Page 44 of 94 FirstFirst ... 34424344454654 ... LastLast
Results 431 to 440 of 935
  1. #431
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi meiden,

    Succes met swayen. Ik zou graag willen aansluiten. Mijn zoontje is
    Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me
    Fijn om nederlandse meiden te spreken.

  2. #432
    Dream Newbie

    Join Date
    May 2018
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Je mag alles eten binnen de limieten. Er zijn geen verboden voedingsmiddelen.
    Ik heb 2 eetmomenten per dag. Smiddag eet ik crackers met hummus en soep.
    Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
    Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
    Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
    Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.
    Als je iets koopt in de winkel kijk dan het percentage vet en proteinen na.
    Op de site van AH kan je dit ook al zien.

    1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
    7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
    Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan .


    Super dankjewel hier kan ik zeker weer veder mee en is alles een stuk duidelijker.! Wat ik me nog wel afvroeg hoe hou je alles bij? Heb je daar een app voor of schrijf je alles op? Ik heb nu een app gedownload alleen die houd niet alles bij wat bijgehouden moet worden...

    Wij gaan voor de abstain methode denk ik. Daar gaat mn voorkeur wel naar uit! Nogmaals super bedankt voor al je hulp!!

  3. #433
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    16
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Hoi meiden,

    Succes met swayen. Ik zou graag willen aansluiten. Mijn zoontje is
    Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me
    Fijn om nederlandse meiden te spreken.
    Oh jeetje wat heftig van je dochtertje. Ik ga zelf geen HT doen maar ik wens je veel succes!
    2015
    2016
    2017

  4. #434
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    16
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben nu bijna 6 maanden geleden bevallen en ik heb nu 3x een menstruatie gehad waarbij ik pas op dag 19 ovuleerde met een lf van 9 a 10 dagen. Zou het door het ontzwangeren komen? Nog geen wens om zwanger te worden hoor! Maar houd mn cyclus wel een beetje bij
    2015
    2016
    2017

  5. #435
    Dream Newbie
    Mitsy.01's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Je mag alles eten binnen de limieten. Er zijn geen verboden voedingsmiddelen.
    Ik heb 2 eetmomenten per dag. Smiddag eet ik crackers met hummus en soep.
    Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
    Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
    Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
    Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.
    Als je iets koopt in de winkel kijk dan het percentage vet en proteinen na.
    Op de site van AH kan je dit ook al zien.

    1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
    7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
    Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan .
    Ik raak ook helemaal in de war van alle verschillende info.
    Zit op een fb groep om te swayen voor een dochter. Daar lees ik weer dat je geen bananen, aardappels of tomaten mag eten vanwege het potassium?!
    Weet jij hier wat van ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

  6. #436
    Dream Vet
    onebigwish's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Europe
    Posts
    625
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Mitsy.01 View Post
    Ik raak ook helemaal in de war van alle verschillende info.
    Zit op een fb groep om te swayen voor een dochter. Daar lees ik weer dat je geen bananen, aardappels of tomaten mag eten vanwege het potassium?!
    Weet jij hier wat van ?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Dat is een ander soort dieet. Dit word hier niet op deze site gebruikt. En atomic heeft in een essay heel goed uitgelegd waarom.

    DS1 2010
    DS2 2012
    DS3 January 2020 - endometriosis - DH low motility

    Due Date 23.08.2021

  7. #437
    Dream Newbie
    amazing-pink's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    netherlands
    Posts
    2
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben ook nog steeds aan het swayen. Moet wel zeggen dat ik het steeds moeilijker vind worden. Ik hoop dat het dit jaar nog mag lukken voor ons, en dat het dan wel goed mag gaan
    Als iemand misschien weet waar je clomid online kan kopen zou ik dat graag via een pb willen ontvangen als dat kan.
    Succes allemaal hopelijk krijgen we datgene waar we dit allemaal voor doen.


    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  8. #438
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Hoi meiden,

    Succes met swayen. Ik zou graag willen aansluiten. Mijn zoontje is
    Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me
    Fijn om nederlandse meiden te spreken.
    Ik kan u helaas niet verder helpen met HT maar weet dat PGD overal verboden is in Europa. Vroeger boden veel meer klinieken dat aan in Europa maar er is zeer strenge controle op en als je pech hebt, doen ze gewoon IVF ipv PGD en heb je mogelijks terug een jongen. Als je de middelen hebt, zou ik gaan voor de USA of UK.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  9. #439
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by XBABY2018 View Post
    Super dankjewel hier kan ik zeker weer veder mee en is alles een stuk duidelijker.! Wat ik me nog wel afvroeg hoe hou je alles bij? Heb je daar een app voor of schrijf je alles op? Ik heb nu een app gedownload alleen die houd niet alles bij wat bijgehouden moet worden...

    Wij gaan voor de abstain methode denk ik. Daar gaat mn voorkeur wel naar uit! Nogmaals super bedankt voor al je hulp!!
    Ik hou alles bij in de app fat secret! Je kan ook producten inscannen. In het begin kan je best alles afwegen. Na een tijd weet je ongeveer wel wat je mag eten.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  10. #440
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    16
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dag dames, even van mij afschrijven. Afgelopen weken zijn er best veel meisjes geboren of vrouwen die zwanger zijn van een meisje in mijn omgeving . Ik merk dat het me toch behoorlijk raakt en ik mij er best rot om voel. Tegelijkertijd ben ik zo blij met ons 3e lieve ventje. Ik merk dat ik er niet echt in geloof dat ik ooit zwanger zal worden van een dochter, maar dat is geen goede instelling. Ik vraag mij dan toch af: stel je krijgt dan toch een dochter, maakt dat dan echt zo veel verschil met een zoon? Wat denken jullie?

    Hoe gaat het met de anderen en met het swayen? Iemand inmiddels al zwanger?
    2015
    2016
    2017

Page 44 of 94 FirstFirst ... 34424344454654 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •