Page 81 of 94 FirstFirst ... 3171798081828391 ... LastLast
Results 801 to 810 of 935
  1. #801
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik denk dat dat een goeie keuze is geweest om naar boven te gaan met alles. Het is makkelijk om jezelf hierin te verliezen en te hard te willen swayen, terwijl het niet nodig is.

    Bedankt voor de heads up, ik ga hier zeker rekening mee houden. Ik pak ook psyllium vezels maar enkel wanneer mijn avondmaal meer vetten bevat.

  2. #802
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal

    Ik lees al even mee en wil binnenkort ook gaan swayen.
    Ik ben momenteel begonnen met het overslaan van het ontbijt en het drinken van pepermunt thee.

    Het LE dieet vind ik heel moeilijk, ik kan gewoon moeilijk bepalen wat wel/niet mag.
    Ook heb ik calcium/magnesium citraat besteld, hier lees ik echt positieve ervaringen over ivm het swayen.
    Maar het is allemaal zo moeilijk, er zijn zoveel verschillende methodes dat ik door het bos de bomen niet meer zie...
    Ik heb ook Crystal light besteld want lust absoluut geen cola en sinaas/Citroën zou dan weer jongen swayen.

  3. #803
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dames, totaal onverwacht maar ik heb een zwangerschapstest met een licht streepje in handen. Ik zit 10-11 dpo. Jeetje.. had niet verwacht dat het de eerste ronde zou lukken. Nu hopen dat een jaar swayen de laatste paar compensatie maanden heeft goed gemaakt. Al heb ik gedroomd over een jongen. Jeetje het is nu wel echt hoor. Ik dacht we mogen nog even

  4. #804
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Motherofdragonz View Post
    Hoi allemaal

    Ik lees al even mee en wil binnenkort ook gaan swayen.
    Ik ben momenteel begonnen met het overslaan van het ontbijt en het drinken van pepermunt thee.

    Het LE dieet vind ik heel moeilijk, ik kan gewoon moeilijk bepalen wat wel/niet mag.
    Ook heb ik calcium/magnesium citraat besteld, hier lees ik echt positieve ervaringen over ivm het swayen.
    Maar het is allemaal zo moeilijk, er zijn zoveel verschillende methodes dat ik door het bos de bomen niet meer zie...
    Ik heb ook Crystal light besteld want lust absoluut geen cola en sinaas/Citroën zou dan weer jongen swayen.
    Welkom!

    Het is vooral belangrijk dat je inderdaad ontbijt overslaat waardoor je 12 tot 16 uur niets eet. Je vetten en eiwitten tot een minimum houden 40/50g. Ik wou ook pepermuntthee drinken, maar toen ik het AS vroeg, zei ze dat het eigenlijk niet werkt.

    Wanneer wil je graag beginnen?

  5. Thanks Motherofdragonz thanked for this post
  6. #805
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Anna277 View Post
    Dames, totaal onverwacht maar ik heb een zwangerschapstest met een licht streepje in handen. Ik zit 10-11 dpo. Jeetje.. had niet verwacht dat het de eerste ronde zou lukken. Nu hopen dat een jaar swayen de laatste paar compensatie maanden heeft goed gemaakt. Al heb ik gedroomd over een jongen. Jeetje het is nu wel echt hoor. Ik dacht we mogen nog even
    Wat spannend! Ik hoop met jou mee. Wat ze meestal zeggen is dat je over het omgekeerde geslacht droomt...

  7. #806
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Het zou wat zijn. Het moet eerst nog blijven plakken. Vanochtend was temp weer laag wel nog licht streepje test
    Last edited by Anna277; January 13th, 2020 at 03:09 AM.

  8. #807
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Proficiat Anna! Hoeveel kindjes heb je al? En veel succes aan de nieuwe dames.
    @Motherofdragonz, zo moeilijk is het LE dieet niet. Je mag eten wat je wilt zolang het maar binnen de limieten is.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  9. #808
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wow Ana van harte!! Wat een prachtig nieuws! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik hoop dat alles goed gaat voor je.

    Hopelijk heb ik over 2 weken hetzelfde nieuws!


    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  10. #809
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik duim voor jullie!! Ik begin nu aan mijn 4de week dieet. Ik begin het gewoon te worden, maar ik mis de tussendoor snackjes wel. Ik doe nu ook 5x per week power walking.

    Mijn DH heeft besloten dat hij wil beginnen met gewichten liften met de daarbijhorende proteinenshakes. Deed iemand van jullie DH’s dit ook tijdens het swayen? Lijkt me niet echt verstandig, zou ik het hem afraden?

  11. #810
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dank jullie wel! Het begint een beetje te landen. Niet gedacht dat het zo snel zou lukken. Nu heb ik bijna moeite om van het dieet af te stappen, sommige dingen was ik wel aan gewend en fruit/nootjes eten voelt onwennig. Ik ga rustig aan ook weer wat vlees eten. Totaal geen behoefte meer aan maar ik probeer gevarieerd te eten tijdens de zwangerschap. Ook zit ik nog een beetje met de vorige miskraam dus hopelijk blijft het plakken.
    We zitten nu met 4 mannen (mijn man en drie jongens) in een huis dus ik ben benieuwd of ik de enige lady blijf of dat ik van mijn troon word gestoten (want zo is het wel echt, al mijn mannen zijn zo lief voor mij).

    @Naj90: mijn man deed ook krachttraining en ging zelfs shakes drinken en wij hebben in overleg beslist dat hij hiermee zou stoppen. Hij is een jaar gestopt met sporten voor onze poging. Ik lees echter dat DH weinig invloed heeft en ik kan ook nog niet bevestigen of het in mijn geval heeft gewerkt (I know, veel meer factoren...)

Page 81 of 94 FirstFirst ... 3171798081828391 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •