Page 49 of 94 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast
Results 481 to 490 of 935
  1. #481
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi hoi.
    Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
    Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
    Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.

    Moet wel zeggen dat nadat ik alle info op het forum las, ik wel écht een meisjes mommy ben zeg maar. Jemig!

    * altijd aan het diëten
    * vaak met honger naar bed/ BD
    * ik heb vaginisme, dus moeizaam en geen diepe penetratie. Ook waarschijnlijk droge CM
    * zelden rood vlees, we zijn van de vis en kip
    * altijd melk vervangers
    * manlief rookte en overgewicht ten tijde van conceptie
    * nooit veel aandacht gehad voor vitamine, teunisbloem raakte ik wel snel zwanger van naar mijn idee.
    * weinig zout eten, ben meer zoetekauw
    * geen gewichten, meer wandelen en cardio



    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  2. #482
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Bbabyfever View Post
    Hoi hoi.
    Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
    Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
    Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.