Page 72 of 94 FirstFirst ... 2262707172737482 ... LastLast
Results 711 to 720 of 935
  1. #711
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Ooh nog eventjes! Succes met de laatste loodjes! 🥰
    Mijn zoontje is van juli vorig jaar. Iedereen zei toen dat ik hem alleen in romper moest laten liggen, maar zijn temperatuur was best laag dus ik zou vooral laagjes aanschaffen. Dus als je een paar vestjes hebt kom je al een heel eind denk ik

    Ja, die heb ik wel.
    M’n tweede zoontje heeft de eerste maanden van z’n leven alleen maar rompers gedragen want het was zo warm! En hij was ook nog eens een spekbaby dus die kon zich prima warm houden.

  2. #712
    Big Dreamer
    Fiya's Avatar
    Join Date
    May 2015
    Posts
    352
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Daar heb je gelijk in, ik dacht alle beetjes helpen haha.
    Jij hebt al 2 succesvolle sways, heb je buiten het LE dieet nog specifieke dingen gedaan waarvan je achteraf denkt daar heeft het aan gelegen? ��
    Was dit voor mij citroentje? Ik heb 1 succesvolle sway achter de rug, mijn dochtertje die in 2016 is geboren. Ik probeer nu opnieuw te swayen voor een zusje, maar ik ben veel minder gedreven dan de vorige keer.

    Bij mijn vorige sway ben ik veel afgevallen (+- 20 kilo, maar had wel overgewicht en afgevallen tot een gezond BMI) en was ik volledig vegetarisch. Ik heb niet gesport. De cyclus dat ik uiteindelijk zwanger ben geworden, was m'n vriend erg ziek en ik vraag me af of dat zijn zaadkwaliteit niet zou hebben aangetast...
    Happy mom of 2 amazing and a little princess (successfull sway)


    TTC baby no 4 by the end of 2019 with another pink sway

  3. #713
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Fiya View Post
    Was dit voor mij citroentje? Ik heb 1 succesvolle sway achter de rug, mijn dochtertje die in 2016 is geboren. Ik probeer nu opnieuw te swayen voor een zusje, maar ik ben veel minder gedreven dan de vorige keer.

    Bij mijn vorige sway ben ik veel afgevallen (+- 20 kilo, maar had wel overgewicht en afgevallen tot een gezond BMI) en was ik volledig vegetarisch. Ik heb niet gesport. De cyclus dat ik uiteindelijk zwanger ben geworden, was m'n vriend erg ziek en ik vraag me af of dat zijn zaadkwaliteit niet zou hebben aangetast...

    Lastig he? Want je weet t nooit zeker waarom je sway goed is gegaan.

  4. #714
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Fiya View Post
    Was dit voor mij citroentje? Ik heb 1 succesvolle sway achter de rug, mijn dochtertje die in 2016 is geboren. Ik probeer nu opnieuw te swayen voor een zusje, maar ik ben veel minder gedreven dan de vorige keer.

    Bij mijn vorige sway ben ik veel afgevallen (+- 20 kilo, maar had wel overgewicht en afgevallen tot een gezond BMI) en was ik volledig vegetarisch. Ik heb niet gesport. De cyclus dat ik uiteindelijk zwanger ben geworden, was m'n vriend erg ziek en ik vraag me af of dat zijn zaadkwaliteit niet zou hebben aangetast...
    Yes! Er ging vanochtend iets mis met quoten en zie nu dat ik ook niet goed heb gelezen. Dacht dat je al twee keer een geslaagde sway had🙈
    Maar man ziek maken ✅check😂
    Ik zeg nu tegen iedereen dat ik wil minderen met vlees eten, dat mis ik ook niet echt. Ontbijt overslaan vind ik lastiger, als ik ‘s ochtends opsta is eten het eerste waar ik aan denk😅
    Het is voor een goed doel (hoop ik)😅

  5. #715
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Citroentje View Post
    Yes! Er ging vanochtend iets mis met quoten en zie nu dat ik ook niet goed heb gelezen. Dacht dat je al twee keer een geslaagde sway had🙈
    Maar man ziek maken ✅check😂
    Ik zeg nu tegen iedereen dat ik wil minderen met vlees eten, dat mis ik ook niet echt. Ontbijt overslaan vind ik lastiger, als ik ‘s ochtends opsta is eten het eerste waar ik aan denk😅
    Het is voor een goed doel (hoop ik)😅
    M’n kopje koffie was m’n ontbijt.
    Niet ontbijten ging bij mij het makkelijkste. Ik vond vooral het niet snacken tussen de maaltijden door vreselijk lastig

  6. #716
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi ik kijk ook mee. Ik ben sinds december 2018 met het dieet bezig na een miskraam in november. Helaas ben ik veeeeeel te fanatiek bezig geweest waardoor ik niet meer ongesteld werd. Nu zit ik in een clomid traject. Ik heb sporten even moeten laten gaan en helaas moet ik een aantal “jongens vriendelijke” producten eten zoals melk of boter en een aantal eieren per week. Eten jullie helemaal geen dierlijke vetten meer? Hoe komen jullie dan aan voldoende vet op een dag? Ik vind het moeilijk om een goede balans te vinden tussen het “ongezonde” meisjes dieet en het eveneens zwanger (kunnen) worden.

  7. #717
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Anna277 View Post
    Hoi ik kijk ook mee. Ik ben sinds december 2018 met het dieet bezig na een miskraam in november. Helaas ben ik veeeeeel te fanatiek bezig geweest waardoor ik niet meer ongesteld werd. Nu zit ik in een clomid traject. Ik heb sporten even moeten laten gaan en helaas moet ik een aantal “jongens vriendelijke” producten eten zoals melk of boter en een aantal eieren per week. Eten jullie helemaal geen dierlijke vetten meer? Hoe komen jullie dan aan voldoende vet op een dag? Ik vind het moeilijk om een goede balans te vinden tussen het “ongezonde” meisjes dieet en het eveneens zwanger (kunnen) worden.

    Clomid swayd gelukkig al roze.
    Maar dierlijke producten at ik wel maar gewoon minder.
    Ik heb juist dingen zoals havermout, banaan, avocado’s gemeden.

    Denk dat je het iets meer los moet laten. Stress neigt ook weer meer naar blauw dan roze.

    Vul je je hoeveelheden ergens in? (App of papiertje?)

  8. #718
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dankjewel voor je reactie. Jullie ervaringen helpen echt. Ik probeer nu een stuk relaxter te zijn en eet op aanraden van Atomic een aantal dierlijke producten. Ik maak lijstjes zodat ik weet dat ik voldoende binnen krijg en sporten heb ik dus even laten varen. Gelukkig is Clomid dan wel weer goed voor meisjes. Zaten jullie altijd binnen de zogenaamde LE limits?

  9. #719
    Big Dreamer

    Join Date
    Aug 2018
    Location
    Netherlands
    Posts
    290
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Niet altijd. Ik probeerde 80% van de tijd me eraan te houden.

  10. #720
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Fijn om te weten, dank!

Page 72 of 94 FirstFirst ... 2262707172737482 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •