Page 24 of 94 FirstFirst ... 1422232425263474 ... LastLast
Results 231 to 240 of 935
  1. #231
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:49 AM.

  2. #232
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2016
    Location
    Belgium
    Posts
    151
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt boyboy! Ik hoop het echt dat ik dat gevoel zal hebben. Maar voorlopig is het moeilijk me dat voor te stellen. Eentje van elk is zeker goed, maar we willen maar 2 kinderen en daarom heb ik dus maar 1 kans meer. En dat schrikt me wel wat af...
    Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter helemaal niet geswayed, ik kende het zelfs niet. Ik nam bijvoorbeeld al 3 maanden lang voor mijn zwangerschap supplementen en sportte ongeveer 4x per week, wat allemaal jongensvriendelijk is. En als ik dan swayde en alles wel correct deed werd ik zwanger van een jongen :s
    Ja je kan het daar inderdaad krijgen, maar gezien ik er nu enkel nog maar gewoon wat informatie over wil krijgen had ik nog geen zin om ervoor te betalen.
    Mom of angel Liv (stillborn at 30w on 06/25/2016)

    TTC rainbow baby
    Failed sway, due September 2017

  3. #233
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat heftig Sigrid..
    Ik weet niets van HT helaas, ik hoop dat je wens uit mag komen en dat je een dochtertje zal krijgen in de toekomst
    Boy 2014 my dream will come true...


  4. #234
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2016
    Location
    Belgium
    Posts
    151
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt HoningBijtje, dat is heel lief! Ik hoop het ook voor jou.
    Nooit HT overwogen? En hoe voelt het voor jou om een zoon te hebben? Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk positieve verhalen over jongentjes te verzamelen
    Mom of angel Liv (stillborn at 30w on 06/25/2016)

    TTC rainbow baby
    Failed sway, due September 2017

  5. #235
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Haai Sigrid,

    Ik wil graag reageren op je post. Wat een verdrietig verhaal ... Krijg er serieus gewoon een brok in m'n keel van.

    Ik heb zelf 2 jongens en ga swayen voor een meisje, als 3de.

    Hoewel ik nu heeeeel graag een meisje zou krijgen, zou ik mijn jongens voor geen goud meer willen missen. Dat klinkt cliche maar is ECHT zo.
    Ze zijn nu 4 en 2 en ze zijn me zo dierbaar.

    Bij de 2de had ik een erge gender disappointment tijdens mijn zwangerschap, heb erg veel gejankt, was onwijs teleurgesteld maar zodra hij uit m'n buik kwam keek hij me zo lief aan... Ik was toen echt ontroerd. Stelde me ook gerust: hij was zo welkom, voelde ik meteen. Hij lijkt ook heel erg op mij en is nog steeds echt een moederskindje, wil altijd kroelen, kusjes geven en met m'n haar spelen. M'n oudste is meer een vaderskindje maar wil, als hij niet lekker is, toch z'n moeder. En als enige vrouw voel ik me ook wel een beetje de prinses thuis haha :-)

    Jongens zijn echt leuk..! Ze worden zoals jij ze grootbrengt. Ik werk op een Kinderdagverblijf en het is echt niet zo dat jongens altijd drukker zijn of alleen maar willen voetballen. Ze houden meestal wel van auto's ja, maar ze zijn voor mij vaak liever dan de meisjes.

    Ik geloof niet in 'per ongeluk' kindjes, dit kindje hoort bij jullie en moest er zijn. Je beschrijft zelf ook al dat je je schuldig voelt tegenover hem, maar je kan je gevoel niet sturen. Accepteer het, ga door die fase heen en probeer vanaf de geboorte gewoon te genieten van het feit dat je nu wel een gezond mooi wonder mag hebben. En ja, dan hangt er een piemeltje, dat zegt nog niks over karakter of de band die je gaat krijgen met je kind.

    Ik hoop dat ik niet vervelend over kom, ik wil je alleen een beetje laten weten hoe ik er in stond en sta, en dat ik echt van harte hoop dat je dit ook zo gaat ervaren.
    Heel veel sterkte.. en probeer je niet gek te laten maken, dat is ook beter voor je kleintje...!!!! Xxx

  6. #236
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2016
    Location
    Belgium
    Posts
    151
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ooh PinkWish2016, bedankt voor je lief berichtje! Het doet me echt goed om dat te horen.

    Ik denk ook wel dat van zodra je kindje geboren is dat je ze niet meer kan missen. Ik heb nog van niemand het tegenovergestelde gehoord (gelukkig maar ).

    Je kent dus wel het gevoel van GD...wat me ook opvalt van wat ik lees hier op de site, is dat de 'failed sway' kindjes precies altijd godsgeschenken zijn. Alsof ze precies proberen te compenseren dat hun mama liever het andere geslacht hadden gewild. Dat is wel mooi om te lezen. Ik hoop ook echt dat ons mannetje zo zal zijn. Ik heb 2 neefjes (kindjes van mijn zus) en uiteraard zie ik die heel graag, maar ik heb nog nooit zo'n drukke kinderen geweten als hen. En daar heb ik ook wat schrik voor. Ik denk altijd dat dat bij meisjes wat minder is. Maar het ligt misschien vooral aan het karakter?

    Leuk dat je die ervaringen kan zien op je werk ik heb nog al iemand gehoord die hetzelfde zei als jij gelukkig. Ik hoopte ook gewoon vooral op wat Frozen en K3 en niet Cars enzo...

    Ik denk ook soms wel dat dit kindje echt 'meant to be' is, want zo'n goeie sway (in mijn ogen toch) tov niks gedaan hebben voor ons meisje is wel vreemd. Ik probeer het inderdaad te accepteren, maar het is niet altijd makkelijk, want bijvoorbeeld in mijn due date groep hier is er nog niemand die een failed sway heeft, buiten ik

    Je komt helemaal niet vervelend over, ik ben blij dat je je ervaring hebt gedeeld, dat geeft me juist weer wat hoop.
    Dus heel erg bedankt en alvast veel succes met je sway!! xxxx
    Mom of angel Liv (stillborn at 30w on 06/25/2016)

    TTC rainbow baby
    Failed sway, due September 2017

  7. #237
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by sigrid86 View Post
    Bedankt HoningBijtje, dat is heel lief! Ik hoop het ook voor jou.
    Nooit HT overwogen? En hoe voelt het voor jou om een zoon te hebben? Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk positieve verhalen over jongentjes te verzamelen
    7 maanden geleden is mijn dochter geboren. Ik ben er nog elke dag dankbaar voor.
    HT heb ik nooit overwogen, ik vond de drempel te hoog. Ook omdat het allemaal in het buitenland is. Maar ik kan me wel goed indenken dat iemand voor HT kiest, en helemaal na een failed sway.
    Mijn zoon en dochter zijn me allebei even lief, ik ben ook heel gek op mijn zoon en zou echt niet zonder hem kunnen. Jongetjes zijn ook echt heel leuk!
    Hij houdt van klimmen en klauteren maar is eigenlijk ook een rustig kind.
    Ik had na de bevalling van mijn zoontje nog best wat moeite (we wisten van tevoren het geslacht niet) maar uiteindelijk naarmate hij ouder werd is dat gevoel helemaal verdwenen. Hoe ouder ze worden hoe sterker de band wordt.

    heel veel succes met je eventuele keuze voor HT etc! En ik hoop dat je het binnenkort wat meer kan loslaten en kan genieten van je zwangerschap!!
    Boy 2014 my dream will come true...


  8. #238
    Dream User

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    66
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hai, vraagje naar welke kliniek ben jij geweest?
    Grt LinA

  9. #239
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:50 AM.

  10. #240
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ben jij al zwanger Fiep?

Page 24 of 94 FirstFirst ... 1422232425263474 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •