Page 64 of 94 FirstFirst ... 1454626364656674 ... LastLast
Results 631 to 640 of 935
  1. #631
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Dena82 View Post
    Sorry, zie de reactie laat!! Thnx! Ik kijk al een tijdje hier rond en pik info op.. Vind het precieze dieet maar niks, maar volg een beetje een eigen versie.. :-) Heb al 3 kindjes, word ik zwanger is dat leuk... maar lukt het niet, ook prima... :-)

    Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
    Groot gelijk . Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen! Ik doe ook een beetje mijn eigen versie, het moet ook wel een beetje leuk blijven he.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  2. #632
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wow, wat leuk - een Nederlands topic! Ik ga snel alles teruglezen.
    Ik zie wel alvast dat Eerised een succesvolle sway heeft gehad, gefeliciteerd!

    Gender swaying is helemaal nieuw voor me. Ik ben op dit moment nog super overwhelmed door alle informatie hier...

    Ik heb hier ook een topic gepost met vragen over o.a. abstinence, maar helaas nog geen reactie tot nu toe. Ik begrijp die One Attempt + Abstinence methode voor een meisje nog niet zo goed. Misschien heeft één van jullie advies?

    Mijn man en ik willen in mei voor onze eerste gaan. We hebben geen sterke voorkeur, maar willen uiteindelijk wel graag een gezin met ten minste één meisje. Daarom hebben we zoiets van, misschien kunnen we bij de eerste beter ook al een beetje swayen. Zeker omdat we eigenlijk niet van plan zijn om meer dan 2 kinderen te krijgen, en het erop lijkt dat we nogal een jongetjes-lifestyle hebben.

    Ik slik nu 2 maanden een zwangerschapsmulti, en heb ook Omega 3 capsules besteld, maar... begrijp ik nu goed dat deze een jongetje swayen? Ik vind het zo'n gek idee om met mijn vitaminen te stoppen! Ik slik Elke Dag Mama van Vitals.

    Weet iemand toevallig of je rustig door kan gaan met je zwangerschapsmulti (en eventueel Omega 3) als je (licht) voor een meisje wilt swayen? Of beïnvloedt dit je sway heel sterk?

  3. #633
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi Beatrix, welkom!!

    Als ik het goed begrepen heb wil je met het LE diet je lichaam een gevoel van schaarste geven, omdat dit je lichaam meer toegankelijk maakt voor een meisje. In ‘goede tijden’ lijk je gemakkelijker een jongen te kunnen dragen, deze hebben meer nodig.
    Daarom ga je dus veel sporten zonder spieren op te bouwen en veel ‘lege koolhydraten’ eten.
    Dus een multivitamine werkt dat grandioos tegen! Er wordt wel aangeraden om foliumzuur te slikken, dus losse foliumzuur ipv een multivitamine.

    De one attempt + abstinence is volgens mij zo simpel als 1 keer in je vruchtbare periode de babydans doen en een week daarvoor mag je man niet klaarkomen.
    (mijn man keek me trouwens grandioos geschokt aan toen ik hem dat vertelde hahaha).

    Ik richt mezelf op het dieeten en sporten ter voorbereiding, dit wordt ook overal benoemd als twee mega belangrijke factoren. Wel even wennen voor mij iig, zoveel cardio 😊.
    Ik zou trouwens wel asap beginnen met het dieet, er wordt ook wel aangegeven dat minimaal 12 weken nu een hoger percentage geslaagde sways heeft.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog zoekende ben door alle info, dus ik hoop dat als andere dames een aanvulling/verbetering willen geven, vooral doen!

    Veel succes!!

  4. Thanks BeatrixPotter thanked for this post
  5. #634
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey!

    Bedankt! Ik heb idd een succesvolle sway! Kan het nog steeds niet geloven!

    Het onthouden van seks voor meerdere dagen 7+ zorgt ervoor dat er meer meisjeszaad ‘overblijft’. Zodra je het dan maar 1 x doet heeft dat zaad ook meer kans om een ei te pakken. Maar doe je het meerdere keren in je vruchtbare tijd heb je meer jongenszaad en meer kans op een jongen. (Hoewel het altijd 50/50 blijft!) kan je door swayen (dieet) je kansen vergroten op 1 geslacht.
    Als je nu al weet dat je een heel jongens vriendelijke levensstijl hebt is het super slim om te gaan swayen voor een meisje. Ik kwam pas na twee jongens eracht dat ik zo leefde.

    Ik zou stoppen met de multivitamine. Zodra je zwanger bent kan je altijd nog starten en ben je nog steeds goed. Een gezond kindje hangt niet af van die multivitamine. Foliumzuur daarentegen is wel belangrijk. Ik heb nooit een mulitvitamine geslikt maar alleen foliumzuur. Als jij gewoon gezond en goed groente en fruit eet doet zo’n multivitamine ook weinig hoor. Ik heb iig al twee gezonde jongens erdoor gekregen ;-)

    Mijn eerste kindje heb ik namelijk 18 maanden over gedaan om zwanger te worden en op een gegeven moment ben je al die pillen zat, want elke ochtend die pillen slikken en elke ochtend een herinnering aan het feit dat het je nog niet gegund is. Ik ben toen met alles gestopt en weer pas gaan slikken toen ik zwanger was.

  6. Thanks BeatrixPotter thanked for this post
  7. #635
    Dream Newbie

    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi iedereen,

    Super bedankt voor jullie uitgebreide advies, Lovemyboy01 en Eerised!

    Ik heb hier een paar dagen terug een heel uitgebreide reactie geschreven op de post van Lovemyboy01, maar om de een of andere reden verdwijnen al mijn posts steeds op dit forum... Ze blijven ergens hangen bij de moderators. Ik heb geen idee of deze wel gaat verschijnen.


    Hebben jullie het idee dat calcium/magnesium nog iets hebben toegevoegd aan jullie sway?

    En is er een soort ideale "onthoudingstijd"?

    We zitten nu te denken aan 7 dagen geheel onthouden en dan BD op O-1. Zou dat wat zijn? Of is bijvoorbeeld 4 dagen ertussen al genoeg?

    Mijn man is trouwens 29, dus zijn leeftijd zal niet gauw tegenzitten denk ik. We willen vooral graag een eerste kindje, dus we vinden het wel spannend om er iedere keer zoveel tijd tussen te laten. Wat als we daardoor heel lang bezig zijn...

  8. #636
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by BeatrixPotter View Post
    Hoi iedereen,

    Super bedankt voor jullie uitgebreide advies, Lovemyboy01 en Eerised!

    Ik heb hier een paar dagen terug een heel uitgebreide reactie geschreven op de post van Lovemyboy01, maar om de een of andere reden verdwijnen al mijn posts steeds op dit forum... Ze blijven ergens hangen bij de moderators. Ik heb geen idee of deze wel gaat verschijnen.


    Hebben jullie het idee dat calcium/magnesium nog iets hebben toegevoegd aan jullie sway?

    En is er een soort ideale "onthoudingstijd"?

    We zitten nu te denken aan 7 dagen geheel onthouden en dan BD op O-1. Zou dat wat zijn? Of is bijvoorbeeld 4 dagen ertussen al genoeg?

    Mijn man is trouwens 29, dus zijn leeftijd zal niet gauw tegenzitten denk ik. We willen vooral graag een eerste kindje, dus we vinden het wel spannend om er iedere keer zoveel tijd tussen te laten. Wat als we daardoor heel lang bezig zijn...
    K heb niks qua supplementen geslikt. En calcium in dieet was alles mager. Magere melk, magere yoghurt (maar eigenlijk at ik bijna niks van melkproducten omdat dierlijke producten meer neigen naar blauw)

    Wij hadden een onthoudingsperiode van 6 dagen. (Ik had ff terug gekeken)
    Meer omdat mijn ongesteldheid zo 7 dagen diurt en m’n eisprong vaak wel vlot is!

    Ik denk als je echt neigt naar 6+ maanden dat je altijd nog naar om de 4 dagen kan gaan. Een gemiddeld eerste kindje staat op 1 jaar. Dus als het meteen raak zal zijn is dat top! Maar als het niet zo is, is dat niet gek.

  9. #637
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi dames,

    Late reactie, sorry!
    Wij zijn ook van plan om voor 6/7 dagen onthouding te gaan.
    Volgende week vrijdag zal onze eerste poging zijn (super spannend!)

    Ik begin al echt te wennen aan het laat ontbijten en het niet snoepen in de avond,
    dat valt me eigenlijk allemaal mee.
    Ik ben deze week ziek geweest, heb niet echt veel gesport, dat zit me wel niet helemaal lekker.
    Al schijnt een lage weerstand ook weer rose te swayen (zo ga je overal iets in lezen he haha )

    Ik heb wel magnesium tabletten gekocht, maar nog niet genomen (foei!). Ik heb daar niet echt een gevoel bij eigenlijk.
    Volgens mij leggen ze daar ook niet helemaal meer de nadruk op hier.

    Eerised hoe gaat het? Ben je al bekomen van de schrik en is het kamertje al helemaal rose ?

  10. #638
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik was ook ziek/verkouden in December!

    Ik begin langzaam aan t idee te wennen door de roze kleertjes maar het blijft apart!

    Kamertje is nog niks mee gedaan want daar slaapt er nog 1! Haha
    We gaan in Juni nog op vakantie en daarna gaan we alles verhuizen (in huis) en klaarmaken

  11. #639
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Het Nederlandse hoekje 2017

    Proficiat met je meisje eerised!
    Ik ben momenteel 10 weken zwanger en al 5 weken elke dag overgeven. Heb helaas de extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid. Ook al in het ziekenhuis gelegen door uitdroging.
    Ik hoop zo hard op een dochtertje voor ons maar mijn gevoel zegt een jongen.
    Veel succes iedereen met het swayen en de zwangerschappen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  12. #640
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh wat naar Elena! Als og Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Dan kan je die weken wel wegkijken! Hoop dat je je toch snel wat fijner gaat voelen.

  13. Thanks Elena86 thanked for this post
Page 64 of 94 FirstFirst ... 1454626364656674 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •