PDA

View Full Version : Het Nederlandse hoekje 2017



Pages : [1] 2 3 4

Fiep
January 29th, 2017, 08:18 AM
Hoi allemaal, zullen we hier verder praten?
Groetjes Fiep

HoningBijtje
January 29th, 2017, 08:21 AM
Helemaal goed Fiep

Fiep
January 29th, 2017, 08:22 AM
Ik hoop dat de rest het ook kan vinden...

Mickey2014
January 29th, 2017, 08:22 AM
Veel succes verder meiden!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
January 29th, 2017, 08:24 AM
Lisvna ik wil oprecht vragen of het mogelijk is de oude draadjes weer zichtbaar te maken? Ik vind het heel jammer dat ik en alle andere nieuwe swayers geen info meer kunnen terug lezen..hoor heel graag van je

Chrisje
January 29th, 2017, 09:13 AM
Ik ben er ook weer. Mickey, ik zou het leuk vinden als je ook bleef!



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

bigwishpink
January 29th, 2017, 09:21 AM
Gevonden! [emoji1362]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
January 29th, 2017, 09:38 AM
Als de oude draadjes daadwerkelijk verwijderd zijn kunnen die niet meer zichtbaar gemaakt worden Fiep...

Ik zie zojuist da ALLE draadjes verwijderd zijn.... 🤔 (dacht alleen die van Januari...)


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

babygirl9
January 29th, 2017, 10:20 AM
Gevonden! Spijtig dat alles verwijderd is want ik heb toen enorm veel info uit de threads gehaald. En is er nu iets veranderd denk dat ik een stuk vd discussie heb gemist dus weet niet juist wat het geworden is.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Fiep
January 29th, 2017, 11:28 AM
Wat een ontzettend flauwe actie om alles weg te gooien. Er stond zoveel informatie in, hoe kan ze dit nou doen? Alleen maar omdat er een verhitte discussie gaande was?

bigwishpink
January 29th, 2017, 11:33 AM
Dat zou wel heel erg zonde zijn idd. Ik heb er erg veel aan gehad door alle nederlandse threads toen door te lezen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
January 29th, 2017, 11:46 AM
Zeker heel jammer!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mickey2014
January 29th, 2017, 12:24 PM
Lisvna heeft idd alle draadjes verwijderd die op haar naam stonden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
January 29th, 2017, 12:32 PM
Vraagje, als je goed verkouden bent geweest weekje voor eisprong swayt dat meisje?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
January 29th, 2017, 12:43 PM
Denk dat we met zijn alle die kennis gemakkelijk bij elkaar verzameld hebben in een documentje of sticky



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
January 29th, 2017, 01:21 PM
Dat swayt inderdaad Anne. Ben benieuwd naar je vraag? Verkoudheid kun je niet plannen haha. Of ken je iemand die dat had?

Anne37
January 29th, 2017, 01:23 PM
Ik ben nu verkouden haha, maar dan moeten we vlg week aan de bak en verder niet geswayed dus niet zo'n goed idee [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
January 29th, 2017, 01:29 PM
Dat ligt eraan, als je weerstand heel laag is...Maar ik adviseer je om écht weken van tevoren te starten met swayen. Of het moet nu héél erg kriebelen hihi

Fiep
January 29th, 2017, 01:30 PM
Beterschap trouwens

Anne37
January 29th, 2017, 01:41 PM
Thanks! Nee beter om even te wachten. Maar aan de andere kant, waarom ook niet [emoji6] Ben bijna nooit ziek en zomers al helemaal niet haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boyboy
January 29th, 2017, 01:43 PM
-

Boyboy
January 29th, 2017, 01:44 PM
-

Anne37
January 29th, 2017, 02:28 PM
Thanks [emoji4] Ga ook zeker niet doen hoor haha.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
January 29th, 2017, 02:38 PM
Als je moeite hebt met maaltijden schrappen. Kun je het beste een heel groot glas water bij je in de buurt hebben.

Door veel te drinken houdt je een vol gevoel en zul je minder moeite hebben met het overslaan van maaltijden.

Knoflook en ui heb ik geen rekening mee gehouden.

Verder at ik heel veel maaltijdsalades ( wel zelf gemaakt niet die kant en klare bakjes)

Ook gebakken champignons stonden vaak op het menu.

Als je teveel afvalt mag je wel 1 a 2 x in de week iets van kwark of een gekookte ei om te voorkomen dat je stopt met ovuleren.

Verder hoge dosering foliumzuur.
Rozenkwarts sieraden

Om aan mijn eiwitten te komen at ik eiwit pannekoeken of chips te koop bij bodyenfitshop



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
January 29th, 2017, 02:53 PM
Hoe hoog was de dosering foliumzuur? Ik neem twee tabletten per dag.

HoningBijtje
January 29th, 2017, 03:06 PM
Dat is goed Fiep! Dubbele dosering dus twee tabletten.

Chrisje
January 29th, 2017, 04:11 PM
Oja ik heb 1 cyclus vitex gebruikt en daarna niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
January 30th, 2017, 02:11 AM
Hierbij alvast wat tips wat je kunt eten:

- wit brood met vruchtenhagel, jam, gestampte muisjes, dun laagje pindakaas, chocopasta of chocohagelslag, appel met kaneel en een plakje ontbijtkoek

- rijst met groenten en eventueel wat vegetarische roerbakstukjes en een magere saus (bijv. chicken tonight), pasta met groenten en rode saus, wit brood met ijsbergsla en light roomkaas of een plakje 30+ kaas.

Pasta met gebakken groente zoals champignons, courgette en aubergine. Beetje parmezaanse kaas erover heen voor de smaak.
Stamppot, de puree kun je maken met rijstemelk of sojamelk. Geen boter, en dan groente erdoor.

chocoladepasta/hagel kan gerust alleen vetten in de gaten houden.
De app Fatsecret is heel handig om alles bij te houden.

Gouden tip: een uur bewegen en dan jezelf moe maken. Lopen of fietsen bijvoorbeeld! Dit het liefst 6 of 7 keer per week.

Verder een uur of 16 nuchter blijven, ik at s avonds om 18 uur en dan pas weer de dag erna om 12.00 uur

Vitex verhoogt progesteron en verlaagt oestrogeen.
vitex is bedoeld om de ovulatie te herstellen, dus als je onregelmatige cyclussen hebt. Als je het neemt terwijl je een normale cyclus hebt kan deze juist ontregelen.

HoningBijtje
January 30th, 2017, 02:17 AM
En hierbij nog meer tips: (kan zijn dat er soms wat dubbel staat)

Avondeten:
Pasta
Rijst
Aardappels
Maiswraps
Bloemkool
Wortels
Aardappel
Sla
Komkommer
Champignons
Courgette
Valess vlees (klein stukje ivm hoge hoeveelheid eiwitten)
Groente roerbakken en in een wrap doen.
pannekoekjes gemaakt met rijsmelk.

Toetje:
Yoghurt met appel en kaneel
Alpro soya toetje (veel eiwitten!)
Rijstpap (veel kcal)

Drinken:
Muntthee
Cola light

Lunch:
Knackebrot met Philadeplhia en een tomaatje
La vache qui rit light
Hagelslag
Wit brood
Delight Jam Hero
Gestampte muisjes
Vruchtenhagel
Rijstwafels
Philadelphia Light
Hummus (AH)
Matzes
Snack a jacks
Roomboter (voor extra vetten)

Fruit:
Appels
Peren
Aardbeien

HoningBijtje
January 30th, 2017, 02:21 AM
Hierbij de blog geschreven door Bigwish. (pdf aanklikken) Heel handig om te lezen! Let op er zijn misschien een aantal dingen misschien veranderd. Zoals babyasprinie, wordt nu niet meer aangeraden.

http://genderdreaming.com/forum/blogs/bigwish/

HoningBijtje
January 30th, 2017, 02:23 AM
En dan nog 1 advies, ik zou geen rephresh gaan gebruiken. Het verkleint de kans dat je zwanger wordt en dus langer bezig bent en uiteindelijk steeds minder strikt gaat swayen. Zeker sport houd je niet lang vol dus je bent het liefst z.s.m. zwanger.

Blue-Blue-Pink?
January 30th, 2017, 03:26 AM
Goeie opsomming honingbijtje
Ik zou ook zoveel mogelijk focussen op dieet en bewegen en qua supplementen alleen foliumzuur en chitosan. Timing, ph verlagen en al dat soort dingen heeft minder grote invloed dan dieet en sport en verkleint idd kans dat je snel zwanger bent

Chrisje
January 30th, 2017, 04:19 AM
Ik had een hele keurige cyclus maar kreeg in mijn plan alsnog Vitex aanbevolen.

Vond het niets en na 1 cyclus gestopt wat dan wel weer ros swayed had ik begrepen.

Pasta met met wat spinazie en feta en een paar pijnboompitjes voor de smaak vond ik ook wel lekker.

Omdat ik geen muntthee mocht dronk ik veel water en brandnetel thee. Niet te veel Earl grey en Engelse thee want dat kon ook blauw swayen

Fatsecret gebruikte ik ook.

Philadelphia en rijstwafels inderdaad.

Verder at ik heel eenzijdig als ik zo kijk naar het lijstje van Honingbijtje.

Ik was meer een konijn veel salade
Geen vlees vis kip of ei, 100% vegetarisch dus.

Soya melk Alpro bosvruchten en de banaan en soms een espresso kopje gewone melk. (Dronk altijd veel melk en miste dat wel enorm)

Koekjes bakte ik zelf omdat ik niet aan mijn vetten kwam. (Koekjes gemaakt met maïzena roomboter suiker etc) door het te delen door 10 kon ik makkelijk uitrekenen wat er in 1 koekje zat.

Sporten heb ik dan weer niet gedaan was voor mij niet haalbaar. ( door mijn toch al zeer lage kcal inname voor mijn dieet. Zat ik voor mijn dieet op een max van 1200 kcal's per dag. Hier kun je uiteraard niet bij sporten)

Sporten moet meer als 45 minuten zijn omdat het om cardio gaat.

Ik vond het gemakkelijker om zo lang mogelijk eerste maaltijd uit te stellen. Die nam ik soms pas om 3 uur. Zolang ik niet eet en enkel drink heb ik geen honger gevoel... maar dat is bij iedereen anders.

Om niet teveel te stressen om eten. Deed ik vaak voor 2 of 3 dgn alvast bedenken wat ik wilde eten. Ik deed wel alles afwegen...

Haalde uiteindelijk best vaak niet mijn vetten en eiwitten... als dat te veel gebeurde nam ik een een eiwitpannekoek of eiwit chips... een enkele keer een bakje layschips als ik ook laag zat in vetten.

Oja de vegetarische hamburgers van bodyenfitshop vond ik heerlijk en keek ik echt naar uit.
De vegetarische kipstukjes vond ik minder maar maakte hier een wrap van met salade en verse knoflooksaus...


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Boyboy
January 30th, 2017, 04:53 AM
-

Boyboy
January 30th, 2017, 04:57 AM
-

Chrisje
January 30th, 2017, 05:17 AM
Boyboy dat weet ik eigenlijk niet meer...

Mijn man mocht het ook niet..ook geen soja producten.

Nu was ik destijds 34 en hij 42
Hij was gesteriliseerd en heeft dit laten herstellen. Zaad productie is dan al minder. Dit in combinatie met leeftijd betekende dat hij enkel olijfblad extract mocht en een multi vitamine met foliumzuur en geen rookvlees.

Doordat ik vaak met moeite aan 1000 kcal's per dag kwam. Ik at door de weeks in de regel enkel mijn avondeten.
Hierdoor had ik een aangepast dieet met minder kcal's maar iets meer eiwit en vetten.

Wij hebben trouwens meerdere pogingen gedaan en het niet enkel bij positieve O...
Volgens mij 4 in totaal.....
2 dgn voor O
1 dag voor O
En dan de dag na O
En....

Ik ben destijds van 70 naar 64,5 kg afgevallen bij een lengte van 1,85


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

bigwishpink
January 30th, 2017, 07:48 AM
Hieronder nog even mijn sway in het Engels. Ook slik ik antidepressiva wat ook roze schijnt te swayen.

Yesterday i had my BFP..!! It was the second round. Ik hope my sway was good but i know it was not perfect. (Never is i know)

Things i did do!

* Skipping breakfast
* two max three eating moments
* vegetarian all the time
* about 45-50 gr proteïne and 45-50 gr fat a day (hope it's not to much, sometimes even a little more but also less)
* exercise 4-5 times a week
* I did not exercise in the two ww after the first attempt and was not super strict with the dieet. Had some cheats..
* used chitosan and folic acid

My dh:
* used olive leaf
* drinking soymilk
* normally goes about three times a week to the gym but hasn't been there for about 6 weeks.
So he did not do the weight training for a while during the conception.
* he did not changed his diet

We did one attempt after opk. My dh did some releases in the week before attempt but i don't know how much exactly.
After 10-15 minutes after the attempt i went to the toilet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
January 30th, 2017, 09:02 AM
Boyboy heb je verder het dieet wel heel strikt gevolgd? Sporten is denk ik wel echt een must om je kans zo hoog mogelijk te maken. Maar 3 maanden sporten is voor mij echt een no go, dan blijft er niks van me over. Ik kan nu al eigenlijk niet afvallen. Misschien 3 kg max nog eraf.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
January 30th, 2017, 09:08 AM
Blue blue pink heb jij geswayed en meisje gekregen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HoningBijtje
January 30th, 2017, 10:54 AM
Anne ik had ook dat probleem met het gewicht. Ik had uiteindelijk ook ondergewicht door het sporten in combinatie met het dieet.

Anne37
January 30th, 2017, 11:07 AM
Ok thanks! Je hebt maar 7 weken geswayed toch? En alle 7 weken zo intensief gesport?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HoningBijtje
January 30th, 2017, 11:20 AM
Nee ik heb 3 maanden geswayed, en idd alle weken intensief gesport.
Ik was in de 2e ronde zwanger.

Maar ik zat toen ook op een punt dat ik wist dat ik met het dieet zou moeten stoppen als ik niet zwanger zou zijn, anders zou ik teveel ondergewicht krijgen.
Ik ben in totaal geloof ik ongeveer 7 of 8 kg afgevallen terwijl mijn BMI op het startpunt van het dieet al aan de lage kant was.

HoningBijtje
January 30th, 2017, 11:21 AM
-dubbelpost

babygirl9
January 30th, 2017, 11:33 AM
Ik heb 7 weken geswayed. 7 weken strenge sway met 6 dagen sport. Bij mij 1ste poging raak. Anders ging ik in de ww ook wel even rustiger aan doen want ik kreeg overbelasting van het sporten ( vocht in men knie ) ik ben in totaal 5 kg op 7 weken afgevallen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Anne37
January 30th, 2017, 01:03 PM
7 weken lijkt me al pittig genoeg maar als het niet raak is dan moet je toch door met diëten. Daar zie ik wel tegenop, niet perse het dieet maar het sporten vooral. En hebben jullie erg gelet op zout en melkproducten? Bakken in olijfolie?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

babygirl9
January 30th, 2017, 01:23 PM
Op zout niet gelet, melk wel en olijfolie gebruikte ik ook niet, alles in de airfryer of stomen :-)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Blue-Blue-Pink?
January 30th, 2017, 01:46 PM
Blue blue pink heb jij geswayed en meisje gekregen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja klopt. Ik ben januari 2015 begonnen met dieet en was niet altijd even streng. Meestal wel, maar er waren ook wel perioden dat ik bijv 4 dagen achter elkaar best wel eetbuien had. Als dat het geval was sloeg ik mijn eisprong over. Uiteindelijk zat ik ik in een ritme met 1 cheatdag per week. De dag dat ik niet sportte at ik volgens LE maar at dan avonds een heel groot stuk chocola en wat koekjes ofzo. Maar daar voelde ik me goed bij en heb toen in april mijn poging gedaan. Was de eerste ronde raak en vorige week is mijn dochter 1 jaar geworden

Blue-Blue-Pink?
January 30th, 2017, 01:48 PM
Op zout heb ik ook niet gelet, maar op melk ed wel. Ik was gewoon veel melk te drinken en ook wel yoghurt enzo, maar daar ben ik tijdens het swayen helemaal mee gestopt. Voor mijn gevoel is dat erg boy friendly
Ik bakte alles in maisolie, hierin zitten minder goede vetten dan olijfolie

Chrisje
January 30th, 2017, 01:52 PM
Anne ik heb bijna 10 jr zoutarm gekookt. Ik kan ook slecht tegen te veel zout in eten en word daar enorm dorstig van. Dus gebruik ik ook nu weinig zout in het eten.

Ik gebruikte wel gewoon olijfolie.
Melk heb ik drastisch verminderd van 3 of 4 bekers per dag naar misschien een espresso kopje of soms 1 beker als ik niet aan mijn vetten kwam of gewoon als cheat...

Limonade ben ik niet van en heb ik ook nagenoeg niet gedronken tijdens het dieet.

Verder kook ik altijd alles vers en niets uit pakjes zakjes en potjes.

Verder moet ik efkes goed nadenken wat ik verder gedaan heb volgens...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
January 30th, 2017, 02:02 PM
Op zout heb ik ook niet gelet, maar heb weinig zuivelproducten gegeten die periode. Geen melk en geen yoghurt/vla. Alleen Alpro soya vanillevla, dat was dan mijn geniet momentje haha!

Anne37
January 30th, 2017, 03:08 PM
Haha dank voor de tips weer! En goed om te lezen dat je ook best eens mag smokkelen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
January 30th, 2017, 03:14 PM
Ik blijf het sporten ook het zwaarste vinden, al merk ik dat het dieet nu na drie maanden pittig is. Met name de sociale dingen met vrienden etc staan op een zéér laag pitje ivm dat ik niet mee kan eten. Sporten doe ik in de wacht weken niet, omdat ik denk dat het dan minder zinvol is om jezelf uit te putten. Hopelijk volgende week een poging.
Vraag aan de geslaagde sways, willen jullie eens kijken of deze kalender voor jullie klopt?
Baby gender calendar (http://magic-horoscope.com/baby-gender/index.php)

Anne37
January 30th, 2017, 04:16 PM
En val je ook heel erg af Fiep nog steeds? Heb je nog goede adviezen van Atomic in je sway?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

babygirl9
January 30th, 2017, 04:21 PM
Fiep, bij mij klopt het. Geeft meisje aan.

Wordt aspartaan nog aanbevolen? Ik dronk cola zero die periode, water, koffie en na het eten soms nog een glas witte wijn.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Mama85
January 31st, 2017, 02:07 AM
Ben sinds 3 weken echt aan Swayen . Sinds paar dagen merk wel dat me weerstand laag wordt nu ziek geworden en ongesteld
En dan s,ochtends niet ontbijten met chronische lage bloeddruk is erg zwaar .
Gister en vandaag wel ontbeten . Morgen weer verder met ontbijt overslaan . Verder eet ik geen vlees of kip en me suplementen neem ik wel in.
Vandaag weer verder met sporten .
Ik ga pas in april een poging doen. Als op die baby gender calender kijk geeft bij mij dag die ovulatie heb dat dan jongen wordt op 9 april tot 11april en in de periode heb ik me eisprong . En in maart valt wel op girl dag . Moet wel
Zeggen dat mij cyclus eerst echt 28 dagen was en deze maand 30 dagen dus er komt onregel maat in.

Fiep
January 31st, 2017, 02:41 AM
Je cyclus gaat er inderdaad van in de war hoor. Als je nu ongesteld ben zou ik nog twee dagen wachten met fietsen. Zeker als je pas in april poging doet. Is dit jouw eerste kindje?
Anne, ik ben nu 4,5 kilo afgevallen. Maar dat is gelukkig geen probleem er mag nog wel wat meer af haha

Mickey2014
January 31st, 2017, 03:14 AM
Meiden ik meld me hier af. Ik heb niks meer met swayen of ht of wat dan ook. Heb ook niet geswayed zoals jullie weten.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dat jullie je dg mogen krijgen!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
January 31st, 2017, 03:29 AM
Wat jammer Mickey dat je vertrekt. Maar begrijp het wel.

Hier al twee dgn gerommel van met name mijn darmen die in record tempo geleegd worden....letterlijk en figuurlijk.

Hoop dat dit een teken is dat ons meisje er eindelijk aankomt. Ik gok op morgen. Maar dat is ook wel een wens omdat de 1ste van de maand voor ons een bijzondere datum is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Mama85
January 31st, 2017, 03:43 AM
Je cyclus gaat er inderdaad van in de war hoor. Als je nu ongesteld ben zou ik nog twee dagen wachten met fietsen. Zeker als je pas in april poging doet. Is dit jouw eerste kindje?
Anne, ik ben nu 4,5 kilo afgevallen. Maar dat is gelukkig geen probleem er mag nog wel wat meer af haha

Fiep , nee niet me 1ste heb al 4 jongens .

Ben 2 kilo afgevallen.

bigwishpink
January 31st, 2017, 06:40 AM
Jammer Mickey. Dacht ook dat er verschillende draadjes zouden komen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
January 31st, 2017, 06:45 AM
Volgens mij zijn de meeste geen voorstander van verschillende draadjes en heeft er niemand bezwaren tegen dat het niet uitsluitend gaat over sway/dieet info.

Of heb ik dat verkeerd....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
January 31st, 2017, 10:40 AM
Geen probleem inderdaad! Spannend Chrisje, wie weet morgen?
Nog een vraagje, waarom is ook alweer één poging beter voor meisjes? Zaad is zaad toch? Ik bedoel de man heeft toch altijd wel evenveel boys of girl bij zich?

HoningBijtje
January 31st, 2017, 02:13 PM
Idd geen probleem!

Chrisje ik hoop het voor je dat het morgen zover is!

Fiep: 1 poging is om onbekende reden een goede swayfactor. Meerdere pogingen geven meer kans op jongen. Volgens mij omdat het zaad bij meerdere poginen telkens ververst wordt en dat betekent dat het nieuwe zaad van goede kwaliteit is, en dat swayt blauw.

Je hebt ook nog verschillende tactieken die roze swayen: atomic heeft hier ook weleens wat over geschreven, kan het nu ff niet terugvinden.

FR (frequent release) FR is een tactiek om het aantal zaadcellen in de sperma te verminderen. Het komt er op neer dat je DH 7-10 dagen achter elkaar moet ejaculeren. En dan doe je hierna 1 attempt.

CFR is een tactiek die je kan toepassen als je DH de 7-10 dagen niet red, of je eisprong ineens eerder is. Je zou je DH dan op 1 dag meerdere malen kunnen laten ejaculeren, dit doe je dan een paar dagen achter elkaar. (Ligt er aan welke timing je voor ogen had cut off/through O/O+12) De eerste batch dump je dan en je gebruikt dan de 2e of 3e voor je attempt. Maar net wat voor jullie goed voelt.

Een cut off houdt in dat je een x aantal dagen voor je verwachte ovulatie je attempt doet. Dit duidt men aan als O-3 of O-2 of bijv O-1. Meestal als je deze tactiek gebruikt doe je maar 1 attempt. Dan kan dus zijn na een abstain van minimaal 7 dagen.

Through O houdt in dat je alle dagen rond en na je eisprong attempts doet. Meestal doen dames dan de FR tactiek. Zodat je meer attempts hebt met een verlaagde aantallen in het sperma. Eventueel kan dit in combinatie met een tactiek dat je de eerste batch dumpt en de 2e batch gebruikt zeg maar.

HoningBijtje
January 31st, 2017, 02:21 PM
Hierbij een link naar de info van Atomic over de attempts:

http://genderdreaming.com/forum/gender-swaying-general-discussion/9736-how-many-attempts-should-i-do-when-pink-blue.html

bigwishpink
January 31st, 2017, 02:23 PM
Maakt mij ook niet uit idd. Nou spannende tijd zo, ben benieuwd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
January 31st, 2017, 02:30 PM
Dank je Honingbijtje, het is een beetje abracadabra voor mij haha. Ik denk dat wij abstain doen en één poging. Met FR houd je volgens mij weinig zaad over om überhaupt zwanger te worden. Welke tactiek adviseer jij?

HoningBijtje
January 31st, 2017, 02:46 PM
Ja het is ook erg ingewikkeld hoor!

Wij hebben in ronde 1 FR gedaan maar toen was ik dus niet zwanger. Ook is dat erg zwaar voor de man om 7-10 dagen achter elkaar te ''moeten''.

Ronde 2 hebben wij ook abstain gedaan met 1 poging en toen was ik zwanger. (met abstain hebben wij dus gedaan een lozing en ik geloof ongeveer 10 dagen later een poging.)
Ik zou in ieder geval je poging doen zodra je een positieve ovulatietest hebt. Dan duurt het nog 12-24 uur voordat je ei er is. En dan hebben de zaadjes genoeg tijd om de eicel te bereiken!

Mama85
February 1st, 2017, 12:39 AM
Honingbijtje,
Zoals ik begrijp is abstain 1 keer poging daarvoor geen lozing doen ?
Dat had jij gedaan toch ?

HoningBijtje
February 1st, 2017, 02:10 AM
Klopt mama85, de lozing moet dan minimaal 7 dagen geleden zijn als ik het goed heb.

Chrisje
February 1st, 2017, 12:56 PM
Nou nog steeds geen actie.
VK wilde niet strippen...
Wel naar het ziekenhuis voor een ctg omdat ze sinds gisteravond veel rustiger was.

Lig ik aan de ctg en is het draakje ineens actief... dus alles is in orde. Voldoende vruchtwater hoofdje kon ze niet meer opmeten was te ver ingedaald.

Als ik donderdag nog niet ben bevallen wil de vaste VK wel kijken of ze kan strippen...

Nou dan hoeft dat van mij niet meer. Dan wacht ik liever tot Valentijn 😀

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
February 1st, 2017, 03:29 PM
Oh jee dat is nog best lang hoor..tot Valentijn...

Chrisje
February 1st, 2017, 03:41 PM
Klopt Fiep. Maar volgens mijn telling ben ik pas de 10de uitgerekend.. en dan zou 14 feb. best kunnen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Claire33
February 1st, 2017, 06:32 PM
Succes met de laatste loodjes Chrisje!! :pregnant:

Fiep
February 2nd, 2017, 02:28 AM
Oh ik dacht nu al uitgerekend hihi. Nou dan is 14-2 een prachtige datum :-)

Chrisje
February 2nd, 2017, 06:45 AM
Volgens verloskundige ben ik de 5de uitgerekend... Nog altijd geen teken dat ik ga bevallen... ctg vanmorgen was goed vannacht maakte mijn buik wel hele rare geluiden (bovenin mijn buik) zo'n afvoer geluid wanneer er lucht vrijkomt in de wasbak.. 🙈 hoop dat jullie me snappen.

En had het idee dat mevrouw met haar kont door mijn buik eruit wou komen. Dacht heel even JAAAAAAAA het gaat gebeuren. Maar nee.... het is weer gewoon rustig. 😏

Hoe gaat het met het diëten dames en hoe gaat het met de zwangere dames?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
February 2nd, 2017, 01:55 PM
Wachten duurt lang he Chrisje.. vandaag ook niet gestript door de vk?

Bij mij zijn toen ook meerdere pogingen gedaan tot strippen maar het was elke keer niet mogelijk omdat de baarmoedermond nog niet verweekt was.

Chrisje
February 2nd, 2017, 02:28 PM
Pfff ja heel erg lang Honingbijtje.
Nee strippen willen ze niet eerder aan beginnen als volgende week dinsdag... en dan hoeft het van mij niet vanwege de timing.

Dat klinkt wat raar. Maar volgend weekend hebben wij de jongens en dan wil ik dus niet op donderdag gestript worden met de kans dat ik donderdag of vrijdag beval en vrijdag tot maandag de jongens hier zijn.
Alles is bij hun onderling een strijd. De puber van 14 helpt super goed mee en vraagt of hij me kan helpen kust de buik etc. De jongste van 11 is vooral met zichzelf bezig laat alles slingeren maar wil wel de baby eten geven de baby wassen etc etc en alles is een strijd. Dus dat zie ik niet zitten. Ex vrouw is niet flexibel dus haar vrije weekend gaat ze niet opofferen omdat ik ga bevallen.

Dus ja het moet deze week gebeuren en dan het liefat vansaag of morgen dan hebben we tot woensdag om in het ritme te komen. Want woensdag hebben we de jongens ook altijd . En anders pas na 12 februari.

Hoe bedoel je control freak 🙈

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

bigwishpink
February 2nd, 2017, 06:09 PM
Haha zou fijn zijn als het allemaal zo te plannen zou zijn. Wie weet heb je geluk qua timing. Succes nog even met wachten..!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
February 2nd, 2017, 06:22 PM
Wel wat meer harde buiken vanavond maar zonder regelmaat dus denk gewoon loos alarm. 😉

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Chrisje
February 3rd, 2017, 12:23 AM
Nou dames het lijkt erop dat het vandaag gaat gebeuren. Sinds 3 of 4 uur vannacht heb ik last van krampen... (dacht ik) manlief was vanwege mijn gesnurk naar beneden verhuisd. Vervolgens ligt ik wakker om na 2 uurtjes met regelmatige kramp te bedenken dat dit geen harde buiken zijn maar waarschijnlijk weeën...

Ze komen nu ongeveer om.de 7 minuten... manlief is zenuwachtig ik lig relaxed in bed en zeg probeer nog wat te slapen liefie. Ik zet als de wekker gaat wel vast een emmertje boven en zal dan wel de VK bellen als ze heftiger worden kun jij in de tussentijd al je afspraken verzetten van vandaag.

Word vervolgd

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
February 3rd, 2017, 02:23 AM
Spannend hoor, zet hem op!

Anne37
February 3rd, 2017, 09:56 AM
Chrisje, succes! Ze is er nu misschien al?

Situatie op schoolplein vanmiddag: mijn oudste zoon is lekker spelen met klasgenootjes bij ophalen uit school. Ik praat met moeder en dochtertje en ze heeft nog babydochter. Oudste dochtertje zegt: de jongens zijn druk met spelen. Moeder zegt: ja jongens zijn druk en wild, op bepaalde toon uiteraard. Ik voel me dan echt een tweederangs moeder met mijn twee jongens. Niet leuk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
February 3rd, 2017, 10:00 AM
Wat vervelend Anne. Maar probeer het je niet aan te trekken ze is onwetend en weet niet eens hoe leuk jongens zijn...

Nog altijd niet bevallen. Weeën namen af en nu weer iets toe.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

babygirl9
February 3rd, 2017, 10:01 AM
Succes Chrisje!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

babygirl9
February 3rd, 2017, 10:09 AM
Anne je moet je zo geen slecht gevoel laten aanpraten das nergens voor nodig. Ik vind het juist heerlijk als men jongens wild zijn, zijn ze tenminste goed aan het spelen....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Anne37
February 3rd, 2017, 11:52 AM
Nee is ook zo maar soms zijn die vrouwen echt gemeen. Ze zei het ook nog eens twee keer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dutchgirl
February 3rd, 2017, 03:54 PM
Ik heb jullie gevonden ��

Chrisje heel veel succes!

Anne, balen van die opmerking... Misschien heeft ze niet zo in de gaten hoe kwetsend het is. Toen ik nog GD had en nog geen dochter, legde ik elke opmerking onder een vergrootglas. Ik trok me alles aan. Ik weet dat het pijnlijk is maar probeer het niet te persoonlijk op te nemen (zegt de vrouw die zich alle opmerkingen altijd aantrok ;) )

Mickey ik las dat je hier niet meer komt. Jammer, ik genoot altijd van een fotootje van je knappe meisje...

Claire33
February 3rd, 2017, 05:00 PM
Succes Chrisje!

Ja, die opmerkingen...Heel irritant. Ik zei altijd "Ik heb twee rustige jongens en een wildebras (nu twee, het meisje dus ook), het heeft niets met geslacht te maken." Dan zeggen ze niets meer.

Anne37
February 3rd, 2017, 05:04 PM
Goeie tip! Ik wilde ook zoiets zeggen dat er ook drukke meisjes zijn en rustige jongens maar ik stond weer eens met een mond vol tanden [emoji2]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 4th, 2017, 04:20 AM
Dutchgirl, inderdaad, alles trek ik me persoonlijk aan dat is heel vervelend. De gd blijft gewoon aanwezig, helaas. Gelukkig wel minder heftig als eerst maar met dit soort opmerkingen wordt het vuur weer extra aangewakkerd [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mama85
February 4th, 2017, 05:22 AM
dames,

Hoe gaat het met diëten en hoe ziet jullie eetschema eruit? en weet jullie of hoofdpijn normaal is bij swayen?

Chrisje
February 4th, 2017, 05:44 AM
Solenn Nalea Christina
Geboren 3 februari om 22:46
50 cm en 3730 gram

Alles is goed gegaan
Weeën begonnen snachts werden sneller en zwakte weer helemaal af... 6 uur dan eindelijk behoorlijke weeën half 7 VK hier en 6cm ontsluiting.
Half uur daarna zat ik op 8 maar die laatste wouden niet zo.
Maar is uiteindelijk toch gelukt.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170204/eb175cdd5fc0a5a25b1e0e46f6aab65e.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170204/5b6573466cd79a086823d7d9d50404f5.jpg



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fiep
February 4th, 2017, 06:02 AM
Gefeliciteerd met je prachtige dochter! Heel veel geluk gewenst.

Fiep
February 4th, 2017, 06:03 AM
Ja hoofdpijn heb ik ook, bijna dagelijks. Is een tekort aan vitamine en met name magnesium.. Ik heb als het goed is aanstaande week weer een poging. Diëten, maar vooral het sporten valt me nu zwaar na 3,5 maand

Claire33
February 4th, 2017, 06:11 AM
GEFELICITEERD!!!! :celebrate::running: Wat is ze moooooi!!! :heart::XX:


Goed gedaan Chrisje :agree: Een bevalling is niet niks, vooral de eerste is echt een schok! Allemaal thuis gedaan? Petje af hoor!

Geniet van deze speciale tijd! :baby::awe:

Mama85
February 4th, 2017, 07:21 AM
Gefeliciteerd chrisje !! wat mooie baby!

Mama85
February 4th, 2017, 07:25 AM
Fiep ,
Denk het inderdaad door vitamine te kort en daling van hormonen zoals oestrogeen. Welke sumplementen slik jij ? Fenegriek ook slikken of niet ? Heb moeite mee met de ochtend pas om 12:00 ontbijten.
3,5 maand sporten pfff zo intensief 1 uur cardio .
Hoop dat snel raak is voor je .

HoningBijtje
February 4th, 2017, 10:55 AM
Chrisje gefeliciteerd met je mooie dochter!!! :ttcgirl: :DD::HH: wat fijn dat ze er is!

is de bevalling gegaan zoals je vooraf dacht qua houding etc?

Laat je goed verwennen en verzorgen!!

Anne37
February 4th, 2017, 11:16 AM
Wat een prachtig meisje, gefeliciteerd!! Goed gedaan!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mickey2014
February 4th, 2017, 11:21 AM
Van harte gefeliciteerd chrisje!!! Wat en prachtig meisje! En gave naam zeg! Geniet ervan!

Fiep
February 4th, 2017, 11:46 AM
Wat bedoel je met fenegriek? I slik foliumzuur, cetrizine, en in de laatste week chitosan en liquorice root. Als ik dat eerder slik komt mijn eisprong super laat. Dus ben daar iets mee geminderd. Wat slik jij nu? En hoe ziet een dag eruit qua eten?

Mama85
February 4th, 2017, 02:18 PM
Fiep, fengriek heb een keer gelezen op de forum dat zijn soort vezels suplementen die testeron verlagen bij de vrouw en bloedsuikerspiegel ook verlaagt. chitosan slik nu 3 weken. en ga daar mee door tot begin april .kan je cyclus daar van de war raken van chitosan? liquorice root is zoethout suplementen toch? die kan dan beter in de laatste week nemen hoeft niet minimaal 6 weken van te voren?

eet meestal tussen 11:30 en 12:00
lunch3 sneetje wit brood met philipdelhia light dan andere 2 met zoetbeleg jam of nutella. dan neem ik koffie erachter aan.

s,avonds: vegatarische snitzel of groenteschijf van valessa aardappelen of rijst en broccoli /bloemkool, cola light of water. gelijk achteraan iets lekkers

vindt echt lastig soms wat ik moet eten.






slik saw palmetto, vitex doe ik 1 cyclus dus nog 3 weken slikken dan stoppen schijnt roze te swayen, foluim zuur dubbel dosis en chitosan en cranberry pillen ivm me blaas maar die slik al een jaar.
magnesuim ook ruim 6 maanden.






fietsen doe ik s' avonds op de home trainer 1 uur lang.

Dutchgirl
February 4th, 2017, 02:59 PM
Wauw Chrisje gefeliciteerd! Wat een prachtig meisje! Lekker genieten nu :)

babygirl9
February 4th, 2017, 05:10 PM
Proficiat Chrisje!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Mama85
February 5th, 2017, 12:57 PM
dames , het is helaas niet erg actief hier ��
Is nou met swayen de bedoeling ,dat je bloedsuikerspiegel flink verhoogt dan weer laten dalen omdat witbrood wordt aangeraden en zoetig beleg .

bigwishpink
February 5th, 2017, 05:27 PM
Wat een plaatje Chrisje...! [emoji166][emoji175][emoji166]
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter. Hoop dat alles een beetje gegaan is zoals je in gedachten had!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
February 6th, 2017, 02:02 AM
Ik spam nog even snel een foto als jullie het vervelend vinden geef maar een gil. Zal vanmiddag even een bericht posten over de bevalling. 😘😘

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170206/e32228670e39936be3f5643518dd6715.jpg
2 dgn oud 😍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Blue-Blue-Pink?
February 6th, 2017, 02:29 AM
dames , het is helaas niet erg actief hier ��
Is nou met swayen de bedoeling ,dat je bloedsuikerspiegel flink verhoogt dan weer laten dalen omdat witbrood wordt aangeraden en zoetig beleg .

Klopt. Door de suikers wordt hij verhoogd en na die piek daalt hij en is je bloedsuiker lager dan daarvoor. Dat is wat je wil

Bambidreamer
February 6th, 2017, 03:41 AM
Hallo allemaal, allereerst gefeliciteerd voor de net bevallen mama!
na veel rondneuzen/uitpluizen/meelezen zou ik me graag bij jullie aansluiten[emoji4]
Ik ben een 30 jarige mama van twee hele lieve boys (één van bijna 6 en één van net 2) en sinds een week of 5 aan het swayen voor een meisje. Als ik af en toe wat kan sparren met (Nederlandse)gelijkgestemde hoop ik met wat meer vertrouwen te kunnen swayen want ben nogal een stresskonijn [emoji16]






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mama85
February 6th, 2017, 04:57 AM
welkom Bambi dreamer,
gezellig! ben ook wel een stress konijn steeds maar denken dat dieet niet goed .
hoe ziet jou eetschema eruit en welke suplementen slik jij ? hoelang wil je de dieet doen?

Chrisje : wat mooie meisje !!

Bambidreamer
February 6th, 2017, 05:20 AM
Ik eet geen ontbijt, lunch op z'n vroegst om 12.00u maar regelmatig pas rond 14.00u, en dan rond 18.00 avondeten soms nog een snack s'avonds als ik niet aan m'n calorieën kom, vanwege lage bmi en vrij actief leven (werk met paarden) doe ik m'n uiterste best om 1800/1900 cal te eten, ik ben al 2 kilo afgevallen en die kan ik eigenlijk niet missen dus moet zorgen dat ik wel mn eisprong behoud, cardio wil ik eigenlijk ook gaan doen maar vanwege te veel afvallen denk ik dat ik daar 6 weken voor attempt mee begin, maar twijfel nog, eet zo goed als geen vlees/vis, heel af en toe een x, verder laag vet en eiwit, 1 cheatdag, heb al jaren vaste frietdag samen met vrienden en dat zou heel raar zijn als ik daar ineens mee stop (zij weten niet van dieet), sup Vitex en stop daar mee 2 weken voor attempt, foliumzuur moet ik nog aanschaffen, poeh sorry voor de laptekst


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HoningBijtje
February 6th, 2017, 05:59 AM
Chrisje wat is ze mooi! Hoe gaat het met jullie?

Bambidreamer welkom!

Anne37
February 6th, 2017, 09:05 AM
Hi Bambidreamer, leuk dat je aansluit bij de club hier :-) Wilden jullie al altijd een derde kindje of wil je echt een derde voor een meisje? Ik zit hierover nog in twijfel en zolang ik die twijfel heb gaan we niet beginnen [emoji6] Ben benieuwd hoe jij hierin staat eigenlijk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 6th, 2017, 09:21 AM
Welkom op het forum, ziet er goed uit wat je doet.
Mama85, saw palmetto schijnt volgens mij niet meer aangeraden te worden. Verder klopt het dat je inderdaad een hoge bloedsuikerspiegel ineens laat crashen.
Hebben jullie geen moeite met niks meer eten behalve die twee eetmomenten?
Chrisje wat een schattig meisje. Hoe vind je het moederschap tot nu toe?

Anne37
February 6th, 2017, 09:29 AM
Nog een vraagje voor ander swayers, is het heel gek om
Eerst even lekker aan te komen alvorens te gaan swayen? Ik kan eigenlijk bijna niets afvallen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 6th, 2017, 09:37 AM
Dat is op zich niet gek Anne maar dan ben je rond poging wellicht op je eigen, oude gewicht. Het gaat er vooral om dat je je lichaam in staat van uitputting, oorlog krijgt. Waarom kun je niet meer afvallen?

Anne37
February 6th, 2017, 09:40 AM
Nou ik ben echt wel slank al, als ik ga afvallen blijft er weinig over en zal ovulatie misschien stoppen of heel gek doen? Misschien 4 kg max eraf nog


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bambidreamer
February 6th, 2017, 09:46 AM
Bedankt voor het welkom[emoji1]

Anne37; ja we wilden altijd al een derde, misschien ook nog wel een 4e, ik heb alleen best heftige gd gehad tijdens en na de zwangerschap van de 2e en daarnaast heeft hij de 1e anderhalf jaar van z'n leventje het flink zwaar gehad door maag-darmproblemen, heel veel huilen en echt bizar weinig slaap, daardoor gingen we twijfelen aan onze wens voor groot gezin, nu toch de knoop doorgehakt omdat de wens voor nog een klein hummeltje erbij groter is dan mijn angst voor ofwel gd ofwel weer zo'n heftige tijd als bij de tweede, mijn gedachte erbij is dat hoe heftig het ook is spijt van een kind zal ik nooit kunnen hebben, spijt om te leven naar mijn angsten wel, neemt niet weg dat ik het niet spannend vind hoor
Wbt aankomen en dan afvallen had ik begrepen dat je dat beter niet kunt doen, weet zo alleen niet meer precies waarom had volgens mij met hormonen te maken, beter is het om dan wat hoger in calorieën te blijven zodat je hetzelfde blijft zolang je swayt en dan eventueel net voor je attempt iets te minderen in cal

@fiep; gelukkig niet zo'n moeite met maar weinig eetmomenten, vind het veel lastiger om aan cal te komen, ja door veel snoep te eten maar om dat nou elke dag te doen voelt ook niet echt goed, hoe doen jullie dat?






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 6th, 2017, 09:49 AM
Ik eet standaard na lunch en avondeten wat snoep. Ofwel dropjes, of bros mini. Ik kom aan ongeveer 1100 calorieën per dag. Ben nu vijf kilo afgevallen. Ben drie maanden bezig, waarbij ik in de wachtweken wel normaler eet en niet sport.

Bambidreamer
February 6th, 2017, 09:58 AM
Wauw petje af fiep, ik begrijp dat je dus wel ook al actief probeert zwanger te worden? Pas je daar ook nog swaytechnieken toe zoals 1 attempt of?
Om nog even terug te komen op die eetmomenten, ik pak net nog maar weer ns een koffie en een kruidenthee en bedacht me dat ik daarom minder moeite heb met de honger


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boyboy
February 6th, 2017, 10:48 AM
-

Boyboy
February 6th, 2017, 10:50 AM
Je lichaam past zich aan die eetmomenten aan he Bambi? Ik was ooit een enorme snacker maar daar heb ik totaal geen last meer van!

Fiep
February 6th, 2017, 10:50 AM
Klopt. Ik denk zelf dat ik deze keer misschien niet maar één poging doe. Ik heb gelezen dat als je binnen 12 uur een tweede poging doet, dit geen verschillende maakt. Zaad ververst om de 30 uur..
Koffie mag je niet drinken toch? Ik drink ook veel tussendoor, maar toch vind ik het niet ontbijten nog steeds zwaar

Bambidreamer
February 6th, 2017, 11:07 AM
Oh Damn dacht dat zwarte koffie juist wel mocht omdat het roze swayt?!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 6th, 2017, 11:08 AM
Boyboy, jij hebt al geswayed? Had je toen strikt het dieet gedaan. Ook supplementen genomen? Sporten schijnt hele goede resultaten te geven maar ik vind het absoluut het zwaarste van alles. Dan heb ik gegeten, kind op bed en dan nog op die fiets..pff

Fiep
February 6th, 2017, 11:12 AM
Voor zover ik weet, geen koffie..cafeïne is niet goed. Maar ik zou het moeten opzoeken. Weet iemand anders dit misschien?

Anne37
February 6th, 2017, 11:16 AM
Bedankt weer voor de tips! Mijn GD neemt wel af in heftigheid want ons kleinste zoontje is echt zo'n lief dropje. Maar verlangen naar een dochtertje erbij blijft en het kijken op straat/winkels etc naar babymeisjes en meisjes. Dat herkennen jullie vast? Koffie swayt roze toch? Dat lees ik overal op de site. Net als alcohol.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

babygirl9
February 6th, 2017, 11:21 AM
Ik dacht ook dat koffie roze zou swayen en alcohol ook.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Bambidreamer
February 6th, 2017, 11:31 AM
Herkenbaar hoor Anne, hoe oud is je jongste?

Ja ik dacht ook gelezen te hebben dat alcohol en zwarte koffie voor roze was, alcohol alleen bij maaltijd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 6th, 2017, 11:35 AM
Jongste bijna 1! Alcohol mag je dus niet 'los' drinken? Omdat er calorieën in zitten?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 6th, 2017, 12:25 PM
Tip, kokindjes drop. Geen vet, geen eiwit, wel koolhydraten

Anne37
February 6th, 2017, 12:41 PM
Goeie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 6th, 2017, 01:28 PM
Ik had nog een vraagje :-) Kun je ook langzaam aan beginnen met het LE dieet? En later het sporten toevoegen? Mijn plan is aug/sept poging doen als we ervoor gaan. Mijn vriend zegt de ene keer dit en de andere keer dat, zucht. Afgelopen weekend begon hij zelf over een meisje als derde en net zei ik: ik zag zulke leuke kleertjes voor meisje bij de Hema (en voor jongens bijna niets leuks), en dan kan hij heel bot zeggen: we hebben geen meisje [emoji20] In ieder geval, ik denk niet dat ik drie maanden 5/6 X per week sporten kan volhouden, dat wordt veel te veel. We gaan binnenkort verhuizen ik moet dan 2x 25 min fietsen per dag. Maar dat telt niet toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boyboy
February 6th, 2017, 01:56 PM
-

Boyboy
February 6th, 2017, 01:57 PM
-

Boyboy
February 6th, 2017, 02:03 PM
-

Fiep
February 6th, 2017, 02:34 PM
Daar heb je gelijk in. Zij deed heel veel sport. Sport wordt gezien als een zéér sterke factor. Ik zet wel mijn vraagtekens bij het eten van groenten en doggy style plus orgasme wordt wel afgeraden. Je moet zo ondiep mogelijk laten lozen.. En zelf absoluut geen orgasme.. Maar dan nog, geen enkele sway is perfect en ze heeft een sterke sway. Dus ja, een kindje dient sowieso welkom te zijn.

Anne37
February 6th, 2017, 02:37 PM
Boyboy, hier eigenlijk zelfde. Ik vind meisjes ook echt niet perse leuker dan jongens, ik ken best wat drakerige meisjes [emoji6] Maar voor de balans in het gezin. Ik vind het eerlijk gezegd niet heel leuk om de enige vrouw in huis te zijn en straks omringd te worden door voetbaltassen, vieze wc's etc en geen meiden dingen kan delen met een dochter


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bambidreamer
February 6th, 2017, 02:47 PM
Mee eens Boyboy, en wens voor nog een kindje is groter dan de voorkeur maar omdat ik wel bang ben voor gd zouden we t geslacht niet willen weten
Wbt sporten; ik vraag me af of mijn werk ook telt? Ik werk op een paardenstal en sjouw/loop zeker 2 uur aaneengesloten (veel met kruiwagens op en neer over het land etc) altijd s'ochtends dus op nuchtere maag en daarnaast voor extra centen ook nog 3x per week huizen schoonmaken, altijd minstens 2 uur, 1 dag 4 uur aaneengesloten en best intensief doorwerken dus ben echt super uitgeput erna, zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen als ik dan ook nog cardio moet gaan doen, op mijn 2 vrije dagen ga ik wel al lopen met de kinderwagen 60 min


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Claire33
February 6th, 2017, 05:22 PM
Superlief Chrisje!!! :awe::HH::heart::LotsofLove:

Mama85
February 7th, 2017, 01:32 AM
Wat gezellig !! Veel reacties ☺️
Had koolhydratenarm brood aangeschaft maar dat is eigenlijk niet nodig? Koffie neem ik wel bij de lunch wel cafeïne vrij van nespresso daar zit minimaal cafeïne in.

Eigenlijk zoals ik begrijp moet je nog stabiel blijven in gewicht ? Ben namelijk afgevallen en wil in april attempt doen . Waarom wordt dat saw palmetto afgeraden ? Heb wel al die tijd ingenomen het is hetzelfde werking als muntthee . Kan dan wel nu met muntthee drinken starten omdat circa ongeveer 2 maanden attempt ga doen .

Mama85
February 7th, 2017, 01:37 AM
Fiep , wel heb ik moeite met het alleen 2 eetmomenten. En sporten elke
Dag cardio is zwaar .daarom kan je deze dieet ook niet lang volhouden opgeven moment ben ik dan bang dat je gaat verwaarlozen en losser wordt .

Anne37
February 7th, 2017, 06:42 AM
Onze nieuwe buren hebben een meisje en krijgen bijna weer een, jawel, meisje. Het is gewoon genetisch bepaald volgens mij hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 7th, 2017, 07:01 AM
Ja Anne, dat denk ik ook wel eens. Ik lees dan ook gister dat Xander de Buisonje in de VS zijn dochter ophaalt. Ik denk dan gelijk..kindje op bestelling..hij zegt altijd al dat hij nog graag een dochter erbij wilt..

Anne37
February 7th, 2017, 07:43 AM
Geadopteerd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 7th, 2017, 07:47 AM
?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 7th, 2017, 07:54 AM
Ps lijkt idd op bestelling...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 7th, 2017, 09:03 AM
Nee het is een kindje volledig van hun tweeën. Dus eicel en zaadcel bij draagmoeder. Maar dan denk ik dus..Daar is vast iets geregeld

Anne37
February 7th, 2017, 09:15 AM
Ja dat bedoel ik. Ik denk dan meteen: IVF/Amerika = selectie [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 7th, 2017, 09:40 AM
Yep precies

Anne37
February 7th, 2017, 11:34 AM
Hoe evil hahahaha [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
February 7th, 2017, 12:42 PM
Zou nog even een update geven over de bevalling:
Vanaf 3 uur snachts weeën gehad en niet in de gaten gehad....🙈 zwakte weer af namen toe om 6 uur in de avond half 7 was de VK hier en had ik al 6 cm ontsluiting.Half uur later op 8 maar die laatste 2 wilde maar niet. Dus toen gedoucht en vliezen doorgeprikt of net andersom...

22:46 kwam te wereld. Uiteindelijk niet gehurkt maar liggend omdat ik telkens in en uit bed moest klimmen voor de controlles en ik wat vermoeid was ( al dgn diaree en max 3 uur geslapen) was het mijn keus om maar te blijven liggen.

Bevalling viel me 100% mee weeën waren op een bepaald moment moeilijk weg te puffen terwijl ik aan de badkamer radiator stond/hing... (daar persen durfde ik niet bang dat ze op de grond zou knallen 😂)

Ze VK en kraamhulp stonden versteld dat ik zonder geluid beviel van mijn eerste .
Niet geknipt, scheurtje in labia en 3 x au bij het hechten op het punt wat ze niet kon verdoven.

Half 1 wat rond gebeld en de 1ste nacht sliep ze door.

Nacht 2 en 3 niet afgelopen nacht wel.

Zou het zo weer doen 😍😍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
February 7th, 2017, 01:24 PM
Fijn Chrisje dat het je is meegevallen! Dat hoor je niet heel vaak haha.
Heb je een leuke kraamhulp?

Mijn dochter slaapt nog steeds niet door, heel erg vermoeiend ;)

Bambidreamer
February 7th, 2017, 02:20 PM
Wauw goed gedaan hoor chrisje,natuurtalent[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Chrisje
February 7th, 2017, 03:33 PM
Ja Honingbijtje ze is geweldig een vrouw van 45 met zelf 4 zonen. Maar zo lief en gezellig en heel veel kennis. Zou haar het liefst adopteren en hier houden. Vind het idee dat ze straks niet meer komt nu al verschrikkelijk 😏

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Claire33
February 7th, 2017, 03:37 PM
Wow, wat een droombevalling!! :suprise::flowerz::luck::agree:

Chrisje
February 7th, 2017, 03:41 PM
Dankjewel dames.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

bigwishpink
February 7th, 2017, 04:36 PM
Fijn dat de bevalling meeviel..! [emoji1360][emoji1362]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 8th, 2017, 09:51 AM
Wat een goede bevalling zeg, heerlijk voor je!

HoningBijtje
February 8th, 2017, 02:08 PM
Ja Honingbijtje ze is geweldig een vrouw van 45 met zelf 4 zonen. Maar zo lief en gezellig en heel veel kennis. Zou haar het liefst adopteren en hier houden. Vind het idee dat ze straks niet meer komt nu al verschrikkelijk ��

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Mooi zo.. geniet ervan! Ik had er ook zo'n moeite mee om afscheid te nemen van de kraamhulp!

Chrisje
February 10th, 2017, 01:02 PM
De kraamhulp tijd zit erop de eerste traan is gelaten maar ook door haar. We hebben haar maar flink verwend en mocht er ooit een tweede komen zullen we om haar vragen. Ze komt zeker nog eens langs als ze in de buurt is en de eerst volgende kraamweek zou tegenvallen want zoals het bij ons was had ze nog niet eerder gehad. Mijn man met zijn grapjes het kletsen tussendoor het was zo enorm vertrouwd. 😏
Maar morgen moeten we het toch echt alleen doen.... helaas!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
February 10th, 2017, 01:45 PM
Jammer he Chrisje.. ik weet hoe je je voelt!

Hoe vinden de grote broers hun kleine zusje?

Anne37
February 11th, 2017, 11:30 AM
Hi ladies! Vraagje aan de dames die een meisje hebben gekregen: gebruikten jullie inlegkruisjes? Ik bedenk me ineens dat dat ook best invloed kan hebben..? Ik gebruik die dingen altijd, vind het stuk frisser dan zonder [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HoningBijtje
February 11th, 2017, 01:45 PM
Ik heb nooit inlegkruisjes gebruikt

Anne37
February 11th, 2017, 01:49 PM
Hah, goed om te weten [emoji4]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 11th, 2017, 02:46 PM
Welke invloed zou dat kunnen hebben dan?

Anne37
February 11th, 2017, 03:39 PM
Op de zuurgraad? Maar ik lees net dat inlegkruisjes zuurgraad verhogen. Hoge zuurgraad is beter voor meisjes toch?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Anne37
February 11th, 2017, 03:49 PM
Iets met zuurgraad


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mama85
February 12th, 2017, 02:37 AM
Vraag : had hier begrepen dat sawt palmetto niet goed zou zijn en heb gevraagd waarom niet ? Helaas geen antwoord op . Want blokkeert je DHt hormoon en verlaagt dan ook je testosteron .
Beetje nu in de war .

Bambidreamer
February 12th, 2017, 03:11 AM
Heel herkenbaar gevoel chrisje, maar wel super dat je zo'n bijzondere kraamweek hebt gehad

Mama85, ik heb ff gegoogled op saw palmetto en atomic sagebrush (las ergens dat je zo het beste kon zoeken op de site)
Een reply van atomic op iemand die er een vraag over stelde; "I do think it sways pink or I wouldn't still recommend it. But you're right, it causes tons of trouble for people and it may delay ovualtion or even stop it for some people. And the results we've gotten have been decidedly "meh". If you can live without it and feel good about your sway anyway, I'd skip it. IF you feel like you'll be passing up on something and having regrets about it, then give it a shot but be sure you only do it AF-CD 14 or positive OPK, whichever comes first. Then drop it for the rest of the month even if you don't ovulate for a while."



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bambidreamer
February 12th, 2017, 03:12 AM
Is een post uit 2015, geen idee of er dan nog iets veranderd is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 12th, 2017, 09:04 AM
Klopt sorry ik had inderdaad gezegd dat het werd afgeraden intussen. Het waarom wist ik niet, maar nu ik dit lees weet ik het weer.

Girlwish
February 15th, 2017, 03:16 PM
Hi allemaal,

Ik weet niet wie mij zich nog kan herinneren maar ik zag dat boyboy mij nog heeft aangehaald als voorbeeld van hoe het ook kan aflopen met swayen.
Voor de dames die op de link van mijn sway hebben geklikt...hij was zelfs nog sterker, ik was toendertijd er niet eerlijk over, maar ook ik heb clomid geslikt. Nu allen oude threads weg zijn ( wat is er in godsnaam gebeurt????) heb ik het er in mijn swaylink bij gezet.
Ik wou vanavond namelijk zelf zoeken in de oude threads naar a. n.oorlander....aangezien ik vandaag haar methode tegenkwam in een artikel in de ouders van nu tijdschrift van deze maand. Wat superzonde!! Baal er van dat ik bepaalde dingen nu niet kan terugvinden.
Ik ben hier zo nog af en toe, maar t blijft helaas moeilijk om te zien dat het zoveel meiden lukt(e), en mij niet. Sorry, natuurlijk van harte gefeliciteerd voor iedereen die een meisje heeft gekregen!
T gaat momenteel nog best slecht met me, mijn obsessie voor een meisje is er helaas niet minder om geworden, en helaas zijn mijn opties ook steeds minder.
Mijn 3e zoontje is trouwens wel de aller allerliefste baby en ik hou zielsveel van hun alle 3.
Liefs Girlwish

Dutchgirl
February 16th, 2017, 09:45 AM
Hoi Girlwish, leuk wat van je te lezen! Alles is weg ja, ik heb de discussie toen gelezen maar niet op gereageerd.
Wat erg van je GD... Wel fijn dat je kleine uk zo lief is :)

Boyboy
February 16th, 2017, 02:36 PM
-

Boyboy
February 16th, 2017, 02:38 PM
-

Boyboy
February 16th, 2017, 02:43 PM
-

Anne37
February 16th, 2017, 04:07 PM
Mijn GD is op moment afgezwakt, niet dat ik niet nog een meisje erbij wil, heel graag zelfs! Maar ik heb iets minder heftigere gevoelens. Het gaat bij mij in vlagen. Het blijft gewoon lastig de confrontatie met de perfecte gezinnetjes en om te zien dat meisjes, over het algemeen, een stuk rustiger zijn. Maar mijn zoontjes zijn mijn alles en geven zoveel liefde! Helaas ook veel geschreeuw en drukte haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Girlwish
February 16th, 2017, 04:28 PM
Inderdaad nu je het zegt Boyboy, ik ben absoluut t meest jaloerd op gezinnen met van allebei de geslachten. En vrouwen die nog moeten beginnen met zwanger worden, bij hun kan t muntje nog beiden kanten opvallen.
Dat wist ik niet dat je die methode bij je eerste had gedaan! Mag ik je er over pm-en? Heb behoorlijk wat vragen :wink:
Ik weet niet meer wat mijn opties zijn.....HT voelt als een enorme opgave qua lijf / emoties en financieel. Ik zou alleen Tsjechie kunnen doen maar dat vind ik eigenlijk te riskant / onprettig dat ik er daar dan niet open over kan zijn.
En swayen....dat kan ik mezelf en mn man eigenlijk niet meer aan doen....en ik denk niet dat t de manier voor mij was. AS is het helemaal niet mee eens met wat ik nu ga zeggen...maar ik geloof zelf dat ik te fanatiek was hier in, ik geloofde ook fanatiek dat t me zou lukken een dochter te swayen, des te harder kwam de klap, dat heb ik nog steeds niet helemaal kunnen verwerken. Het is inderdaad echt een kans, geen garantie.
Fijn voor je Anne! Hoop dat ik ooit ook nog op dat punt bereik!

Boyboy
February 16th, 2017, 05:40 PM
-

Girlwish
February 17th, 2017, 10:15 AM
Opposites bij HT? Je bedoeld dat de kliniek een vergissing maakt en per ongeluk het verkeerde geslacht terugplaatst??:omg:

Fiep
February 17th, 2017, 01:43 PM
Ik zit inderdaad weer op het wachtbankje maar denk niet dat het raak is. Heb te intensief geswayed en gesport dus dat ga ik in de eventuele volgende ronde anders doen. Iets meer vis of nog een eitje

HoningBijtje
February 19th, 2017, 01:39 PM
Ha Girlwish, heb nog vaak aan je gedacht hoe het met je zou zijn!
hoop het beste voor je.. en dat je ooit nog een meisje mag krijgen :luck:

HoningBijtje
February 19th, 2017, 01:39 PM
Fiep wanneer is je NOD?

Fiep
February 20th, 2017, 03:18 AM
Dat is vandaag maar helaas gisterochtend ongesteld..een lp van 8 dagen..Dus absoluut te kort om überhaupt zwanger te raken. Deze ronde ga ik het iets anders doen. Op advies pas op dag zeven starten met fietsen, iets meer volvette producten etc..pff nu bezig vanaf oktober. Pittig hoor

HoningBijtje
February 20th, 2017, 03:28 AM
ooh balen Fiep... ik had ook een steeds kortere luteale fase toen.

Fiep
February 20th, 2017, 04:10 AM
Ja zeker balen. Heb de laatste week nu ook gewoon gegeten hoor, om het vol te houden. Wat deed jij om lp te verlengen?

HoningBijtje
February 20th, 2017, 02:11 PM
Ik heb uiteindelijk holisan shatavari tabletten geslikt. Daar had ik veel goede verhalen over gelezen, het verlengt de luteale fase. Denk trouwens niet dat het roze swayt, maar het was meer een laatste redmiddel om zwanger te worden tijdens het swayen omdat ik niet langer kon swayen ivm mijn lage gewicht.

Anne37
February 24th, 2017, 04:09 PM
Hoe gaat het met jullie allemaal?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Fiep
February 26th, 2017, 02:07 PM
Hoi Anne, ik zit weer een week voor de volgende poging. Ben het swayen nu wel echt zat. Het begint ook in het voedsel erg eentonig te worden. Mijn weerstand is drie keer niks. In oktober begonnen en ik dacht best snel zwanger te zijn. Maar het swayen heeft een groot effect op mijn lijf.

Chrisje
March 1st, 2017, 03:17 PM
Hier gaat alles goed. Onze kleine meid slaapt al meer als een week iedere nacht door.
Ze heeft wel een klein tegenslagje gehad en kwam.niet voldoende aan maar ook dat is nu onder controle doordat ik weer bijvoeding geef naast de borstvoeding.

Nog even 3 foto's spammen... en dan hou ik er mee op 😍

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170301/5b0a82f444f233a32648277f7f2be0b6.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170301/49ede2868bf68d224581ecc17df4efa2.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170301/fdc6eb25685bdef422e53022caa9a112.jpg

Dames heel veel succes de aankomende ronde hopelijk zijn jullie snel zwanger. 🍀

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Claire33
March 1st, 2017, 04:11 PM
Lief Chrisje!! :awe:

Girlwish
March 2nd, 2017, 03:51 AM
Echt een prinsesje Chrisje! Erg lief!!

Dames, ik heb de stap gezet om in therapie te gaan voor mijn GD. Ik start volgende week.
Mijn GD staat mijn levensgeluk helaas momenteel letterlijk in de weg, en ik kan mezelf niet resetten / repareren.
Ik heb verwacht geen wonderen / ik heb geen verwachtingen, maar ik ga gewoon kijken of het mij mogelijk kan helpen.
Ik wil het een plekje kunnen geven, zodat ik weer in het NU kan leven, van mijn 3 zonen kan genieten. Ik wil niet meer verlangen naar iets wat ik niet heb, maar blij zijn met wat ik wel heb.
Ik hou jullie op de hoogte!:heart:

Boyboy
March 2nd, 2017, 11:28 AM
Lief Chrisje! Geniet ervan!

Wat ontzettend knap van je Girlwish. Moedig om zo'n stap te zetten en moedig dat je dat hier durft te schrijven. Tot een maand geleden zou ik dat laatste niet geschreven hebben maar na het deleten van de andere Posts, heb ik wel het gevoel dat het hier veranderd is. Ik hoop dat het hier weer een open clubje kan worden waar iedereen (met en zonder Sway ervaring) elkaar weer kan steunen en tips kan geven.

Fiep, heb je er al over nagedacht om meteen na deze poging het sporten te laten vallen? Dan slinkt je spiermassa, dat Swayt roze toch?

Boyboy
March 2nd, 2017, 11:29 AM
-

HoningBijtje
March 2nd, 2017, 02:19 PM
Mooi Chrisje!! En wat heerlijk dat ze (nu al!) doorslaapt, hoe krijg je dat voor elkaar haha... hier gaat t nu pas een beetje de goede kant op met de nachten.

Wauw Girlwish, wat knap van je! Heel veel succes met de therapie! :LotsofLove:

PinkWish2016
March 2nd, 2017, 03:17 PM
Hallo allemaal...

Ben in het verleden een tijdje actief geweest maar nu weer begonnen met meelezen en zo.

In het kort: ik heb 2 heerlijke jongens van 2,5 en 3,5 jaar. Had met de 2e GD maar zou hem nu niet meer willen inruilen. Toch blijft het roze geluk bij anderen steken. Al die vriendinnen die roepen dat hun dochter zo geweldig is, helpen ook niet.
Gelukkig willen we nog een 3e dus er is nog een kans. En zelfs HEEL misschien een 4e. Maar dat is voor mijn man nog even een grote twijfel.. :-)

Ik zie ineens dat er allemaal dingen verdwenen zijn, niets meegekregen van de discussie maar het klinkt erg naar!!
Ik wil heel graag in april zwanger worden, en anders (in verband met vakanties) in juli.

Ik heb nu mijn menstruatie.. Heeft iemand een idee of ik nu nog kan swayen voor een poging rond halverwege april? Mijn cyclus is wel erg lang en wat onregelmatig (duurde nu 33 dagen).
Hoe snel is het plan van Atomic beschikbaar? Ga ik dat redden met swayen voor half april? Het ziet er allemaal zo ingewikkeld uit. Ik sport nu helemaal niet, dus wil wel echt een uur gaan lopen of fietsen per dag. Gaat lukken met 2 jongens die altijd naar buiten willen...! :-)
Ik ben twee keer binnen een poging zwanger geworden, dus met de vruchtbaarheid zit het wel goed denk ik.

Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Alvast bedankt, en wat fijn dat er een nieuw Nederlands forum voor ons geopend is, zo fijn en herkenbaar om dit te lezen en te delen.

Blue-Blue-Pink?
March 3rd, 2017, 01:40 AM
Stoer van je girlwish! Ik hoop dat het je rust brengt

Blue-Blue-Pink?
March 3rd, 2017, 01:43 AM
Pinkwish; het absolute minimum is zes weken, maar langer wordt wel sterk aangeraden. Dus half april kan wel als je het echt wil, maar ik zou het zelf niet doen denk ik

Chrisje
March 3rd, 2017, 08:24 AM
Dank je dames.
Girlwish wat goed van je dat je deze stap hebt gezet.

Honingbijtje ik geef borstvoeding met bijvoeding omdat ze niet voldoende aankwam.
Voor het slapen gaan krijgt ze een flesje van 60 of 90 ml dat is meestal tussen half 12 en 12 uur.
Vaak is ze daarna even jengelig in helpt het als ik haar nog even aan de borst leg, ze word er rustig van en dan leg ik haar in het wiegje langs ons bed en slaapt ze heerlijk door en moet ik haar echt wakker maken voor het voeden. ( er mag max 6 uur tussen zitten maar vaak is dit bij ons 6,5 tot 7,5 uur ) dit trek ik overdag recht omdat ze binnen de 3 uur komt voor een volgende voeding.

Naar mijn idee komt het dus echt door het volle buikje voor het slapen gaan. 😉

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

HoningBijtje
March 4th, 2017, 03:16 AM
PinkWish ik zou het ook niet doen, stel je raakt in april zwanger en het blijkt een jongen, dan zal je jezelf waarschijnlijk verwijten ''had ik maar wat langer geswayed''..

HoningBijtje
March 4th, 2017, 03:17 AM
Dank je dames.
Girlwish wat goed van je dat je deze stap hebt gezet.

Honingbijtje ik geef borstvoeding met bijvoeding omdat ze niet voldoende aankwam.
Voor het slapen gaan krijgt ze een flesje van 60 of 90 ml dat is meestal tussen half 12 en 12 uur.
Vaak is ze daarna even jengelig in helpt het als ik haar nog even aan de borst leg, ze word er rustig van en dan leg ik haar in het wiegje langs ons bed en slaapt ze heerlijk door en moet ik haar echt wakker maken voor het voeden. ( er mag max 6 uur tussen zitten maar vaak is dit bij ons 6,5 tot 7,5 uur ) dit trek ik overdag recht omdat ze binnen de 3 uur komt voor een volgende voeding.

Naar mijn idee komt het dus echt door het volle buikje voor het slapen gaan. ��

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Fijn hoor! Hier help een vol buikje voor het slapen gaan ook niet. Maargoed elk kindje is anders natuurlijk :) geniet ervan!!

Mickey2014
March 4th, 2017, 05:18 AM
Ben ik weer even. Mijn dl slaapt ook niet door hoor. Komt nog 2x. En over 2,5 weken is ze alweer een half jaar.

PinkWish2016
March 4th, 2017, 08:22 AM
Bedankt voor jullie reacties!
Ik twijfel nog even... Ik ga in ieder geval een personal plan aanvragen bij Atomic. Ze kan 'm binnen een dag af hebben zei ze al. Dus misschien maandag beginnen...
Ik hoop dat ik het een beetje snap allemaal :-) Hebben meer mensen hier na 6 weken al een poging gedaan en zwanger geworden? En wat was het resultaat...?

Wat doen jullie mannen? De mijne wil wel meewerken maar niet te gek...

Als het niet lukt kan ik ditzelfde plan ook nog in juni gebruiken toch? Ik ben bang dat ik het op vakantie niet volhoud, ga in augustus naar Spanje.

En Girlwish wat een moedige stap..! En zo goed. Ik hoop dat het je wat oplevert. Ik snap je gevoel, zoals de meesten, echt. Ben ergens ook bang dat ik na het swayen nog meer teleurgesteld ben als het een jongen is. Maar anders zal ik altijd denken: wat als ik het toch gedaan had... Pfff moeilijk hoor.

Fiep
March 5th, 2017, 03:52 PM
Wat een mooi meisje Chrisje. Heerlijk dat ze al doorslaapt.

Girlwish, wat een dappere zet, ik hoop dat het je gaat helpen.

Ja boyboy, ik stop al direct met fietsen in de wachtweken. Mijn lijf reageert gewoon heel heftig op het sway voer. Mijn man neemt tabletten, drinkt nul koffie en drinkt sojamelk.

Ik las dat sporten, en vooral zo weinig mogelijk koolhydraten op dag van eisprong heel belangrijk is. Dus dat doe ik, maar als eisprong weg is, stop ik met fietsen. Ik track dan ook mijn ei, door er wel vijf of zes cb testen tegenaan te gooien. Dure grap maar dat is het me waard.

Aanstaande week weer een poging. Vijfde maand. Derde poging. Vind het lastig om de maankalender los te laten, maar volgens mij biedt dat geen zekerheid..anders zou er niemand swayen

Fiep
March 5th, 2017, 04:09 PM
Oh ja en Pink wish, ik zou ook een minimum van zes weken aanhouden. En wat betreft vruchtbaar zijn...Ik was ook heel vruchtbaar tot ik ging swayen. Mijn cyclus veranderde en je bent niet vanzelfsprekend gelijk zwanger hoor...wil ik je goedbedoeld even voor waarschuwen. Iedereen reageert anders maar als je strikt aan het dieet houdt kan het dus zijn dat er zeker wat gaat veranderen in je vruchtbaarheid.

Boyboy
March 6th, 2017, 03:07 AM
-

bigwishpink
March 7th, 2017, 04:46 AM
Succes Fiep, hoop dat je droom uit mag komen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

PinkWish2016
March 8th, 2017, 02:16 PM
Succes Fiep...!!

En bedankt. Ik heb besloten er even helemaal mee te wachten. Ik ga me de komende weken eerst eens goed inlezen want ik snap er zo weinig van. In mei ga ik nog naar Italie met m'n vriendinnen en daarna maar beginnen. Hebben jullie allemaal een persoonlijk plan aangeschaft?

Anne37
March 8th, 2017, 02:59 PM
Hoi allemaal! Ben ik weer even, erg druk thuis en op het werk. Jammer Fiep dat het zo moeizaam gaat. Met mijn GD gaat het best ok eigenlijk nog steeds! Ik ben er niet meer zo ontzettend obesessief mee bezig. Wel nog steeds dat grote grote verlangen naar een zusje voor de jongens, kunnen zeggen: ik heb een dochter. Lijkt me zo geweldig. Als mijn man ook voor een derde wil gaan dan ga ik swayen. Misschien koop ik alvast een plan, en kan ik bijv al ontbijt gaan overslaan en praktisch vegetarisch gaan eten met een LE lunch. Geen derde kindje kan ik me eigenlijk niet voorstellen, lijkt me zo geweldig!

Mama85
March 12th, 2017, 05:05 PM
Hallo Dames ,
Hoe gaat het met dieet ? Even graag sinds 6 weken slik ik vitex 25 was me eerste dag menstruatie en nu 16 dagen later weer menstruatie hebben jullie dat ook gehad ?

hopeforpinkbaby
March 15th, 2017, 05:30 PM
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw op de site maar lees al een hele tijd mee. Ik vind het super dat er zo vele onder jullie toch een meisje hebben gekregen. Ik ben zelf in januari begonnen met het LE dieet maar twijfel of ik ook nog een uur cardio per dag er ga bijdoen. Ik ben namelijk al 7,8 kg afgevallen en ben bang dat als ik die cardio er nog ga bijdoen ik nog meer afval en hierdoor mijn eisprong niet meer krijg. Ik wil mijn eerste poging doen april/ mei. Ik weet niet goed wat doen en hoop dat jullie met al jullie ervaring mij advies kunnen geven. Is het een slecht idee om pas met de cardio te starten 2 weken voor mijn eerste poging?

Blue-Blue-Pink?
March 16th, 2017, 04:12 PM
Welkom stefke. Het doel van het sporten is jezelf in slechtere conditie te brengen oa door spierweefsel af te breken. Twee weken is daarvoor een te korte periode dus daar heb je niet veel aan.
Of het ook averechts zou kunnen werken weet ik niet.
Succes met het dieet!

hopeforpinkbaby
March 16th, 2017, 05:08 PM
Blue-blue-pink bedankt voor je antwoord. Heb je enig idee hoe lang op voorhand ik dan wel zou moeten sporten om spiermassa af te breken?

Blue-Blue-Pink?
March 19th, 2017, 05:33 AM
Ik denk gewoon gdurende het dieet Stefke dus 6-12 weken, ligt eraan welke sway periode je je comfortabel bij voelt. Maar je bent al langer bezig met dieet toch? Misschien gaat de 'aftakeling' ;) dan wel sneller omdat je conditie enzo door dieet al minder is.
Als je het zeker wil weten zou ik even verder zoeken op het forum of anders aan AS vragen

Fiep
March 19th, 2017, 01:20 PM
Helaas ben ik deze ronde weer niet zwanger geraakt. Ik overweeg nu de gedachte van HT maar ook daar is alle informatie van weg. Is er hier nog iemand die daar meer van weet?

hopeforpinkbaby
March 20th, 2017, 10:38 AM
Ik ben idd al even bezig met het dieet blue- blue- pink. Ondertussen al 10 weken. Mss gaat de aftakeling �� Idd wat sneller als ik er nog cardio bij doe. Ik zou dan 60 min op de hometrainer willen gaan maar moet dit intensief of mag dit dan ook op een rustiger tempo zolang dit maar een uur is ? Ik eet nu 1500 kcal per dag, zou ik dit verhogen naar 1800 om er dan nog cardio bij te kunnen doen? En dan bv ook een klein stukje zalm per week om mijn eisprong te kunnen behouden? Sorry voor al die lastige vragen die ik stel he

babygirl9
March 20th, 2017, 11:25 AM
Ik heb zelf ook steeds een uur op de hometrainer gesport en ik voelde pas na 4 weken echt dat men lichaam het er moeilijk mee kreeg. Dus ik vind 6 weken wel minimum ook voor het sporten. Ik fietste steeds 20 km zeker na een paar weken wordt het moeilijker. Als je snel afvalt zou ik wel 1800 cal nemen zeker samen met sporten. Ik at vegetarisch maar ook 1 klein stukje kip of vis per week.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

bigwishpink
March 20th, 2017, 06:40 PM
Jammer dat er zoveel nuttige info verloren is gegaan. Inderdaad is alles eraf gegooid zonder enige uitleg, best belachelijk als je het mij vraagt. Heb ook geen idee meer of er überhaupt nog een beheerder op het Nederlandse gedeelte zit. Misschien moet je atomic zelf vragen of de oude draadjes nog terug gehaald kunnen worden en of het normaal is dat dit er zonder uitleg of verklaring afgegooid is!
Wel zo fair voor alle dames die voor nu en in de toekomst hun kansen willen verhogen..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boyboy
March 21st, 2017, 05:50 AM
-

Blue-Blue-Pink?
March 22nd, 2017, 04:29 PM
Balen fiep. HT is denk ik nog wel genoeg over te vinden op het internationale gedeelte. Daar zijn denk ik nog wel genoeg threads over. En volgens mij was er in nederland een contactpersoon die het hele proces kon begeleiden, maar helaas weet ik het ook alleen van horen zeggen
Ik vind het ook heel raar dat alles is weggegooid, alleen maar omdat 1 persoon ging flippen
Je kan nog proberen lisvna een pb te sturen? Ik weet niet of zij meer weet of is zij degene die alles verwijderd heeft juist?

PinkWish2016
March 24th, 2017, 04:48 PM
Hebben jullie enig idee wat het sporten precies moet inhouden?
Is cardio echt het beste, dus flink fietsen of wandelen, een uur?

Of is een uur dansen of sportschool ook goed?
Dank jullie...!

Mickey2014
March 25th, 2017, 11:12 AM
Ja lisvna heeft t eraf gehaald

Chrisje
March 27th, 2017, 08:12 AM
Een uur dansen mag ook. Sportschool enkel als het cardio is geen krachttraining.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Charly123
April 1st, 2017, 04:28 PM
Kan iemand mij helpen?? Ik kom er niet uit

Charly123
April 1st, 2017, 05:04 PM
Mickey kan.jij mij antwoorden over de behandeling die je gedaan hebt? C.P.Tol@outlook.com

Charly123
April 1st, 2017, 05:24 PM
Fiep , weet jij een goede kliniek?

Mickey2014
April 6th, 2017, 10:24 AM
Charly, ik heb geen behandeling gedaan

Boyboy
April 10th, 2017, 10:51 AM
-

sigrid86
April 10th, 2017, 04:07 PM
Hey allemaal, ik ben in september beginnen swayen nadat we in juni ons dochtertje verloren zijn na 7 maanden zwangerschap. Ik dacht dat ik een super sway had; stond op mijn laagste gewicht ooit (zelfs te laag want had nog maar een BMI van 17.5), volledig vegetariër en de BD op de juiste momenten gedaan. MAAR ik ben nu 19 weken zwanger van een jongen. Ik was helemaal van slag, want het lijkt alsof een meisje ons 2x is afgenomen; ik had gewoon een meisje moeten hebben nu. Overal waar ik kijk zie ik precies alleen maar mensen met dochters. Mijn droom was altijd om 2 dochters te hebben, eentje van elk is ook nog ok, maar 2 jongens zou ik echt niet willen :(
Ik haat het dat ik me zo voel en voel me daar ook schuldig over tov dit kleintje in m'n buik, maar ik kan mijn gevoel spijtig genoeg niet uitschakelen.
Gezien ik een houvast zoek, wou ik hier eens kijken wie er ervaring heeft met HT? Dat is de enige manier om zeker te zijn om een meisje te krijgen duidelijk. Ik zou er echt alles voor doen. Ik weet dat je je dream member kan maken en dat je dan aan veel info kan, maar gezien dat het nog niet voor direct is wou ik het eigenlijk nog niet doen en hoopte ik hier wat info te verkrijgen. Ik hoor nl dat HT in Europa precies moeilijk begint te worden. Hebben jullie enig idee? Sorry dat ik hier zomaar kom 'party crashen' trouwens...

Boyboy
April 11th, 2017, 08:31 AM
-

sigrid86
April 11th, 2017, 12:22 PM
Bedankt boyboy! Ik hoop het echt dat ik dat gevoel zal hebben. Maar voorlopig is het moeilijk me dat voor te stellen. Eentje van elk is zeker goed, maar we willen maar 2 kinderen en daarom heb ik dus maar 1 kans meer. En dat schrikt me wel wat af...
Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter helemaal niet geswayed, ik kende het zelfs niet. Ik nam bijvoorbeeld al 3 maanden lang voor mijn zwangerschap supplementen en sportte ongeveer 4x per week, wat allemaal jongensvriendelijk is. En als ik dan swayde en alles wel correct deed werd ik zwanger van een jongen :s
Ja je kan het daar inderdaad krijgen, maar gezien ik er nu enkel nog maar gewoon wat informatie over wil krijgen had ik nog geen zin om ervoor te betalen.

HoningBijtje
April 12th, 2017, 01:24 PM
Wat heftig Sigrid..
Ik weet niets van HT helaas, ik hoop dat je wens uit mag komen en dat je een dochtertje zal krijgen in de toekomst :HH:

sigrid86
April 12th, 2017, 02:18 PM
Bedankt HoningBijtje, dat is heel lief! Ik hoop het ook voor jou.
Nooit HT overwogen? En hoe voelt het voor jou om een zoon te hebben? Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk positieve verhalen over jongentjes te verzamelen ;)

PinkWish2016
April 12th, 2017, 03:14 PM
Haai Sigrid,

Ik wil graag reageren op je post. Wat een verdrietig verhaal ... Krijg er serieus gewoon een brok in m'n keel van.

Ik heb zelf 2 jongens en ga swayen voor een meisje, als 3de.

Hoewel ik nu heeeeel graag een meisje zou krijgen, zou ik mijn jongens voor geen goud meer willen missen. Dat klinkt cliche maar is ECHT zo.
Ze zijn nu 4 en 2 en ze zijn me zo dierbaar.

Bij de 2de had ik een erge gender disappointment tijdens mijn zwangerschap, heb erg veel gejankt, was onwijs teleurgesteld maar zodra hij uit m'n buik kwam keek hij me zo lief aan... Ik was toen echt ontroerd. Stelde me ook gerust: hij was zo welkom, voelde ik meteen. Hij lijkt ook heel erg op mij en is nog steeds echt een moederskindje, wil altijd kroelen, kusjes geven en met m'n haar spelen. M'n oudste is meer een vaderskindje maar wil, als hij niet lekker is, toch z'n moeder. En als enige vrouw voel ik me ook wel een beetje de prinses thuis haha :-)

Jongens zijn echt leuk..! Ze worden zoals jij ze grootbrengt. Ik werk op een Kinderdagverblijf en het is echt niet zo dat jongens altijd drukker zijn of alleen maar willen voetballen. Ze houden meestal wel van auto's ja, maar ze zijn voor mij vaak liever dan de meisjes.

Ik geloof niet in 'per ongeluk' kindjes, dit kindje hoort bij jullie en moest er zijn. Je beschrijft zelf ook al dat je je schuldig voelt tegenover hem, maar je kan je gevoel niet sturen. Accepteer het, ga door die fase heen en probeer vanaf de geboorte gewoon te genieten van het feit dat je nu wel een gezond mooi wonder mag hebben. En ja, dan hangt er een piemeltje, dat zegt nog niks over karakter of de band die je gaat krijgen met je kind.

Ik hoop dat ik niet vervelend over kom, ik wil je alleen een beetje laten weten hoe ik er in stond en sta, en dat ik echt van harte hoop dat je dit ook zo gaat ervaren.
Heel veel sterkte.. en probeer je niet gek te laten maken, dat is ook beter voor je kleintje...!!!! Xxx

sigrid86
April 13th, 2017, 08:01 AM
Ooh PinkWish2016, bedankt voor je lief berichtje! Het doet me echt goed om dat te horen.

Ik denk ook wel dat van zodra je kindje geboren is dat je ze niet meer kan missen. Ik heb nog van niemand het tegenovergestelde gehoord (gelukkig maar ;)).

Je kent dus wel het gevoel van GD...wat me ook opvalt van wat ik lees hier op de site, is dat de 'failed sway' kindjes precies altijd godsgeschenken zijn. Alsof ze precies proberen te compenseren dat hun mama liever het andere geslacht hadden gewild. Dat is wel mooi om te lezen. Ik hoop ook echt dat ons mannetje zo zal zijn. Ik heb 2 neefjes (kindjes van mijn zus) en uiteraard zie ik die heel graag, maar ik heb nog nooit zo'n drukke kinderen geweten als hen. En daar heb ik ook wat schrik voor. Ik denk altijd dat dat bij meisjes wat minder is. Maar het ligt misschien vooral aan het karakter?

Leuk dat je die ervaringen kan zien op je werk :) ik heb nog al iemand gehoord die hetzelfde zei als jij gelukkig. Ik hoopte ook gewoon vooral op wat Frozen en K3 en niet Cars enzo...

Ik denk ook soms wel dat dit kindje echt 'meant to be' is, want zo'n goeie sway (in mijn ogen toch) tov niks gedaan hebben voor ons meisje is wel vreemd. Ik probeer het inderdaad te accepteren, maar het is niet altijd makkelijk, want bijvoorbeeld in mijn due date groep hier is er nog niemand die een failed sway heeft, buiten ik :(

Je komt helemaal niet vervelend over, ik ben blij dat je je ervaring hebt gedeeld, dat geeft me juist weer wat hoop.
Dus heel erg bedankt en alvast veel succes met je sway!! xxxx

HoningBijtje
April 18th, 2017, 01:45 PM
Bedankt HoningBijtje, dat is heel lief! Ik hoop het ook voor jou.
Nooit HT overwogen? En hoe voelt het voor jou om een zoon te hebben? Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk positieve verhalen over jongentjes te verzamelen ;)

7 maanden geleden is mijn dochter geboren. Ik ben er nog elke dag dankbaar voor.
HT heb ik nooit overwogen, ik vond de drempel te hoog. Ook omdat het allemaal in het buitenland is. Maar ik kan me wel goed indenken dat iemand voor HT kiest, en helemaal na een failed sway.
Mijn zoon en dochter zijn me allebei even lief, ik ben ook heel gek op mijn zoon en zou echt niet zonder hem kunnen. Jongetjes zijn ook echt heel leuk!
Hij houdt van klimmen en klauteren maar is eigenlijk ook een rustig kind.
Ik had na de bevalling van mijn zoontje nog best wat moeite (we wisten van tevoren het geslacht niet) maar uiteindelijk naarmate hij ouder werd is dat gevoel helemaal verdwenen. Hoe ouder ze worden hoe sterker de band wordt.

heel veel succes met je eventuele keuze voor HT etc! En ik hoop dat je het binnenkort wat meer kan loslaten en kan genieten van je zwangerschap!!

Charly123
April 29th, 2017, 06:57 AM
Hai, vraagje naar welke kliniek ben jij geweest?
Grt LinA

Boyboy
May 11th, 2017, 03:07 AM
-

Boyboy
May 11th, 2017, 03:10 AM
Ben jij al zwanger Fiep?

Lotte84
May 12th, 2017, 06:46 AM
Hoi! Atomic wees me op het Nederlandse hoekje, dus daar ben ik dan :-).

Wij hebben twee jongens en willen heel graag nog een meisje. Meer kinderen komen er niet, dus één laatste kans. Ik ben sinds twee weken op het dieet. Een combinatie tussen het normale LE en LE PCOS dieet. Niet omdat ik PCOS heb, maar ik houd het veel beter vol op volkoren producten en meer groenten en fruit. Ik denk dat dit ook een stuk gezonder is. Kip/vis eet ik overigens niet, voor de zekerheid :-). Verder loop ik 5/6x per week minimaal een uur actief buiten (met of zonder kinderwagen). Al drie kilo afgevallen, dus dat is mooi!

We beginnen midden juni met één poging, dan ben ik 6,5 week op dieet & aan het bewegen. Ik weet dat 12w wordt geadviseerd, maar ik vind het toch zonde om juni niet mee te pakken... Ik merk nu ik er zo actief mee bezig ben, dat ik liever gisteren dan vandaag zwanger ben. Herkenbaar?

Boyboy
May 15th, 2017, 03:45 AM
-

Boyboy
May 15th, 2017, 03:47 AM
-

Anne37
May 15th, 2017, 11:09 AM
Hoi allemaal! Zeker heel erg stil hier. Met ons alles goed! We genieten van de jongens! Nog niet aan het swayen en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren want ik denk niet dat die 3e er gaat komen. Het lijkt me echt heerlijk nog een keer zo'n kleintje. Welkom Lotte! Bereiden jullie je ook voor op een derde jongetje?

Girlwish
May 15th, 2017, 03:23 PM
Hey meiden,

Ik ben nu 2,5 maand in therapie voor mijn GD/obsessie. Ik heb een engelse blog gemaakt hier op de website omdat ik mijn inzichten met de mensen op het forum wilde delen. Misschien helpt het ooit nog eens een andere moeder met een wanhopige dochterwens/ ernstige Gender Dissapointment.
Als je geinteresserd bent kan je de blog vinden op: http://genderdreaming.com/forum/blogs/girlwish/2555-overcoming-my-gender-dissapointment-going-into-therapy-results.html of via mijn profielpagina.
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Zo jammer dat het hier zo stil is geworden!
Liefs Girlwish

Lotte84
May 16th, 2017, 11:46 AM
@ Anne37: Ik ga uit van een derde jongetje. Wij hebben eerst ook lang stil gestaan bij de vraag: Willen we een derde voor een evt. meisje of willen we vooral een derde kind? Bij ons komt het erop neer dat wij ons nog niet "af" voelen, dus vandaar toch de keuze voor een derde. Een meisje zou heel welkom zijn, maar als het toch weer een jongetje is...dan is het zo. Ik heb twee hele leuke jongens, dus nog zo'n exemplaar is niets mis mee :-). Ik denk dat ik wel even zou moeten slikken. Het is dan echt definitief een afscheid van ooit nog een meisje krijgen, maar ik ben niet bang dat ik daarin blijf hangen. Het is zoals het is.

@ Boyboy; Ik snap je vraag. Ergens voelt het alsof 6,5 week ook al een flinke sway periode is (ik weet dat het niet zo is hoor). Ik heb in ieder geval enorm veel veranderd in mijn dieet. Ik vind de sociale gelegenheden ook lastig; het begint echt op te vallen dat ik niet eet/veel af sla. Ook het 6x per week een uur bewegen vind ik behoorlijk intensief icm werk/gezin. Daarnaast ben ik bang dat ik er dit keer wellicht langer over doe om zwanger te raken (inmiddels 33; laatste keer 29), waardoor ik lange tijd dit "regime" van dieet & beweging vol moet houden. Dan voelt het ergens als zonde om juni niet mee te pakken, terwijl de kans zo klein is dat ik met één poging meteen zwanger ben. Het leeftijdsverschil tussen de kinderen speelt ook mee. Achteraf gezien had ik eerder met het dieet willen beginnen, maar goed, ik wist nog niet van het bestaan af. Hoe gaat het bij jou?

@ Girlwish, wat knap dat je in therapie bent gegaan. Goed om het op deze manier aan te pakken. Lijkt me heel pittig GD. Hoe gaat je omgeving er mee om?

Elena86
May 17th, 2017, 04:25 AM
Welkom Lotte! Spijtig dat het hier helaas stil is op de moment. Van waar ben jij? Heb je een swayplan gekocht?
Ik heb 1 zoontje en zou ook dolgraag nog een meisje willen maar pas van plan om er volgend jaar mee te starten.

Bedankt voor de blog te delen girlwish! Ik ken GD maar al te goed helaas.
Zou je nooit HT overwegen?

Anne37
May 18th, 2017, 05:18 PM
Hoi Lotte, vandaag had ik ook echt het gevoel een derde kindje te willen niet perse een meisje. Maar vorig jaar na mijn tweede zoontje heb ik echt veel moeilijke momenten gehad. Echt jaloers en verdrietig dat we geen meisje gekregen hadden. Ik ben nog steeds jaloers op vrouwen met dochters alleen kan ik me nu totaal niet voorstellen dat ons tweede zoontje een meisje zou zijn geweest. Hij is zo'n lieverd! Zou hem ook nooit willen ruilen voor een meisje. Misschien is ons een derde kind gegund, en een meisje zou dan fantastisch zijn.

Fiep
May 20th, 2017, 12:25 PM
Helaas ben ik na zeven maanden swayen nog steeds niet zwanger. Het tast echt mijn vruchtbaarheid aan. Ik sport alleen nog de laatste acht dagen voor eisprong en vanaf eisprong tot menstruatie eet ik normaal. Deze week weer een poging. Hopelijk nu raak, want ik hou dit niet heel lang meer vol..

Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk

Boyboy
May 22nd, 2017, 01:14 AM
-