Vitex neemt volgens mij vetten op. Volgens mij was het advies of Vitex of fiber. Zou allebei vet uit de maaltijd opnemen. Je kunt het vinden in een fat burner. Maar kan ook zorgen voor veel obstipatie.
Printable View
Vitex neemt volgens mij vetten op. Volgens mij was het advies of Vitex of fiber. Zou allebei vet uit de maaltijd opnemen. Je kunt het vinden in een fat burner. Maar kan ook zorgen voor veel obstipatie.
ok bedankt. Ik heb even gegoogled, is vitex niet monnikenpeper?
Hoe gaat het met jullie?
Slinger: Met mij gaat alles goed. Ik ga de komende tijd mijn wens loslaten, dus ik zal hier niet meer veel te vinden zijn.
Succes iedereen!
Dankjewel! Loslaten lukt natuurlijk niet, maar wel dieper naar binnen gaan om te kijken waar de wens vandaan komt om van binnen de vervulling te vinden.
Mijn man heeft geen kinderwens meer helaas en daarbij geloof ik dat elk verlangen voortkomt uit iets anders en naar dat 'iets anders' ben ik op zoek, om het zo maar te zeggen. De reden van mijn verlangen.
Hoe gaat het met jou?
Hoi meiden, ik ben nieuw hier! Zijn jullie nog een beetje actief? :p
Hoi! Ik probeerde eerder dit jaar op de site te schrijven, maar dit lukte toen niet. Nu wel zie ik! Ik ben al een tijdje aan het verdiepen, volg het dieet en ben begonnen met sporten :-)
Hoi! ik ben ook nieuw hier.. nu nog in de orienterende/onderzoekende fase, maar uiteindelijk wel van plan van start te gaan met dat hele sway-gebeuren.
Hoi! Wat leuk :-) Wannneet ga je ‘starten’?
Jaaa, dat duurt denk ik nog wel even. Mijn zoontje is nu 8 maanden en we zijn nog even vollop van hem aan het genieten. Ik hoop volgend jaar juni/juli opnieuw aan het babydansen te gaan :p
Maar dan voorafgaand wel het dieet en de leefstijl al volgen.. ik denk dat ik daar dan zo'n 4 maanden voorafgaand mee ga starten.. als ik zo lees op deze site leef ik een heel erge jongensleefstijl, dus dat zal wel even schakelen zijn..hihi..
Jij volgt het dieet al lees ik! Hoe gaat het, en wat zijn jouw plannen?
Hey meiden!
Ik ben in maart 2019 begonnen met het dieet + sporten + supplementen, helaas werd ik alleen niet zwanger.
Het swayen in maart 2020 losgelaten en ben in mei 2020 zwanger geraakt.
Jullie raden het vast al: Ik heb er nog een zoon bij gekregen.
Nu ben ik de trotse moeder van 2 boys maar de wens voor een dochter blijft klagen.
Gelukkig willen we graag 3 kinderen, dus ga ik nogmaals aan de sway.
Dit keer ga ik voor LEPCOS en heb net een hometrainer gekocht (black friday gekte) en gas erop!
Zijn er hier nog meiden actief?
Hallo! Zijn hier nog Nederlandse dames actief? We zijn van plan in het najaar aan de slag te gaan voor een girl sway! Zou leuk zijn om een Nederlandse buddy te hebben 😁 hoor het wel
Hallo Lovemyboy01 ! lees je bericht, hoe gaat het nu met je?