Page 89 of 94 FirstFirst ... 39798788899091 ... LastLast
Results 881 to 890 of 935
  1. #881
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Slingers View Post
    Eetproblematiek staat natuurlijk niet los van controle en misschien ook wel angst = geen controle? Het verband met controle is wel heel duidelijk zegt Atomic overal. Juist de dames die het dieet tot in de militaire precisie uitvoeren, lukt het niet om een meisje te krijgen.

    Tot op zekere hoogte geloof ik ook wel dat je bepaalde lessen dient te leren uit het leven. Het gekke is in mijn situatie, zelf ben ik uiterst tevreden met mijn 2 zoons. Ik hoef eigenlijk niet perse nog meer kinderen. Maar mijn man (waar mijn eerste zoon dus niet van is), wil wel heel graag nog een kind. Het krijgen van mijn tweede zoon en het samen opvoeden geniet ik van, dus in die zin zou ik het best wel nog een keer willen doen. Maar ik zie mezelf gewoon echt niet nog een jongen krijgen. In hoeverre kunnen jullie nog een keer een jongen accepteren?


    Ik ben benieuwd of wij jongens mama's ook angstiger tegenover dingen staan?
    Na 4 jongens verlang ik gewoon echt niet meer naar een jongen. Ik kan wel een jongen accepteren. Maar mijn wens/verlangen naar een meisje zou dan blijven en het idee dat ik nooit een dochter zal hebben is voor mij dan weer moeilijk te accepteren. Jij hebt wel vrede in het idee geen dochter in je leven te hebben?

  2. #882
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Jinky View Post
    Jij hebt wel vrede in het idee geen dochter in je leven te hebben?
    Ja. Als mijn man niet nog een kindje wilde, dan was dit wat mij betreft allemaal niet aan de orde. Ik heb die dringende wens niet meer. Maar ik weet wel dat ik mezelf gewoon echt niet met drie jongens zie.

  3. #883
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Slingers:
    Ik begrijp het. Mooi om dat verschil te zien in mensen. Ik vind het heel leuk om 4 jongens te hebben, maar een meisje hoort er nog bij. Zo voelt dat. Mijn jongens hebben echt ontzettend veel aan elkaar en ik vind het heerlijk om ze met elkaar te zien spelen. Ik ben nu met 5 mannen in huis en verlang daarom zo naar dat meisje.

  4. Likes Aline1207 liked this post
  5. #884
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Jinky (de autocorrectie maakte er kinky van ;-) ik gun het iedereen met verschillende beweegredenen van harte. Persoonlijk begrijp ik ook niet dat de wens voor een kindje van het andere geslacht zo'n taboe is.

    Wij hebben ondertussen besloten toch weer het dieet op te pakken. Er kunnen sowieso toch wel wat kilo's af na de vakantie zag ik, haha. Hopelijk red ik het om in de goede flow terecht te komen en de komende weken door te pakken. Hoe gaat het met jullie?

  6. #885
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Slingers View Post
    Jinky (de autocorrectie maakte er kinky van ;-) ik gun het iedereen met verschillende beweegredenen van harte. Persoonlijk begrijp ik ook niet dat de wens voor een kindje van het andere geslacht zo'n taboe is.

    Wij hebben ondertussen besloten toch weer het dieet op te pakken. Er kunnen sowieso toch wel wat kilo's af na de vakantie zag ik, haha. Hopelijk red ik het om in de goede flow terecht te komen en de komende weken door te pakken. Hoe gaat het met jullie?

    Spannend dat je weer met het dieet gaat beginnen. Je komt vast in de goede flow, als we elkaar hier een beetje blijven steun, toch?
    Ik ben met atomic aan het overleggen hoe ik genoeg calorien binnen krijg. Ik kan niet goed tegen granen, dus eet alleen groente met zuivel en ik ga daar wat gedroogd fruit en misschien noten bij nemen.
    Ik wil eigenlijk niet meer calorien nemen. Ik vind het fijn om wat af te vallen, mijn bmi is 19,7. Denken jullie dat mijn vruchtbaarheid door misschien nog een paar kilo af te vallen al kan verminderen?
    Er zijn toch genoeg vrouwen die hartstikke vruchtbaar zijn met een laag gewicht. Wat is jullie ervaring?

  7. #886
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi Jinky! leuk om elkaar hier te blijven steunen Ik heb zojuist een plan besteld en ben heel benieuwd! Ook ik heb een lage bmi, 18,5. Ik moet geloof ik niet afvallen maar op gewicht blijven. Ander dus kans op stoppen ovuleren. Maar geen idee of dat ook echt zo is, ik ken ook genoeg vrouwen met laag gewicht die gewoon zwanger worden.

    Voor nu hou ik een beetje bij bij My fitness pal wat ik eet. Probeer vega en laag in eiwitten en vetten. Maar wel een beetje wat uitkomt. Dus als ik weet dat ik 's avonds iets vetters eet dan probeer ik daar met de lunch al rekening mee te houden, zodat ik niet over mijn limiet heen ga. Beetje eroverheen of eronder zal wel gebeuren soms, maar denk dat je dat wel blijft houden, anders wordt het wel heel erg passen en meten Hoe doen jullie dat?

  8. #887
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Anna: wat spannend dat je een plan hebt besteld. Ik ben ook benieuwd wat je dan krijgt. Misschien dat het dan ook iets voor mijzelf is in de toekomst. Of zou het alleen een persoonlijk plan zijn qua eten. Ik denk dat op gewicht blijven gewoon het veiligst is zowel de zekerheid voor ovulatie, maar ook voor atomic zelf om een veilig dieet aan te kunnen bieden. Ik vind de eiwitten en vet limieten ook lastig. Ik heb wel een globale berekening gedaan van mijn dagelijkse inname ongeveer, maar ik ga niks berekenen elke maaltijd, dat resulteert dan wel in verschillende innames. Hoe doen andere dat? ik ben ook nieuwsgierig.

  9. #888
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by lovemyboy01 View Post
    Hi fiep!

    Gefeliciteerd met je dochter!
    Interessant om van een succesvolle Nederlandse swayer te horen. Het dieet klinkt inderdaad stevig, pfoeh!! Vooral het avondeten lijkt me heftig.

    Wie heeft jou begeleid?
    Ik zie de bomen door het bos niet meer na al die info op deze site!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Hi! Ik lees bovenstaand stuk net even door. Weet iemand of het niet of bijna niks eten op de dag van de poging echt werkt? Zijn daar inmiddels meer resultaten van bekend?

  10. #889
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Fiep View Post
    Lieve allemaal,

    Ik ben hier niet erg actief meer, maar wil voor jullie eenmaal op een rijtje zetten wat ik heb gedaan.
    In 2018 is mijn dochter geboren, na 11 maanden keihard swayen. Zo hard dat ik zelfs onvruchtbaar werd en beetje bij beetje moest bijstellen in het dieet om überhaupt weer een eisprong te krijgen.
    Wat heb ik gedaan:

    - geen ontbijt tot 12.00 uur (erg zwaar, maar het went)
    - 12.00 uur twee of drie witte boterhammen met zoet beleg, vlokken, hagelslag, fruithagel of pannenkoeken met nutella
    - 18.00-19.00 uur, avondeten, witte pasta met sla, klein beetje pijnboompitten en komkommer
    (avondeten was lastig, zorgen voor lege koolhydraten en soms vega burger erbij) Geen groente, niks gezond. Geen vlees
    - 20.00 uur, een uur in flink tempo fietsen op de hometrainer, echt zorgen dat mijn hartslag omhoog ging en 60 minuten volmaken (ongeveer 20 km)
    - glas cola light
    naar bed en dan weer 16 uur nuchter.

    Uiteraard na ongeveer 6 maanden is dit amper vol te houden en gaat het ook in je sociale kring opvallen.
    In mijn wachtweken (na ovulatie at ik dan ook weer ontbijt en iets meer overdag) Fietsen zette ik op een laag pitje, maar zodra de menstruatie doorbrak, hup weer super streng in het schema.
    En dan de gouden tip: en dit is ECHT waar (en bewezen door een groep swayers uit 2013, waar van de 30 dames er 29 een dochtertje kregen)

    Zorg ervoor dat je op de dag van de poging niks tot bijna niks eet (zorgen dat je koolhydraten onder de 5 blijven)
    Ik nam die dag een drinkshake van Atkins (soort chocomel smaak, koolhydraten 3,2) verder stukjes komkommer en plakjes kaas (geen koolhydraten)
    Als je echt op de dag van poging mega honger hebt (knorrende buik.. niet fijn hoor maar voor een goed doel) dan trekt je eicel een vrouwelijke zaadcel aan.
    Je lichaam is dan in oorlogssituatie.

    Ik ben begeleid door een dame die in 2013 heeft geswayed en bij die groep hoorde met enorm goede resultaten. Ook zij heeft een dochter gekregen op exact dezelfde manier.
    Ik lees de laatste tijd hier veel over koffie nemen. NIET DOEN! koffie heeft cafeïne en werkt bevorderend voor de mannelijke zaadcellen. Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom dit wordt aangeraden.
    Ik dronk, water, fanta light (liters) cola light en thee

    Mijn man:
    - nul koffie meer (echt geen enkele keer tijdens mijn gehele sway periode)
    - geen vlees
    - bier drinken tijdens ovulatietijd

    Het heeft me heel veel gekost maar mijn dochter is elke hap voer en elke fietstocht op de hometrainer waard geweest.
    Onderschat de kracht van het sporten niet (cardio, geen kracht!) Fietsen in combinatie met koolhydraten onder de 5 houden op de dag van poging = gouden tip!

    heel veel succes allemaal

    Liefs Fiep

    Hi! Ik lees bovenstaand stuk net even door. Weet iemand of het niet of bijna niks eten op de dag van de poging echt werkt? Zijn daar inmiddels meer resultaten van bekend?

  11. #890
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Anna: dat wist ik niet. interessant. ik ben ook benieuwd, wat zegt atomic hier zelf over?

Page 89 of 94 FirstFirst ... 39798788899091 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •