Page 22 of 94 FirstFirst ... 1220212223243272 ... LastLast
Results 211 to 220 of 935
  1. #211
    Dream Newbie

    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    13
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo Dames ,
    Hoe gaat het met dieet ? Even graag sinds 6 weken slik ik vitex 25 was me eerste dag menstruatie en nu 16 dagen later weer menstruatie hebben jullie dat ook gehad ?

  2. #212
    Dreamer

    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    208
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben hier nieuw op de site maar lees al een hele tijd mee. Ik vind het super dat er zo vele onder jullie toch een meisje hebben gekregen. Ik ben zelf in januari begonnen met het LE dieet maar twijfel of ik ook nog een uur cardio per dag er ga bijdoen. Ik ben namelijk al 7,8 kg afgevallen en ben bang dat als ik die cardio er nog ga bijdoen ik nog meer afval en hierdoor mijn eisprong niet meer krijg. Ik wil mijn eerste poging doen april/ mei. Ik weet niet goed wat doen en hoop dat jullie met al jullie ervaring mij advies kunnen geven. Is het een slecht idee om pas met de cardio te starten 2 weken voor mijn eerste poging?

  3. #213
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom stefke. Het doel van het sporten is jezelf in slechtere conditie te brengen oa door spierweefsel af te breken. Twee weken is daarvoor een te korte periode dus daar heb je niet veel aan.
    Of het ook averechts zou kunnen werken weet ik niet.
    Succes met het dieet!
    (2011) en (2012) en (2016)

  4. #214
    Dreamer

    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    208
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Blue-blue-pink bedankt voor je antwoord. Heb je enig idee hoe lang op voorhand ik dan wel zou moeten sporten om spiermassa af te breken?

  5. #215
    Dreamer
    Blue-Blue-Pink?'s Avatar
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    162
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik denk gewoon gdurende het dieet Stefke dus 6-12 weken, ligt eraan welke sway periode je je comfortabel bij voelt. Maar je bent al langer bezig met dieet toch? Misschien gaat de 'aftakeling' dan wel sneller omdat je conditie enzo door dieet al minder is.
    Als je het zeker wil weten zou ik even verder zoeken op het forum of anders aan AS vragen
    (2011) en (2012) en (2016)

  6. #216
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Helaas ben ik deze ronde weer niet zwanger geraakt. Ik overweeg nu de gedachte van HT maar ook daar is alle informatie van weg. Is er hier nog iemand die daar meer van weet?
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  7. #217
    Dreamer

    Join Date
    Apr 2016
    Posts
    208
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik ben idd al even bezig met het dieet blue- blue- pink. Ondertussen al 10 weken. Mss gaat de aftakeling �� Idd wat sneller als ik er nog cardio bij doe. Ik zou dan 60 min op de hometrainer willen gaan maar moet dit intensief of mag dit dan ook op een rustiger tempo zolang dit maar een uur is ? Ik eet nu 1500 kcal per dag, zou ik dit verhogen naar 1800 om er dan nog cardio bij te kunnen doen? En dan bv ook een klein stukje zalm per week om mijn eisprong te kunnen behouden? Sorry voor al die lastige vragen die ik stel he

  8. #218
    Dream Newbie

    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    9
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik heb zelf ook steeds een uur op de hometrainer gesport en ik voelde pas na 4 weken echt dat men lichaam het er moeilijk mee kreeg. Dus ik vind 6 weken wel minimum ook voor het sporten. Ik fietste steeds 20 km zeker na een paar weken wordt het moeilijker. Als je snel afvalt zou ik wel 1800 cal nemen zeker samen met sporten. Ik at vegetarisch maar ook 1 klein stukje kip of vis per week.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    Happy with my two boys, 2012 , 2014
    Dreaming about a , to make it complete

  9. #219
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    24
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Jammer dat er zoveel nuttige info verloren is gegaan. Inderdaad is alles eraf gegooid zonder enige uitleg, best belachelijk als je het mij vraagt. Heb ook geen idee meer of er überhaupt nog een beheerder op het Nederlandse gedeelte zit. Misschien moet je atomic zelf vragen of de oude draadjes nog terug gehaald kunnen worden en of het normaal is dat dit er zonder uitleg of verklaring afgegooid is!
    Wel zo fair voor alle dames die voor nu en in de toekomst hun kansen willen verhogen..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #220
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:51 AM.

Page 22 of 94 FirstFirst ... 1220212223243272 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •