Page 70 of 94 FirstFirst ... 2060686970717280 ... LastLast
Results 691 to 700 of 935
  1. #691
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik heb trouwens ook 1 zoontje, van april 2018 . Ik heb altijd gezegd, als hij goed loopt wil ik weer. Maar het kriebelt al wel weer even haha.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  2. #692
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Barbulete2020 View Post
    Haha ik heb ook aardig lopen zoeken naar de betekenis van bepaalde termen. Maar ik begin het door te krijgen.
    De bedoeling is idd om bij een positieve ovulatie test 1x sex te hebben. Maar je kan in de week ervoor kiezen of je man abstain doet of frequent release. Abstain is 10-7 dagen geen zaadlozing voor de man en frequent release is 10-7 dagen elke dag een zaadlozing.

    Ik heb ergens gelezen dat abstain beter is voor mannen onder de 35 en FR bij mannen erboven. Mijn man is ouder vandaar mijn keuze.


    Eerised waar heb jij voor gekozen?

    Vindt je het ook spannend Citroentje? Ik kan niet wachten tot okt, ben zo benieuwd of dit allemaal gaat werken.
    Abstain van 6 dagen. Het kwam gewoon zo uit. Mijn man wist het trouwens wel en die verklaarde me voor gek maar deed stiekem toch een beetje mee door de stoelverwarming in de auto aan te zetten (baby is gemaakt in December)

  3. #693
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by lovemyboy01 View Post
    Ik heb trouwens ook 1 zoontje, van april 2018 . Ik heb altijd gezegd, als hij goed loopt wil ik weer. Maar het kriebelt al wel weer even haha.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Mijn zoontje is van Mei 2018

  4. #694
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ga mijn man straks ook op de hoogte stellen van mijn plannen. Hij zal me ok voor gek verklaren maar denk dat hij het wel begrijpt. Hoelang heb jij het dieet gevolgd voordat jullie een poging deden eerised?
    Ik drink nu koffie met melk, maar zwarte koffie is misschien beter???
    Hoe streng houden jullie je aan het dieet? Ik heb redelijk wat feestjes en etentjes gepland staan in augustus. Ben dus nog aan het twijfelen om toch in nov ervoor te gaan.
    Hoe streng houden jullie je aan het dieet? En degene die met succes hebben geswayt, hoe streng hebben jullie je aan het dieet gehouden en wat heb je precies gedaan?
    Ben ook al in de weer met ovulatietesten😂 deze maand voelde ik voor het eerst mijn ovulatie 🥳

  5. #695
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Ik ga mijn man straks ook op de hoogte stellen van mijn plannen. Hij zal me ok voor gek verklaren maar denk dat hij het wel begrijpt. Hoelang heb jij het dieet gevolgd voordat jullie een poging deden eerised?
    Ik drink nu koffie met melk, maar zwarte koffie is misschien beter???
    Hoe streng houden jullie je aan het dieet? Ik heb redelijk wat feestjes en etentjes gepland staan in augustus. Ben dus nog aan het twijfelen om toch in nov ervoor te gaan.
    Hoe streng houden jullie je aan het dieet? En degene die met succes hebben geswayt, hoe streng hebben jullie je aan het dieet gehouden en wat heb je precies gedaan?
    Ben ook al in de weer met ovulatietesten😂 deze maand voelde ik voor het eerst mijn ovulatie 🥳

    Maandje of drie aan t dieeten geslagen, maar echt wel langzaam afgebouwd met geen vlees te eten.
    Ik dronk ook koffie met melk maar had de melk verwisseld voor magere melk ipv volle vette melk.

    Ik denk echt dat het belangrijkste is dat je niet snackt tussen je eetmomenten door.

    Ik hield de 80/20 regel aan. 80% houden aan dieet en af en toe toch een chipje of iets anders en dat dan alleen in het weekend. Bij een etentje kan je best kiezen voor een vleesloos gerecht.


    Vind het soms wel lastig om te zeggen wat ik precies gedaan heb. Ik had het toen ook gewoon moeten opschrijven. Ik weet wel dag ik alles anders heb gedaan als toen ik zwanger werd van mijn twee jongens.
    Ik was een echt grazer, hele dag door eten, dronk alleen thee en at super gezond! Deed krachttraining 3x in de week. Dronk nooit alcohol. Dat is echt een jongenslevenstijl.

    Dat heb ik dus anders gedaan. Geen sport (ook geen cardio voor mij) geen thee en sommig eten helemaal niet meer gegeten. Bananen, eieren, avocado’s en havermout. Ik zeg niet dat dit de gouden combi is. Maar doordat ik heel goed wist wat mijn levensstijl was wist ik ook wat ik moest veranderen.
    Vooral het topic ‘How we got our girls’ door meisjesmoeders opende mijn ogen want ik herkende mezelf helemaal niet in hun levensstijl.

  6. #696
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor je uitgebreide antw! Ik had ook echt een jongensleefstijl. Ik at ook super gezond, veel eiwitten en deed aan krachttraining.
    Heb je een linkje van dat topic? Ik kan m niet vinden, er was al eerder naar verwezen

  7. #697
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0

  8. #698
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor de link eerised!
    Ik heb manlief verteld over mn plannen, hij gelooft er niet in maar zei als ik jou een plezier doe werk ik wel mee🥳
    Ik lees veel over rephreshed, een vaginale gel die de zuurgraad in balans brengt. Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke gel die in Nederland verkrijgbaar is?
    Voor de vrouwen met een succesvolle girlsway, wat hebben jullie gedaan? Een keer geprobeerd op moment van ovulatie of voor ovulatie? Een week lang iedere dag geprobeerd? Ben een beetje aan het twijfelen of manlief een keer moet euecteren of iedere dag omdat hij in nov 34 wordt en dan bijna op de grens zit. Ik horo heel graag jullie ervaringen😬

  9. #699
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Bedankt voor de link eerised!
    Ik heb manlief verteld over mn plannen, hij gelooft er niet in maar zei als ik jou een plezier doe werk ik wel mee🥳
    Ik lees veel over rephreshed, een vaginale gel die de zuurgraad in balans brengt. Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke gel die in Nederland verkrijgbaar is?
    Voor de vrouwen met een succesvolle girlsway, wat hebben jullie gedaan? Een keer geprobeerd op moment van ovulatie of voor ovulatie? Een week lang iedere dag geprobeerd? Ben een beetje aan het twijfelen of manlief een keer moet euecteren of iedere dag omdat hij in nov 34 wordt en dan bijna op de grens zit. Ik horo heel graag jullie ervaringen😬

    Ik heb ook gelezen over die gel maar denk niet dat het werkt. Je zuurgraad veranderd altijd in je cyclus. Rond de ovulatie is hij anders dan rond de ongesteldheid.
    Mijn man is 35 en hebben abstain gedaan van 6 dagen. Dus gelijk na de ongesteldheid gezellig gemaakt en toen rond ovulatie, heb niet getest maar herken wel de signalen van slijmerige afscheiding.
    Ik had trouwens nooit verwacht meteen zwanger te worden want bij mijn zoontjes duurde het wel stukken langer (bij de eerste 18 maanden over gedaan en bij de tweede ruim een half jaar)

  10. #700
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoe os t met de dames? Hoe gaan de sways?

Page 70 of 94 FirstFirst ... 2060686970717280 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •