Page 55 of 94 FirstFirst ... 545535455565765 ... LastLast
Results 541 to 550 of 935
  1. #541
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Waarom wil je zo graag een zoontje? Ik had mijzelf dan weer veel meer met 2 meisjes gezien. Ik ben dan ook echt zelf een meisje meisje. Voetbal, auto’s zegt mij allemaal niks..

    Ik begrijp je man ook ergens wel maar als je wens zo groot is.. heb altijd gezegd dat ik maar 2 kinderen wil maar als ik dan uiteindelijk 2 zoontjes heb. Wou voor het 2de eigenlijk al PGD maar mijn man wilt het niet. Hij zou liefst 3 kinderen hebben maar dat derde zal er nooit komen op de natuurlijke manier dan en dat weet hij.
    Je weet dat PGD heel veel geld kost hè en dat het verboden is in Europa? Heb je al onderzoek gedaan?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik denk omdat ik altijd gedroomd heb van zo'n gezins samenstelling. En qua opvoeding, qua kleden, qua spelen, als volwassen zoon.. allemaal dingen die ik diep wens.

    Ben ook geen tomboy verder maar ook geen meisje meisje. Gewoon neutraal meer. Mijn dochters dragen ook zelden roze of rokjes haha net als ik. Ze vinden broeken, leggings en zo nu en dan een jurkje wel ok.

    Ik neig bij een 3e ook liever naar IVF. 3e dochter zou (op den duur) ook wel echt gewenst zijn, maar toch, als het aan mij lag, ging ik voor 100% zekerheid.

    Ik weet dat het duur is ja heb wel contact gehad met Bert geloof ik dat hij heet. Heb de papieren zelfs al klaar liggen. Alle prescreening en voorbereiding in Nederland in mijn woonplaats en daarna reizen naar Cyprus. Ong 9000 euro emailde Bert mij.
    Hier op de site lees ik goede verhalen over Cyprus.

    Ik ben 36 nu, hoop toch wel binnen het jaar een keuze gemaakt te hebben voor mezelf en met hubbie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  2. #542
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh, dat is idd een hoop geld zeg!

  3. #543
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Het Nederlandse hoekje 2017

    Quote Originally Posted by Bbabyfever View Post
    Ik denk omdat ik altijd gedroomd heb van zo'n gezins samenstelling. En qua opvoeding, qua kleden, qua spelen, als volwassen zoon.. allemaal dingen die ik diep wens.

    Ben ook geen tomboy verder maar ook geen meisje meisje. Gewoon neutraal meer. Mijn dochters dragen ook zelden roze of rokjes haha net als ik. Ze vinden broeken, leggings en zo nu en dan een jurkje wel ok.

    Ik neig bij een 3e ook liever naar IVF. 3e dochter zou (op den duur) ook wel echt gewenst zijn, maar toch, als het aan mij lag, ging ik voor 100% zekerheid.

    Ik weet dat het duur is ja heb wel contact gehad met Bert geloof ik dat hij heet. Heb de papieren zelfs al klaar liggen. Alle prescreening en voorbereiding in Nederland in mijn woonplaats en daarna reizen naar Cyprus. Ong 9000 euro emailde Bert mij.
    Hier op de site lees ik goede verhalen over Cyprus.

    Ik ben 36 nu, hoop toch wel binnen het jaar een keuze gemaakt te hebben voor mezelf en met hubbie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
    Bert van delen is inderdaad een bekende naam. Ken je Annet niet? Die probeert het via de natuurlijke weg met dieet enz..

    Ja die 100 procent zekerheid zou ik ook heel graag hebben. 9000€ valt dan echt nog goed mee. In Cyprus is het eigenlijk ook verboden. Er zijn er zelfs die na alles toch nog het verkeerde geslacht krijgen en je kan er niks tegen beginnen want het is verboden. Ik zou dan meer neigen naar usa maar kostprijs is daar 25 000€.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Elena86; January 16th, 2019 at 08:39 AM.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  4. Likes Dutchgirl liked this post
  5. #544
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Bert van delen is inderdaad een bekende naam. Ken je Annet niet? Die probeert het via de natuurlijke weg met dieet enz..

    Ja die 100 procent zekerheid zou ik ook heel graag hebben. 9000€ valt dan echt nog goed mee. In Cyprus is het eigenlijk ook verboden. Er zijn er zelfs die na alles toch nog het verkeerde geslacht krijgen en je kan er niks tegen beginnen want het is verboden. Ik zou dan meer neigen naar usa maar kostprijs is daar 25 000€.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Die 100% zekerheid heb je dan dus niet, als mensen het verkeerde geslacht mee krijgen. Dat lijkt me vreselijk! Selecteren ze dan echt alleen op geslacht? Of onderzoeken ze ook of t bijv syndroom van down zou hebben?

  6. #545
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Elena86 View Post
    Bert van delen is inderdaad een bekende naam. Ken je Annet niet? Die probeert het via de natuurlijke weg met dieet enz..

    Ja die 100 procent zekerheid zou ik ook heel graag hebben. 9000€ valt dan echt nog goed mee. In Cyprus is het eigenlijk ook verboden. Er zijn er zelfs die na alles toch nog het verkeerde geslacht krijgen en je kan er niks tegen beginnen want het is verboden. Ik zou dan meer neigen naar usa maar kostprijs is daar 25 000€.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Annet ken ik ook. Met de 2e kinderwens bij haar een ebook aangeschaft. Maar had me meer gefocust op vitamine en timing. Dieet adviezen niet goed gevolgd, waardoor dus 2e ook dochter friendly.

    Hoe kunnen ze het verkeerde geslacht krijgen? Mits ze vrouwelijk en mannelijk embryo geven, waarbij alleen die van het niet-gewenste geslacht blijft plakken, kan ik me wat bij indenken.
    Verder verwacht ik wel 100% gewenste geslacht..


    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  7. #546
    Dream Newbie
    Annabel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi meiden,
    Wat fijn dat hier nog bij het Nederlandse Hoekje nog meiden actief zijn. Ik was een tijdje van de radar, maar zit nu met een vraag in mijn hoofd: heeft iemand ervaring met gendertest websites? Zoals nimblediagnostics.eu of abcgenetests.com of gendermaker.com?
    Zijn deze betrouwbaar? Kennen jullie toevallig iemand die deze webistes hebben benadert of gebruik gemaakt van hun services?

    Ik zit er zelf over te denken om de nimblediagnostics te raadplegen. Het is een bloedtest en vanaf week 7 weet je dan wat het geslacht is.
    Ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft. Ik hoor het heeeeel graag!
    Xx
    mom of 2 beautiful boys. 2010 and 2013

  8. #547
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi Annabel! Je bent zwanger dus? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar na kort googlen lees ik veel slechte ervaringen. Dat je lang moet wachten én dat het vaak niet accuraat is. Heel slim om niet goed geld terug garantie te geven want dan wil je het zeker wel proberen. Van de 100 keer dat ze 200 pond vangen, kunnen ze dus rond de 50 keer 200 pond houden mocht het een scam zijn.

    Ook heb ik rare verhalen gelezen over de kit zelf, dat je zelf met een seringe je bloed moet aftappen.

    Pas na het betalen mailen ze dat de levertijd langer is dan wat ze op de site vermelden.

    Ik weet niet waar je woont, maar je zou in België een nipt kunnen doen, ik hoorde dat ze daar wel geslacht laten weten.

  9. #548
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Het Nederlandse hoekje 2017

    Quote Originally Posted by Bbabyfever View Post
    Annet ken ik ook. Met de 2e kinderwens bij haar een ebook aangeschaft. Maar had me meer gefocust op vitamine en timing. Dieet adviezen niet goed gevolgd, waardoor dus 2e ook dochter friendly.

    Hoe kunnen ze het verkeerde geslacht krijgen? Mits ze vrouwelijk en mannelijk embryo geven, waarbij alleen die van het niet-gewenste geslacht blijft plakken, kan ik me wat bij indenken.
    Verder verwacht ik wel 100% gewenste geslacht..


    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
    Soms wilt de dokter het ook gewoon niet doen omdat het illegaal is of een menselijke fout kan ook gebeuren. Er kunnen ook geen gezonde meisjes bij zitten maar enkel gezonde jongens. Er zijn minder en minder plaatsen waar het toegelaten is. Vroeger mocht het nog in Cyprus, is ondertussen ook onderhevig aan nieuwe wetten en mag niet overal in Cyprus meer.

    Ik denk dat het in sommige landen lange tijd in een grijze zone zat en er dus nog geen echt verbod op was, maar denk dat door nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap er ook nieuwe wetten en richtlijnen zullen komen en dat het op termijn dus enkel nog moeilijker en moeilijker zal worden.

    Ik wou dat het anders was, maar voor nu zijn de keuzes om oftewel een enigzins betaalbare (en nog steeds potentieel erg dure) behandeling laten doen in een van de klinieken in Europa die het oogluikend toelaten of een heel dure procedure in Amerika.
    Oftewel swayen natuurlijk.

    Mss moet je dit eens lezen: https://www.genderdreaming.com/forum...anymore-2.html

    Ik begrijp niet goed waarom het in Belgie en Nederland niet meer is toegelaten. Uiteindeljk is het niet meer dan ivf maar dan met 1 testje extra.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Last edited by Elena86; January 16th, 2019 at 05:17 PM.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  10. #549
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by eerised View Post
    Die 100% zekerheid heb je dan dus niet, als mensen het verkeerde geslacht mee krijgen. Dat lijkt me vreselijk! Selecteren ze dan echt alleen op geslacht? Of onderzoeken ze ook of t bijv syndroom van down zou hebben?
    Lijkt met ook echt vreselijk. Ze kunnen testen op alle soorten ziekten. Muco, Huntington enz..in belgie mag het enkel als een genetische ziekte op bepaald geslacht van toepassing zou zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  11. #550
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @Elena

    In Nederland is er de embryo wet. Daarin staat dat je geen genderselectie mag doen zonder medische reden.

Page 55 of 94 FirstFirst ... 545535455565765 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •