Page 85 of 94 FirstFirst ... 35758384858687 ... LastLast
Results 841 to 850 of 935
  1. #841
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Kleine tip voor jullie: sla het ontbijt over.
    Als meisjeswensmoeders eet je eigenlijk enkel tussen 12 en 20:00. Dus doe je eigenlijk intermittend fasting.

    Verder eet ik binnen de macro’s (50-60 vetten en eiwitten) maar wel waar ik zin in heb. Best veel zuivel omdat ik anders niet aan die hoeveelheden vetten/eiwitten kom.

    Op naar ronde 4 hier... 🤞🏼

  2. #842
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik doe eigenlijk intermittend fasting omdat ik om 18uur eet en de volgende dag (minstens 15uur later) de volgende maaltijd)
    Omdat ik op BMI 19 zit en niet verder mag afvallen (ik heb een pittig anorexia verleden en iedereen is hier al op zn hoede omdat ik zichtbaar weer afgevallen ben, super lief maar zoooo vervelend)
    Ik heb van een aantal succesvolle swayers gehoord dat zij juist 3 maaltijden per dag aten. Atomic zelf ook las ik.
    Maar dan zorg ik er dus voor dat ik minstens 15uur niet eet na mijn avondeten.
    Dus:
    - 18uur mijn laatste maaltijd eten en daarna niks meer behalve water.
    - 9.00uur (vaak later) ontbijt de volgende dag (15uur later dus)
    - 13.30uur lunch
    - 18.00uur avondeten en daarna niks.

    Ik begreep van Amomic ergens in een thread dat het ook niet goed is om langer dan 16uur niks te eten...
    Hiervoor at ik geen ontbijt maar viel te snel af.

    Liefs

  3. #843
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Super goed!

    Lastig met je verleden maar wel wat begrijpelijk van de omgeving.
    Ik zit ‘gelukkig’ ‘goed in het vel’...
    Ben nu 20 kg kwijt (niet allemaal met dit dieet, was voorheen al begonnen) op een jaar tijd. BMI is 28 nu dus kan nog verder doen.

    Ik laat er soms wel teveel tijd tussen...
    2 maaltijden lukt beter voor mezelf omdat ik dan ook meer mag eten wat ik wil 🙈

  4. #844
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Motherofdragonz: ik heb juist het idee dat ik snel op die eiwitten zit als je zuivel eet zoals ei kwark en pindakaas. Ik eet 1 keer in de week vlees

  5. #845
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoe is het hier met de dames?

    Gisteravond lag ik in bed en bedacht me dat als er een wonder gebeurt (al is zwanger raken op zichzelf al een bijzonder mooi wonder) en ik tel meteen de eerste maand aan, dan zou ik in theorie over 2 maanden al zwanger kúnnen zijn! Ik ga er niet vanuit, maar het idee zorgt wel voor leuke kriebels in mn buik!
    Kan niet wachten op TTC🥰

  6. #846
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ik herken die leuke kriebels

    Mijn BMI is nu 20
    Als ik terugkijk naar mijn zwangerschappen van mijn jongens zit ik nu echt goed op een meisjes leefstijl. Meer kan ik nu niet doen. Ik vind het soms zo moeilijk al die kleine meisjes om mij heen te zien. Ik kan alleen maar hopen dat het mij ook ooit gegund is. Hoe gaan jullie hier mee om?

  7. #847
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh ja zo herkenbaar!
    Toen ik zwanger was van mijn zoon, waren alle mensen om mij heen (vriendinnen en collega’s en familie) zwanger van een meisje... nu is ook iedereen om mij heen (en dat zijn 11 mensen haha) zwanger van een meisje. Van 5 van hun is het hun eerste kindje, de andere 7 hebben al een zoontje en krijgen nu een meisje. Ik voel me zo slecht wanneer ik dit schrijf maar iedere keer dat ik dat hoorde voelde ik een klein beetje verdriet en angst.... had voorheen steeds het idee; tuurlijk zij wel, zal je zien dat ik alleen maar jongens krijg. Dan voel ik meteen heel schuldig en slecht. Ik ben wel ook echt blij voor ze maar toch is er ook dat gevoel dat ik dan wegstop.
    Ik merk wel dat ik heel veel zin heb en al echt visualiseer dat ik straks een meisje krijg, maar ik weet ook dat dat een kans is en dat ik ook weer een jochie kan krijgen. Voorheen richtte ik me continu op de angst en de (voor mijn gevoel toen) grote kans dat ik toch weer een jongen zou krijgen. Maar nu probeer ik mij te richten op de andere kant. Dan zeg ik tegen mezelf: ik heb net zoveel kans om een dochter te krijgen als alle anderen. wij krijgen een dochter en wij zullen haar ... noemen. Ik visualiseer het.
    Het is lastig, dat weet ik want het kan toch anders uitpakken, maar daar continu mee bezig zijn helpt mij niet nu...
    Af en toe vliegt het mij wel aan hoor, de onzekerheid.

  8. #848
    Dreamer

    Join Date
    Jan 2020
    Posts
    180
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by ProudMom90 View Post
    Oh ja zo herkenbaar!
    Toen ik zwanger was van mijn zoon, waren alle mensen om mij heen (vriendinnen en collega’s en familie) zwanger van een meisje... nu is ook iedereen om mij heen (en dat zijn 11 mensen haha) zwanger van een meisje. Van 5 van hun is het hun eerste kindje, de andere 7 hebben al een zoontje en krijgen nu een meisje. Ik voel me zo slecht wanneer ik dit schrijf maar iedere keer dat ik dat hoorde voelde ik een klein beetje verdriet en angst.... had voorheen steeds het idee; tuurlijk zij wel, zal je zien dat ik alleen maar jongens krijg. Dan voel ik meteen heel schuldig en slecht. Ik ben wel ook echt blij voor ze maar toch is er ook dat gevoel dat ik dan wegstop.
    Ik merk wel dat ik heel veel zin heb en al echt visualiseer dat ik straks een meisje krijg, maar ik weet ook dat dat een kans is en dat ik ook weer een jochie kan krijgen. Voorheen richtte ik me continu op de angst en de (voor mijn gevoel toen) grote kans dat ik toch weer een jongen zou krijgen. Maar nu probeer ik mij te richten op de andere kant. Dan zeg ik tegen mezelf: ik heb net zoveel kans om een dochter te krijgen als alle anderen. wij krijgen een dochter en wij zullen haar ... noemen. Ik visualiseer het.
    Het is lastig, dat weet ik want het kan toch anders uitpakken, maar daar continu mee bezig zijn helpt mij niet nu...
    Af en toe vliegt het mij wel aan hoor, de onzekerheid.
    Dit heb ik ook helemaal. Ik voel me er ook vaak erg kut over maar kan het niet negeren...
    Vooral bij diegenen met zoontjes die dan een dochtertje krijgen of omgekeerd heb ik het lastig.
    Alle anderen zitten vrijwel in hetzelfde schuitje.

    Ik eet roomkaas en yoghurt met de lunch en vaak ‘s avonds ook nog gemalen kaas of een stukje kaas want anders kom ik niet aan eiwitten.
    Ik eet geen vlees.

  9. #849
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Fijn om te horen dat jullie die gevoelens ook hebben. Ik vind dat ook inderdaad het moeilijkst als iemand na een zoon dan een meisje krijgt. Waarom hun wel en ik niet gevoel. Ik kan het niet laten rusten dat ik geen dochter mag hebben. Het verlangen is zo sterk, ik begrijp het soms gewoon niet meer. Dat visualiseren doe ik ook zo nu en dan. Ik denk ook dat dat heel goed is. Ik geloof in de kracht daarvan.

    Pindakaas zit ook veel eiwitten in. Ik vind dat zo lekker, ik ben juist bang dat ik te snel te veel eiwitten eet, maar misschien valt dat toch mee.
    Doen jullie aan sport of andere beweging om aan die dagelijkse uur te komen?

  10. #850
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoe zit het eigenlijk met al die andere meiden die hier mee hebben gepraat? Is hun droom uitgekomen? Weten jullie daar iets van?

Page 85 of 94 FirstFirst ... 35758384858687 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •