Ok thanks! Je hebt maar 7 weken geswayed toch? En alle 7 weken zo intensief gesport?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Printable View
Ok thanks! Je hebt maar 7 weken geswayed toch? En alle 7 weken zo intensief gesport?
Nee ik heb 3 maanden geswayed, en idd alle weken intensief gesport.
Ik was in de 2e ronde zwanger.
Maar ik zat toen ook op een punt dat ik wist dat ik met het dieet zou moeten stoppen als ik niet zwanger zou zijn, anders zou ik teveel ondergewicht krijgen.
Ik ben in totaal geloof ik ongeveer 7 of 8 kg afgevallen terwijl mijn BMI op het startpunt van het dieet al aan de lage kant was.
-dubbelpost
Ik heb 7 weken geswayed. 7 weken strenge sway met 6 dagen sport. Bij mij 1ste poging raak. Anders ging ik in de ww ook wel even rustiger aan doen want ik kreeg overbelasting van het sporten ( vocht in men knie ) ik ben in totaal 5 kg op 7 weken afgevallen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
7 weken lijkt me al pittig genoeg maar als het niet raak is dan moet je toch door met diëten. Daar zie ik wel tegenop, niet perse het dieet maar het sporten vooral. En hebben jullie erg gelet op zout en melkproducten? Bakken in olijfolie?
Op zout niet gelet, melk wel en olijfolie gebruikte ik ook niet, alles in de airfryer of stomen :-)
Ja klopt. Ik ben januari 2015 begonnen met dieet en was niet altijd even streng. Meestal wel, maar er waren ook wel perioden dat ik bijv 4 dagen achter elkaar best wel eetbuien had. Als dat het geval was sloeg ik mijn eisprong over. Uiteindelijk zat ik ik in een ritme met 1 cheatdag per week. De dag dat ik niet sportte at ik volgens LE maar at dan avonds een heel groot stuk chocola en wat koekjes ofzo. Maar daar voelde ik me goed bij en heb toen in april mijn poging gedaan. Was de eerste ronde raak en vorige week is mijn dochter 1 jaar geworden
Op zout heb ik ook niet gelet, maar op melk ed wel. Ik was gewoon veel melk te drinken en ook wel yoghurt enzo, maar daar ben ik tijdens het swayen helemaal mee gestopt. Voor mijn gevoel is dat erg boy friendly
Ik bakte alles in maisolie, hierin zitten minder goede vetten dan olijfolie
Anne ik heb bijna 10 jr zoutarm gekookt. Ik kan ook slecht tegen te veel zout in eten en word daar enorm dorstig van. Dus gebruik ik ook nu weinig zout in het eten.
Ik gebruikte wel gewoon olijfolie.
Melk heb ik drastisch verminderd van 3 of 4 bekers per dag naar misschien een espresso kopje of soms 1 beker als ik niet aan mijn vetten kwam of gewoon als cheat...
Limonade ben ik niet van en heb ik ook nagenoeg niet gedronken tijdens het dieet.
Verder kook ik altijd alles vers en niets uit pakjes zakjes en potjes.
Verder moet ik efkes goed nadenken wat ik verder gedaan heb volgens...
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zout heb ik ook niet gelet, maar heb weinig zuivelproducten gegeten die periode. Geen melk en geen yoghurt/vla. Alleen Alpro soya vanillevla, dat was dan mijn geniet momentje haha!
Haha dank voor de tips weer! En goed om te lezen dat je ook best eens mag smokkelen.
Ik blijf het sporten ook het zwaarste vinden, al merk ik dat het dieet nu na drie maanden pittig is. Met name de sociale dingen met vrienden etc staan op een zéér laag pitje ivm dat ik niet mee kan eten. Sporten doe ik in de wacht weken niet, omdat ik denk dat het dan minder zinvol is om jezelf uit te putten. Hopelijk volgende week een poging.
Vraag aan de geslaagde sways, willen jullie eens kijken of deze kalender voor jullie klopt?
Baby gender calendar
En val je ook heel erg af Fiep nog steeds? Heb je nog goede adviezen van Atomic in je sway?
Fiep, bij mij klopt het. Geeft meisje aan.
Wordt aspartaan nog aanbevolen? Ik dronk cola zero die periode, water, koffie en na het eten soms nog een glas witte wijn.
Ben sinds 3 weken echt aan Swayen . Sinds paar dagen merk wel dat me weerstand laag wordt nu ziek geworden en ongesteld
En dan s,ochtends niet ontbijten met chronische lage bloeddruk is erg zwaar .
Gister en vandaag wel ontbeten . Morgen weer verder met ontbijt overslaan . Verder eet ik geen vlees of kip en me suplementen neem ik wel in.
Vandaag weer verder met sporten .
Ik ga pas in april een poging doen. Als op die baby gender calender kijk geeft bij mij dag die ovulatie heb dat dan jongen wordt op 9 april tot 11april en in de periode heb ik me eisprong . En in maart valt wel op girl dag . Moet wel
Zeggen dat mij cyclus eerst echt 28 dagen was en deze maand 30 dagen dus er komt onregel maat in.
Je cyclus gaat er inderdaad van in de war hoor. Als je nu ongesteld ben zou ik nog twee dagen wachten met fietsen. Zeker als je pas in april poging doet. Is dit jouw eerste kindje?
Anne, ik ben nu 4,5 kilo afgevallen. Maar dat is gelukkig geen probleem er mag nog wel wat meer af haha
Meiden ik meld me hier af. Ik heb niks meer met swayen of ht of wat dan ook. Heb ook niet geswayed zoals jullie weten.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dat jullie je dg mogen krijgen!!
Wat jammer Mickey dat je vertrekt. Maar begrijp het wel.
Hier al twee dgn gerommel van met name mijn darmen die in record tempo geleegd worden....letterlijk en figuurlijk.
Hoop dat dit een teken is dat ons meisje er eindelijk aankomt. Ik gok op morgen. Maar dat is ook wel een wens omdat de 1ste van de maand voor ons een bijzondere datum is.
Jammer Mickey. Dacht ook dat er verschillende draadjes zouden komen?
Volgens mij zijn de meeste geen voorstander van verschillende draadjes en heeft er niemand bezwaren tegen dat het niet uitsluitend gaat over sway/dieet info.
Of heb ik dat verkeerd....
Geen probleem inderdaad! Spannend Chrisje, wie weet morgen?
Nog een vraagje, waarom is ook alweer één poging beter voor meisjes? Zaad is zaad toch? Ik bedoel de man heeft toch altijd wel evenveel boys of girl bij zich?
Idd geen probleem!
Chrisje ik hoop het voor je dat het morgen zover is!
Fiep: 1 poging is om onbekende reden een goede swayfactor. Meerdere pogingen geven meer kans op jongen. Volgens mij omdat het zaad bij meerdere poginen telkens ververst wordt en dat betekent dat het nieuwe zaad van goede kwaliteit is, en dat swayt blauw.
Je hebt ook nog verschillende tactieken die roze swayen: atomic heeft hier ook weleens wat over geschreven, kan het nu ff niet terugvinden.
FR (frequent release) FR is een tactiek om het aantal zaadcellen in de sperma te verminderen. Het komt er op neer dat je DH 7-10 dagen achter elkaar moet ejaculeren. En dan doe je hierna 1 attempt.
CFR is een tactiek die je kan toepassen als je DH de 7-10 dagen niet red, of je eisprong ineens eerder is. Je zou je DH dan op 1 dag meerdere malen kunnen laten ejaculeren, dit doe je dan een paar dagen achter elkaar. (Ligt er aan welke timing je voor ogen had cut off/through O/O+12) De eerste batch dump je dan en je gebruikt dan de 2e of 3e voor je attempt. Maar net wat voor jullie goed voelt.
Een cut off houdt in dat je een x aantal dagen voor je verwachte ovulatie je attempt doet. Dit duidt men aan als O-3 of O-2 of bijv O-1. Meestal als je deze tactiek gebruikt doe je maar 1 attempt. Dan kan dus zijn na een abstain van minimaal 7 dagen.
Through O houdt in dat je alle dagen rond en na je eisprong attempts doet. Meestal doen dames dan de FR tactiek. Zodat je meer attempts hebt met een verlaagde aantallen in het sperma. Eventueel kan dit in combinatie met een tactiek dat je de eerste batch dumpt en de 2e batch gebruikt zeg maar.
Hierbij een link naar de info van Atomic over de attempts:
http://genderdreaming.com/forum/gend...pink-blue.html
Maakt mij ook niet uit idd. Nou spannende tijd zo, ben benieuwd!
Dank je Honingbijtje, het is een beetje abracadabra voor mij haha. Ik denk dat wij abstain doen en één poging. Met FR houd je volgens mij weinig zaad over om überhaupt zwanger te worden. Welke tactiek adviseer jij?
Ja het is ook erg ingewikkeld hoor!
Wij hebben in ronde 1 FR gedaan maar toen was ik dus niet zwanger. Ook is dat erg zwaar voor de man om 7-10 dagen achter elkaar te ''moeten''.
Ronde 2 hebben wij ook abstain gedaan met 1 poging en toen was ik zwanger. (met abstain hebben wij dus gedaan een lozing en ik geloof ongeveer 10 dagen later een poging.)
Ik zou in ieder geval je poging doen zodra je een positieve ovulatietest hebt. Dan duurt het nog 12-24 uur voordat je ei er is. En dan hebben de zaadjes genoeg tijd om de eicel te bereiken!
Honingbijtje,
Zoals ik begrijp is abstain 1 keer poging daarvoor geen lozing doen ?
Dat had jij gedaan toch ?
Klopt mama85, de lozing moet dan minimaal 7 dagen geleden zijn als ik het goed heb.
Nou nog steeds geen actie.
VK wilde niet strippen...
Wel naar het ziekenhuis voor een ctg omdat ze sinds gisteravond veel rustiger was.
Lig ik aan de ctg en is het draakje ineens actief... dus alles is in orde. Voldoende vruchtwater hoofdje kon ze niet meer opmeten was te ver ingedaald.
Als ik donderdag nog niet ben bevallen wil de vaste VK wel kijken of ze kan strippen...
Nou dan hoeft dat van mij niet meer. Dan wacht ik liever tot Valentijn 😀
Oh jee dat is nog best lang hoor..tot Valentijn...
Klopt Fiep. Maar volgens mijn telling ben ik pas de 10de uitgerekend.. en dan zou 14 feb. best kunnen....
Succes met de laatste loodjes Chrisje!! :pregnant:
Oh ik dacht nu al uitgerekend hihi. Nou dan is 14-2 een prachtige datum :-)
Volgens verloskundige ben ik de 5de uitgerekend... Nog altijd geen teken dat ik ga bevallen... ctg vanmorgen was goed vannacht maakte mijn buik wel hele rare geluiden (bovenin mijn buik) zo'n afvoer geluid wanneer er lucht vrijkomt in de wasbak.. 🙈 hoop dat jullie me snappen.
En had het idee dat mevrouw met haar kont door mijn buik eruit wou komen. Dacht heel even JAAAAAAAA het gaat gebeuren. Maar nee.... het is weer gewoon rustig. 😏
Hoe gaat het met het diëten dames en hoe gaat het met de zwangere dames?
Wachten duurt lang he Chrisje.. vandaag ook niet gestript door de vk?
Bij mij zijn toen ook meerdere pogingen gedaan tot strippen maar het was elke keer niet mogelijk omdat de baarmoedermond nog niet verweekt was.
Pfff ja heel erg lang Honingbijtje.
Nee strippen willen ze niet eerder aan beginnen als volgende week dinsdag... en dan hoeft het van mij niet vanwege de timing.
Dat klinkt wat raar. Maar volgend weekend hebben wij de jongens en dan wil ik dus niet op donderdag gestript worden met de kans dat ik donderdag of vrijdag beval en vrijdag tot maandag de jongens hier zijn.
Alles is bij hun onderling een strijd. De puber van 14 helpt super goed mee en vraagt of hij me kan helpen kust de buik etc. De jongste van 11 is vooral met zichzelf bezig laat alles slingeren maar wil wel de baby eten geven de baby wassen etc etc en alles is een strijd. Dus dat zie ik niet zitten. Ex vrouw is niet flexibel dus haar vrije weekend gaat ze niet opofferen omdat ik ga bevallen.
Dus ja het moet deze week gebeuren en dan het liefat vansaag of morgen dan hebben we tot woensdag om in het ritme te komen. Want woensdag hebben we de jongens ook altijd . En anders pas na 12 februari.
Hoe bedoel je control freak 🙈
Haha zou fijn zijn als het allemaal zo te plannen zou zijn. Wie weet heb je geluk qua timing. Succes nog even met wachten..!
Wel wat meer harde buiken vanavond maar zonder regelmaat dus denk gewoon loos alarm. 😉
Nou dames het lijkt erop dat het vandaag gaat gebeuren. Sinds 3 of 4 uur vannacht heb ik last van krampen... (dacht ik) manlief was vanwege mijn gesnurk naar beneden verhuisd. Vervolgens ligt ik wakker om na 2 uurtjes met regelmatige kramp te bedenken dat dit geen harde buiken zijn maar waarschijnlijk weeën...
Ze komen nu ongeveer om.de 7 minuten... manlief is zenuwachtig ik lig relaxed in bed en zeg probeer nog wat te slapen liefie. Ik zet als de wekker gaat wel vast een emmertje boven en zal dan wel de VK bellen als ze heftiger worden kun jij in de tussentijd al je afspraken verzetten van vandaag.
Word vervolgd