Page 69 of 94 FirstFirst ... 1959676869707179 ... LastLast
Results 681 to 690 of 935
  1. #681
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    En vraag maar raak! Ik ben zwanger van een meisje met dus een succesvolle sway

  2. #682
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Alles haha, wat heb jij precies gegeten? Ontbijt overgeslagen? Wat at je als avondeten? Hoe belangrijk is timing? Overal lees ik dat je voor een meisje 3 dagen voor de ovulatie seks moet hebben, maar hier is dat volgens mij minder belangrijk. Op internet lees ik veel dat je zout moet vermijden en calciumrijk moet eten, dus zijn calciumtabletten nuttig om te slikken? En melk drinken juist wel of niet?
    Ik begreep uit dit forum dat je juist een lange bloedsuikerspiegel moet hebben, vandaar die kaneeltabletten. Zijn er nog andere suplementen die ik kan toevoegen?
    En heel erg bedankt voor je snelle reactie😬

  3. #683
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Heeey dames!

    Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen😬
    Ik heb een zoontje van 1 jaar en vanaf okt willen man en ik voor een tweede kindje gaan. Nu wil ik dus mijn best gaan doen voor een meisje. Ik heb het hele topic al doorgenomen en al jullie tips opgeschreven.
    Ik ben sinds vandaag begonnen met het overslaan van mijn ontbijt en ik heb foliumzuur en kaneeltsbletten gekocht.
    Vlees is bij deze ook verbannen en mijn lunch bestaat uit witte boterhammen met nutella/vruchtenhagel etc.
    Mijn engels is niet top😅 dus ik kom er niet helemaal wijs uit. Al jullie tips zijn welkom!!!
    Ik geef nog borstvoeding, weet iemand van jullie of dat nou wel of juist niet goed is als je voor een meisje gaat?


    Hoi! Welkom! Leuk dat je ook in okt voor een tweede gaat. Mijn zoontje is ook 1.
    Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten en ontbijt over te slaan. Lukt aardig. Waren die kaneeltabletten niet schadelijk? Ik dacht in de maand voor attempt een beetje kaneel over mijn appel te strooien ofzo.
    1 attempt bij positieve ovulatie gaan wij ook proberen, met frequent release. Waar kies jij voor?

  4. #684
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by lovemyboy01 View Post
    Hey Barbulete! Ik ben deze week ook weer begonnen na een miskraam.

    Nu ben ik misschien zwanger, maar ben na de miskraam gestopt met dieeten en sporten. Argh gekmakend!!


    Maandag is mijn NOD en voel vanalles rommelen, ach je haalt je zoveel in je hoofd ook.
    Maar ik ga er weer voor! Ik vind het niet ontbijten tegen verwachting prima te doen, en zoals eriseed zegt: ik dronk altijd thee en nu gewoon graag zwarte koffie!

    Verder, deel vooral wat je eet!! Ik eet zo tegen mijn natuur in nu dat ik alle inspiratie kan gebruiken . Veel succes!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

    Hoi hoi,

    Je weet vast al meer? Zwanger?!?

  5. #685
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Hoi! Welkom! Leuk dat je ook in okt voor een tweede gaat. Mijn zoontje is ook 1.
    Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten en ontbijt over te slaan. Lukt aardig. Waren die kaneeltabletten niet schadelijk? Ik dacht in de maand voor attempt een beetje kaneel over mijn appel te strooien ofzo.
    1 attempt bij positieve ovulatie gaan wij ook proberen, met frequent release. Waar kies jij voor?
    Ik dacht dat kaneel pas schadelijk was als je zwanger bent. Ik had hier ergens gelezen dat 40 dagen prima is. Maar misschien weet iemand hier daar een antw op?
    Die termen zeggen mij niets, maar ik dacht zelf een keer seks hebben zodra de ovulatietest positief is en dan erna niet merr in mn vruchtbare dagen. Waar staat de term frequent release voor?

  6. #686
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Ik dacht dat kaneel pas schadelijk was als je zwanger bent. Ik had hier ergens gelezen dat 40 dagen prima is. Maar misschien weet iemand hier daar een antw op?
    Die termen zeggen mij niets, maar ik dacht zelf een keer seks hebben zodra de ovulatietest positief is en dan erna niet merr in mn vruchtbare dagen. Waar staat de term frequent release voor?
    Haha ik heb ook aardig lopen zoeken naar de betekenis van bepaalde termen. Maar ik begin het door te krijgen.
    De bedoeling is idd om bij een positieve ovulatie test 1x sex te hebben. Maar je kan in de week ervoor kiezen of je man abstain doet of frequent release. Abstain is 10-7 dagen geen zaadlozing voor de man en frequent release is 10-7 dagen elke dag een zaadlozing.

    Ik heb ergens gelezen dat abstain beter is voor mannen onder de 35 en FR bij mannen erboven. Mijn man is ouder vandaar mijn keuze.


    Eerised waar heb jij voor gekozen?

    Vindt je het ook spannend Citroentje? Ik kan niet wachten tot okt, ben zo benieuwd of dit allemaal gaat werken.

  7. #687
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Haha ik heb ook aardig lopen zoeken naar de betekenis van bepaalde termen. Maar ik begin het door te krijgen.
    De bedoeling is idd om bij een positieve ovulatie test 1x sex te hebben. Maar je kan in de week ervoor kiezen of je man abstain doet of frequent release. Abstain is 10-7 dagen geen zaadlozing voor de man en frequent release is 10-7 dagen elke dag een zaadlozing.

    Ik heb ergens gelezen dat abstain beter is voor mannen onder de 35 en FR bij mannen erboven. Mijn man is ouder vandaar mijn keuze.


    Eerised waar heb jij voor gekozen?

    Vindt je het ook spannend Citroentje? Ik kan niet wachten tot okt, ben zo benieuwd of dit allemaal gaat werken.
    Mijn man wordt in november 34, dus dan gaan wij denk ik voor abstain. Ik vind het heel spannend, mijn zoontje is van juli vorig jaar, dus als het in een keer raak is wordt het weer juli, maar ik ben te ongeduldig om nog langer te wachten🙈
    Ik voel me soms wel schuldig dat ik een meisje wil, hebben jullie dat ook? Mocht er nog een jongetje bij komen dan komt het ook wel allemaal goed, maarja dat meisje he. Ik heb mijn man ook nog niet ongelicht, ik vind het best wel lastig om hardop uit te spreken, ook uit een beetje zelfbescherming

  8. #688
    Dream Newbie

    Join Date
    Jun 2018
    Posts
    10
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mijn man weet ervan. Hij wilde vroeger ook 2 dochters. Hij had niks met jongens zei hij. Haha nu is hij gek op onze zoon en zou hij er prima nog 1 kunnen krijgen. Maar ik weet dat hij het ook superleuk zou vinden om ook een meisje te krijgen. Hij heeft onze meisjesnaam bedacht. Ach als het weer een jongen wordt, so be it.

    Mijn zoontje is van Maart. Ik wildeong 2,5 jaar ertussen maar ik ben bang dat het lang kan gaan duren met maar 1 attempt.

  9. #689
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Mijn man weet ervan. Hij wilde vroeger ook 2 dochters. Hij had niks met jongens zei hij. Haha nu is hij gek op onze zoon en zou hij er prima nog 1 kunnen krijgen. Maar ik weet dat hij het ook superleuk zou vinden om ook een meisje te krijgen. Hij heeft onze meisjesnaam bedacht. Ach als het weer een jongen wordt, so be it.

    Mijn zoontje is van Maart. Ik wildeong 2,5 jaar ertussen maar ik ben bang dat het lang kan gaan duren met maar 1 attempt.
    Ik ga mijn man ook maar inlichten denk ik. Ik ben ook een beetje bang dat het met steeds maar een poging langer gaat duren, daarom wil ik ook wel het risico nemen dat het misschien wel in een keer raak is (was bij mijn zoontje ook meteen raak). Ik wil ook minstens 2 jaar ertussen, maar liever niet meer dan 3, dus we hebben nog wel even gelukkig.

  10. #690
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey dames!

    Wat leuk wat activiteit hier in het groepje.
    Ik heb het swayen weer opgepakt, ben gewoon ongesteld geworden.

    Ik doe het volgende:
    Ontbijt overslaan, minder vlees, zwarte koffie en light dranken en 3/4 keer per week cardio.

    Verder hou ik mijn macro's zoveel mogelijk binnen de LE richtlijnen, ik hou het ongeveer op 50gr eiwitten en 50gr vetten.

    Iets hoger dan aangeraden, maar ik krijg vaak buikpijn van veel koolhydraten.

    Ik ben trouwens ook weer begonnen met het bijhouden van mijn ovulatiecurve met temperaturen.
    We hebben het er maar druk mee zo hé.

    Veel succes dames!!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Page 69 of 94 FirstFirst ... 1959676869707179 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •