Page 56 of 94 FirstFirst ... 646545556575866 ... LastLast
Results 551 to 560 of 935
  1. #551
    Dream Newbie
    Annabel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor je antwoord Mariola! Ik ben zeer blij dat je reageerde. Ik voel mij hier namelijk heel alleen in, dus dan is het fijn wanneer iemand reageerd.
    Ik zat zelf ook te denken aan een Nipt in België. Ik denk dat ik beiden ga doen. Zowel een bloedtest, als de Nipt in België. Ik vind het fijn om het zeker te weten.
    Ik wil naast het geslacht namelijk ook zo snel mogelijk weten of het gezond en wel is.
    Mocht iemand alsnog een goede tip voor mij hebben, dan hoor ik het graag.
    Ik ken trouwens iemand die naar Barcelona is gevlogen omdat ze daar veel makkelijker en sneller zijn. Maar dat is alweer ruim 6 jaar geleden. Mocht iemand hier ervaringen hebben dat minder lang geleden is, dan hoor ik het ook heel graag.
    Superbedankt voor je reactie Mariola!!
    Xx
    mom of 2 beautiful boys. 2010 and 2013

  2. #552
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi Annabel,

    Graag gedaan hoor.

    Ik geloof dat het altijd ongeveer een week duurt voordat je resultaat hebt. Alleen dus in Nederland 10 dagen. In België kost het wel iets meer geld.

    Wanneer ben je 10 weken zwanger?

  3. #553
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi!

    Wat leuk om te zien dat er een Nederlands hoekje is!
    Ik heb een zoontje van 9 maanden, bij hem had ik al wat last van gd.
    Ik ben nu een paar maanden aan het onderzoeken en wil voor de tweede toch in ieder geval proberen richting roze te gaan.

    Ik post graag met jullie mee, ben ook erg benieuwd wat voor jullie werkt en tips enzo .



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  4. #554
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom!
    Mijn zoontje is 8 maanden en heb nu ook roze geswayed, ben 7 weken zwanger en weet t geslacht nog niet.
    Had gelezen dat als je binnen 12/18 maanden weer zwanger wordt dat dat ook meer pink friendly is.

    Je moet echt even je levenstijl onder loep nemen. Ik werd vooral wakker in het topic: how we got our girls..

  5. #555
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh wat spannend! Dankjewel voor de tip voor het topic eriseed . Ik zit nog in de fase dat ik overweldigd ben van alle info! Het traject via gender consult voelt voor mij bv niet helemaal goed, 1000 euro of meer neerleggen.
    Ik zal aan je denken en hoop dat je een mooi roze bundeltje krijgt. Ik merk dat het me goed doet om 'lotgenoten' te zien uit NL, durf het taboe toch niet echt te delen met mijn omgeving!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  6. #556
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom in het groepje!! Ik heb toch de indruk of het al iets minder taboe is maar veel mensen begrijpen GD jammer genoeg niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  7. #557
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nederlanders zijn zo nuchter he..

    Als je een gezond kind krijgt mag je toch al blij zijn?

    Ik snap de GD wel, uiteraard kan ik me er wel snel overheen zetten en ben je toch blij met je kindje maar zou een meisje echt leuk vinden in de mix.

  8. #558
    Dream Newbie
    Annabel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Mariola View Post
    Hi Annabel,

    Graag gedaan hoor.

    Ik geloof dat het altijd ongeveer een week duurt voordat je resultaat hebt. Alleen dus in Nederland 10 dagen. In België kost het wel iets meer geld.

    Wanneer ben je 10 weken zwanger?
    Hoi Mariola,
    Ik ben nu 8 weken zwanger. Dus over 2 weken. Als alles goed gaat...ik blijf voorzichtig en leef nog met de dag. Ik heb vorig jaar namelijk een miskraam gehad in de 7e week, dus ik ben sinds die ervaring niet geheel zorgeloos meer. Ik kan niet wachten om wat maandjes verder te zijn... Ik denk dat ik een nipt ga doen in België. Dan weet ik zowel het geslacht als de gezondheid. En dat is natuurlijk net zo belangrijk.
    Is hier toevallig iemand die goede ervaringen heeft met een centra in België? Nu we het er toch over hebben.
    mom of 2 beautiful boys. 2010 and 2013

  9. #559
    Dream Newbie
    Annabel's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by lovemyboy01 View Post
    Hi!

    Wat leuk om te zien dat er een Nederlands hoekje is!
    Ik heb een zoontje van 9 maanden, bij hem had ik al wat last van gd.
    Ik ben nu een paar maanden aan het onderzoeken en wil voor de tweede toch in ieder geval proberen richting roze te gaan.

    Ik post graag met jullie mee, ben ook erg benieuwd wat voor jullie werkt en tips enzo .



    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Hoi Lovemyboy,
    Slim om nu al in te lezen hoor! Het houdt nogal wat in wanneer je een wens hebt voor een bepaald geslacht. Mijn ervaring is dat als ik het opnieuw mocht doen, dat ik voordat ik zwanger werd van mijn 2e zoon beter had ingelezen. Dus je bent al heel goed bezig. Er blijken echt ontzettend veel vrouwen te zijn die graag een dochter zouden willen, je bent echt net alleen!! Het is jammer dat we er in Nederland zo moeilijk over doen. Het is echt een no-go om deze wens/voorkeur uit te spreken. Ik vind persoonlijk dat we in een vrouwen/meisjes-cultuur leven en daar baal ik van. Ik geef inmiddels veel tegengas als het gaat om hen wat meer jongen te kunnen/mogen laten zijn. Niet voor niets was er vorig jaar een (SIRE) reclame dat we jongens meer jongen moeten laten zijn...toen ik dat zag, voelde dat enkel als bevestiging dat we jongens alleen maar aan banden leggen hier in NL. (stil zitten! niet stoeien! niet rennen!) Ik kan intussen wel zeggen dat jongens superlief en leuk zijn. Tenminste...de mijne dan Maargoed, de wens voor en mini-me heb ik nog steeds hoor! Het lijkt mij supermooi om dat ook te mogen mee maken. We'll see!
    mom of 2 beautiful boys. 2010 and 2013

  10. Thanks lovemyboy01 thanked for this post
    Likes Elena86 liked this post
  11. #560
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Annabel View Post
    Hoi Lovemyboy,
    Slim om nu al in te lezen hoor! Het houdt nogal wat in wanneer je een wens hebt voor een bepaald geslacht. Mijn ervaring is dat als ik het opnieuw mocht doen, dat ik voordat ik zwanger werd van mijn 2e zoon beter had ingelezen. Dus je bent al heel goed bezig. Er blijken echt ontzettend veel vrouwen te zijn die graag een dochter zouden willen, je bent echt net alleen!! Het is jammer dat we er in Nederland zo moeilijk over doen. Het is echt een no-go om deze wens/voorkeur uit te spreken. Ik vind persoonlijk dat we in een vrouwen/meisjes-cultuur leven en daar baal ik van. Ik geef inmiddels veel tegengas als het gaat om hen wat meer jongen te kunnen/mogen laten zijn. Niet voor niets was er vorig jaar een (SIRE) reclame dat we jongens meer jongen moeten laten zijn...toen ik dat zag, voelde dat enkel als bevestiging dat we jongens alleen maar aan banden leggen hier in NL. (stil zitten! niet stoeien! niet rennen!) Ik kan intussen wel zeggen dat jongens superlief en leuk zijn. Tenminste...de mijne dan Maargoed, de wens voor en mini-me heb ik nog steeds hoor! Het lijkt mij supermooi om dat ook te mogen mee maken. We'll see!
    Wat ontzettend spannend voor jou Annabel! (Is trouwens mijn meisjes naam haha).

    Wat heb jij allemaal gedaan? Hoe is je ervaring tot nu toe?

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Page 56 of 94 FirstFirst ... 646545556575866 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •