Page 91 of 94 FirstFirst ... 41818990919293 ... LastLast
Results 901 to 910 of 935
  1. #901
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Anna, heel erg bedankt voor de link.

    Ik blijf het gevoel houden, dat loslaten ook erg belangrijk is. Wees niet te streng voor jezelf, probeer de controle een beetje los te laten. In mijn achterhoofd ken ik het meisjes dieet en streef ik daarna, maar probeer ik tegelijkertijd het ook weer los te laten.

  2. #902
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Klopt, ik laat ook zoveel mogelijk los. Probeer me vooral aan die eiwit en vet waardes te houden, wat ik dan precies eet dat laat ik wat meer los.

    Wel ben ik volledig vegetarisch gegaan sinds een paar weken. Ik eet graag op brood vegetarische vleeswaren van de vegetarische slager bijvoorbeeld, maar dit is gebaseerd op 75% soja en bijvoorbeeld de shoarma op 88% soja. Kan ik dit gewoon eten? Of is dit slecht voor mijn meisjes sway? Het staat namelijk wel regelmatig op het menu, zeker de vega vleeswaren bijna dagelijks.

  3. #903
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Anna, soja kan zeker maar met mate. Er zitten van nature redelijk wat eiwitten in. Eet je ook vleesvervangers bij het avondeten?

    Eet ook sinds een bijna twee weken vegetarisch en ook echt helemaal geen vleesvervangers ofzo. Mis het nog niet perse. Alhoewel, nu ik eraan denk loopt het water me wel in de mond, haha.

    Op welke tijdstippen eten jullie? En wanneer sporten jullie eventueel? Ik merk dat het best wel een puzzel is om alles gedaan te krijgen. Het huishouden en werk gaat tenslotte ook gewoon door. En elke dag 60 minuten sporten, douchen en het speciale eten kopen en voorbereiden etc. Kost toch wel minimaal 10 uur per week. En dan is die baby er nog niet eens, hahaha.

  4. #904
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ik eet om 12 uur en om 18 uur, niet heel streng, soms eet ik wat eerder of tussendoor nog wat. Ik sport smiddags een uur, maar niet intensief, rustig aan op de crosstrainer, ik ben daarna niet moe,dat hoeft ook niet toch? omdat je ook mag wandelen? ik probeer juist wel echt te eten wat ik anders ook doe, omdat ik altijd gezond heb gegeten en dat wil blijven doen, alleen nu meer gericht op limiet van eiwitten en vet en calorien. ik ben wel overgestapt naar zonnebloemolie i.p.v olijfolie, vlees eet ik minimaal.

    soja is toch goed voor een meisjes sway? dacht ik tenminste.
    Last edited by Jinky; August 27th, 2020 at 02:47 PM.

  5. #905
    Dreamer

    Join Date
    Aug 2020
    Posts
    202
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Knap dat je helemaal geen vleesvervangers eet! Ik ben volledig Vega sinds kort maar met de vleesvervangers. Op brood dus (de Vega boterhamworst vd V slager is echt top, petit filet ook trouwens) Ook bij de avondmaaltijd denk 4x wel iets van vleesvervangers (vaak op basis van soja) De voedingswaarden houd ik altijd bij, ook van die producten, dacht zolang je maar onder de limieten van de dag blijft dat het oké is?
    Interessant dat jij denkt dat soja evt pink swayt, had jij ergens gelezen met mate omdat het blauw zou swayen Slingers?

    Ik lunch om 12u, 15u fruit en koekje, 17u hartige snack (rijstzoutjes, popcorn) en om 18.30u avondeten. Tussendoor zwarte koffie, water, heet water (geen thee) en cola light (kleine verslaving) 4 maaltijden dus... wel iets teveel misschien... maar dacht kan tegen de tijd dat we een poging gaan doen wel de laatste 3 weken 1 maaltijd gaan skippen. Jinky wat knap dat jij het op 2 maaltijden redt! Wat eet je dan zoal?

    Sporten heb ik ook zo begrepen Jinky. Doordat het minder als ‘sporten’ voelt en eerde als een uurtje bewegen is het nog wel te doen. Al is 60 minuten soms wel lang! Herkenbaar hoor Slingers, op sommige dagen is het gewoon zo volgepland met 2 kids, baan, huishouden, sociaal leven. Mijn sport abonnement ga ik opzeggen, die groepslessen zijn nu niet meer handig om te volgen denk ik.
    Ik plak op mijn werkdagen (3 dagen per week) 30 minuten fietsen aan mijn terugeist naar huis (30 min) vast, zodat ik 60 minuten aaneengesloten op de fiets zit ;-) wel beetje gek om zonder doel zo lang door te fietsen haha! Maar dat scheelt toch weer tijd, hoef ik die avond niet 60 minuten nog iets te doen. Andere dagen wandel ik, en 1 a 2 per week de crosstrainer. De crosstrainer doe ik zonder weerstand en armbeweging zodat het zoveel mogelijk alleen cardio is. Niet 60 minuten echt hard sporten maar meer gewoon bewegen.

  6. #906
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Heb wel wat andere producten gekocht. Ik at graag graag koolhydraatarm en daarmee juist meer eieren, kwark en andere proteďne. Dat hebben we nu maar niet in huis, dat maakt het makkelijker. Voor op brood eten we kaas en sandwichspread en natuurlijk zoetbeleg voor de kids.

    Niet gelezen dat het gebruik van soja blauw zou swayen hoor, geen zorgen! Er zitten alleen veel proteďnen in (soja) bonen, net als veel andere bonen. Daarom zou ik er gewoon niet eindeloos van eten. Binnen de limieten kan alles. Geen verboden voedsel toch? Of alleen cornflakes misschien.

  7. #907
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoe gaat het met iedereen?

  8. #908
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Posts
    61
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ik eet ook koolhydraat arm. ik eet helemaal geen brood en pasta's etc. Ik eet wat groente, zoals brocoli of bloemkool uit de oven, bieten,pompoen, zoete aardappels met mayonaise, ei, ik varieer met groente en zuivel, soms kaas over de groente in de oven, af en toe pinda's of noten, groente soep, paddestoelensoep etc. 1 a 2 keer in de week beetje vlees.

  9. #909
    Dream User

    Join Date
    Jun 2020
    Location
    -
    Posts
    84
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hier gaat het wel ok.
    Gister ongesteld geworden en daarmee breekt nu de cyclus aan waarin we officieel gaan proberen voor ons tweede wondertje!
    Ik vind het zo spannend!!

    Gisteren was ik ook jarig en ben ik 30 geworden. We zijn naar de Efteling gegaan, heel leuk maar daar moest ik friet en een snack eten (vriend stond erop want vind dat ik de laatste tijd verdacht weinig eet en heeft ook gemerkt dat ik vet eten vermijd) ik heb toen een kaas soufflé maar gepakt.
    Het hele weekend heb ik mini feestjes gehad en daardoor ook anders en meer gegeten dan tijdens mijn nu 12 weken durende sway. Normaal at ik 2-3 keer per dag en tussendoor niets en nu tussendoor steeds hapjes: komkommer, nootjes, stukje taart. Het maakt me erg onzeker zo vlak voor onze poging maar goed, in mijn thread erover is al gezegd dat je 12 weken streng dieten niet ongedaan maakt met 4-5 dagen cheaten... I hope so!

  10. #910
    Dream User

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat goed dat je nu 12 weken bezig bent Proudmom. Dubbel gefeliciteerd! Cheaten wordt juist aangemoedigd, toch. Maar ik begrijp je wel. Heel veel succes met jullie poging! Cross my fingers!

    Jinky, jouw maaltijden klinken goed. Ik kom bij jou eten

Page 91 of 94 FirstFirst ... 41818990919293 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •