan gedacht maar verhoogd kans op tweelingen dat wil ik proberen te vermijden. Ik heb nog de pil liggen en zit erover te denken om deze een paar keer in te nemen voor de poging. Wat hormonen binnen zeg maar.

Alcohol mag je ook gewoon op de avond, dus niet bij een maaltijd. Dat moet geen probleem zijn 😉. Koffie ben ik nu mee begonnen, dit kan ook al in de ochtend toch? Wordt toch niet gezien als ontbijt?

heb nog weinig inspiratie voor lekkere maaltijden in de avond. Iemand een lekkere tip??

Succes allemaal!!

Fiep
October 11th, 2017, 09:37 AM
Dank jullie wel. Of ik vertrouwen heb.. Zodra je een positieve test in handen hebt slaat juist de twijfel toe.. Maar dat hou je. Een perfecte sway bestaat niet. We gaan het zien, ik ben in ieder geval trots op mezelf dat ik zo lang heb volgehouden!

bigwishpink
October 11th, 2017, 10:10 AM
@ boyboy ik had verder nog geen kinderen. Ik heb geswayed voor de eerste. Heb mijn sway wel in grote lijnen in het Engels. Zal hem bijvoegen!
Yesterday i had my BFP..!! It was the second round. Ik hope my sway was good but i know it was not perfect. (Never is i know)

Things i did do!

* Skipping breakfast
* two max three eating moments
* vegetarian all the time
* about 45-50 gr proteïne and 45-50 gr fat a day (hope it's not to much, sometimes even a little more but also less)
* exercise 4-5 times a week
* I did not exercise in the two ww after the first attempt and was not super strict with the dieet. Had some cheats..
* used chitosan and folic acid

My dh:
* used olive leaf
* drinking soymilk
* normally goes about three times a week to the gym but hasn't been there for about 6 weeks.
So he did not do the weight training for a while during the conception.
* he did not changed his diet

We did one attempt after opk. My dh did some releases in the week before attempt but i don't know how much exactly.
After 10-15 minutes after the attempt i went to the toilet.

Wat is je dochtertje alweer groot Mickey! Time flies!

En Fiep gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop zo voor je dat het harde werk beloond wordt!

Boyboy
October 12th, 2017, 06:41 AM
-

bigwishpink
October 15th, 2017, 04:53 AM
@boyboy

Ja die wens is er wel. Of ik dan ga swayen weet ik niet. Zou een zusje voor mijn dochter erbij wel heel erg leuk vinden. Maar een jongetje is ook erg welkom!

Boyboy
October 16th, 2017, 08:47 AM
-

aline872000
October 18th, 2017, 08:39 AM
Alles met m’n man besproken en vanavond koop ik me het plan op de site voor een meisje [emoji7] ik hou me voor dat het altijd een jongen kan zijn, maar dan heb ik het toch geprobeerd en valt mezelf niets te verwijten. Zouden dan ergens in januari ervoor gaan [emoji4] - ondertussen volg ik hier nog mee en hou jullie op de hoogte. Wie weet overlaad ik jullie nog met allerlei vragen! [emoji6]

Lotte84
October 22nd, 2017, 03:49 AM
Hoi allemaal,

Toch nog even een berichtje hier. Ik ben vandaag alweer 13 weken zwanger. Ik voel me erg beroerd, slaap bijna niet doordat ik ieder uur moet plassen en heb voortdurend stevige hoofdpijn. En dat met twee hyperactieve peuters...pittig!

Ik heb hier bewust niet meer gekeken sinds de positieve test, omdat ik me er nu niet teveel mee bezig wil houden. Het geslacht is bepaald en daar heb ik geen invloed meer op. De eerste week na de positieve test hield ik me continu bezig of ik het swayen wel goed genoeg had gedaan, heeft totaal geen zin natuurlijk! Nu "rustig" afwachten tot we meer weten. We gaan een geslachtsecho doen en laten niemand dit weten. Mocht het een jongen zijn, heb ik nog een paar weken om er rustig aan te wennen. Ik laat zeker nog even weten wat we krijgen!

Veel succes dames!

Mickey2014
October 22nd, 2017, 04:17 AM
Heb je geen 12 weken echo gehad?

Boyboy
October 22nd, 2017, 08:15 AM
-

Lotte84
October 22nd, 2017, 11:06 AM
Mickey2014, ik heb een 12 weken echo gehad. Gokken naar de NUB heb ik geen zin in :-).

Boyboy, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te doen. Maar het blijft een verhoging van de kans...Wat een rotopmerking van je man, ondanks dat hij het vast niet zo bedoelde. Die zou bij mij ook hard binnen komen. Probeer het verder zoveel mogelijk los te laten en op de automatische piloot je "programma" af te draaien. Dit hielp mij om niet teveel te stressen.

Dit is zo'n beetje wat ik heb gedaan:

Ik hield mijn eten bij via mijnvoedingscentrum.nl. Heel makkelijk, kan zowel via de website als via een app op je telefoon bijgehouden worden. Ik heb mijn standaard dagelijkse consumpties die ik niet hoef in te vullen en je kunt maaltijden toevoegen zodat je met één druk op de knop alles voor die maaltijd kunt toevoegen.

Ik eet redelijk veel volkoren. Dit op advies van Atomic, omdat ik waarschijnlijk een lichte insuline intolerantie heb. Dan is het beter om meer voor volkoren te kiezen (PCOS LE dieet). Ik heb eigenlijk zelf een combi tussen LE & PCOS LE gemaakt. Ik moet zeggen dat het voor mij ook beter/gezonder voelt om niet de witte variant te eten.

Supplementen: fiber (vezel), psyllium husk tabletten. Het zorgt voor een betere stoelgang en voller gevoel, maar i.h.k.v. een girl sway vooral dat vitamines & vet verminderd opgenomen worden door het lichaam. Verder tijdig gestopt met mijn multivitamine.

Ik ben wel iets losser qua dieet geworden, maar de hoofdlijnen hield ik aan. Wel werd ik minder krampachtig met hoeveelheid calorieën, vet/eiwit. Als we aardappels/groente/vlees eten, dan neem ik een vegaburger (vaak de biologische spinazieburger van de AH). Verder eet ik regelmatig falafelballetjes of gekruide tofu stukjes, bij bv (volkoren) pasta met rode saus of (volkoren) noodles met sojasaus en groenten. Als vleesvervanger neem ik ook regelmatig een ei of ik verwerk feta (light) of geraspte kaas in de maaltijd. Zongedroogde tomaten neem ik de laatste weken ook steeds meer (vaak in combinatie met spinazie risotto), dan wel de zakjes waarin ze gedroogd zitten en niet in olie. Er zitten veel calorieën in, dus neem niet teveel, maar wel perfect om je eiwitten vegetarisch aan te vullen. Eén keer per week eet ik zelfgemaakte soep met brood, zodat ik die dag wat meer "los kan gaan" met lekkere dingen.

Met mijn ontbijt varieer ik nagenoeg niet. Ik maak elke ochtend een smoothie van 250ml volle yoghurt, doosjevol aardbeien (AH), een banaan of ander fruit (laatste weken vaak watermeloen) en 200ml kokoswater. Als het teveel is, bewaar ik een beker in de koelkast voor bij de lunch of avondeten. Lunch is vaak twee volkorenboterhammen met aardbeien, soms iets anders; iets met ei of een tosti. Ik neem ook elke dag nog wat lekkers; dropjes, stukje Tony Chocolony, zakje snack a jacks of ijs.

Eten: 3x per dag (2 eetmomenten hield ik niet vol is gebleken, daar word ik duizelig van) met een vastperiode van 15-16 uur. Verder 6 x per week een uur (actief) gelopen.

Kun je hier iets mee? Hopelijk wel :-).

Mickey2014
October 22nd, 2017, 11:09 AM
Haha is goed hoor [emoji6] heb je zelf wel een vermoeden wat betreft de nub? (Zo ja, je hoeft niet te zeggen of je jongen of meisje denkt hoor)

Boyboy
October 22nd, 2017, 01:59 PM
-

Mickey2014
October 22nd, 2017, 02:04 PM
Nub is wel pas betrouwbaar vanaf 12+4. Voor die tijd kunnen ze nog op meisje lijken namelijk.

Ja t gaat heel goed met Eva! Ze kan sinds paar dagen staan en dat doet ze nu continu haha! De jongens zijn ook dol op haar en zij op hen. Echt leuk om te zien!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171022/39dde747701ac2f3d6aea89c8f2e499f.jpg

Mickey2014
October 22nd, 2017, 02:16 PM
En ik heb idd niet meer geswayed

Boyboy
October 22nd, 2017, 02:36 PM
-

Lotte84
October 22nd, 2017, 03:45 PM
Ik weet eigenlijk helemaal niets van de NUB af, dus heb geen idee als ik naar de foto kijk! Ik was 12w2d bij de echo.

Ziet eruit als een sterke sway Boyboy! En je man doet actief mee! Die van mij heeft ivm avondeten wel minder vlees gegeten, maar verder niets gedaan.

Mooi Mickey, erg lief! Hoe is 't om drie kinderen te hebben? Het lijkt mij pittig, zie er soms best tegenop. Drie onder de 3,5.

Mickey2014
October 22nd, 2017, 03:49 PM
Oei ja dat lijkt mij ook best zwaar drie kids onder de 3,5! Mijn jongens zijn al ouder dus dat scheelt echt heel veel. Oudste is bijna 8 en middelste 6,5.
Ik vind t erg leuk om drie kinderen te hebben. Twee oudere broers en jonger zusje vind ik prachtig. Maar ook omdat t nu compleet is.
Het is nu opzich niet drukker omdat Eva vrij rustig en makkelijk is. De jongens waren al druk haha! Maar de komst van Eva heeft veel goeds gebracht.

Lotte84
October 23rd, 2017, 02:39 AM
Dat is inderdaad een groter leeftijdsverschil. Wij hebben een tweeling, dus dan zitten ze automatisch al wat dichter op elkaar natuurlijk :-).

Mickey2014
October 23rd, 2017, 03:55 AM
[emoji23]

Elena86
October 23rd, 2017, 05:21 AM
Leuk dat hier eindelijk nog wat wat lezen valt :ballerina:.
Ik ga volgend jaar beginnen met de sway. Ik ga sowieso een plan kopen. Heb wel mijn eetgewoontjes al een beetje aangepast.
Ik probeer smorgens zo weinig mogelijk te eten. Smiddags soep met speltcrackers en hummus en savonds probeer ik wat meer vegatarisch te eten.
Soep mag toch het in LE dieet ?

Als je ziet wat wij er allemaal voor willen doen, is het bijna een wonder dat er meisjes zonder sway worden geboren :rolleyes:.

Boyboy
October 23rd, 2017, 01:55 PM
-

aline872000
October 23rd, 2017, 03:10 PM
Boyboy,

Ik lees hier alle posts mee, om zo goed mogelijk het ‘dieet’ onder de knie te krijgen. Ik heb nog niets ontvangen van Atomic. Vorige week woensdag aangekocht, maar nog niets gehoord... je wil niet weten hoeveel ik m’n mailbox check per dag [emoji87]

Jullie ervaringen zijn al een goede informatie bron, hierdoor kan ik me al wat voorbereiden, maar ik hoop dat het plan niet lang meer op zich laat wachten [emoji4]

Boyboy
October 23rd, 2017, 03:36 PM
-

Boyboy
October 23rd, 2017, 03:37 PM
Aline, ik vond de threat how we got our girls heel interessant ��

aline872000
October 24th, 2017, 06:40 AM
Hey Boyboy,

ik zou graag januari/februari een attempt willen gaan doen.
Ik zou graag tegen eind volgend jaar ons 4e wondertje (het liefst een dochtertje) in m'n armen hebben.
Ik probeer nu al het ontbijt over te slaan (ik kan nu al 14u tussen avond maal en volgende maaltijd laten) en dat lukt me wel.

Ik kocht vorige week het plan aan, maar mocht nog niets ontvangen, geen reactie of mail.

Ik postte vandaag nog eens een berichtje in 1 van de forums, waar er nog om hun plan vroegen, hopelijk snel reactie!! Ik vind het best allemaal wel spannend.
Ik weeg te veel en heb al wat dieten gevolgd, maar iedere keer geef ik het op. Ik eet gewoon te veel. Maar de motivatie die ik nu heb voor het dieet zal wel zorgen dat ik het vol hou!

Hopelijk kan ik er snel volledig invliegen! Heb er echt alles voor over!

Aline1207
October 24th, 2017, 06:42 AM
hey iedereen,

ik doe verder op deze account. Ik zat per ongeluk met 2 accounts, door 2 verschillende mailadressen. De andere account (aline872000) zal ik niet meer gebruiken ;-)
dit even ter info ;-)

Boyboy
October 26th, 2017, 06:26 AM
-

Elena86
October 28th, 2017, 03:00 AM
Ik eet verschillende soorten soep: preisoep, tomatensoep, wortelsoep maar allemaal met groentebouillon gemaakt. Hoe weet jij waar hoeveel eiwitten in zitten? Ik weeg 52 kg dus zoveel mag ik nu ook weet niet afvallen en jij? Ik wil mijn plan bestellen volgend jaar in maart. Het is trouwens normaal dat het toch enkele weken duurt voor je het plan ontvangt. Ik was bij mijn zoontje echt overtuigd dat het een meisje was en heb mij nooit gezien als jongens mama. Ik had echt hevige GD. Nu zou ik hem natuurlijk niet meer kunnen missen. Ik wil heel graag een meisje maar als het tweede een jongen is ook na swayen ga ik absoluut niet meer voor een derde via de natuurlijke weg want ik zie mezelf niet met 3 jongens. Als het aan mij lag zou ik nu ook al voor HT gaan maar helaas zit mijn man dat niet zitten, toch niet voor een tweede. Ik wil mij gewoon de zware teleurstelling van de eerste keer besparen.

Heb jij bij DS2 niet geswayed? Herken jij jezelf in de jongens mama levensstijl. Ik wel alvast :). Ik at veel vlees en hou van chips, nootjes enz..
Sport jij elke dag 60 minuten? Ik denk dat ik maar ga kiezen voor couch potato.

Ik geloof ook wel in de maanstanden: Moon Angle Calculator - Moon Sign Calendar (http://www.moonsigncalendar.net/moonangle.asp)
Klopt dit bij jullie? Ik heb zelf gehoord van mensen die enkel op meisjesdagen het deden en een meisje kregen! Toch de moeite om te proberen!

Planned children, Lunar Conception and the Jonas Method
The moon might help to get planned children, respectively fulfill your childhood wish. If the observations of the Prague psychiatrist and gynecologist Eugen Jonas and others are correct, the moon might help to get pregnant. His conclusion was confirmed in a later study. He asserts an interrelation between moon phases at the birth of a women and her own fertility.

"When the moon stood in the same phase as it was at the birth of the women", so the conclusion of the study " the fertility rate was significantly higher." (Uta König, Das grosse Buch der Fruchtbarkeit, p. 60). Best for reception is the day which precedes the moon angle at birth. (that means the angle between sun and moon, which ultimately determines the moon phase.)

Example: You like to become pregnant. You are born the 1.1.1970 at 8 o'clock. If you calculate you moon type you learn, that it was during waning moon at a moon angle of 274°.
Now you test with the moon angle calculator the 1st of August 2006, 12 o'clock and find out, that the moon angle was 80 "almost" correct ;-) So you try the 20 th of August, without calculating much, but this will show 323°. Since the moon angle changes every day by 12° (0-360) you can help yourself calculating 323° - 274° = 44 and divide this by 12. Then you get 3.66 comma whatsoever, that is the approximate number of days (per 12°), which are missing to 274. If you calculate the 16 th of August 2006 at 12 o'clock it turns out, that you were almost correct: 275°! Since the day before is the day with the highest probability, you better mark the 15. red in your calendar.

In order to find the next especially favorable days, you have to call to mind, that the moon needs approximately 29,5 days until it is in the same phase in the sky. Therefore it is best to test next the 12.4. (again 8 o'clock). You will find out that the moon angle is 272°. With his information you can - without much calculation - conclude, that the 11.4. is an especially favorable day for getting pregnant.

Sex: boy or girl?
The moon can influence the sex of a child, depending if it is fathered on a male or a female day. A child, who is fathered on a day, when the moon stands in female sign, (Taurus, Cancer, Virgin, Scorpion, Aries, Pisces) tends to be a girl, a child, who is fathered on a male day (Aries, Gemini, Leo, Libra, Sagittarius, Aquarius) tends to be a boy.

Hierbij ook nog wat informatie die ik ook op een andere site heb gevonden: https://community.babycentre.co.uk/post/a18396645/welcome_and_tips_for_ttc_girlboy

onebigwish
October 29th, 2017, 04:09 PM
Hallo allemaal ��

Zou mij hier graag willen voorstellen, ik ben een moeder van 2 jongens (27jr)
Ik zit al op deze site sinds 4 jaren maar heb mijn sway steeds uitgesteld
door omstandigheden.

Nu ben ik op het punt gekomen dat ik echt weer kriebels krijg voor een baby
en het liefst een gezonde meisjes baby. Want ik wil maar al te graag nog een dochter toevoegen aan onze familie ��

Lange tijd heb ik uren verbracht op deze site om allemaal informatie
te verzamelen. Heb notities gemaakt, maar ben weer terug om nog meer
informatie op te krikken en ervaringen te lezen en delen met jullie.

Voor nu heb ik geplant mijn sway te beginnen begin maart 2018
En zou graag zwanger willen worden in juni al weten we niet hoe het loopt...

Wie gaat er ook rond deze tijd swayen?

Groetjes

Elena86
November 6th, 2017, 09:58 AM
Hey Onebigwish,

Ik ben mama van 1 zoontje van 2 jaar.
Ik zou ook heel graag zwanger zijn volgende zomer.
Volgend jaar ga ik een plan kopen.
Ga jij een plan kopen of op eigen houtje?

onebigwish
November 6th, 2017, 07:12 PM
Hoi Elena !

Wat leuk dat jij er ook deze zomer voor gaat! Hoe lang wil jij het dieet gaan doen?
Ik ga het lekker op eigen houtje doen en wil het dieet 14 weken volgen.

Aline1207
November 12th, 2017, 09:33 AM
Hey iedereen!
Vrijdag mijn plan ontvangen, al heel het weekend bezig met het door te lezen en te bestuderen.
Als er hier mensen kunnen meegeven wat ze allemaal eten/aten, dan zou dat super zijn. Ik ontving wel een 5 dagen maaltijdplan, maar geraak er niet zo wijs uit aangezien het artikels zijn die hier niet altijd te verkrijgen zijn of die anders noemen. M’n plan is morgen te starten met het dieet om dan eind januari/begin februari een attempt te doen [emoji4]

Alvast bedankt voor de tips!

Boyboy
November 12th, 2017, 09:41 AM
-

Boyboy
November 12th, 2017, 09:59 AM
-

Aline1207
November 12th, 2017, 10:13 AM
Hey Boyboy, bedankt voor je antwoordje [emoji5]
Inderdaad ook LE dieet met 30-60gr vet en 40-60gr eiwit.
Kan je me even zeggen wat AVG is? [emoji51]
Gewone groentesoep goed? Zelfgemaakt? Pasta, best de gewone, geen volkoren, of kan dit geen kwaad?
Ik drink geen koffie en geen alcohol... [emoji57] Hopelijk is dat geen nadeel... ik las wel dat pepermuntthee goed is. Normaal drink ik ook geen thee, maar die opoffering wil ik wel doen [emoji4]
Ik heb ook een app toegevoegd om de calorieën en zo bij te houden.
Sorry voor al de vragen maar ik vind het enorm spannend!
Als ik je ergens mee kan helpen dan roep je maar! [emoji6]

Boyboy
November 12th, 2017, 02:49 PM
-

Lovelypink
November 14th, 2017, 09:30 AM
Hallo dames,

Wil me hier even voorstellen ben een tijdje een stille lezer, ben een moeder van 2 jongens en zou graag nog een 3e kindje willen en als het voorbestemd is graag een meisje!

Ik had me altijd voorgesteld een gezin te hebben met dochters, kom zelf uit een gezin met allemaal zussen en zou het het geweldig vinden om ook zelf een dochter te hebben.
Was dan ook elke keer een teleurstelling om na de echo's van mijn zonen, te horen dat het jongens zijn.
Maar hoe cliché ook het klinkt; de liefde die we voelden toen ze werden geboren, je vergeet dan alles! :awe:

Ik was toen ook helemaal niet bekend met ingender/genderdreaming sites. Het enige wat ik toen wist was timing, en dat heeft bij mij dus niet gewerkt.
Ik heb me nu al een jaar of 5 verdiept hierin, en veel gelezen en aantekeningen gemaakt.
Heb ook een tijdje overwogen omdat het toch waarschijnlijk laatste kindje is om voor IVF/PGD te gaan, maar ik veranderde elke keer weer van gedachten en stelde elke keer alles uit... ook mede door de kosten en gedoe erom heen heb ik uiteindelijk na zo veel jaar besloten om de LE/IG dieet te gaan volgen.
Hier ben ik dan ook vorige week mee begonnen, en ben van plan om ongeveer het dieet 9 weken te volgen, en in januari mijn eerste poging te wagen.

Mijn sway zit er als volgt uit;
Eet voornamelijk vegetarisch, geen aardappels, tomaten, ui, knoflook, meer rijst met champignons, courgette, bloemkool, tauge, (groente met weinig voedingswaarde), af en toe vegetarisch burgers/falafel, weinig zout, ontbijt sla ik over heb 2 eetmomenten.
Eet dus rond 12.00/13.00 uur en dan weer rond 18.00/19.00 uur.
Drink geen thee meer, alleen koffie terwijl ik dat voorheen niet dronk. Niet snacken tussen door, cola zero blikje per dag.
Ik hou alles bij met een app, calorieën/vet/proteïne etc, ik zit gemiddeld rond de 1000 calorieën p/d.

En ben ook van plan om Clomid te gaan gebruiken (lage dosis 25 mg), het is niet voorgeschreven.
Als je terug kijkt naar de succes sway met Clomid dan zie je dat dat best hoog is.
Ik heb me hier in verdiept, weet wat het me je lichaam doet en de risico's die het mee brengt.
Maar dat is een keuze die persoonlijk is, en vind dat iedereen dat zelf moet weten.

Meer suggesties adviezen zijn welkom!
Wie gaat er ook in januari zijn eerste poging wagen?
Succes dames! :fx:

(Sorry is een lang verhaal geworden)

Elena86
November 14th, 2017, 12:14 PM
Welkom Lovely Pink! Je sway ziet er alvast zeer goed uit!
Ga je ook 60 minuten per dag bewegen?
Vitex zou volgens sommige ook wel werken zoals psylliumvezels omdat deze vet zouden absorberen.

One big wish: ik zou graag 3 maand het dieet volgen. Super dat je het op eigen houtje gaat doen!
Ik heb toch graag wat begeleiding bij het volgen van het plan. Het is mijn laatste kans voor een dochtertje dus ik wil alles op alles zetten.

Boyboy: in welke app hou jij alles bij? Eet jij dan elke week hetzelfde of probeer je toch wat te variëren ?
Waarom swayt koffie meisjes? Ik drink echt helemaal niet graag koffie.
Waarom mag ui niet? Mag er in tomatensaus dan helemaal geen ui of look?

Er zijn precies weinig Belgische vrouwen die een meisje willen want jullie zijn allemaal van Nederland zeker:)?

Aline1207
November 14th, 2017, 12:15 PM
Ik ben van Belgie [emoji5], maar ik merk inderdaad dat er veel Nederlands dames zijn [emoji4]

Aline1207
November 14th, 2017, 02:10 PM
Ik doe een poging sinds gisteren voor het dieet, maar het is wel even aanpassen! Ontbijt overslaan lukt me aardig. Maar dan de maaltijden samenstellen is toch niet zo evident.
Mag je tussendoor gewoon water drinken? Mag frisdrank en zit daar een limiet op? Mag kauwgom, of is het echt de bedoeling dat de maag niet in werking is [emoji51].
Dit zijn zo een paar vraagje die bij mij naar boven kwamen, maar denk dat er wel nog zullen volgen!

Lovelypink, wij zouden ook graag een attempt doen januari/februari.
Welke app gebruik jij om alles bij te houden?
Ik hoop dat het dieet me beter zal afgaan een keer ik het een paar dagen gedaan heb. Nu twijfel ik bij alles wat ik in m’n mond steek, zowel eten als drinken...

Gezien we bijna de enigste van Belgie zijn, hoop ik dat we elkaar veel tips kunnen geven [emoji5]

Lovelypink
November 14th, 2017, 02:57 PM
Welkom Lovely Pink! Je sway ziet er alvast zeer goed uit!
Ga je ook 60 minuten per dag bewegen?
Vitex zou volgens sommige ook wel werken zoals psylliumvezels omdat deze vet zouden absorberen.

One big wish: ik zou graag 3 maand het dieet volgen. Super dat je het op eigen houtje gaat doen!
Ik heb toch graag wat begeleiding bij het volgen van het plan. Het is mijn laatste kans voor een dochtertje dus ik wil alles op alles zetten.

Boyboy: in welke app hou jij alles bij? Eet jij dan elke week hetzelfde of probeer je toch wat te variëren ?
Waarom swayt koffie meisjes? Ik drink echt helemaal niet graag koffie.
Waarom mag ui niet? Mag er in tomatensaus dan helemaal geen ui of look?

Er zijn precies weinig Belgische vrouwen die een meisje willen want jullie zijn allemaal van Nederland zeker:)?

Dank je wel! ��
Ik denk dat de meeste dames inderdaad uit NL komen, maar dat maakt toch niet uit zo lang we hier met elkaar Nederlands kunnen communiceren is dat wel zo fijn!

Ik heb er zelf voor gekozen om niet te gaan sporten, deed dat wel voordat ik begonnen met de sway maar elke dag 60 min hardcore bewegen gaat me niet lukken.
En wat ik hier op de forum heb begrepen als je daar niet aan kan houden, er beter voor kan kiezen om helemaal niks te doen?

Bedoel je met Vitex niet Chitosan, (vezels die o.a. voor afvallen wordt gebruikt en het absobeert vet).
Omdat ik Clomid ga gebruiken is het niet toegestaan om Vitex te gaan gebruiken, Vitex verlaagt namelijk estrogeen en verhoogt progesterone.
Heel veel supplementen zijn niet toegestaan met Clomid, dus ik hou het bij Foliumzuur en Chitosan.
En voor mijn man OLE (olijfblad extract capsules).

Koffie schijnt roze te swayen, waarom dat zo is is niet helemaal duidelijk.
Ui en knoflook/look schijnen Testosteron te verhogen als ik het goed heb begrepen.
Als je er zonder kan is dat beter, of anders met mate gebruiken.

Je kan de app Fatsecret of Myfitnesspal gebruiken, daar kan je alles bijhouden wat betreft calorieen vet/proteine etc.

Lovelypink
November 14th, 2017, 03:11 PM
Ik doe een poging sinds gisteren voor het dieet, maar het is wel even aanpassen! Ontbijt overslaan lukt me aardig. Maar dan de maaltijden samenstellen is toch niet zo evident.
Mag je tussendoor gewoon water drinken? Mag frisdrank en zit daar een limiet op? Mag kauwgom, of is het echt de bedoeling dat de maag niet in werking is [emoji51].
Dit zijn zo een paar vraagje die bij mij naar boven kwamen, maar denk dat er wel nog zullen volgen!

Lovelypink, wij zouden ook graag een attempt doen januari/februari.
Welke app gebruik jij om alles bij te houden?
Ik hoop dat het dieet me beter zal afgaan een keer ik het een paar dagen gedaan heb. Nu twijfel ik bij alles wat ik in m’n mond steek, zowel eten als drinken...

Gezien we bijna de enigste van Belgie zijn, hoop ik dat we elkaar veel tips kunnen geven [emoji5]

Hallo Aline,

Ik ben zelf van NL.

Je kan als je moeite hebt met samenstellen van de maaltijden naar voorbeelden kijken op het forum. Het is inderdaad soms even nadenken en aanpassen.

Water is zeker toegestaan, zit immers geen calorieen in en het is gezond om veel te drinken ik drink nu extra water geeft je wat vollere gevoel.
Frisdrank mag je ook tussendoor drinken, zolang het een light drank is zonder suiker dus met kunstmatige zoetstof zoals aspartaam die hebben geen calorieën.
Ik drink vaak Cola zero, het verlaagt de ph en houd het zo wat langer vol tussen de maaltijden.
Kauwgom mag ook suikervrije dan wel.

Ik gebruik de app Fatsecret om alles bij te houden, of je kan de app Myfitnesspal gebruiken.
Hoe lang ga jij de dieet volgen?

Elena86
November 15th, 2017, 06:49 AM
Dank je wel! ��
Ik denk dat de meeste dames inderdaad uit NL komen, maar dat maakt toch niet uit zo lang we hier met elkaar Nederlands kunnen communiceren is dat wel zo fijn!

Ik heb er zelf voor gekozen om niet te gaan sporten, deed dat wel voordat ik begonnen met de sway maar elke dag 60 min hardcore bewegen gaat me niet lukken.
En wat ik hier op de forum heb begrepen als je daar niet aan kan houden, er beter voor kan kiezen om helemaal niks te doen?

Bedoel je met Vitex niet Chitosan, (vezels die o.a. voor afvallen wordt gebruikt en het absobeert vet).
Omdat ik Clomid ga gebruiken is het niet toegestaan om Vitex te gaan gebruiken, Vitex verlaagt namelijk estrogeen en verhoogt progesterone.
Heel veel supplementen zijn niet toegestaan met Clomid, dus ik hou het bij Foliumzuur en Chitosan.
En voor mijn man OLE (olijfblad extract capsules).

Koffie schijnt roze te swayen, waarom dat zo is is niet helemaal duidelijk.
Ui en knoflook/look schijnen Testosteron te verhogen als ik het goed heb begrepen.
Als je er zonder kan is dat beter, of anders met mate gebruiken.

Je kan de app Fatsecret of Myfitnesspal gebruiken, daar kan je alles bijhouden wat betreft calorieen vet/proteine etc.

Dat klopt inderdaad. Couch potato is dan beter als je u er niet aan kan houden.
Sporten zou wel meer pink swayen maar ja. 60 minuten per dag sporten zie ik ook niet echt zitten.

Ja dat bedoel ik inderdaad. Gaat je gyn clomid voorschrijven?
Welke supps zijn dan nog niet toegestaan? Is cetirizine of baby asperine toegestaan?
Wat doet OLE voor de man?

Ui mag dan toch wel in soep of ook niet :)?

Je bent wel super goed voorbereid! Ik hoop alvast dat je swag mag lukken!

Had je bij 1 van je zoontje last van GD?

onebigwish
November 15th, 2017, 06:39 PM
Hoi hoi Lovelypink !

Welkom! Je verhaal lijkt een beetje op het mijne Haha. Wat leuk dat jij er ook voor gaat volgend jaar. Spannend he? Hoe denk jij aan clomid te komen? Ga je het bestellen via internet? Ik hoop ook zo erg dat ik aan de clomid kom...

Elena86
November 16th, 2017, 05:23 AM
Lovelypink: Ik bedoel inderdaad chitosan.
Welke supps mag je allemaal niet nemen bij clomid? Ook geen cetirizine of babyasperine?
Je bent wel heel goed voorbereid!

Je mag toch wel ui gebruiken in je soep of saus?

Lovelypink
November 16th, 2017, 09:04 AM
Hoi hoi Lovelypink !

Welkom! Je verhaal lijkt een beetje op het mijne Haha. Wat leuk dat jij er ook voor gaat volgend jaar. Spannend he? Hoe denk jij aan clomid te komen? Ga je het bestellen via internet? Ik hoop ook zo erg dat ik aan de clomid kom...

Hoi Onebigwish, dank je wel!

Ik heb net jouw verhaal/sway gelezen en het lijkt inderdaad veel op die van mij!
Ja vind het heel spannend, eindelijk de stap genomen haha
Ik heb Clomid inmiddels al in bezit, heb het online besteld...

Lovelypink
November 16th, 2017, 09:19 AM
Lovelypink: Ik bedoel inderdaad chitosan.
Welke supps mag je allemaal niet nemen bij clomid? Ook geen cetirizine of babyasperine?
Je bent wel heel goed voorbereid!

Je mag toch wel ui gebruiken in je soep of saus?

Bij Clomid mag je weinig supplementen samen gebruiken, het kan de werking van Clomid tegen gaan.
Maar als je Clomid gaat gebruiken zijn de meeste supplementen sowieso overbodig wat ik heb begrepen.

Dit is wat Atomic Sagbrush zegt over antihistamine/Citrizine;

"If you're using Clomid, you need to forgo antihistamines all together. Clomid causes your CM to become hostile to sperm (and sways pink for this reason), and using both Clomid and antihistamines together may be too much of a good thing and make it impossible for the sperm to reach the egg. You may want to experiment on the days leading up to ovulation to see how much EWCM you are even producing".

*Clomid en andere supp:

DO NOT take Clomid with any other supplements that affect hormones (peppermint tea, soy, vitex, saw palmetto, licorice, green tea, cohosh - no one really needs to be taking cohosh anyway, evening primrose, tribulus terrestris, Lydia Pinkham, false unicorn root, and any of those Chinese herbs that we're really not too sure about). Clomid affects a very delicate balance of hormones and triggers a chain of cascading hormonal reactions and we do not want to interfere with any of those. Some hormonal herbal supplements will actually render the Clomid inactive.

That having been said, some people have taken vitex for an entire month or more (so AF-AF, every day without stopping) and then stopped the vitex on CD 1 and begun Clomid THAT month after having been on the vitex non-stop for an entire month or longer. I know of two people who did conceive baby girls doing this. Be sure that if you choose to take vitex all month, you use reliable birth control and do not TTC while taking vitex from O-af. Vitex is not safe to take during pg.

It is also best to not take anything to dry up your CM with Clomid or make it more hostile. No antihistamine, Sudafed, cranberry, aspartame, aspirin only under the advice of a doctor. You CAN take Robitussin with Clomid and in fact you SHOULD do so if swaying blue.
----------------------------------------------------------------------------

Wat betreft ui zoals ik eerder zei je kan het best vermijden, maar het is niet erg als je het af en toe gebruikt...ik vermijd het liever.

Ole schijnt volgen Atomic roze te swayen, waarom dat zo is is niet bekend. Wat ik wel weet is dat het heel gezond is, dus baat het niet schaad het niet denk ik...

Charly123
November 18th, 2017, 03:23 AM
Dag meiden, ik kom ook uit Nederland.Ik wil graag weten naar welke Europese kliniek ik het best kan gaan voor embryo selection? Ik hoor graag jullie ervaring. Mvg Charly

Elena86
November 20th, 2017, 06:52 AM
Dag meiden, ik kom ook uit Nederland.Ik wil graag weten naar welke Europese kliniek ik het best kan gaan voor embryo selection? Ik hoor graag jullie ervaring. Mvg Charly

Op het forum is een speciaal hoekje over HT.
Weet wel dat het in Europa verboden is (ook al bieden sommige het toch nog aan).
Heb gehoord dat sommige betalen voor uiteindelijk toch het verkeerde geslacht te krijgen omdat de dokters weigeren te vertellen welke ze hebben teruggeplaatst.
Is USA geen optie?

IWish
November 20th, 2017, 02:36 PM
Hi Dames,

Ik lees al enige tijd zo af en toe mee hier. Ben zo blij met dit forum! En vind het zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met mijn dochterwens..
Ik wil graag iets aan jullie voorleggen: ik ben nu 32, ik heb een tweeling van 3,5 (2 jongens) en wil binnen nu een jaar het LE dieet gaan doen om voor een meisje te gaan. Nu zit ik momenteel psychisch en lichamelijk niet echt lekker in mijn vel en heb ik veel stress van de jongens (peuterpubertijd enz..:-( ). Ik heb een scan gedaan en daar bleek ook uit dat mijn cortisol (stresshormoon) veel te hoog was. Ik heb meerdere malen op de website gelezen dat stress blauw swayt. Nu twijfel ik: zal ik eerst wachten tot de jongens op school zitten en ik wat meer rust en minder stress heb? Of zal ik binnenkort al starten met het dieet? Atomic Sagebrush zegt dat ze niet weten of een te hoog cortisol blauw swayt, maar ik twijfel. Hoor graag van jullie, thanks!

Elena86
November 20th, 2017, 03:30 PM
Hi Dames,

Ik lees al enige tijd zo af en toe mee hier. Ben zo blij met dit forum! En vind het zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met mijn dochterwens..
Ik wil graag iets aan jullie voorleggen: ik ben nu 32, ik heb een tweeling van 3,5 (2 jongens) en wil binnen nu een jaar het LE dieet gaan doen om voor een meisje te gaan. Nu zit ik momenteel psychisch en lichamelijk niet echt lekker in mijn vel en heb ik veel stress van de jongens (peuterpubertijd enz..:-( ). Ik heb een scan gedaan en daar bleek ook uit dat mijn cortisol (stresshormoon) veel te hoog was. Ik heb meerdere malen op de website gelezen dat stress blauw swayt. Nu twijfel ik: zal ik eerst wachten tot de jongens op school zitten en ik wat meer rust en minder stress heb? Of zal ik binnenkort al starten met het dieet? Atomic Sagebrush zegt dat ze niet weten of een te hoog cortisol blauw swayt, maar ik twijfel. Hoor graag van jullie, thanks!

Hallo Iwish,

Welkom op het forum!
Ik ben ook niet echt bezig met het LE dieet (wil maar pas starten volgend jaar in maart) maar heb wel al enkele aanpassingen gedaan in mijn eetpatroon. Zoals niet ontbijten, middags geen vlees meer eten en savonds vlees proberen beperken, minder snacken.
Zo wil ik mij zelf toch al wat voorbereiden op het dieet.
Misschien kan je ook al wat aanpassingen doen in je levenswijze?
Herken je jezelf in het patroon van de jongenslevensstijl?

Groetjes!

IWish
November 28th, 2017, 09:42 AM
Dankje Elena86! Wat goed dat je alvast wat aanpassing aan je eetpatroon hebt gedaan. Voel je je daar goed bij? Haha voor mij is min. 3 maanden voor een dieet al lang genoeg, ga ook best vaak uit eten enzo, dus wil niet langer mijn eetpatroon gaan aanpassen. Atomic Sagebrush heeft nog wat meer uitleg gegeven en het blijkt gelukkig niet zo te zijn dat alle stress perse blauw swayt dus ik ben wel opgelucht :-)

Elena86
December 11th, 2017, 06:38 AM
Ja hoor, ik ben het al goed gewoon en nu mag ik nog cheaten hé:).

Ben je er al uit wanneer je gaat beginnen met swayen?
Vanaf welke leeftijd mogen kleutertjes naar school bij jullie?
Bij ons is dat al vanaf 2,5 jaar.

Charly123
December 24th, 2017, 06:10 PM
Helpt het meisjes dieet ook, als je een Ivf behandeling laat doen voor gender selection? Mag ik het menu. Alvast bedankt!
Charly

nuthinbutpink
January 3rd, 2018, 02:12 PM
Hi everyone. Thank you to those of you that are helping new members navigate the forum. I do not speak Dutch so I am not sure if the conversations are about HT or swaying but I do know that atomic is getting messages asking about the old Dutch threads that lisvna was on.

Unfortunately, Lisvna took it upon herself to delete threads from the forum. She said there were some issues with members and did not go into detail but without asking me, she removed information from the forum.

She is no longer a member of the forum and the data that was in those threads is gone. She was one of the select few that I trusted with permissions to be able to delete things and move things around and that was a poor decision on my part and a big lesson for me.

If I can answer any specific questions, please let me know. I can search and see if I can find data for you. Sometimes there is a thread that is saved in the cache that I can get info out of.

Thank you all again for participating. Please note there IS additional info in the Dream Member section. There is a whole additional HT world there that has more info on HT options.

Boyboy
January 11th, 2018, 06:03 AM
-

Blue-Blue-Pink?
January 15th, 2018, 12:04 PM
Hi NBP, I dont think there is specific information that is wanted. Just the information to search in if you need to know something. Not everyone speaks english and that makes it hard to read in any other section than this Dutch one. I cant believe how selfish lisvna has been...

pdream
January 29th, 2018, 07:06 AM
Hoi,
Ik ben nieuw hier maar lees al eventje mee en merk dat er minder activiteit is dus ik vroeg me af of er nog iemand actief bezig is momenteel.
Ik wou ook graag eens weten hoe het met de GD van een aantal mensen gelopen is.

Groetjes

Elena86
January 29th, 2018, 10:29 AM
Hallo Pdream,

Ik ga volgende maand een swayingplan aankopen. Ben jij aan het swayen?
Ik heb GD gehad en het is al beter maar komt toch nog vaak naar boven.

Groetjes

pdream
January 29th, 2018, 11:18 AM
Hallo Elena86, nee ik ben niet bezig momenteel. Ik heb een zoontje van een half jaar en eentje van 2,5 jaar en ben nog niet toe aan een volgende kindje. Maar mijn hart verlangt naar een dochtertje. En daarom wou ik hier eerst een tijdje mee volgen maar het is hier intussen heel stil geworden.
Ik ben ook nog helemaal niet thuis in het swayen.
Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat er een 3de kindje komt. Mijn hart zegt ja, al denk ik dat het vooral is omdat ik zo graag een dochtertje wil, maar mijn verstand zegt iets anders. Hoewel ik niet het gevoel heb dat mijn gezinnetje "af" is. Maar ik wil eerst ervan overtuigd zijn dat ik niet mijn GD laat spreken.
Ik heb het enorm moeilijk gehad toen ik wist dat mijn 2de een zoontje ging zijn. Gelukkig was het voorbij zodra ik hem in mijn armen had en ik hou heel veel van mijn 2 jongens maar toch knaagt het gevoel voor een meisje.

Ik vind het wel leuk om eens met gelijkgezind mensen te spreken er over. Ik durf er niks over te vertellen in mijn omgeving, enkel mijn man weet ervan en steunt me wel. Hij zou ook graag een dochter hebben.
Praat jij er over in je omgeving en hoe reageren mensen erop?

De vele afkortingen hier maken het wel moeilijk voor mij. Weet jij of er ergens een lijst is met de afkortingen die veel gebruikt worden?

Boyboy
January 29th, 2018, 11:49 AM
-

Elena86
January 29th, 2018, 11:56 AM
Mijn hart verlangt ook heel hard naar een dochtertje.
Het is moeilijk om het een plaats te geven. Ik zie overal mensen met een dochtertje terwijl dat zo speciaal is voor mij en ik het gevoel heb dit nooit te zullen krijgen.
Voor je begint aan derde zou je zeker moeten weten of je wel nog een kindje wilt en niet een dochter. Je moet kunnen leven met een opposite anders moet je voor HT gaan.
Ik had het ook heel moeilijk toen ik wist dat ik een zoontje kreeg en dat is niet weggegaan door de bevalling. Zelfs na bevalling had ik het gevoel dat een jongen niet bij mij past.
Uiteraard is dat nu al beter maar ik hoop echt nog op een dochter. Mijn man wilt voor een 2de geen HT dus probeer ik maar op de natuurlijke manier.
Ik praat met sommige mensen wel over mijn GD en ze begrijpen het wel maar je moet het eerst zelf hebben meegemaakt om te weten wat het is. Ik zag al mijn dromen en wensen in rook opgaan. Ik was zo overtuigd dat ik een dochter ging krijgen en nu heb ik de indruk dat het gewoon niet voor mij is weggelegd en vast en zeker alleen maar jongens kan maken.

Ben jij van Nederland of België?

Hierbij de lijst met afkortingen:
http://genderdreaming.com/forum/gender-swaying-general-discussion/2069-abbreviation-translation.html
Dit is ook een handige link:
http://genderdreaming.com/forum/gender-swaying-general-discussion/3305-complete-index.html

pdream
January 29th, 2018, 12:27 PM
Ik ben van Belgie, en jij?

Ik heb het er vooral moeilijk mee dat iedereen tegen me zegt dat jongens later wegtrekken bij hun ouders. En dat ik schoondochters ga krijgen die mijn zonen gaan weghalen. Dat ik nooit ga kunnen shoppen met een dochter.
Ik heb mede hierdoor een enorm slechte band met mijn schoonouders. Ik gun het hun niet om met hun kleinzoontjes bezig te kunnen zijn en ik besef wel dat dat verkeerd is maar het is sterker dan mijzelf.
Mijn man wil ook geen HT en twijfelt voor een 3de.
Ik droom van een groot gezin maar ik wil niet teleurgesteld zijn als het niet uitdraait zoals ik wil dus eerst hieraan werken.

Boyboy, laat ons iets weten of het gelukt is. Ik wens het je alvast toe.

Elena86
January 29th, 2018, 01:31 PM
Ik ben ook van België. Over het algemeen zitten hier meer mensen van Nederland.

Dat verhaal hebben ze tegen mij nog nooit gedaan. Het is ook niet omdat je een dochter hebt, dat ze mee wilt gaan winkelen natuurlijk.
Mijn man belt nog dagelijks met zijn ouders en elke zondag gaan we daar eten. Het kan dus ook anders.
Waarom mogen uw schoonouders, uw zoontjes zo weinig zien?

Boyboy, je sway is inderdaad super!
Je maakt me wel wat bang met die opposite.
Ik ben ook niet van plan om te sporten, omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb.
9 maand zonder iets van vlees lijkt mij ook echt wel heel lang.
Koffie en witte wijn zal wel nog lukken maar wel maar eentje per dag.
Ik ben alvast benieuwd naar het geslacht!
Ik heb van jouw al een paar tips gekregen voor het eten: rijstemelkpannekoeken, pasta enz.. Heb jij nog andere tips van eten dat binnen het LE dieet passen?

Boyboy
January 30th, 2018, 07:31 AM
-

Elena86
January 30th, 2018, 12:24 PM
Bedankt Boyboy. Daar ben ik zeker iets mee. Deed jij ook geen ui in de soep?
Is tomatensaus toegelaten bij het LE Dieet?
En waarom parmezaanse kaas? Mag mozzarela ook?

Boyboy
January 31st, 2018, 02:42 PM
-

Boyboy
January 31st, 2018, 02:47 PM
-

pdream
January 31st, 2018, 06:15 PM
Ik geniet volop van mijn mannetjes hoor, ik zie ze dood graag.
Ik weet voor mijzelf dat mijn hart zeker een 3de kindje wil maar financieel moet het ook mogelijk zijn.
Mijn man heeft het er moeilijk mee dat we geen 4de slaapkamer hebben. We zouden toch elk kindje zijn eigen plekje willen kunnen geven.
Mijn jongste krijgt nog steeds bv iemand een idee of dat een invloed heeft op geslacht als ik nu opnieuw zwanger zou worden?

Kan iemand me trouwens vertellen wat het verschil is tussen de dieeten? LE/IG en LE is hetzelfde denk ik maar LE PCOS is anders.
Sorry als ik vreemde vragen stel maar ik ben er niet in thuis.

onebigwish
February 1st, 2018, 04:44 PM
Hoi pddream, ik las een keer dat borstvoeding meisje Swayt. Le en ig dieet is niet hetzelfde. LE mag je alles eten binnen de limits. En bij Ig zijn bepaalde levensmiddelen verboden.

Ik ben trouwens vandaag begonnen met het LE dieet! Echt pannend hoor totaal nieuwe levens/eet stijl aannemen. Vandaag stond er op het menu : geen ontbijt maar twee mokken zwarte koffie met apartaam. Om 14:30 lunch 6 creamcrackers met light roomkaas en komkommer en een geschilde appel met kaneel. Om 19:30 diner was witte rijst met broccoli en een stuk feta kaas (voor de proteïne ) en tussendoor coca cola light

Boyboy
February 2nd, 2018, 07:28 AM
-

onebigwish
February 2nd, 2018, 02:59 PM
Serieus swayt aspartaam nu jongen? Hoezo is dat dan? Ik dacht juiste ergens gelezen te hebben dat alles wat slecht voor de gezondheid is vruhtbaarheid vermindert en verminder vruchtbaar zijn swayt meisje.

Boyboy
February 3rd, 2018, 03:50 PM
-

onebigwish
February 4th, 2018, 07:54 AM
Ik heb het essay gelezen wat daarover gaat. Ik neem het alleen smorgens in de koffie omdat ik geen calorieën tot me wil nemen en gebruik ook niet veel maar 4 zoetjes. Ik las dat als je het in grote hoeveelheden gebruikt het jongen kan swayen maar ook dat geloof ik niet. Het belangerijkste is me bloedsuiker lange tijd van de dag laag te houden daar gaat het me om.

Aantinocetah
February 15th, 2018, 09:23 AM
Прописка что значит?
Нужна ли прописка для открытия вклада?
Можно ли сделать флюрографию если прописка в другом месте?
это и другое на сайте: propiska.pro
ПРОПИСКА.ПРО

Boyboy
February 20th, 2018, 09:35 AM
-

Dolce
April 6th, 2018, 04:46 AM
Niemand meer actief?

Lovelypink
April 7th, 2018, 07:01 AM
Nee jammer genoeg is het hier een beetje dood...wou ook laten weten dat ik inmiddels zwanger ben (binnen 2 maanden) wens iedereen hier succes!

onebigwish
April 7th, 2018, 07:44 AM
Nee jammer genoeg is het hier een beetje dood...wou ook laten weten dat ik inmiddels zwanger ben (binnen 2 maanden) wens iedereen hier succes!

Gefliciteerd Lovelypink! Hopenlijk een meid voor je! Ik heb volgende cyclus mijn attemp. Zit nu op CD 20 dus wacht op AF zodat ik op CD3 kan beginnen met clomid :)

Lovelypink
April 8th, 2018, 04:46 PM
Dank je wel! Ik hoop het ook...:fingers:
Is dit je eerste attempt? Hoeveel mg Clomid ga je gebruiken?
Ik zelf begon eerste maand met 25 mg, en de maand daarop met 50 mg.
Spannend, succes!! ;)

onebigwish
April 8th, 2018, 05:19 PM
Dank je wel! Ik hoop het ook...:fingers:
Is dit je eerste attempt? Hoeveel mg Clomid ga je gebruiken?
Ik zelf begon eerste maand met 25 mg, en de maand daarop met 50 mg.
Spannend, succes!! ;)

Ja dit word onze eerste keer proberen, en dan zou ik 11 weken aan het LE dieet zijn geweest. Ik ga ook eerst beginnen met 25 mg omdat ik eigenlijk gewoon van mezelf ovuleer. Hoe had jij ze trouwens doormidden gesneden?

Lovelypink
April 10th, 2018, 02:46 AM
Ja 11 weken dieet moet wel genoeg zijn, bij mijn eerste poging had ik de dieet 8 weken gevolgd. Omdat ik de eerste maand niet zwanger raakte had ik uiteindelijk 12 weken de dieet gevolgd.Was zo blij dat ik weer normaal kon eten, vond de dieet best pittig!
De Clomid pillen waren zelf al 25 mg per pilletje, dus hoefde ze niet door midden te snijden. De maand daarop nam ik dus 2 pilletjes van Clomid (50 mg).
Je kan ze gewoon met een mesje doormidden snijden, of zo'n speciale pillensnijder gebruiken.

amazing-pink
April 10th, 2018, 07:39 AM
Het is inderdaad erg dood hier.
Ik lees al jaren mee en ben een paar keer met het dieet begonnen en ook weer gestopt. Afgelopen maand hebben we helaas een miskraam gehad dus ben nu weer opnieuw bezig. Hebben jullie clomid via de arts of hebben jullie het online gekocht mijn arts wilt het niet voorschrijven helaas maar weet ook niet waar ik het dan kan bestellen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Blue-Blue-Pink?
April 12th, 2018, 03:56 PM
Ik heb destijds ook clomid gebruikt en online gekocht...

Elena86
April 17th, 2018, 08:49 AM
waar koop je clomid online? Ik heb dat al gezocht maar niet gevonden.

Blue-Blue-Pink?
April 19th, 2018, 01:35 PM
ik heb het hier gekocht: VitoPharma: Abode of Potent, Reliable and Trusted Herbal Products!! (http://onlinecheappills.com/)

ging prima, duurde wel wat langer voor ik het had, maar kan me herinneren dat ik een mail kreeg dat mijn bestelling er uiterlijk een bepaalde datum zou zijn en dat was ook zo. Duurde ongeveer net zo lang als een gemiddelde ALie express bestelling denk ik, maar daar had ik toen nog geen ervaring mee ;-)

Blue-Blue-Pink?
April 19th, 2018, 01:37 PM
ik heb je geantwoord, maar kreeg de melding dat mijn post eerst goedgekeurd moet worden... :think:
is dat nieuw of komt het doordat er een link in staat...?

Blue-Blue-Pink?
April 19th, 2018, 01:38 PM
dubbele post

Elena86
April 19th, 2018, 02:34 PM
Kan je link anders via Pm sturen?

Blue-Blue-Pink?
April 20th, 2018, 02:34 AM
ik heb je een berichtje gestuurd!

Charly123
May 2nd, 2018, 03:54 PM
Heb je mij een berichtje gestuurd?

Jade_PinkWish
May 3rd, 2018, 05:27 PM
Hi allen, jammer dat het hier stil is. Toch ga ik ik hier een berichtje schrijven en hopelijk wordt het wat actiever. Ik heb 3 zoons waarvan de laatste erg onverwachts was. Binnen een jaar ben ik 2x bevallen. Ik was erg afgevallen en 3e zoon is 6 dagen voor eisprong verwekt. Dus ergens denk ik dat we gewoon alleen jongens kunnen maken ;) ik heb totaal geen last van GD en ds3 is zo lief en relaxt. Echter ben ik gewoon zo nieuwsgierig naar hoe een dochter er uit zal zien. We weten niet of we voor een 4e willen gaan en anders pas in de zomer 2019. Toch vind ik het leuk om mee te lezen en te schrijven. Ik wacht het wel af

Blue-Blue-Pink?
May 15th, 2018, 10:52 AM
Heb je mij een berichtje gestuurd?

Nee, aan elena :)

Blue-Blue-Pink?
May 15th, 2018, 10:53 AM
Welkom jade! Helaas erg uitgestorven hier

Elena86
May 17th, 2018, 11:02 AM
Idd jammer dat het hier zo is uitgestorven.

Wie is hier momenteel aan het swayen? Ik ben bezig aan mijn vierde week.
Geen ontbijt, 2 maaltijden per dag en geen snacks. Fiber en clomid. 2 kopjes zwarte koffie & 1 glas wijn per dag.
Man neemt olo leaf en drinkt 2 tasjes sojamelk.
i hope this will do the trick:).

Jade_PinkWish
May 23rd, 2018, 04:05 PM
Klinkt goed je sway elena! Vind je het moeilijk? Wanneer is jullie eerste poging?

Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in de supplementen. Ik kom nu uit op vitex en saw palmetto. Clomid zonder doktersadvies durf ik niet.. dat is toch best gevaarlijk?

Boyboy
May 24th, 2018, 05:49 AM
Waarom supplementen Jade? Ik heb geen supplementen gebruikt (ook geen clomid), man ook geen supplementen en toch een succesvolle sway. Succes met swayen!

Jade_PinkWish
May 24th, 2018, 06:15 AM
Dank voor je berichtje Boyboy, ik denk dat ik van nature hoog in testosteron zit. Ik ben ook gespierd van nature. Bij de bevruchting van mn 3e zoon gaf ik borstvoeding, was ik 10 kg afgevallen een week na de geboorte en en hadden we seks 6/7 dagen voor O. Heel veel dingen die roze swayen. Wel at ik veel havermout en volle zuivel maar ik sloeg altijd een maaltijd over. Ik heb het idee dat als ik het dieet ga volgen icm cardiotraining dit niet veel effect heeft. Lastig hoor, wil zo graag een meisje. Aangezien ik pas volgend jaar ga swayen ben ik mij nu vooral aan het oriënteren.

onebigwish
May 24th, 2018, 09:07 AM

Geen ontbijt, 2 maaltijden per dag en geen snacks. Fiber en clomid. 2 kopjes zwarte koffie & 1 glas wijn per dag.

Hoihoi ik ben officeel nog aan het swayen want zit in de twee wacht weken en mag nog niet van het dieet af. Maar me gevoel zegt dat ik weer niet zwanger zal zijn :(

onebigwish
May 24th, 2018, 09:08 AM

Hoihoi ik ben officeel nog aan het swayen want zit in de twee wacht weken en mag nog niet van het dieet af. Maar me gevoel zegt dat ik weer niet zwanger zal zijn :(

Jade_PinkWish
May 24th, 2018, 01:44 PM
Spannend onebigwish! Hoe bevalt t swayen tot nu toe?

onebigwish
May 24th, 2018, 07:20 PM
Spannend onebigwish! Hoe bevalt t swayen tot nu toe?

Tja het is beetje een soort leefstijl geworden. Ik heb vooral na ovulatie een dip want dan krijg ik erge honger en wil ik veel snacken. De eerste twee weken waren ff wennen maar kan niet wachten om van het dieet af te gaan word wel een beetje moe van fats en proteins bijhouden.

Elena86
May 25th, 2018, 09:41 AM
Ik vind het nog goed meevallen. Als ik zie hoeveel ik toch mag eten, dan was er niet veel verschil met mijn eetpatroon van de voorbije jaren, alleen eet ik nu veel minder vlees en eet ik savonds geen chips of nootjes meer. Eerste poging is voor eind juni of begin juli. Ik hou ook nog rekening met positieve ionen zoals lavendelzeep/spray voor kussen, armband van rozekwarts, meisjes tshirt onder het bed & houten lepel.
De meeste vrouwen op het forum nemen Fiber/clomid. Ik heb een voorschrift gevraagd aan onze huisdokter. Ze wou het 1 keer voorschrijven maar meer ook niet. Clomid zou echt goed zijn voor een meisjes sway volgens Atomic. Sport heb ik niet opgenomen in mijn sway omdat ik daar weinig tijd voor heb. Krijgt wel zeer goede resultaten dus hopelijk verpest dat mijn sway niet.
Ga jij een swayingplan bestellen?

Elena86
May 25th, 2018, 09:43 AM

Hoelang ben je al aan het swayen onebigwish?
Hoe ziet jouw sway er uit?

XBABY2018
May 25th, 2018, 01:01 PM
He meiden,

Zou ik mee mogen kletsen?
Zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen? Ik heb zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer ziet....

onebigwish
May 25th, 2018, 10:28 PM
Ik vind het nog goed meevallen. Als ik zie hoeveel ik toch mag eten, dan was er niet veel verschil met mijn eetpatroon van de voorbije jaren, alleen eet ik nu veel minder vlees en eet ik savonds geen chips of nootjes meer. Eerste poging is voor eind juni of begin juli. Ik hou ook nog rekening met positieve ionen zoals lavendelzeep/spray voor kussen, armband van rozekwarts, meisjes tshirt onder het bed & houten lepel.
De meeste vrouwen op het forum nemen Fiber/clomid. Ik heb een voorschrift gevraagd aan onze huisdokter. Ze wou het 1 keer voorschrijven maar meer ook niet. Clomid zou echt goed zijn voor een meisjes sway volgens Atomic. Sport heb ik niet opgenomen in mijn sway omdat ik daar weinig tijd voor heb. Krijgt wel zeer goede resultaten dus hopelijk verpest dat mijn sway niet.
Ga jij een swayingplan bestellen?

Nee ik heb geen plan besteld. Wel heb ik clomid genomen :)

onebigwish
May 25th, 2018, 10:32 PM
Hoelang ben je al aan het swayen onebigwish?
Hoe ziet jouw sway er uit?

Sinds 1. Februarie. Ik was wel 10 dagen van het dieet af vorige maand maar weer netjes opgepakt. Snacken doe ik niet meer, eet maar 2 maaltijden per dag verder eet ik alles wat ik wil en waar ik zin in heb maar in de limits. Ik neem geen supplementen behalve fiber en foliumzuur en clomid.

Jade_PinkWish
May 26th, 2018, 05:05 AM
Ik weet niet of ik het aandurf om clomid te nemen. Maar goed zien we dan wel weer. Ik ga pas vanaf januari swayen dus ik kan mooi kijken hoe het bij jullie gaat dames :) mij lijkt het dieet zo moeilijk. Ik eet bijna elke dag havermout en kaas. Vlees eet ik al amper. Welke vezel/fiber gebruiken jullie?

onebigwish
May 26th, 2018, 05:31 AM
Ik weet niet of ik het aandurf om clomid te nemen. Maar goed zien we dan wel weer. Ik ga pas vanaf januari swayen dus ik kan mooi kijken hoe het bij jullie gaat dames :) mij lijkt het dieet zo moeilijk. Ik eet bijna elke dag havermout en kaas. Vlees eet ik al amper. Welke vezel/fiber gebruiken jullie?

Ik eet ook nog steeds elke dag kaas hoor haha kaas is life ! Maar probeer wel in de limits te blijven dan. Want als je die niet bijhoud kun je er al snel overheen zitten met kaas. Havermout zou ik wel echt vermijden dan. Ik gebruik payllium husk fiber van het merk solgar. En soms metamucil.

Mitsy.01
May 27th, 2018, 06:14 AM
Hoi allemaal! Zou me hier graag willen aansluiten. Ben mama van 4 jongens en wij zou het fantastisch vinden als we ook een dochtertje zouden krijgen.
Ben al een tijdje naar allerlei info op zoek en kwam nu op deze threat terecht. Ik ben nu een beetje mijn "dieet" aan het bepalen en cyclus aan het uitzoeken. Ben ook aan het kijken naar de babydust methode, om dat samen met het dieet/supplementen te doen. Moeilijk!
Clomid zou ik zelf niet willen gebruiken voor de sway alleen, heb er het een en ander over gelezen en gelezen dat de kans op over stimulering best groot is.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Mitsy.01
May 27th, 2018, 06:16 AM
He meiden,

Zou ik mee mogen kletsen?
Zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen? Ik heb zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer ziet....Leuk! Ik ben ook nieuw hier. Welke kant wil jij op swayen?

Elena86
May 28th, 2018, 10:46 AM

Ik neem deze vezels: https://www.hollandandbarrett.be/shop/product/holland-barrett-psyllium-vezels-500mg-capsules-60003241.
Niet altijd,alleen maar voor het avond eten. Smiddags eet ik al niet veel en dan vind ik het niet nodig.
Ik heb niet zoveel kilos te verliezen. Volgens Atomic kan je best niet onder BMI 21 gaan. Het mijne is nu 20.

Ik gebruik de app fatsecret om alles af te wegen. Na een tijd weet je wel wat je zo ongeveer mag eten.
Ik eet niet graag kaas dus dat is al een meevaller :). Ik vind het dan weer moeilijk om geen vlees te eten.

Welkom nieuwe leden!
XBABY2018, ik heb al gezien dat Atomic heeft gereageerd op je berichtje in het forum TTC GIRL.
Dat heeft inderdaad het meeste succes. Wanneer begin jij eraan?

XBABY2018
May 28th, 2018, 05:44 PM
Hoi hoi,

Wij willen er is aug/sept voor gaan, alleen het is me nog steeds allemaal onduidelijk ik heb zoveel gelezen dat ik echt niet weet hoe en wat waar te beginnen. Ik heb net als jou ook die app en probeer het ook bij te gaan houden:) ook gebruik ik nu 2 maanden ovulatie testen om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Hebben jullie verder nog suggesties en advies wat ik evt nog meer zou kunnen doen? Oh zou iemand mij die one attempt manier kunnen uitleggen ik begrijp dr geen bal van.. dankjewel alvast!!!

Elena86
May 29th, 2018, 12:27 PM
Hoi hoi,

Wij willen er is aug/sept voor gaan, alleen het is me nog steeds allemaal onduidelijk ik heb zoveel gelezen dat ik echt niet weet hoe en wat waar te beginnen. Ik heb net als jou ook die app en probeer het ook bij te gaan houden:) ook gebruik ik nu 2 maanden ovulatie testen om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Hebben jullie verder nog suggesties en advies wat ik evt nog meer zou kunnen doen? Oh zou iemand mij die one attempt manier kunnen uitleggen ik begrijp dr geen bal van.. dankjewel alvast!!!

Ja, ik had dat ook in het begin maar het gene wat Atomic heeft geantwoord heeft het meeste succesrate.
Ik zou dus zeker haar advies volgen! Alles wat de vruchtbaarheid verminderd swayt sowieso pink.
Als ik jouw was zou ik toch al beginnen met het dieet vermits je dit toch minstens 12 weken moet volgen.

Mss heb je hier iets aan: http://genderdreaming.com/forum/gender-swaying-general-discussion/3305-complete-index.html
Hier kan je heel veel informatie vinden waaronder ook over one attempt.
Bij een postieve test is het de bedoeling dat je die avond je one attempt hebt. Toch vooral in het begin..
Als je na maanden proberen nog niet zwanger bent, kan je best meer pogingen ondernemen.

XBABY2018
May 29th, 2018, 04:04 PM
Dankjewel voor je antwoord en de link daar ga ik zeker naar kijken! Ik wil zeker het dieet een kans geven maar ook dat vind ik nogal onduidelijk wat wel en niet mag haha ik heb nu zoveel gelezen dat ik denk alles door elkaar haal. Mag ik vragen wat jij allemaal doet?

Oké dus als ik het goed begrijpt alleen 1 dag en dat is Wanneer je een eerste positieve test hebt? Dus niet bijv. In het begin van je cyclus wel en dan zoveel dagen niet tot je een positieve test hebt? Sorry voor mn vragen hoor hoop dat je het niet erg vind..

Jade_PinkWish
May 30th, 2018, 04:33 PM
@onebigwish En weet je ondertussen al meer? Hoe gaat de Clomid tot nu toe? Merk je het?

onebigwish
May 30th, 2018, 06:06 PM
@onebigwish En weet je ondertussen al meer? Hoe gaat de Clomid tot nu toe? Merk je het?

Ja eet wel wat meer nu in de twee wacht weken laat ik me altijd een beetje gaan ook omdat ik na ovulatie altijd erge trek heb. Ik merk zeker wel wat van de clomid, ben heel huilerig moet om alles huilen heb heel veel puisten gekregen rond kin neus bovenlip gedeelte maar dat kan ook door de pms komen. Overmorgen ben ik 12 dpo en mag ik testen.

Elena86
May 31st, 2018, 04:47 AM
Dankjewel voor je antwoord en de link daar ga ik zeker naar kijken! Ik wil zeker het dieet een kans geven maar ook dat vind ik nogal onduidelijk wat wel en niet mag haha ik heb nu zoveel gelezen dat ik denk alles door elkaar haal. Mag ik vragen wat jij allemaal doet?

Oké dus als ik het goed begrijpt alleen 1 dag en dat is Wanneer je een eerste positieve test hebt? Dus niet bijv. In het begin van je cyclus wel en dan zoveel dagen niet tot je een positieve test hebt? Sorry voor mn vragen hoor hoop dat je het niet erg vind..

Je mag alles eten binnen de limieten. Er zijn geen verboden voedingsmiddelen.
Ik heb 2 eetmomenten per dag. Smiddag eet ik crackers met hummus en soep.
Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.
Als je iets koopt in de winkel kijk dan het percentage vet en proteinen na.
Op de site van AH kan je dit ook al zien.

1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan :).

Barbulete2020
June 2nd, 2018, 05:52 PM
Hoi meiden,

Succes met swayen. Ik zou graag willen aansluiten. Mijn zoontje is
Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me
Fijn om nederlandse meiden te spreken.

XBABY2018
June 3rd, 2018, 04:14 AM
Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.

1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan :).

Super dankjewel hier kan ik zeker weer veder mee en is alles een stuk duidelijker.! Wat ik me nog wel afvroeg hoe hou je alles bij? Heb je daar een app voor of schrijf je alles op? Ik heb nu een app gedownload alleen die houd niet alles bij wat bijgehouden moet worden...

Wij gaan voor de abstain methode denk ik. Daar gaat mn voorkeur wel naar uit! Nogmaals super bedankt voor al je hulp!!

Jade_PinkWish
June 4th, 2018, 03:26 PM
Hoi meiden,

Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me

Oh jeetje wat heftig van je dochtertje. Ik ga zelf geen HT doen maar ik wens je veel succes!

Jade_PinkWish
June 4th, 2018, 03:30 PM
Ik ben nu bijna 6 maanden geleden bevallen en ik heb nu 3x een menstruatie gehad waarbij ik pas op dag 19 ovuleerde met een lf van 9 a 10 dagen. Zou het door het ontzwangeren komen? Nog geen wens om zwanger te worden hoor! Maar houd mn cyclus wel een beetje bij

Mitsy.01
June 6th, 2018, 08:47 AM

Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan :).Ik raak ook helemaal in de war van alle verschillende info.
Zit op een fb groep om te swayen voor een dochter. Daar lees ik weer dat je geen bananen, aardappels of tomaten mag eten vanwege het potassium?!
Weet jij hier wat van ? [emoji848][emoji85]

onebigwish
June 6th, 2018, 09:05 AM
Ik raak ook helemaal in de war van alle verschillende info.
Zit op een fb groep om te swayen voor een dochter. Daar lees ik weer dat je geen bananen, aardappels of tomaten mag eten vanwege het potassium?!
Weet jij hier wat van ? [emoji848][emoji85]

Dat is een ander soort dieet. Dit word hier niet op deze site gebruikt. En atomic heeft in een essay heel goed uitgelegd waarom.

amazing-pink
June 7th, 2018, 07:29 AM
Ik ben ook nog steeds aan het swayen. Moet wel zeggen dat ik het steeds moeilijker vind worden. Ik hoop dat het dit jaar nog mag lukken voor ons, en dat het dan wel goed mag gaan
Als iemand misschien weet waar je clomid online kan kopen zou ik dat graag via een pb willen ontvangen als dat kan.
Succes allemaal hopelijk krijgen we datgene waar we dit allemaal voor doen.

Elena86
June 11th, 2018, 05:13 AM
Hoi meiden,

Ik kan u helaas niet verder helpen met HT maar weet dat PGD overal verboden is in Europa. Vroeger boden veel meer klinieken dat aan in Europa maar er is zeer strenge controle op en als je pech hebt, doen ze gewoon IVF ipv PGD en heb je mogelijks terug een jongen. Als je de middelen hebt, zou ik gaan voor de USA of UK.

Elena86
June 11th, 2018, 05:15 AM
Super dankjewel hier kan ik zeker weer veder mee en is alles een stuk duidelijker.! Wat ik me nog wel afvroeg hoe hou je alles bij? Heb je daar een app voor of schrijf je alles op? Ik heb nu een app gedownload alleen die houd niet alles bij wat bijgehouden moet worden...

Wij gaan voor de abstain methode denk ik. Daar gaat mn voorkeur wel naar uit! Nogmaals super bedankt voor al je hulp!!

Ik hou alles bij in de app fat secret! Je kan ook producten inscannen. In het begin kan je best alles afwegen. Na een tijd weet je ongeveer wel wat je mag eten.

Jade_PinkWish
June 19th, 2018, 04:40 PM
Dag dames, even van mij afschrijven. Afgelopen weken zijn er best veel meisjes geboren of vrouwen die zwanger zijn van een meisje in mijn omgeving . Ik merk dat het me toch behoorlijk raakt en ik mij er best rot om voel. Tegelijkertijd ben ik zo blij met ons 3e lieve ventje. Ik merk dat ik er niet echt in geloof dat ik ooit zwanger zal worden van een dochter, maar dat is geen goede instelling. Ik vraag mij dan toch af: stel je krijgt dan toch een dochter, maakt dat dan echt zo veel verschil met een zoon? Wat denken jullie?

Hoe gaat het met de anderen en met het swayen? Iemand inmiddels al zwanger?

Elena86
June 21st, 2018, 06:18 AM
Dag dames, even van mij afschrijven. Afgelopen weken zijn er best veel meisjes geboren of vrouwen die zwanger zijn van een meisje in mijn omgeving . Ik merk dat het me toch behoorlijk raakt en ik mij er best rot om voel. Tegelijkertijd ben ik zo blij met ons 3e lieve ventje. Ik merk dat ik er niet echt in geloof dat ik ooit zwanger zal worden van een dochter, maar dat is geen goede instelling. Ik vraag mij dan toch af: stel je krijgt dan toch een dochter, maakt dat dan echt zo veel verschil met een zoon? Wat denken jullie?

Hoe gaat het met de anderen en met het swayen? Iemand inmiddels al zwanger?

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt jammer genoeg. Ik denk vaak waarom zij wel en ik niet. Ik heb ook soms het gevoel dat ik nooit een dochter zal krijgen terwijl ik nog maar 1 zoontje heb.
In mijn ogen is zwanger worden van een meisjes iets heel zeldzaam terwijl dit natuurlijk niet is.
Ik probeer mij zelf dan vaak op te peppen door te zeggen dat ik best wel een meisje kan krijgen en dat ook zonder swayen ik 50% kans heb.
Ik denk dat we allen het beeld van een dochter te hebben wat romantiseren.
Toen ik wist dat ik zwanger van een jongen had ik het gevoel alsof ik mijn dromen kon opbergen.
Niet samen gaan shoppen, geen dochter die naar 1 specifiek recept van haar mama zal vragen als ze gaat trouwen of samenwonen, geen roze kleertjes of rokjes kunnen kopen, geen vlechtjes of staartjes kunnen maken in haar haar.
Allemaal dingen waar ik zo naar uitkeek. Had dan ook heel hard het gevoel dat het een meisje was en dan is de teleurstelling echt moeilijk te harden.
Ik ben dan ergens ook bang om terug zwanger te worden vermits ik niet opnieuw alles wil doormaken en dat ik al die pijn/misselijkheid niet wil hebben voor terug een jongen.
Er zijn dagen dat ik denk dat een broertje voor ons zoontje ook wel heel leuk zou zijn en dat ik mij er maar over moet zetten.
Ons zoontje is echt een heel lief en rustig jongentje. Meisjes zijn denk ik veel gecompliceerder en nog een jongen zou goed zijn voor de portemonnee :).

Het swayen gaat goed. Ik laat het mijn leven niet controleren en ga ook niet dwangmatig alles afwegen.
Ik ben toch al bijna 3 kg afgevallen dus dat swayt alvast pink :).
Volgende maand normaal gezien eerste attempt. Het plan was eigenlijk om deze maand de eerste attempt te doen maar wou toch nog wat extra weken het dieet doen.

Jade_PinkWish
June 27th, 2018, 06:35 AM
Fijn dat het swayen goed gaat! Ik duim voor je

Hagel
July 13th, 2018, 08:41 AM
Hoi! Nieuw hier. Had het hele (oude) topic op ingender volledig gelezen. Zijn er hier nu dames die zwanger zijn geworden in Cyprus?

XBABY2018
October 3rd, 2018, 10:51 AM
Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen hier?
Is iedereen nog aan het zwaaien of zijn er inmiddels al meiden zwanger?

Wij gaan volgende maand onze eerste poging doen en ben druk zenuwachtig... hebben jullie daar ook last van? Hoe vergaat het jullie met het dieet? Ik blijf het allemaal maar lastig vinden jullie nog tips mee recepten?

Boyboy
October 9th, 2018, 03:39 PM
.

Mom-of-j
October 26th, 2018, 06:01 AM
Hi meiden,

Na een periode van 2 jaar meld ik mij weer. Ik zal mij kort voorstellen.

Destijds kort meegeschreven want was tijdens het swayen binnen een korte tijd zwanger. Na 2 maand geloof ik al. Het swayen heeft niet uitgepakt planden. Wij hebben een tweede zoon gekregen.

Ik houd ontzettend veel van mijn zoontjes maar er blijft een knagend gevoel; ik wil ook heel graag een dochter. Conclusie is dat wij drie kids echt de max vinden dus minder risico willen en voor HT gaan.

Heeft iemand van jullie ervaring met HT? Het liefst wil ik zo dicht mogelijk bij huis maar de kwaliteit is ook belangrijk uiteraard. Ik las ergens dat clinic c of clinic r niet consistent gs toestaat. En iets over en verkeerde terugplaatsing op Cyprus?

Indien jullie info hebben over klinieken, pagina, referenties kan ik wellicht mijn keuze beter maken.

eerised
November 12th, 2018, 10:09 AM
Eindelijk NL deel gevonden!
Ik lees al maanden op deze site en zoek naar allerlei informatie.
Ik (32) heb twee zoontjes van 3 en 6 maanden.
We voelen dat ons gezin niet compleet is en willen graag een derde.
Maar zowel man en ik zouden een meisje heel leuk vinden.
En hoewel ik heel veel snap aan het LE dieet en al die sway technieken ben ik op de een of andere manier toch bang om het echt te doen.

Ik hoop dat er nog meer gaan schrijven en we gezellig kunnen kletsen hier

Mariola
November 12th, 2018, 03:54 PM
Hallo, welkom! Ben ook al maanden aan het lezen. We hebben 1 zoontje en zouden nu graag een dochtertje willen. Ik snap dat het bij de derde nét iets enger is. Ze zeggen dat je van 50/50, 70% kan maken. Is toch nog 30% kans op een opposite. Wij zitten nu in de eerste maand van ttc. Ben benieuwd of het gaat werken. Vraag me af hoeveel Nederlandse vrouwen meelezen op deze site (:

eerised
November 13th, 2018, 05:01 AM
Wat spannend! Heb je een plan gekocht?
Hoe ben je begonnen? Ik probeer al minder vlees te eten om straks al die weken vega te gaan. Hoe oud is je zoontje nu?
Ik las ook dat als je binnen een jaar a anderhalf jaar zwanger wordt dat dan je kans op een meisje ook weer groter is..

Mariola
November 13th, 2018, 05:38 AM
Haha nee dat gaat niet meer lukken, 1,5 jaar..hij is al 3.

Heb geen plan gekocht, ik heb de hele site doorgepluisd en op google gezocht. Wij hebben verder ook weinig bijzonderheden dus daarom dacht ik, ik doe het zelf wel. Ik ben wel bang voor een miskraam op dit dieet omdat de vrouwen op deze site hier wel relatief vaak 'last' van hebben. Het belangrijkste vind ik vegetarisch, echt maar 3 maaltijden en tussendoor niets, ontbijt zo lang mogelijk uitstellen en de 1 poging. Uiteraard ook het sporten. Verder fietst mijn man 80 minuten p dag en slikt olive leaf. Ik folaat.

En jij, heb jij al een idee hoe je het gaat aanpakken?

eerised
November 13th, 2018, 06:47 AM
Ja, dat sporten.. Dat gaat m bij mij niet worden. 6x p.w een uur lopen..
ik ga iig ook proberen de koffie want dat drink ik nooit en de alcohol bij avondeten.. Ik drink noooooit dus dat zal voor mij wel wennen zijn.
Eigenlijk doe ik alles andersom dan bij de twee jongens

Mariola
November 13th, 2018, 02:05 PM
Ajaa koffie en alcohol! Doe ik normaal ook nooit. Nu wel meer maar ook niet zo ontzettend veel.

Lopen schijnt goed te zijn, echt zware cardio lukt mij ook niet...

Boyboy
November 18th, 2018, 01:36 PM
.

eerised
December 3rd, 2018, 04:45 AM
Bedankt! Kan je iets vertellen over jouw sway?

Dat bewegen is voor mij echt wel een dingetje, ik denk dat het (niet) eten minder zwaar zal zijn.

Wij willen er in Januari voor gaan en ik merk dat ik er wel een beetje angstig in sta. Dit zal echt m’n laatste kans voor een meisje zijn en dat maakt me heel onzeker over het swayen. Ik hoop dat ik het goed kan doen. Stiekem hoop ik ook dat het snel weer zwanger worden ook zal helpen (afgelopen mei bevallen)

Hoe is het met jou Mariola?

Mariola
December 3rd, 2018, 06:51 AM
Wij hadden de eerste poging in november maar helaas niet zwanger. Beetje een aanpassing gedaan aan mijn dieet en hopelijk hebben we deze maand succes. Dat bewegen gaat ook niet goed bij mij. Vooral omdat mijn zoontje ziek was en daarna ik ): maar ze zeggen dat dat ook pink swayed.

Jullie eerste poging in januari dus? Kijk jij nog naar dingen als chinese kalender, maan, bioritme etc?

eerised
December 3rd, 2018, 07:45 AM
Nee, want daar geloof ik echt niet in. Ik heb weleens die chinese kalender bekeken toen ik al zwanger was, zeiden beide x dat het een meiisje was en het waren dus twee jongens.

Wat is bioritme?

Ik heb stiekem weleens gedacht aan clomid.

Mariola
December 3rd, 2018, 07:52 AM
Ja heb ook wel eens gedacht aan clomid maar hier in nl schrijven ze dat niet makkelijk voor. En als ik dan in het nl de bijwerkingen lees, word ik ook niet blij. Ze zweren er op deze site wel bij..misschien zou ik het proberen als ik na een paar maanden nog niet zwanger ben.

https://community.babycenter.com/post/a27053223/biorhythms_gender_predictor_for_fun

Ik geloof er ook niet in, vooral niet in de chinese kalender. Maan schijnt nog wel v invloed te zijn ook volgens atomic. Maar de bioritme was voor mij en veel anderen correct. Ik zou er geen maand voor overslaan, maar wel grappig.

Boyboy
December 3rd, 2018, 05:08 PM
.

Boyboy
December 3rd, 2018, 05:09 PM
.

eerised
December 4th, 2018, 05:29 AM
Had je echt maar twee eetmomenten per dag? Geen tussendoortjes?
Vind vooral lastig om te kijken wat ik moet eten, ik weet dat met LE dieet alles mag en je vooral minder calorieen in moet nemen.

Niet ontbijten is voor mij vrij makkelijk. Maar als ik eenmaal gegeten heb dan ga ik vaak gewoon door tot aan bedtijd. En dan bedoel ik niet sat ik snaai en snack aan koekjes en dergelijke maar ik kan bijvoorbeeld de hele dag door cherry tomaatjes eten. Snapje? Hoe deed jij dat? Wat at je?

Ook vegetarisch eten moet ik een beetje een weg in vinden, we eten nu al vaak van de 7 dagen 5 vleesloos.

En alcohol bij het eten, rode of witte wijn? Of maakt dat niets uit?

Boyboy
December 4th, 2018, 11:21 AM
.

eerised
December 4th, 2018, 11:59 AM
Wat een fijne app! Heb net even ingevuld wat ik vandaag gegeten heb en kom op 26 gram vet en 38 gram eiwitten.

eerised
December 18th, 2018, 10:54 AM
Poehhh, heb veel moeite ermee.. Voor mij voelt f allemaal zo ongezond

Mariola
December 18th, 2018, 12:17 PM
Ik had hetzelfde..die lege carbs... na mijn eerste bfn heb ik meer gezonde dingen gegeten zoals avocado en zonnebloemzaadjes voor vitamine e. Lastige keuze maar ik wil graag een gezond eitje en absoluut geen mc. En vond het in de 2ww ook moeilijk om zo laat pas te eten en het dieet ook niet echt geweldig..

eerised
December 18th, 2018, 05:07 PM
Ik wordt gewoon echt hangry als ik niet kan eten zodra ik echt van die trekkende trek heb, maar vaak is het dan helemaal geen tijd om te eten.
Dan drink ik wel wat

Al die koffie begint me ook tegen te staan, vooral omdat ik nooooooit koffie drink en dan ben ik nog niet eens begonnen met alcohol drinken

Mariola
December 19th, 2018, 04:53 AM
Ja, die drie maaltijden per dag.. normaal eet ik de hele dag door!!

Ben je al begonnen met ttc?

Boyboy
December 19th, 2018, 07:21 AM
.

eerised
December 19th, 2018, 07:40 AM
Ja, denk dat we onofficieel al begonnen zijn want we hebben onveilige seks gehad, en maar 1 x in de vruchtbare window. Vanaf Junuari ga ik nog iets strenger en dan zien we wel waar t schip zal stranden. Ik wordt niet heel makkelijk zwanger dus ben benieuwd hoe lang het zal duren

Mariola
December 19th, 2018, 08:50 AM
Oh dat is dan ook lastig. Aan de ene kant wil je heel graag een meisje maar aan de andere kant wil je ook graag snel zwanger worden en een gezonde zwangerschap hebben. Tenminste, dat heb ik.. ik hoop dat je sneller dan gedacht zwanger wordt (:

eerised
December 19th, 2018, 09:02 AM
Ja, herkenbaar.. nog een jongen zou ik ook niet vreselijk vinden hoor een meisje lijkt me gewoon leuker (voor de samenstelling)

eerised
December 21st, 2018, 05:47 PM
Waarom haal je elke x je tekst weg boyboy?

eerised
January 1st, 2019, 08:35 AM
Ik had vanmorgen een positieve test

Mariola
January 1st, 2019, 12:19 PM
Wowww GEFELICITEERD!!!!! Hoeveel dpo ben je, hoe lang zwanger en wanneer uitgerekend????

eerised
January 1st, 2019, 03:11 PM
Wat ik nu weet 7 september, dus 4 weken en 3 dagen, is dat dan 17dpo?

Mariola
January 1st, 2019, 03:38 PM
7 december? Is dat de ov dag of dag van conceptie? Wanneer was de eerste dag v je laatste menstruatie?

eerised
January 1st, 2019, 03:48 PM
7 September uitgerekend.
Laatste ongi was 1 December.

Mariola
January 1st, 2019, 04:01 PM
.

eerised
January 1st, 2019, 05:55 PM
Ik voel me nog goed, jij?

Mariola
January 2nd, 2019, 03:18 AM
Ja nog wel maar bij mijn eerste heb ik 2 maanden voor pampus gekregen en alles, maar dan ook alles, uitgekotst. 5 kilo verloren.

Er is geen weg meer terug, dit is nu een jongen of een meisje, we kunnen niets meer doen (:

eerised
January 2nd, 2019, 03:23 AM
Ja, spannend toch wel.

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 09:15 AM
Hoi hoi.
Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.

Moet wel zeggen dat nadat ik alle info op het forum las, ik wel écht een meisjes mommy ben zeg maar. Jemig!

* altijd aan het diëten
* vaak met honger naar bed/ BD
* ik heb vaginisme, dus moeizaam en geen diepe penetratie. Ook waarschijnlijk droge CM
* zelden rood vlees, we zijn van de vis en kip
* altijd melk vervangers
* manlief rookte en overgewicht ten tijde van conceptie
* nooit veel aandacht gehad voor vitamine, teunisbloem raakte ik wel snel zwanger van naar mijn idee.
* weinig zout eten, ben meer zoetekauw
* geen gewichten, meer wandelen en cardio

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 09:16 AM
Hoi hoi.
Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.

Moet wel zeggen dat nadat ik alle info op het forum las, ik wel écht een meisjes mommy ben zeg maar. Jemig!

* altijd aan het diëten
* vaak met honger naar bed/ BD
* ik heb vaginisme, dus moeizaam en geen diepe penetratie. Ook waarschijnlijk droge CM
* zelden rood vlees, we zijn van de vis en kip
* altijd melk vervangers
* manlief rookte en overgewicht ten tijde van conceptie
* nooit veel aandacht gehad voor vitamine, teunisbloem raakte ik wel snel zwanger van naar mijn idee.
* weinig zout eten, ben meer zoetekauw
* geen gewichten, meer wandelen en cardio

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met TapatalkEn oh ja.. ook bijna dagelijks antihistamine ivm allergie. Figures.

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 09:30 AM
Dus klopt het dan dat jullie als jongens mama's bovenstaande niet herkennen? Wat zouden jullie écht veranderen voor het krijgen van een zoontje? Ik ben trouwens 36 jaar.

eerised
January 2nd, 2019, 09:39 AM
Oh! Ik ben echt een jongenseter ;-)
Ik ben nu ook benieuwd of t swayen gelukt is

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 09:41 AM
Oh! Ik ben echt een jongenseter ;-)
Ik ben nu ook benieuwd of t swayen gelukt isBen je zwanger?
Dan gefeliciteerd!!

Wat versta je onder een jongenseter?

Mariola
January 2nd, 2019, 09:57 AM
Hallo en welkom!

Ik at voordat ik zwanger was van mijn zoontje de hele dag door en ook gezond. Normaal ben ik een zoetekauw maar toevallig die periode niet. At veel bananen, noten, nam maca, tarwekiemolie, visoliepillen. En zoals gezegd elke keer als ik honger had, at ik wat. Altijd wel vitaminepillen. Deed niet aan cardio maar was wel veel bezig.

Je vindt op deze site nog veeeeel meer info over blue swayen (:

Ook de hoeveelheid bd schijnt erg te swayen..voor een meisje maar een keer en voor een jongen vanaf af om de dag en rond ov vaker.

Naja je gaat het meemaken denk ik. Swayen is niet 100% maar ik geloof dat de blue swayers wel een redelijk hoog slagingspercentage hebben.

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 10:08 AM
Hallo en welkom!

Ik at voordat ik zwanger was van mijn zoontje de hele dag door en ook gezond. Normaal ben ik een zoetekauw maar toevallig die periode niet. At veel bananen, noten, nam maca, tarwekiemolie, visoliepillen. En zoals gezegd elke keer als ik honger had, at ik wat. Altijd wel vitaminepillen. Deed niet aan cardio maar was wel veel bezig.

Je vindt op deze site nog veeeeel meer info over blue swayen (:

Ook de hoeveelheid bd schijnt erg te swayen..voor een meisje maar een keer en voor een jongen vanaf af om de dag en rond ov vaker.

Naja je gaat het meemaken denk ik. Swayen is niet 100% maar ik geloof dat de blue swayers wel een redelijk hoog slagingspercentage hebben.Hi dank je!
En bedankt voor de eet tips, ga ik zeker veranderen.

Ik vind de site wel overweldigend, zoveel info en je wil natuurlijk alles onthouden. Is er een "magische" combi voor jongens sway, aangezien het percentage hoger ligt?

Onze 3e zal wel echt de laatste worden, als het zo mag zijn. Heb namelijk al 2x keizersnede achter de rug. Wat zouden jullie doen met zo'n grote wens? Toch IVF? Wat is jullie gedachte sowieso op IVF? En is de dichtstbijzijnde dan Cyprus?

Zou je me ook ajb willen adviseren op BD aangezien ik dat echt niet snap. Met name wanneer én hoe vaak buiten de fertile window.

Hebben jullie nog vragen over mijn levensstijl?

eerised
January 2nd, 2019, 11:02 AM
Ja! 1 Januari positief getest. Ik heb juist geswayed voor een meisje.. fingers crossed of dat gelukt is

Ik at super gezond, veel gezonde vetten. Avocado, zalm, altijd volle melk, havermout, bananen. Veel krachttraining (wel 3x in de week)

eerised
January 2nd, 2019, 11:09 AM
IVF lijkt me heel moeilijk, ik zou zelf niet zover gaan om het geslacht zo te laten bepalen.
Maar ieder z’n eigen keuze.

Ik zou een meisje in de mix echt leuk vinden maar als dit een jongen is, prima.

Mariola
January 2nd, 2019, 11:33 AM
Eerised heeft ook 2 kindjes al en heeft voor de derde ook voor swayen gekozen. Als ik nu een failed sway zou krijgen, zou ik denk ik ook ivf proberen. Maar jij hebt nog nooit geswayed. Schijnt dat je na swayen nog steeds iets van 30% kans hebt dat het mislukt. Dus het is echt een heeeel lastige keuze. Als je ivf kan betalen en je weet zeker dat dit je laatste is, moet je daar misschien voor kiezen. Ik heb daar verder geen ervaring mee.

Als je atomic iets vraagt in een forum, antwoordt ze meestal wel binnen een dag of twee.

Ik vond het eerst ook heel overweldigend maar dat komt wel goed hoor. Ik sway pink dus heb niet veel ervaring verder met blauw (:

Ik weet dat je je fertiliteit moet verhogen dus ook geen alcohol koffie roken etc...

En bd om de dag vanaf de laatste dag van je ongesteldheid en als je opk positief is, elke dag.

Mariola
January 2nd, 2019, 11:34 AM
Ja eerised heeft gelijk, ivf is wel zwaar...

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 03:41 PM
Eerised heeft ook 2 kindjes al en heeft voor de derde ook voor swayen gekozen. Als ik nu een failed sway zou krijgen, zou ik denk ik ook ivf proberen. Maar jij hebt nog nooit geswayed. Schijnt dat je na swayen nog steeds iets van 30% kans hebt dat het mislukt. Dus het is echt een heeeel lastige keuze. Als je ivf kan betalen en je weet zeker dat dit je laatste is, moet je daar misschien voor kiezen. Ik heb daar verder geen ervaring mee.

Als je atomic iets vraagt in een forum, antwoordt ze meestal wel binnen een dag of twee.

Ik vond het eerst ook heel overweldigend maar dat komt wel goed hoor. Ik sway pink dus heb niet veel ervaring verder met blauw (:

Ik weet dat je je fertiliteit moet verhogen dus ook geen alcohol koffie roken etc...

En bd om de dag vanaf de laatste dag van je ongesteldheid en als je opk positief is, elke dag.Is dat niet teveel BD voor blue? Gaat dan niks mis met kwaliteit, kwantiteit? Want ik deed met voorgaande keren ook om de dag en dat resulteerde in 2x prinsesjes.

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 03:42 PM
Ja! 1 Januari positief getest. Ik heb juist geswayed voor een meisje.. fingers crossed of dat gelukt is

Ik at super gezond, veel gezonde vetten. Avocado, zalm, altijd volle melk, havermout, bananen. Veel krachttraining (wel 3x in de week)Gefeliciteerd zeg! Wat een heerlijk cadeau voor 2019. Geniet van je zwangerschap fx voor pink!

Mariola
January 2nd, 2019, 05:10 PM
Is dat niet teveel BD voor blue? Gaat dan niks mis met kwaliteit, kwantiteit? Want ik deed met voorgaande keren ook om de dag en dat resulteerde in 2x prinsesjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met TapatalkElke 2 tot 4 dagen (: sorry!

Hier is iets meer te lezen: https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Egenderdreaming%2 Ecom%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D5636&share_tid=5636&share_fid=35024&share_type=t

Hopelijk doet de link het, heb nog nooit geknipt/plakt in dit forum.

Mariola
January 2nd, 2019, 05:11 PM
Elke 2 tot 4 dagen bd (:

Hier lees je meer:
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Egenderdreaming%2 Ecom%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D5636&share_tid=5636&share_fid=35024&share_type=t

Mariola
January 2nd, 2019, 05:14 PM
Het is elke 2 tot 4 dagen...(:

Wat is de staat van je partner? Is hij super gezond of wat minder?

Hier lees je meer:

https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww%2Egenderdreaming%2 Ecom%2Fforum%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D5636&share_tid=5636&share_fid=35024&share_type=t

Mariola
January 2nd, 2019, 05:15 PM
Nou, probeer een link te posten maar dat gaat niet. Bij ttc naturally en dan blue staat er een uitleg over hoe vaak bd. Elke 2 tot 4 dagen is het en dan het beste onbeschermd.

Bbabyfever
January 2nd, 2019, 05:38 PM
Nou, probeer een link te posten maar dat gaat niet. Bij ttc naturally en dan blue staat er een uitleg over hoe vaak bd. Elke 2 tot 4 dagen is het en dan het beste onbeschermd.Ook zo buiten de fertile Window?
Ik zal eens gaan zoeken naar de thread, ben nog niet helemaal thuis in waar alles staat.

Het ene moment ben ik erg gemotiveerd om te swayen, maar dan slaat de twijfel toe en neig ik weer naar IVF.
Bij 2e dochter werd mij tijdens een vroege echo (15w) gezegd: gefeliciteerd u krijgt een zoon. Ik was over the moon. Pas bij 20w definitief meisje. Ik voelde me een paar dagen echt een ramp. Teleurstelling was zeer diep, schrok daar wel van.

Inmiddels is ze 17 maanden en zijn we intens gelukkig met haar.

eerised
January 3rd, 2019, 02:41 AM
Ja, gender dissapointment is real. Ik vond t vreselijk me zo te voelen toen ze zeiden dat het weer een jongen was. Maar hij is zooo lief en knuffelig!
Ik ben ook serieus begonnen met een derde met in m’n achterhoofd dat een derde jongetje ook prima is, anders was er geen derde gekomen.
Als je echt niet overeen kan komen met 3 meisjes dan is misschien IVF voor jou wel de oplossing

Mariola
January 3rd, 2019, 04:08 AM
Ook zo buiten de fertile Window?
Ik zal eens gaan zoeken naar de thread, ben nog niet helemaal thuis in waar alles staat.

Het ene moment ben ik erg gemotiveerd om te swayen, maar dan slaat de twijfel toe en neig ik weer naar IVF.
Bij 2e dochter werd mij tijdens een vroege echo (15w) gezegd: gefeliciteerd u krijgt een zoon. Ik was over the moon. Pas bij 20w definitief meisje. Ik voelde me een paar dagen echt een ramp. Teleurstelling was zeer diep, schrok daar wel van.

Inmiddels is ze 17 maanden en zijn we intens gelukkig met haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met TapatalkJa vanaf menstruatie elke 2 tot 4 dagen..

Ohh wat erg dat ze eerst jongen zeiden!! Ik weet niets van ivf behalve dat het zwaar kan zijn. Maar ik zou het zeker onderzoeken.