Page 12 of 94 FirstFirst ... 210111213142262 ... LastLast
Results 111 to 120 of 935
  1. #111
    Dream Newbie

    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik eet geen ontbijt, lunch op z'n vroegst om 12.00u maar regelmatig pas rond 14.00u, en dan rond 18.00 avondeten soms nog een snack s'avonds als ik niet aan m'n calorieën kom, vanwege lage bmi en vrij actief leven (werk met paarden) doe ik m'n uiterste best om 1800/1900 cal te eten, ik ben al 2 kilo afgevallen en die kan ik eigenlijk niet missen dus moet zorgen dat ik wel mn eisprong behoud, cardio wil ik eigenlijk ook gaan doen maar vanwege te veel afvallen denk ik dat ik daar 6 weken voor attempt mee begin, maar twijfel nog, eet zo goed als geen vlees/vis, heel af en toe een x, verder laag vet en eiwit, 1 cheatdag, heb al jaren vaste frietdag samen met vrienden en dat zou heel raar zijn als ik daar ineens mee stop (zij weten niet van dieet), sup Vitex en stop daar mee 2 weken voor attempt, foliumzuur moet ik nog aanschaffen, poeh sorry voor de laptekst


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #112
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Chrisje wat is ze mooi! Hoe gaat het met jullie?

    Bambidreamer welkom!
    Boy 2014 my dream will come true...


  3. Likes Chrisje liked this post
  4. #113
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi Bambidreamer, leuk dat je aansluit bij de club hier :-) Wilden jullie al altijd een derde kindje of wil je echt een derde voor een meisje? Ik zit hierover nog in twijfel en zolang ik die twijfel heb gaan we niet beginnen Ben benieuwd hoe jij hierin staat eigenlijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #114
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom op het forum, ziet er goed uit wat je doet.
    Mama85, saw palmetto schijnt volgens mij niet meer aangeraden te worden. Verder klopt het dat je inderdaad een hoge bloedsuikerspiegel ineens laat crashen.
    Hebben jullie geen moeite met niks meer eten behalve die twee eetmomenten?
    Chrisje wat een schattig meisje. Hoe vind je het moederschap tot nu toe?
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  6. Likes Chrisje liked this post
  7. #115
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nog een vraagje voor ander swayers, is het heel gek om
    Eerst even lekker aan te komen alvorens te gaan swayen? Ik kan eigenlijk bijna niets afvallen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #116
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dat is op zich niet gek Anne maar dan ben je rond poging wellicht op je eigen, oude gewicht. Het gaat er vooral om dat je je lichaam in staat van uitputting, oorlog krijgt. Waarom kun je niet meer afvallen?
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  9. #117
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nou ik ben echt wel slank al, als ik ga afvallen blijft er weinig over en zal ovulatie misschien stoppen of heel gek doen? Misschien 4 kg max eraf nog


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #118
    Dream Newbie

    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor het welkom

    Anne37; ja we wilden altijd al een derde, misschien ook nog wel een 4e, ik heb alleen best heftige gd gehad tijdens en na de zwangerschap van de 2e en daarnaast heeft hij de 1e anderhalf jaar van z'n leventje het flink zwaar gehad door maag-darmproblemen, heel veel huilen en echt bizar weinig slaap, daardoor gingen we twijfelen aan onze wens voor groot gezin, nu toch de knoop doorgehakt omdat de wens voor nog een klein hummeltje erbij groter is dan mijn angst voor ofwel gd ofwel weer zo'n heftige tijd als bij de tweede, mijn gedachte erbij is dat hoe heftig het ook is spijt van een kind zal ik nooit kunnen hebben, spijt om te leven naar mijn angsten wel, neemt niet weg dat ik het niet spannend vind hoor
    Wbt aankomen en dan afvallen had ik begrepen dat je dat beter niet kunt doen, weet zo alleen niet meer precies waarom had volgens mij met hormonen te maken, beter is het om dan wat hoger in calorieën te blijven zodat je hetzelfde blijft zolang je swayt en dan eventueel net voor je attempt iets te minderen in cal

    @fiep; gelukkig niet zo'n moeite met maar weinig eetmomenten, vind het veel lastiger om aan cal te komen, ja door veel snoep te eten maar om dat nou elke dag te doen voelt ook niet echt goed, hoe doen jullie dat?






    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #119
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik eet standaard na lunch en avondeten wat snoep. Ofwel dropjes, of bros mini. Ik kom aan ongeveer 1100 calorieën per dag. Ben nu vijf kilo afgevallen. Ben drie maanden bezig, waarbij ik in de wachtweken wel normaler eet en niet sport.
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  12. #120
    Dream Newbie

    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wauw petje af fiep, ik begrijp dat je dus wel ook al actief probeert zwanger te worden? Pas je daar ook nog swaytechnieken toe zoals 1 attempt of?
    Om nog even terug te komen op die eetmomenten, ik pak net nog maar weer ns een koffie en een kruidenthee en bedacht me dat ik daarom minder moeite heb met de honger


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Page 12 of 94 FirstFirst ... 210111213142262 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •