Page 45 of 94 FirstFirst ... 35434445464755 ... LastLast
Results 441 to 450 of 935
  1. #441
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jade_PinkWish View Post
    Dag dames, even van mij afschrijven. Afgelopen weken zijn er best veel meisjes geboren of vrouwen die zwanger zijn van een meisje in mijn omgeving . Ik merk dat het me toch behoorlijk raakt en ik mij er best rot om voel. Tegelijkertijd ben ik zo blij met ons 3e lieve ventje. Ik merk dat ik er niet echt in geloof dat ik ooit zwanger zal worden van een dochter, maar dat is geen goede instelling. Ik vraag mij dan toch af: stel je krijgt dan toch een dochter, maakt dat dan echt zo veel verschil met een zoon? Wat denken jullie?

    Hoe gaat het met de anderen en met het swayen? Iemand inmiddels al zwanger?
    Ik begrijp heel goed wat je bedoelt jammer genoeg. Ik denk vaak waarom zij wel en ik niet. Ik heb ook soms het gevoel dat ik nooit een dochter zal krijgen terwijl ik nog maar 1 zoontje heb.
    In mijn ogen is zwanger worden van een meisjes iets heel zeldzaam terwijl dit natuurlijk niet is.
    Ik probeer mij zelf dan vaak op te peppen door te zeggen dat ik best wel een meisje kan krijgen en dat ook zonder swayen ik 50% kans heb.
    Ik denk dat we allen het beeld van een dochter te hebben wat romantiseren.
    Toen ik wist dat ik zwanger van een jongen had ik het gevoel alsof ik mijn dromen kon opbergen.
    Niet samen gaan shoppen, geen dochter die naar 1 specifiek recept van haar mama zal vragen als ze gaat trouwen of samenwonen, geen roze kleertjes of rokjes kunnen kopen, geen vlechtjes of staartjes kunnen maken in haar haar.
    Allemaal dingen waar ik zo naar uitkeek. Had dan ook heel hard het gevoel dat het een meisje was en dan is de teleurstelling echt moeilijk te harden.
    Ik ben dan ergens ook bang om terug zwanger te worden vermits ik niet opnieuw alles wil doormaken en dat ik al die pijn/misselijkheid niet wil hebben voor terug een jongen.
    Er zijn dagen dat ik denk dat een broertje voor ons zoontje ook wel heel leuk zou zijn en dat ik mij er maar over moet zetten.
    Ons zoontje is echt een heel lief en rustig jongentje. Meisjes zijn denk ik veel gecompliceerder en nog een jongen zou goed zijn voor de portemonnee .

    Het swayen gaat goed. Ik laat het mijn leven niet controleren en ga ook niet dwangmatig alles afwegen.
    Ik ben toch al bijna 3 kg afgevallen dus dat swayt alvast pink .
    Volgende maand normaal gezien eerste attempt. Het plan was eigenlijk om deze maand de eerste attempt te doen maar wou toch nog wat extra weken het dieet doen.
    Last edited by Elena86; June 21st, 2018 at 06:26 AM.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  2. #442
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    16
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Fijn dat het swayen goed gaat! Ik duim voor je
    2015
    2016
    2017

  3. #443
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    6
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi! Nieuw hier. Had het hele (oude) topic op ingender volledig gelezen. Zijn er hier nu dames die zwanger zijn geworden in Cyprus?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  4. #444
    Dream Newbie

    Join Date
    May 2018
    Posts
    12
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi meiden,

    Hoe gaat het met iedereen hier?
    Is iedereen nog aan het zwaaien of zijn er inmiddels al meiden zwanger?

    Wij gaan volgende maand onze eerste poging doen en ben druk zenuwachtig... hebben jullie daar ook last van? Hoe vergaat het jullie met het dieet? Ik blijf het allemaal maar lastig vinden jullie nog tips mee recepten?

  5. #445
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    .
    Last edited by Boyboy; December 21st, 2018 at 04:39 AM.
    +

  6. #446
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2015
    Posts
    8
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi meiden,

    Na een periode van 2 jaar meld ik mij weer. Ik zal mij kort voorstellen.

    Destijds kort meegeschreven want was tijdens het swayen binnen een korte tijd zwanger. Na 2 maand geloof ik al. Het swayen heeft niet uitgepakt planden. Wij hebben een tweede zoon gekregen.

    Ik houd ontzettend veel van mijn zoontjes maar er blijft een knagend gevoel; ik wil ook heel graag een dochter. Conclusie is dat wij drie kids echt de max vinden dus minder risico willen en voor HT gaan.

    Heeft iemand van jullie ervaring met HT? Het liefst wil ik zo dicht mogelijk bij huis maar de kwaliteit is ook belangrijk uiteraard. Ik las ergens dat clinic c of clinic r niet consistent gs toestaat. En iets over en verkeerde terugplaatsing op Cyprus?

    Indien jullie info hebben over klinieken, pagina, referenties kan ik wellicht mijn keuze beter maken.

  7. #447
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Eindelijk NL deel gevonden!
    Ik lees al maanden op deze site en zoek naar allerlei informatie.
    Ik (32) heb twee zoontjes van 3 en 6 maanden.
    We voelen dat ons gezin niet compleet is en willen graag een derde.
    Maar zowel man en ik zouden een meisje heel leuk vinden.
    En hoewel ik heel veel snap aan het LE dieet en al die sway technieken ben ik op de een of andere manier toch bang om het echt te doen.

    Ik hoop dat er nog meer gaan schrijven en we gezellig kunnen kletsen hier

  8. #448
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo, welkom! Ben ook al maanden aan het lezen. We hebben 1 zoontje en zouden nu graag een dochtertje willen. Ik snap dat het bij de derde nét iets enger is. Ze zeggen dat je van 50/50, 70% kan maken. Is toch nog 30% kans op een opposite. Wij zitten nu in de eerste maand van ttc. Ben benieuwd of het gaat werken. Vraag me af hoeveel Nederlandse vrouwen meelezen op deze site (:

  9. #449
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat spannend! Heb je een plan gekocht?
    Hoe ben je begonnen? Ik probeer al minder vlees te eten om straks al die weken vega te gaan. Hoe oud is je zoontje nu?
    Ik las ook dat als je binnen een jaar a anderhalf jaar zwanger wordt dat dan je kans op een meisje ook weer groter is..

  10. #450
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Haha nee dat gaat niet meer lukken, 1,5 jaar..hij is al 3.

    Heb geen plan gekocht, ik heb de hele site doorgepluisd en op google gezocht. Wij hebben verder ook weinig bijzonderheden dus daarom dacht ik, ik doe het zelf wel. Ik ben wel bang voor een miskraam op dit dieet omdat de vrouwen op deze site hier wel relatief vaak 'last' van hebben. Het belangrijkste vind ik vegetarisch, echt maar 3 maaltijden en tussendoor niets, ontbijt zo lang mogelijk uitstellen en de 1 poging. Uiteraard ook het sporten. Verder fietst mijn man 80 minuten p dag en slikt olive leaf. Ik folaat.

    En jij, heb jij al een idee hoe je het gaat aanpakken?

Page 45 of 94 FirstFirst ... 35434445464755 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •