Page 43 of 94 FirstFirst ... 3341424344455393 ... LastLast
Results 421 to 430 of 935
  1. #421
    Dream Vet
    onebigwish's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Europe
    Posts
    625
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jade_PinkWish View Post
    Ik weet niet of ik het aandurf om clomid te nemen. Maar goed zien we dan wel weer. Ik ga pas vanaf januari swayen dus ik kan mooi kijken hoe het bij jullie gaat dames mij lijkt het dieet zo moeilijk. Ik eet bijna elke dag havermout en kaas. Vlees eet ik al amper. Welke vezel/fiber gebruiken jullie?
    Ik eet ook nog steeds elke dag kaas hoor haha kaas is life ! Maar probeer wel in de limits te blijven dan. Want als je die niet bijhoud kun je er al snel overheen zitten met kaas. Havermout zou ik wel echt vermijden dan. Ik gebruik payllium husk fiber van het merk solgar. En soms metamucil.

    DS1 2010
    DS2 2012
    DS3 January 2020 - endometriosis - DH low motility

    Due Date 23.08.2021

  2. #422
    Dream Newbie
    Mitsy.01's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal! Zou me hier graag willen aansluiten. Ben mama van 4 jongens en wij zou het fantastisch vinden als we ook een dochtertje zouden krijgen.
    Ben al een tijdje naar allerlei info op zoek en kwam nu op deze threat terecht. Ik ben nu een beetje mijn "dieet" aan het bepalen en cyclus aan het uitzoeken. Ben ook aan het kijken naar de babydust methode, om dat samen met het dieet/supplementen te doen. Moeilijk!
    Clomid zou ik zelf niet willen gebruiken voor de sway alleen, heb er het een en ander over gelezen en gelezen dat de kans op over stimulering best groot is.


    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

  3. #423
    Dream Newbie
    Mitsy.01's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by XBABY2018 View Post
    He meiden,

    Zou ik mee mogen kletsen?
    Zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen? Ik heb zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer ziet....
    Leuk! Ik ben ook nieuw hier. Welke kant wil jij op swayen?

  4. #424
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jade_PinkWish View Post
    Ik weet niet of ik het aandurf om clomid te nemen. Maar goed zien we dan wel weer. Ik ga pas vanaf januari swayen dus ik kan mooi kijken hoe het bij jullie gaat dames mij lijkt het dieet zo moeilijk. Ik eet bijna elke dag havermout en kaas. Vlees eet ik al amper. Welke vezel/fiber gebruiken jullie?
    Ik neem deze vezels: https://www.hollandandbarrett.be/sho...sules-60003241.
    Niet altijd,alleen maar voor het avond eten. Smiddags eet ik al niet veel en dan vind ik het niet nodig.
    Ik heb niet zoveel kilos te verliezen. Volgens Atomic kan je best niet onder BMI 21 gaan. Het mijne is nu 20.

    Ik gebruik de app fatsecret om alles af te wegen. Na een tijd weet je wel wat je zo ongeveer mag eten.
    Ik eet niet graag kaas dus dat is al een meevaller . Ik vind het dan weer moeilijk om geen vlees te eten.

    Welkom nieuwe leden!
    XBABY2018, ik heb al gezien dat Atomic heeft gereageerd op je berichtje in het forum TTC GIRL.
    Dat heeft inderdaad het meeste succes. Wanneer begin jij eraan?
    Last edited by Elena86; May 28th, 2018 at 10:49 AM.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  5. #425
    Dream Newbie

    Join Date
    May 2018
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi hoi,

    Wij willen er is aug/sept voor gaan, alleen het is me nog steeds allemaal onduidelijk ik heb zoveel gelezen dat ik echt niet weet hoe en wat waar te beginnen. Ik heb net als jou ook die app en probeer het ook bij te gaan houden ook gebruik ik nu 2 maanden ovulatie testen om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Hebben jullie verder nog suggesties en advies wat ik evt nog meer zou kunnen doen? Oh zou iemand mij die one attempt manier kunnen uitleggen ik begrijp dr geen bal van.. dankjewel alvast!!!

  6. #426
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by XBABY2018 View Post
    Hoi hoi,

    Wij willen er is aug/sept voor gaan, alleen het is me nog steeds allemaal onduidelijk ik heb zoveel gelezen dat ik echt niet weet hoe en wat waar te beginnen. Ik heb net als jou ook die app en probeer het ook bij te gaan houden ook gebruik ik nu 2 maanden ovulatie testen om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Hebben jullie verder nog suggesties en advies wat ik evt nog meer zou kunnen doen? Oh zou iemand mij die one attempt manier kunnen uitleggen ik begrijp dr geen bal van.. dankjewel alvast!!!
    Ja, ik had dat ook in het begin maar het gene wat Atomic heeft geantwoord heeft het meeste succesrate.
    Ik zou dus zeker haar advies volgen! Alles wat de vruchtbaarheid verminderd swayt sowieso pink.
    Als ik jouw was zou ik toch al beginnen met het dieet vermits je dit toch minstens 12 weken moet volgen.

    Mss heb je hier iets aan: http://genderdreaming.com/forum/gend...ete-index.html
    Hier kan je heel veel informatie vinden waaronder ook over one attempt.
    Bij een postieve test is het de bedoeling dat je die avond je one attempt hebt. Toch vooral in het begin..
    Als je na maanden proberen nog niet zwanger bent, kan je best meer pogingen ondernemen.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  7. #427
    Dream Newbie

    Join Date
    May 2018
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dankjewel voor je antwoord en de link daar ga ik zeker naar kijken! Ik wil zeker het dieet een kans geven maar ook dat vind ik nogal onduidelijk wat wel en niet mag haha ik heb nu zoveel gelezen dat ik denk alles door elkaar haal. Mag ik vragen wat jij allemaal doet?

    Oké dus als ik het goed begrijpt alleen 1 dag en dat is Wanneer je een eerste positieve test hebt? Dus niet bijv. In het begin van je cyclus wel en dan zoveel dagen niet tot je een positieve test hebt? Sorry voor mn vragen hoor hoop dat je het niet erg vind..

  8. #428
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    16
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @onebigwish En weet je ondertussen al meer? Hoe gaat de Clomid tot nu toe? Merk je het?
    2015
    2016
    2017

  9. #429
    Dream Vet
    onebigwish's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Europe
    Posts
    625
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jade_PinkWish View Post
    @onebigwish En weet je ondertussen al meer? Hoe gaat de Clomid tot nu toe? Merk je het?
    Ja eet wel wat meer nu in de twee wacht weken laat ik me altijd een beetje gaan ook omdat ik na ovulatie altijd erge trek heb. Ik merk zeker wel wat van de clomid, ben heel huilerig moet om alles huilen heb heel veel puisten gekregen rond kin neus bovenlip gedeelte maar dat kan ook door de pms komen. Overmorgen ben ik 12 dpo en mag ik testen.

    DS1 2010
    DS2 2012
    DS3 January 2020 - endometriosis - DH low motility

    Due Date 23.08.2021

  10. #430
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by XBABY2018 View Post
    Dankjewel voor je antwoord en de link daar ga ik zeker naar kijken! Ik wil zeker het dieet een kans geven maar ook dat vind ik nogal onduidelijk wat wel en niet mag haha ik heb nu zoveel gelezen dat ik denk alles door elkaar haal. Mag ik vragen wat jij allemaal doet?

    Oké dus als ik het goed begrijpt alleen 1 dag en dat is Wanneer je een eerste positieve test hebt? Dus niet bijv. In het begin van je cyclus wel en dan zoveel dagen niet tot je een positieve test hebt? Sorry voor mn vragen hoor hoop dat je het niet erg vind..
    Je mag alles eten binnen de limieten. Er zijn geen verboden voedingsmiddelen.
    Ik heb 2 eetmomenten per dag. Smiddag eet ik crackers met hummus en soep.
    Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
    Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
    Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
    Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.
    Als je iets koopt in de winkel kijk dan het percentage vet en proteinen na.
    Op de site van AH kan je dit ook al zien.

    1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
    7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
    Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan .
    Last edited by Elena86; May 31st, 2018 at 04:50 AM.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

Page 43 of 94 FirstFirst ... 3341424344455393 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •