Page 84 of 94 FirstFirst ... 34748283848586 ... LastLast
Results 831 to 840 of 935
  1. #831
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Motherofdragonz,

    Hoop voor je dat driemaal scheepsrecht is!!
    Ik ben al wel begonnen deels met het dieet. Ik ontbijt nu vaak vrij laat en eet dan alleen lunch en avondeten maar ik merk dat ik niet aan mn calorieën, vetten of proteïne kom, zit overal te laag, best lastig vind ik.
    Omdat ik zoveel last had van mijn spiraal is deze er vandaag uit gehaald. Dus misschien dat we alsnog eerder beginnen.
    Spannend!!
    Ben heel benieuwd hoe het met je zal gaan deze ronde!

  2. #832
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by ProudMom90 View Post
    Hoi Motherofdragonz,

    Hoop voor je dat driemaal scheepsrecht is!!
    Ik ben al wel begonnen deels met het dieet. Ik ontbijt nu vaak vrij laat en eet dan alleen lunch en avondeten maar ik merk dat ik niet aan mn calorieën, vetten of proteïne kom, zit overal te laag, best lastig vind ik.
    Omdat ik zoveel last had van mijn spiraal is deze er vandaag uit gehaald. Dus misschien dat we alsnog eerder beginnen.
    Spannend!!
    Ben heel benieuwd hoe het met je zal gaan deze ronde!
    We gaan het zien 🤞🏼

    Oei, te laag?
    Ik eet echt heel veel zuivel (vind ik zelf), mozzarella en kazen bevatten wel wat vetten en eiwitten en zo kom je er echt wel. Misschien iets dat je wat kan helpen?
    Oh, spannend je spiraal eruit! Afwachten wat er gebeurt nu!

  3. #833
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi, ik zou heel graag willen meepraten.

    Ik ben alles nog aan het doorlezen.

    Ik heb vier zoons en ik wil heel graag een dochter.
    Momenteel maakt het mij wat depressief, aangezien mijn man geen kinderwens meer heeft. Ik ben 36 jaar, dus het voelt alsof ik niet veel tijd meer heb. Ik hoop toch dat mijn man over een tijdje toch nog 1 keer wilt proberen voor een meisje met deze methode, aangezien we dat nog nooit geprobeerd hebben. Ik ben dus nog niet actief met het dieet bezig,maar ik ben me wel enorm aan het verdiepen.

    Ik begrijp het aantal keren geslachtsgemeenschap nog niet helemaal. Ik ben alles aan het vertalen met google, omdat mijn engels niet geweldig is.
    Maar ik lees ook veel persoonlijke plannen. Daaruit maakte ik op dat lang doorgaan met alleen 1 keer seks per maand niet slim is als je richting de 40 gaat.

    Hebben jullie tips?

  4. #834
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jinky View Post
    Hoi, ik zou heel graag willen meepraten.

    Ik ben alles nog aan het doorlezen.

    Ik heb vier zoons en ik wil heel graag een dochter.
    Momenteel maakt het mij wat depressief, aangezien mijn man geen kinderwens meer heeft. Ik ben 36 jaar, dus het voelt alsof ik niet veel tijd meer heb. Ik hoop toch dat mijn man over een tijdje toch nog 1 keer wilt proberen voor een meisje met deze methode, aangezien we dat nog nooit geprobeerd hebben. Ik ben dus nog niet actief met het dieet bezig,maar ik ben me wel enorm aan het verdiepen.

    Ik begrijp het aantal keren geslachtsgemeenschap nog niet helemaal. Ik ben alles aan het vertalen met google, omdat mijn engels niet geweldig is.
    Maar ik lees ook veel persoonlijke plannen. Daaruit maakte ik op dat lang doorgaan met alleen 1 keer seks per maand niet slim is als je richting de 40 gaat.

    Hebben jullie tips?
    Welkom Jinky!

    Hopelijk komen je man en jij er samen uit. Ik begrijp je gevoel natuurlijk helemaal!

    Volgens mij heb je 2 keuzes betreffende de poging(en). Ofwel doen jullie 7-10 dagen niets en dan 1 poging bij een + ovulatietest ofwel doe je frequent release, je man komt dan elke dag klaar (al dan niet in jou) en dan kan je dus ook meeerdere pogingen doen.
    Wij doen deze maand dat laatste.

    Veel moed!

  5. #835
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor je reactie en de tips. Ik denk dat voor ons de onthouding en dan 1 keer bij een + ovulatietest het beste werkt.
    Ik volg trouwens de pcos dieet.

  6. #836
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben benieuwd naar jullie situaties.

    Toen ik een kinderwens kreeg bleek ik geen eisprong te hebben, ik heb toen een jaar clomid gebruikt zonder succes, daarna met chinese kruiden ben ik elke maand een eisprong gaan krijgen aan de rechterkant. Mijn rechtereierstok is in die tijd enorm groot geworden met cystes te zien op de echo. Ik ben met hormonen 2 keer zwanger geraakt van mijn beide zoons. na een behandeling bij een osteopaat kreeg ik ook eisprong aan de linkerkant en sindsdien is dat zo gebleven. Mijn eisprong wisselt zich af. Ik ben daarna nog 3 keer spontaan zwanger geraakt, waarvan 1 keer een miskraam. Nu heb ik 4 geweldige zoons, maar nog steeds een enorm verlangen naar een dochter. Ik kan het gewoon niet loslaten, het doet mij echt pijn.

    Vanwege het cyste verhaal, ben ik begonnen met het pcos dieet.

    Sinds november vorig jaar ben ik begonnen met de 16/8 methode. 16 uur niet eten en 8 uur wel. Ik eet geen brood, vlees en suiker.

    Mijn dieet ziet er als volgt uit:

    om 12:00 eet ik warm met groente, soms ei of aardappels of kaas erbij.
    ik eet graag voor de avond maaltijd nog wat fruit, groente of pindakaas.

    ik drink ook nog 2 glazen melk

    18:00 hetzelfde als wat ik 's middags eet.

    Ik ben sinds november dunner, dan met mijn jongens. Bij mijn jongens at ik echt de hele dag door, ik had een hekel aan honger hebben. Ik sloeg absoluut mijn ontbijt niet over. echt een jongens leefstijl. Ik heb nooit gesport.

    Mijn BMI is nu ongeveer 20.

    doen jullie aan sport, hoe ziet jullie dieet er uit? ik ben benieuwd naar jullie verhaal.

    Ik las hier wat over bepaalde patronen van je eisprong, rechts en links en dat een patroon LLR 75 % meer kans op een jongen geeft.
    weten jullie hier meer van af. Het is mij niet helemaal duidelijk.

  7. #837
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Het is hier wel heel erg rustig helaas.

    Ik heb nog even een paar vraagjes.

    Ik doe het pcos dieet. Nog meer die dat dieet volgen en wat eten jullie zoal?

    Wat houd GOING HT in? dat staat ook in het pcos dieet namelijk?

    Alvast bedankt!

  8. #838
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    En motherofdragonz? Was het derde keer scheepsrecht? Dat zou toch mooi zijn!
    Ik duim voor je.
    Mijn spiraal is 3 weken geleden verwijderd en gelukkig geen pijn meer gehad! Nu mn eisprong nog... vandaag een bijna positieve ovulatietest dus denk dat deze vanavond positief zal zijn.

    Jinky, dat is wel heftig zeg! Fijn dat je nu wel aan beide kanten ovuleert. Ik zou het bij mij niet weten aan welke kant ik ovuleer.
    Ik snap dat je ondanks 4 knappe binkies verlangt naar een meisje, ik duim dat het je gegeven mag zijn!

    Mijn situatie:
    Ik ben bijna 30 jaar en mama van een prachtige zoon van 8,5 maand oud. Op dit moment eet ik:

    8.00uur koffie met een zoetje en beetje koffiemelk
    9.00uur 2 boterhammen met halvarine, kruidenroomkaas en pure hagelslag
    2 plakken ontbijtkoek met halvarine
    Koffie en water.

    14.00uur 2 boterhammen met roomkaas/sandwichspread
    Water

    18.30uur aardappels groente vlees en een glas rosé of hugo.

    Toen ik zwanger probeerte te raken van ons zoontje dronk ik geen koffie of alcohol en werkte nog in de kinderopvang waar ik de hele dag door at.
    Ik hoop ooit een prachtige dochter in mn armen te mogen sluiten!

  9. #839
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Vandaag helaas ongesteld geworden, 2 dagen overtijd...

    We zijn op vakantie dus even niet veel tijd om te reageren

    Ik volg het PCOS dieet, kocht wel een plan bij Atomic. Erg fijn want je mag haar altijd berichten wat ik dus ook erg vaak doe.

    Groetjes!

  10. #840
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat spannend proudmom. Je dieet ziet er goed uit. Minimale voeding. Ik duim ook voor jou. Ik at bij mijn vier zoons ook de hele dag door en dat doe ik nu ook niet meer.

    ik eet 's middags warm om 12 uur. Ik eet dan vaak zoete aardappel, ui, zelfgemaakte mayonaise (van olijfolie en rauwe eieren) of groente met ei of soep met brood.
    15:00 eet ik wat fruit soms wat pindakaas en 's avonds weer warm, het zelfde als hierboven of gewone aardappels, veel afwisselend in groente. Ik neem elke dag 1 glas kefir en soms wat kwark.
    Sinds een paar dagen ben ik begonnen met cardio elke dag.

    Weet jij toevallig wat er bedoeld wordt met going HT (vermeld in het pcos dieet)?

    Mijn verlangen naar een dochter is heel groot en er gaat geen dag voorbij dat ik er niet mee bezig ben. Maar mijn man vindt 4 kinderen wel genoeg zo.
    Ik vind het heel moeilijk om mij hier bij neer te leggen. Door voor het zingen de kerk uit te gaan hanteren wij een soort van anticonceptie, maar ik hoop dat dit minder goed werkt. Natuurlijk is het goed om mijn man's besluit te accepteren,maar mijn man weet ook hoe ik hier in sta en hoe moeilijk ik het vind. Mocht ik toch zwanger zijn door deze methode dan is dat voor mijn man verder ook prima. Maar we hebben op deze manier maar een hele kleine kans om zwanger te raken. Wat ik best moeilijk vindt. Maar dat is de reden waarom ik nu geen plan koop.

    Motherofdragonz: balen dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je vakantie een goed afleiding is nu

Page 84 of 94 FirstFirst ... 34748283848586 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •