Page 76 of 94 FirstFirst ... 2666747576777886 ... LastLast
Results 751 to 760 of 935
  1. #751
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik gebruik foliumzuur, chitosan en kaneeltabletten.
    Wat doe jij precies Anna? Heb je nog tips?

    @Eerised heel graag!

  2. #752
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oei ik weet niet of ik de beste ben om tips te geven gelet op dat ik veel te ver ben doorgeslagen. Ik deed het dieet. Ben van vlees eter meteen Vega gaan eten. Max 1500 kcal en ongeveer 30 gran vet en Max 40 gram proteïne. Daarnaast ben ik elke dag een uur gaan wandelen. Veeeeel te extreem. Ik zou zeggen bouw alles rustig af. Steeds minder vlees. Stel je ontbijt steeds iets verder uit. Vervolgens Dieet 1500-1800 (ik doe nu zelfs tot 2000). Blijf bijvoorbeeld eerst een periode op de Max zitten van LE. En kijk dan pas of het je fysiek lukt om te gaan sporten. Sporten is geen dealbreaker maar het schijnt goede resultaten te halen. Helaas voor mij geen optie meer. Kaneeltabletten heb ik van gelezen dat dit heel tricky is. Kaneel gooit je bloeddruk naar beneden en met het dieet, 2-3 x per dag eten, heb je het niet nodig. Volgens mij zeggen ze hier niet doen en anders enkel als je gewicht te verliezen hebt. Al met al, laat je lichaam wennen aan de veranderingen. Dat is mijn gouden tip. Ik ben inmiddels bijna een jaar verder. Eigenlijk is het dieet goed te doen, als je niet doordraait. Die 80% mentaliteit had ik ook moeten hebben 🤣

  3. #753
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ow, ik dacht juist dat kaneel wel goed was, toch maar mee opletten dan🙈
    Als ik zie hoe gemotiveerd jullie allemaal zijn ben ik soms bang dat ik te laks ben.
    Ik zou graag willen sporten, maar mijn zoontje krijgt nog borstvoeding en wordt ‘s nachts vaak wakker, dus ik ben meestal blij als hij in bed ligt en ik op de bank kan neerploffen😅
    Ik hou me ook voor dat als de 2e een jongen is dan is dat ook helemaal prima. Ben bang dat de teleurstelling anders te groot is.

    Hoe denken jullie over baby aspirine? Dat overweeg ik er nog bij te nemen

  4. #754
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Baby aspirine heb ik ook eens betrokken in mijn sway. Volgens mij krijgt het gemixte resultaten dus was niet bijzonder voor mij om erbij te blijven doen. Ik heb wel gelezen dat borstvoeding al girl-friendly is en een (pasgeboren) baby waarschijnlijk ook. Ik las ook ergens dat bij borstvoeding belangrijk is om kcal 1800-2000 te houden (en dat dit dus nog steeds LE is!). Al met al sta je er goed voor en heb je kaneel en aspirine niet nodig lijkt mij. Fiber krijgt wel goede resultaten maar ik gebruikte dat dus ook op het begin, al at ik maar 30 gram vet. Met een bmi lager dan 19 niet heel handig gebleken. Toen ik iets meer erover las, las ik dus dat met een lage bmi fiber niet wordt aangeraden. Ook dat is gebleken bij mij. Dus fiber (chitosan, ik gebruikte psyllium ) oké maar let wel op dat je dan voldoende vet binnen krijgt! Ik zou gewichtsverlies in de gaten houden. Als je steady blijft dan zit je goed. Een beetje eraf kan. Natuurlijk totaal afhankelijk van bmi.

  5. #755
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ps. Ik wist dus niet dat je vet nodig hebt! Je hebt vet nodig om hormonen te maken en je hebt hormonen nodig om te ovuleren enzovoort.

  6. #756
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    22
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mijn baby is inmiddels alweer 17 maanden, maar borstvoeding liep vanaf het begin zo goed dat we gewoon doorgaan😬
    Mijn bmi is 22,5 dus niet heel laag, een paar kilo lichter zou ik niet erg vinden.
    Drink jij nog wel koffie of juist niet?
    Ik ben een echte theeleut en heb gelezen dat zoethout en sterrenmunt juist goed zijn voor een lage bloedsuikerspiegel.
    Wij willen in dec onze eerste poging doen dus ik ben nu wel wat strenger aan het dieten, maar ergens toch bang dat dit te kort is

  7. #757
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja ik drink veel koffie. Deed ik al maar haalt heel goede resultaten. Als wij een poging doen drink ik daarvoor (minimaal 4 uur) en mijn vriend ook niet, geen koffie!

  8. #758
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik drink alleen soms verse munt thee. Zoethout thee en drop etc eet/drink ik niet. Volgens mij verhoogt het bloeddruk en schijnt ook niet heel goed te zijn igv zwangerschap dus laat ik dat. Helaas, want drop vind ik heerlijk

  9. #759
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Op 8 November is onze dochter geboren.
    Het voelt soms echt nog onwerkelijk dat na al die jaren van hopen en maanden swayen ze er eindelijk is.
    Veel succes aan de dames die aan het swayen zijn!

    Ik heb trouwens wel de maanstanden betrokken in mijn sway en dan niet of het nieuwe of volle maan is.
    Ik wou het enkel doen als de maan in een vrouwelijk teken stond.
    The moon can influence the sex of a child, depending if it is fathered on a male or a female day. A child, who is fathered on a day, when the moon stands in female sign, (Taurus, Cancer, Virgin, Scorpion, Aries, Pisces) tends to be a girl, a child, who is fathered on a male day (Aries, Gemini, Leo, Libra, Sagittarius, Aquarius) tends to be a boy.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  10. #760
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Kaneeltabletten en babyaspirine zijn niet goed volgens Atomic.
    Ik heb enkel foliumzuur en psyllium husk genomen.
    Mijn man elke dag vloeibare OLO en 1 glas sojamelk.
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

Page 76 of 94 FirstFirst ... 2666747576777886 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •