Page 49 of 94 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast
Results 481 to 490 of 935
  1. #481
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi hoi.
    Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
    Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
    Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.

    Moet wel zeggen dat nadat ik alle info op het forum las, ik wel écht een meisjes mommy ben zeg maar. Jemig!

    * altijd aan het diëten
    * vaak met honger naar bed/ BD
    * ik heb vaginisme, dus moeizaam en geen diepe penetratie. Ook waarschijnlijk droge CM
    * zelden rood vlees, we zijn van de vis en kip
    * altijd melk vervangers
    * manlief rookte en overgewicht ten tijde van conceptie
    * nooit veel aandacht gehad voor vitamine, teunisbloem raakte ik wel snel zwanger van naar mijn idee.
    * weinig zout eten, ben meer zoetekauw
    * geen gewichten, meer wandelen en cardio



    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  2. #482
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Bbabyfever View Post
    Hoi hoi.
    Heb het Nederlandse hoekje gevonden.
    Ik ben nieuw hier en sowieso nieuw met swayen. Ik kwam ermee in aanraking toen mijn 2e zwangerschap ook een dochter bleek, terwijl ik hoopte op een jongen.
    Ik wil nu toch gaan voor een 3e (laatste) kindje en dan alles op alles voor een jongen. Ben nog aan het twijfelen voor IVF te gaan, mocht ik niet overtuigd raken van swayen. Man wil eigenlijk geen IVF, hij is ook blij met een 3e DL.

    Moet wel zeggen dat nadat ik alle info op het forum las, ik wel écht een meisjes mommy ben zeg maar. Jemig!

    * altijd aan het diëten
    * vaak met honger naar bed/ BD
    * ik heb vaginisme, dus moeizaam en geen diepe penetratie. Ook waarschijnlijk droge CM
    * zelden rood vlees, we zijn van de vis en kip
    * altijd melk vervangers
    * manlief rookte en overgewicht ten tijde van conceptie
    * nooit veel aandacht gehad voor vitamine, teunisbloem raakte ik wel snel zwanger van naar mijn idee.
    * weinig zout eten, ben meer zoetekauw
    * geen gewichten, meer wandelen en cardio



    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
    En oh ja.. ook bijna dagelijks antihistamine ivm allergie. Figures.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  3. #483
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dus klopt het dan dat jullie als jongens mama's bovenstaande niet herkennen? Wat zouden jullie écht veranderen voor het krijgen van een zoontje? Ik ben trouwens 36 jaar.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  4. #484
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh! Ik ben echt een jongenseter ;-)
    Ik ben nu ook benieuwd of t swayen gelukt is

  5. #485
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by eerised View Post
    Oh! Ik ben echt een jongenseter ;-)
    Ik ben nu ook benieuwd of t swayen gelukt is
    Ben je zwanger?
    Dan gefeliciteerd!!

    Wat versta je onder een jongenseter?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  6. #486
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo en welkom!

    Ik at voordat ik zwanger was van mijn zoontje de hele dag door en ook gezond. Normaal ben ik een zoetekauw maar toevallig die periode niet. At veel bananen, noten, nam maca, tarwekiemolie, visoliepillen. En zoals gezegd elke keer als ik honger had, at ik wat. Altijd wel vitaminepillen. Deed niet aan cardio maar was wel veel bezig.

    Je vindt op deze site nog veeeeel meer info over blue swayen (:

    Ook de hoeveelheid bd schijnt erg te swayen..voor een meisje maar een keer en voor een jongen vanaf af om de dag en rond ov vaker.

    Naja je gaat het meemaken denk ik. Swayen is niet 100% maar ik geloof dat de blue swayers wel een redelijk hoog slagingspercentage hebben.

  7. #487
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    27
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Mariola View Post
    Hallo en welkom!

    Ik at voordat ik zwanger was van mijn zoontje de hele dag door en ook gezond. Normaal ben ik een zoetekauw maar toevallig die periode niet. At veel bananen, noten, nam maca, tarwekiemolie, visoliepillen. En zoals gezegd elke keer als ik honger had, at ik wat. Altijd wel vitaminepillen. Deed niet aan cardio maar was wel veel bezig.

    Je vindt op deze site nog veeeeel meer info over blue swayen (:

    Ook de hoeveelheid bd schijnt erg te swayen..voor een meisje maar een keer en voor een jongen vanaf af om de dag en rond ov vaker.

    Naja je gaat het meemaken denk ik. Swayen is niet 100% maar ik geloof dat de blue swayers wel een redelijk hoog slagingspercentage hebben.
    Hi dank je!
    En bedankt voor de eet tips, ga ik zeker veranderen.

    Ik vind de site wel overweldigend, zoveel info en je wil natuurlijk alles onthouden. Is er een "magische" combi voor jongens sway, aangezien het percentage hoger ligt?

    Onze 3e zal wel echt de laatste worden, als het zo mag zijn. Heb namelijk al 2x keizersnede achter de rug. Wat zouden jullie doen met zo'n grote wens? Toch IVF? Wat is jullie gedachte sowieso op IVF? En is de dichtstbijzijnde dan Cyprus?

    Zou je me ook ajb willen adviseren op BD aangezien ik dat echt niet snap. Met name wanneer én hoe vaak buiten de fertile window.

    Hebben jullie nog vragen over mijn levensstijl?

    Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

  8. #488
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja! 1 Januari positief getest. Ik heb juist geswayed voor een meisje.. fingers crossed of dat gelukt is

    Ik at super gezond, veel gezonde vetten. Avocado, zalm, altijd volle melk, havermout, bananen. Veel krachttraining (wel 3x in de week)

  9. #489
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    IVF lijkt me heel moeilijk, ik zou zelf niet zover gaan om het geslacht zo te laten bepalen.
    Maar ieder z’n eigen keuze.

    Ik zou een meisje in de mix echt leuk vinden maar als dit een jongen is, prima.

  10. #490
    Dream User

    Join Date
    Aug 2018
    Posts
    89
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Eerised heeft ook 2 kindjes al en heeft voor de derde ook voor swayen gekozen. Als ik nu een failed sway zou krijgen, zou ik denk ik ook ivf proberen. Maar jij hebt nog nooit geswayed. Schijnt dat je na swayen nog steeds iets van 30% kans hebt dat het mislukt. Dus het is echt een heeeel lastige keuze. Als je ivf kan betalen en je weet zeker dat dit je laatste is, moet je daar misschien voor kiezen. Ik heb daar verder geen ervaring mee.

    Als je atomic iets vraagt in een forum, antwoordt ze meestal wel binnen een dag of twee.

    Ik vond het eerst ook heel overweldigend maar dat komt wel goed hoor. Ik sway pink dus heb niet veel ervaring verder met blauw (:

    Ik weet dat je je fertiliteit moet verhogen dus ook geen alcohol koffie roken etc...

    En bd om de dag vanaf de laatste dag van je ongesteldheid en als je opk positief is, elke dag.

Page 49 of 94 FirstFirst ... 39474849505159 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •