Page 47 of 47 FirstFirst ... 37454647
Results 461 to 462 of 462
    Dream User

Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by eerised View Post
    Had je echt maar twee eetmomenten per dag? Geen tussendoortjes?
    Vind vooral lastig om te kijken wat ik moet eten, ik weet dat met LE dieet alles mag en je vooral minder calorieen in moet nemen.

Niet ontbijten is voor mij vrij makkelijk. Maar als ik eenmaal gegeten heb dan ga ik vaak gewoon door tot aan bedtijd. En dan bedoel ik niet sat ik snaai en snack aan koekjes en dergelijke maar ik kan bijvoorbeeld de hele dag door cherry tomaatjes eten. Snapje? Hoe deed jij dat? Wat at je?

Ook vegetarisch eten moet ik een beetje een weg in vinden, we eten nu al vaak van de 7 dagen 5 vleesloos.

En alcohol bij het eten, rode of witte wijn? Of maakt dat niets uit?
    Het gaat niet om minder kcal maar om andere kcal. Dus meer lege kcal (producten met minder voedingswaarde, minder vet en minder eiwitten). Ik had 3 eetmomenten: 11:00, 14:00 en 18:00 (je hebt 1 lange periode van niet eten van 14 tot 16 uur in de nacht). Gemiddeld 2000 kcal over die drie maaltijden (totaal op een dag 40 gr vet, 40/50 gr eiwit). Dit hield ik bij in de app fatsecret. Bij alle maaltijden ook snoepjes. Altijd binnen de 3 eetmomenten. Geen thee maar wel iedere dag 4 koffie en 1 tot 2 glazen witte wijn bij het diner.
    Iedere dag bewoog ik 1 uur aan een stuk. Tussen de maaltijden in at ik niet (normaal wel maar tijdens dieet dus niet ook geen komkommer of tomaat). Ik at helemaal geen vlees en vis. In het begin van deze thread staan veel gerechten die swayers maken. Hopelijk heb je daar iets aan.
    +

Dream Newbie

Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat een fijne app! Heb net even ingevuld wat ik vandaag gegeten heb en kom op 26 gram vet en 38 gram eiwitten.

Page 47 of 47 FirstFirst ... 37454647