Page 20 of 94 FirstFirst ... 1018192021223070 ... LastLast
Results 191 to 200 of 935
  1. #191
    Dreamer

    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Brabant, the Netherlands
    Posts
    148
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hier gaat alles goed. Onze kleine meid slaapt al meer als een week iedere nacht door.
    Ze heeft wel een klein tegenslagje gehad en kwam.niet voldoende aan maar ook dat is nu onder controle doordat ik weer bijvoeding geef naast de borstvoeding.

    Nog even 3 foto's spammen... en dan hou ik er mee op 😍







    Dames heel veel succes de aankomende ronde hopelijk zijn jullie snel zwanger. 🍀

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. Likes Claire33, bigwishpink liked this post
  3. #192
    Dream Vet

    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    2,901
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Lief Chrisje!!

  4. Likes Chrisje liked this post
  5. #193
    Dreamer
    Girlwish's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Location
    Europe
    Posts
    142
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Echt een prinsesje Chrisje! Erg lief!!

    Dames, ik heb de stap gezet om in therapie te gaan voor mijn GD. Ik start volgende week.
    Mijn GD staat mijn levensgeluk helaas momenteel letterlijk in de weg, en ik kan mezelf niet resetten / repareren.
    Ik heb verwacht geen wonderen / ik heb geen verwachtingen, maar ik ga gewoon kijken of het mij mogelijk kan helpen.
    Ik wil het een plekje kunnen geven, zodat ik weer in het NU kan leven, van mijn 3 zonen kan genieten. Ik wil niet meer verlangen naar iets wat ik niet heb, maar blij zijn met wat ik wel heb.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    (2011) (2013) (failed sway 2016, lost his twin-sibling at 10 weeks pregnancy ) Looking for HT this fall

  6. #194
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Lief Chrisje! Geniet ervan!

    Wat ontzettend knap van je Girlwish. Moedig om zo'n stap te zetten en moedig dat je dat hier durft te schrijven. Tot een maand geleden zou ik dat laatste niet geschreven hebben maar na het deleten van de andere Posts, heb ik wel het gevoel dat het hier veranderd is. Ik hoop dat het hier weer een open clubje kan worden waar iedereen (met en zonder Sway ervaring) elkaar weer kan steunen en tips kan geven.

    Fiep, heb je er al over nagedacht om meteen na deze poging het sporten te laten vallen? Dan slinkt je spiermassa, dat Swayt roze toch?

  7. Likes Girlwish liked this post
  8. #195
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:51 AM.

  9. #196
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mooi Chrisje!! En wat heerlijk dat ze (nu al!) doorslaapt, hoe krijg je dat voor elkaar haha... hier gaat t nu pas een beetje de goede kant op met de nachten.

    Wauw Girlwish, wat knap van je! Heel veel succes met de therapie!
    Boy 2014 my dream will come true...


  10. Likes Girlwish liked this post
  11. #197
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo allemaal...

    Ben in het verleden een tijdje actief geweest maar nu weer begonnen met meelezen en zo.

    In het kort: ik heb 2 heerlijke jongens van 2,5 en 3,5 jaar. Had met de 2e GD maar zou hem nu niet meer willen inruilen. Toch blijft het roze geluk bij anderen steken. Al die vriendinnen die roepen dat hun dochter zo geweldig is, helpen ook niet.
    Gelukkig willen we nog een 3e dus er is nog een kans. En zelfs HEEL misschien een 4e. Maar dat is voor mijn man nog even een grote twijfel.. :-)

    Ik zie ineens dat er allemaal dingen verdwenen zijn, niets meegekregen van de discussie maar het klinkt erg naar!!
    Ik wil heel graag in april zwanger worden, en anders (in verband met vakanties) in juli.

    Ik heb nu mijn menstruatie.. Heeft iemand een idee of ik nu nog kan swayen voor een poging rond halverwege april? Mijn cyclus is wel erg lang en wat onregelmatig (duurde nu 33 dagen).
    Hoe snel is het plan van Atomic beschikbaar? Ga ik dat redden met swayen voor half april? Het ziet er allemaal zo ingewikkeld uit. Ik sport nu helemaal niet, dus wil wel echt een uur gaan lopen of fietsen per dag. Gaat lukken met 2 jongens die altijd naar buiten willen...! :-)
    Ik ben twee keer binnen een poging zwanger geworden, dus met de vruchtbaarheid zit het wel goed denk ik.

    Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
    Alvast bedankt, en wat fijn dat er een nieuw Nederlands forum voor ons geopend is, zo fijn en herkenbaar om dit te lezen en te delen.

  12. #198
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Stoer van je girlwish! Ik hoop dat het je rust brengt
    (2011) en (2012) en (2016)

  13. #199
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Pinkwish; het absolute minimum is zes weken, maar langer wordt wel sterk aangeraden. Dus half april kan wel als je het echt wil, maar ik zou het zelf niet doen denk ik
    (2011) en (2012) en (2016)

  14. #200
    Dreamer

    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Brabant, the Netherlands
    Posts
    148
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dank je dames.
    Girlwish wat goed van je dat je deze stap hebt gezet.

    Honingbijtje ik geef borstvoeding met bijvoeding omdat ze niet voldoende aankwam.
    Voor het slapen gaan krijgt ze een flesje van 60 of 90 ml dat is meestal tussen half 12 en 12 uur.
    Vaak is ze daarna even jengelig in helpt het als ik haar nog even aan de borst leg, ze word er rustig van en dan leg ik haar in het wiegje langs ons bed en slaapt ze heerlijk door en moet ik haar echt wakker maken voor het voeden. ( er mag max 6 uur tussen zitten maar vaak is dit bij ons 6,5 tot 7,5 uur ) dit trek ik overdag recht omdat ze binnen de 3 uur komt voor een volgende voeding.

    Naar mijn idee komt het dus echt door het volle buikje voor het slapen gaan. 😉

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Page 20 of 94 FirstFirst ... 1018192021223070 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •