Onze sway heeft écht gewerkt!
Vanmorgen is onze dochter geboren..
Printable View
Onze sway heeft écht gewerkt!
Vanmorgen is onze dochter geboren..
Van harte met de geboorte van jullie dochter! Al het geluk!
Tuurlijk!
Ze heet Zoey Salomé
Hey hallo allemaal! Leuk als het hier weer wat actiever wordt! Ik heb in september 2016 een dochter gekregen. Zonder swayen. Ze wordt over 5 dagen alweer 3! Ik hoop dat iedereen hier haar droom van een jongen of meisje mag waarmaken!Attachment 41939
Wat een geluk Blue blue pink!
Dames, wat is jullie ervaring met de maanstanden? Klopt het dat de nieuwe maan fase 'girl friendly'is en volle maan meer 'blue'?
Ik eerst ook niet, maar ik wil zo veel als mogelijk doen en meenemen in mijn “girl sway”. Weet je toevallig de maanstand tav jouw dochter?
Geen idee, heb t toen wel ff bekeken maar niks mee gedaan.
Bij mij klopte dat achteraf gezien wel bij alle drie! Maarja of dat echt klopt of dat het toeval is, geen idee. Maar als je zoveel mogelijk wilt meepakken dan zou ik er zeker rekening mee houden.
Leuk! Bijzonder toch?! Ik lees er steeds meer over. Helaas heb ik momenteel 0 invloed op mijn cyclus.
Oh Eerised ik zie nu pas dat je dochter is geboren, prachtige naam! Gefeliciteerd🥰
Hier heeft het swayen op een laag pitje gestaan. Zitten midden in verhuizing en kost toch redelijk wat energie. Al probeer ik regelmatig mijn ontbijt over te slaan en zo min mogelijk vlees te eten. Soms besef ik ook echt achteraf pas dat ik vlees heb gegeten. Moet soms echt nog wennen eraan🤪
Waa Eerised gefeliciteerd!!!! Prachtige naam!
Wat bijzonder. Het is je zo gegund.
Hier staat de boel even op pauze, we hebben net een ander huis gekocht en er moet flink geklust worden. Ik kom hier zeker meelezen!
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Ah citroentje, toevallig! Voor mij voelt het zo ook even als teveel. Je moet al aan zoveel denken zo hé.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Ja precies. Na de verhuizing ga ik me er weer helemaal voor inzetten💪
Dan is er weer wat meer ruimte in mn hoofd haha
Hoi allemaal,
Zijn hier nog dames actief?
Ik start deze week met de diagnostiek bij Bert van Delen, Genesis.
Ik hoop wat lotgenoten te vinden :)
Groetjes!
Ik lees wel alles!
Maar spannend!!
Ja, ik lees ook mee en ben bezig TTC... ik heb door veeeel te hard swayen amonneroe ontwikkeld. Ik heb zojuist, zonder medicatie, een dikke positieve lh test gehad en ik ben vandaag ongesteld geworden. Helaas een veel te korte luteale fase. Ik las hier ook iemand met een korte LP. Ik las dat er geen bewijs is dat b6 werkt. Zijn er nog tips? Zonder het hele LE diet overboord te moeten gooien?
Minder hard swayen denk ik?
klopt, maar het vinden van een balans vind ik moeilijk. Het liefst doe ik het dieet en sporten. Het laatste is voor mij helaas geen optie
Ik heb ook niet gesport en toch een meisje gekregen.
Dat geeft hoop! Heb jij ( en anderen?) nog tips voor avondeten wat binnen het dieet past?
Weer wat leven op het forum, leuk😁
Ik ben geen die hard swayer. Ik probeer me voor 80% aan het dieet te houden. Geen vlees eten, ontbijt proberen overslaan en ik slik suplementen. Daarnaast sport ik niet.
Tips voor het avondeten heb ik niet, ik vind het ook best lastig wat ik moet eten, ik hou me dus niet helemaal aan het dieet🙈
Wat voor supplementen neem je?
Ik vond van de week mijn menulijsten terug in de tijd van swayen dus zal die eens opschrijven hier voor inspiratie
Leuk! En fijn!
Ik gebruik foliumzuur, chitosan en kaneeltabletten.
Wat doe jij precies Anna? Heb je nog tips?
@Eerised heel graag!
Oei ik weet niet of ik de beste ben om tips te geven gelet op dat ik veel te ver ben doorgeslagen. Ik deed het dieet. Ben van vlees eter meteen Vega gaan eten. Max 1500 kcal en ongeveer 30 gran vet en Max 40 gram proteïne. Daarnaast ben ik elke dag een uur gaan wandelen. Veeeeel te extreem. Ik zou zeggen bouw alles rustig af. Steeds minder vlees. Stel je ontbijt steeds iets verder uit. Vervolgens Dieet 1500-1800 (ik doe nu zelfs tot 2000). Blijf bijvoorbeeld eerst een periode op de Max zitten van LE. En kijk dan pas of het je fysiek lukt om te gaan sporten. Sporten is geen dealbreaker maar het schijnt goede resultaten te halen. Helaas voor mij geen optie meer. Kaneeltabletten heb ik van gelezen dat dit heel tricky is. Kaneel gooit je bloeddruk naar beneden en met het dieet, 2-3 x per dag eten, heb je het niet nodig. Volgens mij zeggen ze hier niet doen en anders enkel als je gewicht te verliezen hebt. Al met al, laat je lichaam wennen aan de veranderingen. Dat is mijn gouden tip. Ik ben inmiddels bijna een jaar verder. Eigenlijk is het dieet goed te doen, als je niet doordraait. Die 80% mentaliteit had ik ook moeten hebben 🤣
Ow, ik dacht juist dat kaneel wel goed was, toch maar mee opletten dan🙈
Als ik zie hoe gemotiveerd jullie allemaal zijn ben ik soms bang dat ik te laks ben.
Ik zou graag willen sporten, maar mijn zoontje krijgt nog borstvoeding en wordt ‘s nachts vaak wakker, dus ik ben meestal blij als hij in bed ligt en ik op de bank kan neerploffen😅
Ik hou me ook voor dat als de 2e een jongen is dan is dat ook helemaal prima. Ben bang dat de teleurstelling anders te groot is.
Hoe denken jullie over baby aspirine? Dat overweeg ik er nog bij te nemen
Baby aspirine heb ik ook eens betrokken in mijn sway. Volgens mij krijgt het gemixte resultaten dus was niet bijzonder voor mij om erbij te blijven doen. Ik heb wel gelezen dat borstvoeding al girl-friendly is en een (pasgeboren) baby waarschijnlijk ook. Ik las ook ergens dat bij borstvoeding belangrijk is om kcal 1800-2000 te houden (en dat dit dus nog steeds LE is!). Al met al sta je er goed voor en heb je kaneel en aspirine niet nodig lijkt mij. Fiber krijgt wel goede resultaten maar ik gebruikte dat dus ook op het begin, al at ik maar 30 gram vet. Met een bmi lager dan 19 niet heel handig gebleken. Toen ik iets meer erover las, las ik dus dat met een lage bmi fiber niet wordt aangeraden. Ook dat is gebleken bij mij. Dus fiber (chitosan, ik gebruikte psyllium ) oké maar let wel op dat je dan voldoende vet binnen krijgt! Ik zou gewichtsverlies in de gaten houden. Als je steady blijft dan zit je goed. Een beetje eraf kan. Natuurlijk totaal afhankelijk van bmi.
Ps. Ik wist dus niet dat je vet nodig hebt! Je hebt vet nodig om hormonen te maken en je hebt hormonen nodig om te ovuleren enzovoort.
Mijn baby is inmiddels alweer 17 maanden, maar borstvoeding liep vanaf het begin zo goed dat we gewoon doorgaan😬
Mijn bmi is 22,5 dus niet heel laag, een paar kilo lichter zou ik niet erg vinden.
Drink jij nog wel koffie of juist niet?
Ik ben een echte theeleut en heb gelezen dat zoethout en sterrenmunt juist goed zijn voor een lage bloedsuikerspiegel.
Wij willen in dec onze eerste poging doen dus ik ben nu wel wat strenger aan het dieten, maar ergens toch bang dat dit te kort is
Ja ik drink veel koffie. Deed ik al maar haalt heel goede resultaten. Als wij een poging doen drink ik daarvoor (minimaal 4 uur) en mijn vriend ook niet, geen koffie!
Ik drink alleen soms verse munt thee. Zoethout thee en drop etc eet/drink ik niet. Volgens mij verhoogt het bloeddruk en schijnt ook niet heel goed te zijn igv zwangerschap dus laat ik dat. Helaas, want drop vind ik heerlijk
Op 8 November is onze dochter geboren.
Het voelt soms echt nog onwerkelijk dat na al die jaren van hopen en maanden swayen ze er eindelijk is.
Veel succes aan de dames die aan het swayen zijn!
Ik heb trouwens wel de maanstanden betrokken in mijn sway en dan niet of het nieuwe of volle maan is.
Ik wou het enkel doen als de maan in een vrouwelijk teken stond.
The moon can influence the sex of a child, depending if it is fathered on a male or a female day. A child, who is fathered on a day, when the moon stands in female sign, (Taurus, Cancer, Virgin, Scorpion, Aries, Pisces) tends to be a girl, a child, who is fathered on a male day (Aries, Gemini, Leo, Libra, Sagittarius, Aquarius) tends to be a boy.
Kaneeltabletten en babyaspirine zijn niet goed volgens Atomic.
Ik heb enkel foliumzuur en psyllium husk genomen.
Mijn man elke dag vloeibare OLO en 1 glas sojamelk.