Quote Originally Posted by Slingers View Post
Eetproblematiek staat natuurlijk niet los van controle en misschien ook wel angst = geen controle? Het verband met controle is wel heel duidelijk zegt Atomic overal. Juist de dames die het dieet tot in de militaire precisie uitvoeren, lukt het niet om een meisje te krijgen.

Tot op zekere hoogte geloof ik ook wel dat je bepaalde lessen dient te leren uit het leven. Het gekke is in mijn situatie, zelf ben ik uiterst tevreden met mijn 2 zoons. Ik hoef eigenlijk niet perse nog meer kinderen. Maar mijn man (waar mijn eerste zoon dus niet van is), wil wel heel graag nog een kind. Het krijgen van mijn tweede zoon en het samen opvoeden geniet ik van, dus in die zin zou ik het best wel nog een keer willen doen. Maar ik zie mezelf gewoon echt niet nog een jongen krijgen. In hoeverre kunnen jullie nog een keer een jongen accepteren?

Ik ben benieuwd of wij jongens mama's ook angstiger tegenover dingen staan?
Na 4 jongens verlang ik gewoon echt niet meer naar een jongen. Ik kan wel een jongen accepteren. Maar mijn wens/verlangen naar een meisje zou dan blijven en het idee dat ik nooit een dochter zal hebben is voor mij dan weer moeilijk te accepteren. Jij hebt wel vrede in het idee geen dochter in je leven te hebben?