Page 54 of 94 FirstFirst ... 444525354555664 ... LastLast
Results 531 to 540 of 935
  1. #531
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Mariola View Post
    Nou eigenlijk heel dom van Nederland want de mensen die het om geslacht weghalen, kunnen dit tot 24 weken nog doen ): echt al een mensje dan..
    Ik heb het nog even opgezocht maar het is bij wet verboden om het geslacht te horen te krijgen via NIPT

  2. #532
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Idd sinds april al. Ja ik sway voor een meisje. Ik heb 1 zoontje van 3 jaar. Ik vond het plan wel goed. Je hebt ook toegang tot een privé forum waarmee je altijd terecht kan bij atomic met je vragen. Ik wou gewoon weten dat ik echt alles heb geprobeerd. Vanaf volgende maand ga ik voor e4d. Het zou mij verbazen moest ik ooit zwanger zijn van een meisje. Er zijn alleen maar jongens in de familie .


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Oh wat lastig! En zo’n meisjes droom kan zo groot zijn he? Had je bij je zoontje ook moeite met zwanger worden?

  3. #533
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by eerised View Post
    Oh wat lastig! En zo’n meisjes droom kan zo groot zijn he? Had je bij je zoontje ook moeite met zwanger worden?
    Ja, mijn meisjes droom is inderdaad heel groot maar ja ik zie het niet meteen gebeuren. Nee, bij mijn zoontje na 3 maand. Had wel enorm veel last van GD. Moest echt afscheid nemen van het idee van een meisje. Jij hebt ook een zoontje of zoontjes?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  4. #534
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Ja, mijn meisjes droom is inderdaad heel groot maar ja ik zie het niet meteen gebeuren. Nee, bij mijn zoontje na 3 maand. Had wel enorm veel last van GD. Moest echt afscheid nemen van het idee van een meisje. Jij hebt ook een zoontje of zoontjes?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2 zoontjes! Bij de eerste zoon was ik zooo blij met een jongen! Bij de tweede zag ik het met 12.3 al aan de nub, en met 16 weken werd t bevestigd. Nog een zoon.
    Ik heb een paar dagen rondgelopen met een naar gevoel want zag mezelf met 1 van elk. Toen ik dus zwanger was van de tweede zoon was ik al aan het googlen geslagen en kwam ik op deze site en leerde zo dat ik heeeel boy friendly leven leid.

    Toen begonnen thuis al de gesprekken rondom een derde. We hebben wel afgesproken met elkaar dat we er alleen voor zouden gaan als we beide blij zouden zijn als het de derde nog een jongen zou zijn, anders was ik nooooit begonnen met ttc. Niet wetende dat dit ineens veel sneller ging dan de andere twee. Ik heb goeie hoop op een meisje, maaaar als het een jongen zou zijn, zou ik er echt vrede mee hebben.

  5. Likes Elena86 liked this post
  6. #535
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Het Nederlandse hoekje 2017

    Quote Originally Posted by eerised View Post
    2 zoontjes! Bij de eerste zoon was ik zooo blij met een jongen! Bij de tweede zag ik het met 12.3 al aan de nub, en met 16 weken werd t bevestigd. Nog een zoon.
    Ik heb een paar dagen rondgelopen met een naar gevoel want zag mezelf met 1 van elk. Toen ik dus zwanger was van de tweede zoon was ik al aan het googlen geslagen en kwam ik op deze site en leerde zo dat ik heeeel boy friendly leven leid.

    Toen begonnen thuis al de gesprekken rondom een derde. We hebben wel afgesproken met elkaar dat we er alleen voor zouden gaan als we beide blij zouden zijn als het de derde nog een jongen zou zijn, anders was ik nooooit begonnen met ttc. Niet wetende dat dit ineens veel sneller ging dan de andere twee. Ik heb goeie hoop op een meisje, maaaar als het een jongen zou zijn, zou ik er echt vrede mee hebben.
    Heb je geswayd? Ik hoop alvast op een meisje voor jouw!!

    Dat is inderdaad een heel goede ingesteldheid! Ik weet niet of ik er ooit vrede mee zou hebben om geen dochter te hebben. Ben al bang voor als ik ooit het geslacht te weten kom van een eventueel 2de. Had al zoveel last van GD bij het eerste kind. Ik sta nou niet meteen te springen voor 2 jongens .



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  7. #536
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja, ik heb geswayed! Ben iig wel nieuwsgierig!

  8. #537
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Heb je geswayd? Ik hoop alvast op een meisje voor jouw!!

    Dat is inderdaad een heel goede ingesteldheid! Ik weet niet of ik er ooit vrede mee zou hebben om geen dochter te hebben. Ben al bang voor als ik ooit het geslacht te weten kom van een eventueel 2de. Had al zoveel last van GD bij het eerste kind. Ik sta nou niet meteen te springen voor 2 jongens .



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik snap je GD, had ik ook bij mijn 2e dochter. En wilde zó graag een zoon!
    We hebben al samen 2 dochters, 1 van net 5 en de ander van 17 maanden.

    Mijn man heeft het de laatste tijd steeds vaker over het is prima zo, gezin compleet, nu kunnen we de babyfase uit enz. :ieek:

    Maar mijn wens op een zoontje is groot. Vrees dat ik het ook nooit zal kunnen loslaten. Ben nu dus echt zoveel dingen aan het afwegen, elke dag is het een rollercoaster. Toch hierbij laten? Swayen? IVF? Hoe partner te overtuigen van IVF..? Want hij staat er niet achter.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  9. #538
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Bbabyfever View Post
    Ik snap je GD, had ik ook bij mijn 2e dochter. En wilde zó graag een zoon!
    We hebben al samen 2 dochters, 1 van net 5 en de ander van 17 maanden.

    Mijn man heeft het de laatste tijd steeds vaker over het is prima zo, gezin compleet, nu kunnen we de babyfase uit enz. :ieek:

    Maar mijn wens op een zoontje is groot. Vrees dat ik het ook nooit zal kunnen loslaten. Ben nu dus echt zoveel dingen aan het afwegen, elke dag is het een rollercoaster. Toch hierbij laten? Swayen? IVF? Hoe partner te overtuigen van IVF..? Want hij staat er niet achter.



    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
    Waarom wil je zo graag een zoontje? Ik had mijzelf dan weer veel meer met 2 meisjes gezien. Ik ben dan ook echt zelf een meisje meisje. Voetbal, auto’s zegt mij allemaal niks..

    Ik begrijp je man ook ergens wel maar als je wens zo groot is.. heb altijd gezegd dat ik maar 2 kinderen wil maar als ik dan uiteindelijk 2 zoontjes heb. Wou voor het 2de eigenlijk al PGD maar mijn man wilt het niet. Hij zou liefst 3 kinderen hebben maar dat derde zal er nooit komen op de natuurlijke manier dan en dat weet hij.
    Je weet dat PGD heel veel geld kost hè en dat het verboden is in Europa? Heb je al onderzoek gedaan?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  10. #539
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Voetbal en auto’s zeggen mij ook niets! Haha, zoon 1 vind ballen eng. Hij is helemaal in to treinen. Daar hebben zowel man als ik niks mee.
    Krakter kan je tich niet kiezen. Ik was als meisje een echt tomboy, terwijl ik nu wel echt meisje meisje ben, zelfs met twee zoons.

    Maar ik race rustig mee met de speelauto’s maak brandweergeluiden.

    Ik heb mezelf afgevraagd, wil ik een perse een meisje? Dan stop ik met ttc, je hebt het geslacht namelijk zelf niet in de hand. Wil ik perse drie kinderen? Want dan moet het geslacht niet uitmaken. Tuuuurlijk is het leuk als er een meisje bij mag komen, anders blijf ik queen of mu castle

  11. #540
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja ik begrijp het ook wel, zag mezelf altijd met een meisje. En toen de eerste een jongetje was, moest ik even slikken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een jongetje super leuk is en we doen samen de gekste dingen. Hij wil zelf een broertje en dat lijkt me voor hem ook wel leuk. 3 zou voor mij ook nog kunnen. Een gezonde baby is al zo een ongelooflijke zegen.

Page 54 of 94 FirstFirst ... 444525354555664 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •