Page 80 of 94 FirstFirst ... 3070787980818290 ... LastLast
Results 791 to 800 of 935
  1. #791
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey meiden! Leuk om te zien dat er weer actief gepost wordt hier!

    Ik ben inmiddels verhuisd en weer gestart om mijn ontbijt steeds later te nemen.
    Ik zie er tegenop om weer zoveel koolhydraten te eten, mijn lichaam vindt dat echt niks.

    In februari gaan we er weer voor, dan zijn we al een heel stuk in de verbouwing.

    Happy swaying iedereen!!! Dat 2020 weer wat mooie meisjes mag voortbrengen!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  2. #792
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Naj90 View Post
    Ja dat lees ik dus ook, dus moest ik eraan beginnen moet ik blijven sporten. Ik eet nu ongeveer 1200 cl per dag, ik kom gewoon niet aan meer cl. Volgens mij is dit echt zwaar in combinatie met sporten.
    Hey Naj, waarom zo weinig? Als ik zo weinig eet stop ik ook echt met menstrueren.
    Misschien een idee om wat calorieën te gaan drinken?

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  3. #793
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh, leuk nog iemand die gaat swayen in 2020! Ben je al even op het dieet? Of hoelang ga jij het doen?

    Ik geraak gwn vol van die koolhydraten en cola zero, zijn er dingen met veel calorieën die ik kan eten of drinken? Zonder veel vet of eiwitten?

  4. #794
    Dream User

    Join Date
    Jan 2019
    Location
    Netherlands
    Posts
    63
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey Naj!
    Ik ben al eventjes bezig: in juli '19 heb ik een miskraam gehad, daarna even pauze genomen.
    In juli had ik een mooie sway met cardio alles! Nu doe ik het iets rustiger aan.

    Een blikje frisdrank zou bv al wat calorieën geven!
    Of iets lekkers, een eierkoek ofzoiets.
    Ik heb nooit zo'n problemen om aan de calorieën te komen (echt een zoetekauw!)
    Laat je in ieder geval niet gek maken. Ik weet van mezelf dat alles onder de 1500 kcal niet te doen is voor mij, dus dan hou ik het niet vol.
    Je eten klinkt wel echt top verder! Goede inspiratie voor mij

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

  5. #795
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat erg om te horen . Ik hoop alvast dat 2020 jouw jaar wordt! Heb jij al kinderen trouwens?

    Ik drink zoveel cola zero dat ik nog niet gedacht heb aan gewone frisdrank, kan mijn tekort snel naar boven halen zoals je zegt, of een koek inderdaad. Ik realiseer me net ook dat ik jam eet met 65% minder suiker, m.a.w heel weinig calorieën.

    Denk dat ik dus maar gewone jam ga halen, daar zitten veel meer calorieën in!

    Mijn menstruatie heb ik momenteel geen zicht op aangezien ik mijn spiraaltje er deze maand uit ga halen. Denk dat ik dan nog wel een ontregelde cyclus ga hebben...

  6. #796
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben ook gestopt met menstrueren met 1200-1500 kcal en sporten... het heeft lang geduurd (en meer kcal en bepaalde voeding) om het weer terug te krijgen. Voor mij niet de moeite waard. Ik had veel liever gewoon 1500-1800 gedaan met sporten. Ik zit nu eindelijk weer op 1500-1800 (zonder sporten). Wij hebben deze maand er een gooi op gedaan. Ik zit in mijn 2ww. Ik heb een jaar op het dieet gezeten en van januari tot oktober niet (van mezelf ) gemenstrueerd. Drama! Ik zou het advies van de meiden van dit forum allemaal meenemen! 1200 kcal echt niet nodig.

  7. #797
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ps. Het hangt natuurlijk ook een beetje af of je gewicht te verliezen hebt. Ik denk als je gewicht in de gaten houdt dat het misschien wel kan. Ik ben bovendien begonnen met na een miskraam dus mijn cyclus was al van slag. Al met al zou ik straks je cyclus en gewicht in de gaten houden.


    Quote Originally Posted by Anna277 View Post
    Ik ben ook gestopt met menstrueren met 1200-1500 kcal en sporten... het heeft lang geduurd (en meer kcal en bepaalde voeding) om het weer terug te krijgen. Voor mij niet de moeite waard. Ik had veel liever gewoon 1500-1800 gedaan met sporten. Ik zit nu eindelijk weer op 1500-1800 (zonder sporten). Wij hebben deze maand er een gooi op gedaan. Ik zit in mijn 2ww. Ik heb een jaar op het dieet gezeten en van januari tot oktober niet (van mezelf ) gemenstrueerd. Drama! Ik zou het advies van de meiden van dit forum allemaal meenemen! 1200 kcal echt niet nodig.

  8. #798
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat hevig, Anna! Lijkt me heel intens, niet wetende wanneer je menstruatie terug zou komen. Kwam jij ook aan je vetten en eiwitten? Nu moet ik zeker zien dat ik minstens aan 1500 kom. Ik vind ook dat er heel veel goeie raad zit in deze thread.

    Spannend, ik hoop mee met jou! Heb je ook abstain gedaan? Dat is wat wij gaan doen denk ik.

  9. #799
    Dream User

    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    36
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Anna277 View Post
    Ps. Het hangt natuurlijk ook een beetje af of je gewicht te verliezen hebt. Ik denk als je gewicht in de gaten houdt dat het misschien wel kan. Ik ben bovendien begonnen met na een miskraam dus mijn cyclus was al van slag. Al met al zou ik straks je cyclus en gewicht in de gaten houden.
    Wel, ik ben dus ong 20 januari begonnen. Ik woog toen 60kg (ben 1m67). Momenteel weg ik 57,5. Dus er is al iets af, maar het valt volgens mij nog mee?

    Ik was hiervoor iemand die continue at, kleine snackjes tot voor ik ging slapen haha. Misschien is het daarom dat ik grote porties in 1x zo moeilijk vind.

  10. #800
    Dreamer

    Join Date
    Dec 2018
    Posts
    118
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Daar heb je wel een punt, mijn vet en eiwitten waren de eerste drie minimaal en toch vaak eronder. Ik gebruikte ook psyllium vezels. Toen ik na 3 maanden het probleem onder de loop kwam ben ik gaan plussen met vet. Het heeft toen dus alsnog een half jaar geduurd. Uiteindelijk heb ik met meer kcal mijn cyclus terug gekregen. Al met al te weinig vet en kcal (en eiwit). Psyllium doe ik niet meer en ik ga liever gewoon wat lager in de vetten zitten. Nu sowieso minimaal 40 gram. Abstain hebben wij niet gedaan op advies van Atomic, mijn man is al wat ouder en dus schijnt dat niet echt goed te zijn. Wel 1 poging.

Page 80 of 94 FirstFirst ... 3070787980818290 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •