Page 86 of 94 FirstFirst ... 36768485868788 ... LastLast
Results 851 to 860 of 935
  1. #851
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi allemaal!

    Wat herkenbaar en interessant om te lezen allemaal! Ik ben nieuw hier, ken de website nog van een paar jaar terug maar we hebben nu besloten om voor nog een kindje te gaan en te gaan swayen voor een meisje. Het gaat om ons derde kindje, ik heb bij mijn tweede kindje (zoontje) erg veel last gehad van Gender Disappointment. Zo fijn om hier dezelfde verhalen te lezen, ik kan het met niemand bespreken (behalve partner) aangezien er toch een groot taboe heerst.

    Er gaat een wereld voor me open op deze website, wat is er veel informatie te vinden....
    Het is allemaal nog wel een beetje onoverzichtelijk ;-)
    Paar vraagjes, misschien kunnen jullie me advies geven

    - Mijn BMI is al wat aan de lage kant, dit schommelt tussen de 18 en 19 (lengte 175 cm, gewicht 57,5 kg). Nu las ik ergens dat ik eerst moet aankomen, om vervolgens weer af te vallen? Is dit echt nodig? Of kan ik met mijn huidige BMI 18 a 19 gewoon beginnen met het dieet en met de sway voor een meisje?
    - Momenteel sport ik redelijk veel. Twee keer per week bodyshape (soort aerobics) bij de sportschool en thuis doe ik veel work outs van Pamela Reif (youtube). Hier zit cardio bij, maar ook work outs gericht op benen, armen of billen. Beetje combi dus. Kan ik hier mee doorgaan of liever alleen cardio? Of helemaal stoppen?
    - Hebben jullie ervaring met een persoonlijk plan van Atomic? Want ik vind het wel erg veel info en het is voor mij nog wat onoverzichtelijk ;-) Zo ja, is dit plan goed te doen voor Nederlandse dames? (zoals bijv. boodschappen die goed te halen zijn in NLetc.)

    Hoop dat jullie me een beetje wegwijs kunnen maken, vind het allemaal wel spannend!

  2. #852
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    anna: ik weet niet of ik al je vragen kan beantwoorden. Inderdaad fijn dat we hier met elkaar kunnen praten.
    Het is inderdaad heel veel informatie bij elkaar.
    Ik heb zelf geen ervaring met het persoonlijk plan..
    Op je eerste vraag qua bmi, zit het probleem een beetje in het teveel gewicht verliezen en je vruchtbaarheid (deels) verliezen. je zult een balans moeten vinden in afvallen en je vruchtbaarheid behouden, daarom is het soms beter wat aan te komen en dan gewicht te verliezen. Iedereen is uniek, dus kijk wat goed voor je voelt.
    Over je tweede vraag, als ik het goed heb begrepen, is het beter alleen cardio te doen. Je wilt geen spieren extra ontwikkelen bij het swayen voor een meisje..

    Ik vindt het pcos plan goed te doen. Wat ik gelezen heb voor het meisjes plan is dat het wel belangrijk is niet de control freak te worden in het plan. Laat het los en doe je best meer kan je niet doen.

    Succes!

  3. #853
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Eerst aankomen idd, Anna.
    Ik beweeg 6/7 een uurtje: wandelen, dansen, fietsen.

    Ik heb een persoonlijk plan en wat ik daarbij vooral erg goed vind, is dat je Atomic altijd kan en mag mailen. Bij de kleinste vraag! Ze antwoordt steeds binnen de 24 uur. Bij mij. 1 keer later gebeurd en ze stuurde me dan dat ze mijn bericht over het hoofd zag en dat je dan opnieuw mag sturen want je moet echt binnen de 24 uur antwoord hebben du de service is top!

    Ik doe het PCOS en voor mij belangrijk vind ik geen vlees/vis, kip enkel in de TWW en dan verder 1500-1800 kcal en 50-60 gram vetten en eiwitten per dag. Dat zijn voor mij de basisregels.

    Succes!

  4. #854
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Motherofdragonz View Post
    Eerst aankomen idd, Anna.
    Ik beweeg 6/7 een uurtje: wandelen, dansen, fietsen.

    Ik heb een persoonlijk plan en wat ik daarbij vooral erg goed vind, is dat je Atomic altijd kan en mag mailen. Bij de kleinste vraag! Ze antwoordt steeds binnen de 24 uur. Bij mij. 1 keer later gebeurd en ze stuurde me dan dat ze mijn bericht over het hoofd zag en dat je dan opnieuw mag sturen want je moet echt binnen de 24 uur antwoord hebben du de service is top!

    Ik doe het PCOS en voor mij belangrijk vind ik geen vlees/vis, kip enkel in de TWW en dan verder 1500-1800 kcal en 50-60 gram vetten en eiwitten per dag. Dat zijn voor mij de basisregels.

    Succes!

    wat bedoel je met enkel in de TWW?

  5. #855
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jinky View Post
    wat bedoel je met enkel in de TWW?
    De twee weken wachttijd, dus van je ovulatie tot je menstruatie.

  6. #856
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dank voor jullie reacties! Super fijn om terug te lezen

    Goed om te horen dat het plan van Atomic zo fijn is. Vooral dat ze die coaching biedt! Ik ga er denk ik eentje bestellen.
    Al die voedingswaarden, vetten en eiwitten, hoe houden jullie dat bij? Gebruik je een app? En is dat goed te doen of ben je de hele dag aan het berekenen? Dat lijkt me nog wel spannend... Ook omdat je niet altijd weet wat ergens in zit (bijv in een restaurant of als je bij iemand thuis eet).

    Over het aankomen, lastig... maar ik ga m'n best doen, ik zal haar vragen hoeveel kg ik moet aankomen. Doe nu al een tijdje (ruim een jaar) aan IF (Intermittent Fasting), vasten van 20u tot 12u. Dit schijnt ook roze te swayen. Maar ik ben dus benieuwd of ik moet aankomen d.m.v. het eten van het meisjesdieet of dat ik gewoon even twee weken vol aan de junkfood ga

    Ik las ook ergens dat die cardio, 60 minuten aaneengesloten moet zijn. Dus niet 30/30 bijv. verdeeld over de dag. En dat minimaal 6x per week. Hoe doen jullie dat in combi met werk, kinderen, sociale activiteiten? En doen jullie dan echt 60 minuten actieve cardio, met zweten enzo haha? Bijv hardlopen?

    Ben nu nog aan de anticonceptiepil, kan dat nog van invloed op mijn sway zijn? Weten jullie of het beter is om aan de pil te blijven tot dat we de eerste poging doen? Swayt dat roze? Of maakt het niks uit? En kan ik beter nu al stoppen met de pil om mijn eigen cyclus weer goed te hebben.

    Qua maanden van conceptie, zit daar nog iets in waar jullie rekening mee houden? Mijn dochter, 8 jaar geleden verwekt eind oktober. Daardoor heb ik nu een beetje in mijn hoofd dat die herfst/winter maanden beter zijn om een dochter te verwekken, maar waarschijnlijk is dat een onterechte gedachte toch? ;-)

    Ben heel benieuwd waar jullie nu staan in je sway!

  7. #857
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Motherofdragonz View Post
    De twee weken wachttijd, dus van je ovulatie tot je menstruatie.
    aha, ik snap het

  8. #858
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    anna,

    ik loop 60 minuten op mijn crosstrainer, gewoon heel rustig aan, ik zweet wel een beetje, maar dat is meer door de warmte erbij, maar ik kan gewoon goed door mijn neus blijven ademen

    geen idee wat de anticonceptiepil doet qua sway. Ik weet wel dat je cyclus soms echt tijd nodig heeft om op te starten, maar dat verschilt per individu.(zelf geen ervaring met de anticonceptiepil)

    Er wordt gezegd dat er in de zomer meer meisjes verwekt worden, vanwege warmte en zaadkwaliteit. Maar ik denk dat je je hier niet teveel mee bezig moet zijn, tenminste dat doe ik niet.

    Ik houd niks bij qua voedingswaarde en ik bereken niks, ik denk dat controle loslaten belangrijk is voor mij in mijn meisjes sway.
    Doe waar jij je prettig bij voelt of denk wat goed is. Ik heb altijd graag alles onder controle en ik heb 4 jongens, dus uit je comfort zone gaan is hier belangrijk, denk ik. Hoe ben jij en hoe kan jij uit je comfort zone gaan/uit jouw jongens leefstijl?

  9. #859
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Cool

    Hi!

    Goed idee die crosstrainer! Toevallig hebben wij er eentje thuis staan, dat is dus goed te doen

    Toevallig net van Atomic gehoord dat anticonceptiepil roze swayt, dus daar blijf ik dan maar aan voorlopig.

    Goed idee om het los te laten qua maanden, er worden natuurlijk in alle maanden zowel jongens als meisjes geboren. Ik heb zelf mijn dochter in oktober verwerkt en zoontje ergens eind mei begin juni... Ook wel fijn om er geen timing aan te hangen. Dat geeft ook alleen maar stress. En die stress, controle freak dat schijnt weer blauw te swayen...

    Goed om te horen dat jij niks berekent, het lijkt me ook wel pittig. Ik ben nu bij mijn fitness pal een beetje aan het kijken hoeveel eiwitten en vetten bepaalde producten bevatten. Want die eiwitten en vetten lijken wel belangrijk?
    Maar zodra ik het ongeveer weet is het wel fijn om los te laten en op gevoel te doen denk ik, aangezien het anders zo obsessief wordt... ben ook wel iemand die graag de controle houdt

    Hoe lang doe jij het dieet al ongeveer?
    Last edited by Anna_B; August 10th, 2020 at 10:04 AM.

  10. #860
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal,

    Ik lees hier al jaren mee. Heb ook het dieet gekocht en gevolgd en ben zwanger geworden, van een jongen (volgens de nub, was nog vroeg). Deze zwangerschap is niet goed gegaan. Achteraf was ik denk ik zwanger van twee kindjes in wording. Ik kreeg met 11 weken een grote bloeding. Heel verdrietig allemaal.

    Maar de wens blijft voor een meisje. Ik durf alleen niet meer op dezelfde manier. We praten over high tech, maar dat vinden we ook erg onzeker.

    Hoe dan ook, lijkt me fijn om een beetje mee te praten. Ben ook erg benieuwd naar andere ervaringen.

Page 86 of 94 FirstFirst ... 36768485868788 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •