Page 68 of 94 FirstFirst ... 1858666768697078 ... LastLast
Results 671 to 680 of 935
  1. #671
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hai meiden,

    Ik lees al maanden stiekem mee. Ik was vorig jaar van plan om dit najaar de HT route te gaan, maar ML wil niet. Dus dat houdt op.
    Een paar jaar geleden ben ik mijn eerste kindje ( een meisje) tijdens de zwangerschap verloren. Vorig jaar ben ik moeder geworden van mijn zoontje. En binnenkort willen we voor ons laatste kindje. En ik zou zo graag een gezonde dochter willen!

    @ Eerised en Elena. Gefeliciteerd met jullie
    meisjes! Hebben jullie mannen ook meegedaan?
    Hebben jullie bij het avondeten nog vegetarisch vlees gegeten? Of helemaal geen vlees? En koffie/capuccino?

    Ik wil binnenkort gaan beginnen en eerste attempt in oktober. Ik vind het spannend.

    Zijn er nog meer meiden die net begonnen zijn?

  2. #672
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey Barbulete

    Mijn man wist van het dieet en keek me een beetje wantrouwend aan, hij heeft toen wel gezegd; ik ga geen rare dingen slikken.
    Ik ben degene die thuis kookt dus hij kreeg ook geen vlees want ik kocht het niet. Als we vlees aten was het 1 x in de week en dan aten we eiegnlijk altijd kip.
    Vegetarisch vlees wel geprobeerd maar ik vond echt heel veel vies.. die smaak is gewoon niet mijn ding.
    Koffie dronk ik nooit en moest wel echt wennen. Ik dronk nespresso met magere melk erin want anders kreeg ik het niet weg.
    Inmiddels drink ik nog steeds elke dag koffie hahahaha!

    Als je nig meer vragen hebt beantwoord ik ze graag.

    Ik vind t nog steeds zo bijzonder dat er een meisje in m’n buik zit en er roze kleertjes en jurkjes in haar kast hangen.

  3. #673
    Big Dreamer
    Fiya's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Posts
    352
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Happy mom of 2 amazing and a little princess (successfull sway)


    TTC baby no 4 by the end of 2019 with another pink sway

  4. #674
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor je snelle antwoord Eerised! Zo leuk, lijkt het me om een kast vol schattige jurkjes te hebben.

    Een vriendin krijgt over een paar maanden haar tweede dochter, en ik schaamde me voor mijn jaloerse gevoelens. Vooral omdat ze altijd zei, twee meiden te willen en dat nu ook krijgt. Ik wilde het ook diep van binnen maar zei het nooit hardop( want ja je moet blij zijn met wat je krijgt). En dan gaat mijn meisjeszwangerschap mis en krijg ik daarna een zoon. Begrijp me niet verkeerd, ik ben stapel op mijn zoon! Maar wrm mogen sommige wel vragen en krijgen en anderen niet?
    Ok tot daar met mij geklaag.

    Ook aan Fiya: Wat aten/eten jullie zoal s’avonds? Ik en man zijn mega vleeseters. Heb het moeilijk met vlees of visloze avondeten te bedenken. Ik ben al gestopt met ontbijten.
    Hoelang heb je het dieet gevolgd?
    Ik ga nu uit van 14 weken tot eerste attempt in okt.

  5. #675
    Big Dreamer
    Fiya's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Posts
    352
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Barbulete,

    's avonds eet ik meestal een hoop warme groentjes (met soms wat fetakaas of philadelphia ofzo bij) en een hoop rijst, tarwe, quinoa of pasta. En als dessertje snoepjes of een waterijsje (of 2, haha). Ik vind vlees of vis laten ook niet makkelijk, maar ik vind het niet ontbijten nog moeilijker.

    Ik heb mijn eerste attempt gedaan na 10 weken dieet en was uiteindelijk zwanger in ronde 3 na 22 weken dieet. Ik ga het nu weer zo doen.

    En ik snap je jaloerse gevoelens en je kan die ook beter hier of naar je man toe uitspreken dan ze op te proppen. Hopelijk krijgen jullie binnenkort weer een mooie meid.
    Happy mom of 2 amazing and a little princess (successfull sway)


    TTC baby no 4 by the end of 2019 with another pink sway

  6. #676
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Soms raar om te bedenken dat ik zonder rare fratsen ook zwanger ben geweest van een meisje. Met veel vlees eten en van AF-AF en om de dag BD. Nu moet ik vleesloos en 1 keer BD, en dan maar hopen dat het lukt.

    Ga jij voor Abstain of FR Fiya? Ik neig meer naar FR omdat ML bijna 38 is en ik ergens gelezen heb dat abstain beter is bij mannen onder de 35.

    Hebben jullie ook aan J&D/refresh/geen O gedaan?

    Sorry voor alle vragen. Maar ik heb heel veel aan jullie antwoorden.
    Bedankt!

  7. #677
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik at wel van die falafel ballen in een wrap licht besmeerd met roomkaas, veel sla
    Denk dat het ook vooral belangrijk is dat je juist tussen je maaltijden door niks eet. Rijst met veel groente. Af en toe vlees is echt geen ramp hoor! Als je vast langzaam begin met afbouwen. Zo ben ik ook begonnen. Eerst 2 dagen geen vlees, toen 3, toen 4. Heb 3 maanden gedieet en ben langzaam begonnen.
    Bij de AH app heb je veel vegetarische recepten die best prima te eten zijn! (En waar je je stuk vlees in eerste instantie niet eens mist)

    Ik ben een typische grazer, hele dag door eten en niet eens ongezond.
    Ik kwam vooral tot een aha moment toen ik de thread las ‘How we got our girls’
    Daar herkende ik mezelf helemaal niet in.

    Ik was ook van de krachttraining, gezond eten met de bij bijbehorende gezonde vetten. Typisch jongens materiaal. Avocado’s, bananen, havermout, thee en hele dag door gezond snacken heb ik heel hard vermeden.

    Geen J&D/refresh
    Maar wel O!

  8. #678
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey Barbulete! Ik ben deze week ook weer begonnen na een miskraam.

    Nu ben ik misschien zwanger, maar ben na de miskraam gestopt met dieeten en sporten. Argh gekmakend!!

    Maandag is mijn NOD en voel vanalles rommelen, ach je haalt je zoveel in je hoofd ook.
    Maar ik ga er weer voor! Ik vind het niet ontbijten tegen verwachting prima te doen, en zoals eriseed zegt: ik dronk altijd thee en nu gewoon graag zwarte koffie!

    Verder, deel vooral wat je eet!! Ik eet zo tegen mijn natuur in nu dat ik alle inspiratie kan gebruiken . Veel succes!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  9. #679
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Heeey dames!

    Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen😬
    Ik heb een zoontje van 1 jaar en vanaf okt willen man en ik voor een tweede kindje gaan. Nu wil ik dus mijn best gaan doen voor een meisje. Ik heb het hele topic al doorgenomen en al jullie tips opgeschreven.
    Ik ben sinds vandaag begonnen met het overslaan van mijn ontbijt en ik heb foliumzuur en kaneeltsbletten gekocht.
    Vlees is bij deze ook verbannen en mijn lunch bestaat uit witte boterhammen met nutella/vruchtenhagel etc.
    Mijn engels is niet top😅 dus ik kom er niet helemaal wijs uit. Al jullie tips zijn welkom!!!
    Ik geef nog borstvoeding, weet iemand van jullie of dat nou wel of juist niet goed is als je voor een meisje gaat?

  10. #680
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja, bv geven zou meisje swayen.

Page 68 of 94 FirstFirst ... 1858666768697078 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •