Kan je link anders via Pm sturen?
Printable View
Kan je link anders via Pm sturen?
ik heb je een berichtje gestuurd!
Heb je mij een berichtje gestuurd?
Hi allen, jammer dat het hier stil is. Toch ga ik ik hier een berichtje schrijven en hopelijk wordt het wat actiever. Ik heb 3 zoons waarvan de laatste erg onverwachts was. Binnen een jaar ben ik 2x bevallen. Ik was erg afgevallen en 3e zoon is 6 dagen voor eisprong verwekt. Dus ergens denk ik dat we gewoon alleen jongens kunnen maken ;) ik heb totaal geen last van GD en ds3 is zo lief en relaxt. Echter ben ik gewoon zo nieuwsgierig naar hoe een dochter er uit zal zien. We weten niet of we voor een 4e willen gaan en anders pas in de zomer 2019. Toch vind ik het leuk om mee te lezen en te schrijven. Ik wacht het wel af
Welkom jade! Helaas erg uitgestorven hier
Idd jammer dat het hier zo is uitgestorven.
Wie is hier momenteel aan het swayen? Ik ben bezig aan mijn vierde week.
Geen ontbijt, 2 maaltijden per dag en geen snacks. Fiber en clomid. 2 kopjes zwarte koffie & 1 glas wijn per dag.
Man neemt olo leaf en drinkt 2 tasjes sojamelk.
i hope this will do the trick:).
Klinkt goed je sway elena! Vind je het moeilijk? Wanneer is jullie eerste poging?
Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in de supplementen. Ik kom nu uit op vitex en saw palmetto. Clomid zonder doktersadvies durf ik niet.. dat is toch best gevaarlijk?
Waarom supplementen Jade? Ik heb geen supplementen gebruikt (ook geen clomid), man ook geen supplementen en toch een succesvolle sway. Succes met swayen!
Dank voor je berichtje Boyboy, ik denk dat ik van nature hoog in testosteron zit. Ik ben ook gespierd van nature. Bij de bevruchting van mn 3e zoon gaf ik borstvoeding, was ik 10 kg afgevallen een week na de geboorte en en hadden we seks 6/7 dagen voor O. Heel veel dingen die roze swayen. Wel at ik veel havermout en volle zuivel maar ik sloeg altijd een maaltijd over. Ik heb het idee dat als ik het dieet ga volgen icm cardiotraining dit niet veel effect heeft. Lastig hoor, wil zo graag een meisje. Aangezien ik pas volgend jaar ga swayen ben ik mij nu vooral aan het oriënteren.
Spannend onebigwish! Hoe bevalt t swayen tot nu toe?
Tja het is beetje een soort leefstijl geworden. Ik heb vooral na ovulatie een dip want dan krijg ik erge honger en wil ik veel snacken. De eerste twee weken waren ff wennen maar kan niet wachten om van het dieet af te gaan word wel een beetje moe van fats en proteins bijhouden.
Ik vind het nog goed meevallen. Als ik zie hoeveel ik toch mag eten, dan was er niet veel verschil met mijn eetpatroon van de voorbije jaren, alleen eet ik nu veel minder vlees en eet ik savonds geen chips of nootjes meer. Eerste poging is voor eind juni of begin juli. Ik hou ook nog rekening met positieve ionen zoals lavendelzeep/spray voor kussen, armband van rozekwarts, meisjes tshirt onder het bed & houten lepel.
De meeste vrouwen op het forum nemen Fiber/clomid. Ik heb een voorschrift gevraagd aan onze huisdokter. Ze wou het 1 keer voorschrijven maar meer ook niet. Clomid zou echt goed zijn voor een meisjes sway volgens Atomic. Sport heb ik niet opgenomen in mijn sway omdat ik daar weinig tijd voor heb. Krijgt wel zeer goede resultaten dus hopelijk verpest dat mijn sway niet.
Ga jij een swayingplan bestellen?
He meiden,
Zou ik mee mogen kletsen?
Zouden jullie mij wat meer kunnen vertellen? Ik heb zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer ziet....
Sinds 1. Februarie. Ik was wel 10 dagen van het dieet af vorige maand maar weer netjes opgepakt. Snacken doe ik niet meer, eet maar 2 maaltijden per dag verder eet ik alles wat ik wil en waar ik zin in heb maar in de limits. Ik neem geen supplementen behalve fiber en foliumzuur en clomid.
Ik weet niet of ik het aandurf om clomid te nemen. Maar goed zien we dan wel weer. Ik ga pas vanaf januari swayen dus ik kan mooi kijken hoe het bij jullie gaat dames :) mij lijkt het dieet zo moeilijk. Ik eet bijna elke dag havermout en kaas. Vlees eet ik al amper. Welke vezel/fiber gebruiken jullie?
Ik eet ook nog steeds elke dag kaas hoor haha kaas is life ! Maar probeer wel in de limits te blijven dan. Want als je die niet bijhoud kun je er al snel overheen zitten met kaas. Havermout zou ik wel echt vermijden dan. Ik gebruik payllium husk fiber van het merk solgar. En soms metamucil.
Hoi allemaal! Zou me hier graag willen aansluiten. Ben mama van 4 jongens en wij zou het fantastisch vinden als we ook een dochtertje zouden krijgen.
Ben al een tijdje naar allerlei info op zoek en kwam nu op deze threat terecht. Ik ben nu een beetje mijn "dieet" aan het bepalen en cyclus aan het uitzoeken. Ben ook aan het kijken naar de babydust methode, om dat samen met het dieet/supplementen te doen. Moeilijk!
Clomid zou ik zelf niet willen gebruiken voor de sway alleen, heb er het een en ander over gelezen en gelezen dat de kans op over stimulering best groot is.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Ik neem deze vezels: https://www.hollandandbarrett.be/sho...sules-60003241.
Niet altijd,alleen maar voor het avond eten. Smiddags eet ik al niet veel en dan vind ik het niet nodig.
Ik heb niet zoveel kilos te verliezen. Volgens Atomic kan je best niet onder BMI 21 gaan. Het mijne is nu 20.
Ik gebruik de app fatsecret om alles af te wegen. Na een tijd weet je wel wat je zo ongeveer mag eten.
Ik eet niet graag kaas dus dat is al een meevaller :). Ik vind het dan weer moeilijk om geen vlees te eten.
Welkom nieuwe leden!
XBABY2018, ik heb al gezien dat Atomic heeft gereageerd op je berichtje in het forum TTC GIRL.
Dat heeft inderdaad het meeste succes. Wanneer begin jij eraan?
Hoi hoi,
Wij willen er is aug/sept voor gaan, alleen het is me nog steeds allemaal onduidelijk ik heb zoveel gelezen dat ik echt niet weet hoe en wat waar te beginnen. Ik heb net als jou ook die app en probeer het ook bij te gaan houden:) ook gebruik ik nu 2 maanden ovulatie testen om zo inzicht te krijgen in mn cyclus. Hebben jullie verder nog suggesties en advies wat ik evt nog meer zou kunnen doen? Oh zou iemand mij die one attempt manier kunnen uitleggen ik begrijp dr geen bal van.. dankjewel alvast!!!
Ja, ik had dat ook in het begin maar het gene wat Atomic heeft geantwoord heeft het meeste succesrate.
Ik zou dus zeker haar advies volgen! Alles wat de vruchtbaarheid verminderd swayt sowieso pink.
Als ik jouw was zou ik toch al beginnen met het dieet vermits je dit toch minstens 12 weken moet volgen.
Mss heb je hier iets aan: http://genderdreaming.com/forum/gend...ete-index.html
Hier kan je heel veel informatie vinden waaronder ook over one attempt.
Bij een postieve test is het de bedoeling dat je die avond je one attempt hebt. Toch vooral in het begin..
Als je na maanden proberen nog niet zwanger bent, kan je best meer pogingen ondernemen.
Dankjewel voor je antwoord en de link daar ga ik zeker naar kijken! Ik wil zeker het dieet een kans geven maar ook dat vind ik nogal onduidelijk wat wel en niet mag haha ik heb nu zoveel gelezen dat ik denk alles door elkaar haal. Mag ik vragen wat jij allemaal doet?
Oké dus als ik het goed begrijpt alleen 1 dag en dat is Wanneer je een eerste positieve test hebt? Dus niet bijv. In het begin van je cyclus wel en dan zoveel dagen niet tot je een positieve test hebt? Sorry voor mn vragen hoor hoop dat je het niet erg vind..
@onebigwish En weet je ondertussen al meer? Hoe gaat de Clomid tot nu toe? Merk je het?
Ja eet wel wat meer nu in de twee wacht weken laat ik me altijd een beetje gaan ook omdat ik na ovulatie altijd erge trek heb. Ik merk zeker wel wat van de clomid, ben heel huilerig moet om alles huilen heb heel veel puisten gekregen rond kin neus bovenlip gedeelte maar dat kan ook door de pms komen. Overmorgen ben ik 12 dpo en mag ik testen.
Je mag alles eten binnen de limieten. Er zijn geen verboden voedingsmiddelen.
Ik heb 2 eetmomenten per dag. Smiddag eet ik crackers met hummus en soep.
Savonds rijst, pasta, aardappelen met de groenten die je lust en soms een vegavervanger + 1 glas wijn.
Af en toe een klein stukje vlees mag wel maar het moet binnen de limieten blijven van proteine.
Veel lege koolhydraten zoals witte rijst en droge pasta vult en heeft niet te veel proteinen.
Een tip die ik gekregen heb een meisje op het forum zijn rijstmelkpannenkoeken en boterhammen met muisjes en marshmallows.
Als je iets koopt in de winkel kijk dan het percentage vet en proteinen na.
Op de site van AH kan je dit ook al zien.
1 dag voor je ovulatie krijg je meestal een positieve opk. Die avond kan je best proberen.
7-10 days voor je eerste poging, moet je man 'start abstain or daily release' zoals ze hier zeggen.
Ik hoop alvast dat mijn man voor de abstain methode wilt gaan :).
Hoi meiden,
Succes met swayen. Ik zou graag willen aansluiten. Mijn zoontje is
Nu drie maanden en hiervoor heb ik een dochter verloren in de zwangerschap en heb er moeite mee dat ik mss nooit meer een dochter zal krijgen. We willen het bij twee kindjes houden dus ik heb nog ‘maar’ 1 kans. Ik vind het knap dat swayen, zonder garantie op succes. Ik neig merk ik toch naar HT in Cyprus. Zijn hier nog meiden die dit hebben gedaan? Wel veel engelsen maar het lijkt me
Fijn om nederlandse meiden te spreken.
Super dankjewel hier kan ik zeker weer veder mee en is alles een stuk duidelijker.! Wat ik me nog wel afvroeg hoe hou je alles bij? Heb je daar een app voor of schrijf je alles op? Ik heb nu een app gedownload alleen die houd niet alles bij wat bijgehouden moet worden...
Wij gaan voor de abstain methode denk ik. Daar gaat mn voorkeur wel naar uit! Nogmaals super bedankt voor al je hulp!!
Ik ben nu bijna 6 maanden geleden bevallen en ik heb nu 3x een menstruatie gehad waarbij ik pas op dag 19 ovuleerde met een lf van 9 a 10 dagen. Zou het door het ontzwangeren komen? Nog geen wens om zwanger te worden hoor! Maar houd mn cyclus wel een beetje bij
Ik raak ook helemaal in de war van alle verschillende info.
Zit op een fb groep om te swayen voor een dochter. Daar lees ik weer dat je geen bananen, aardappels of tomaten mag eten vanwege het potassium?!
Weet jij hier wat van ? [emoji848][emoji85]
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Ik ben ook nog steeds aan het swayen. Moet wel zeggen dat ik het steeds moeilijker vind worden. Ik hoop dat het dit jaar nog mag lukken voor ons, en dat het dan wel goed mag gaan
Als iemand misschien weet waar je clomid online kan kopen zou ik dat graag via een pb willen ontvangen als dat kan.
Succes allemaal hopelijk krijgen we datgene waar we dit allemaal voor doen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik kan u helaas niet verder helpen met HT maar weet dat PGD overal verboden is in Europa. Vroeger boden veel meer klinieken dat aan in Europa maar er is zeer strenge controle op en als je pech hebt, doen ze gewoon IVF ipv PGD en heb je mogelijks terug een jongen. Als je de middelen hebt, zou ik gaan voor de USA of UK.
Dag dames, even van mij afschrijven. Afgelopen weken zijn er best veel meisjes geboren of vrouwen die zwanger zijn van een meisje in mijn omgeving . Ik merk dat het me toch behoorlijk raakt en ik mij er best rot om voel. Tegelijkertijd ben ik zo blij met ons 3e lieve ventje. Ik merk dat ik er niet echt in geloof dat ik ooit zwanger zal worden van een dochter, maar dat is geen goede instelling. Ik vraag mij dan toch af: stel je krijgt dan toch een dochter, maakt dat dan echt zo veel verschil met een zoon? Wat denken jullie?
Hoe gaat het met de anderen en met het swayen? Iemand inmiddels al zwanger?