Hoi allemaal,
Hier een nieuwkomer! Ik ben moeder van 2 zoons, 6 en 3 jaar. Droom mijn levenslang al pink! Beide zwangerschappen echt moeite mee gehad, maar zodra ze geboren waren gelukkig nergens last van. Een dochter blijft knagen... een derde kindje heeft daar zeker ook mee te maken. De laatste kans benutten en anders weet ik dat zodra het er is ook goed is. Ik wil achteraf geen spijt hebben. Wel heb ik voor mezelf een deadline bedacht, 3 pogingen en dan klaar. Is weinig en krap maar geloof in het lot. Heb jarenlang research gedaan. Kwam altijd uit of natrium-kalium arm dieet en hoog calcium-magnesium in combi met de shettles methode. Ook contact gehad met A. Noorlander, maar dat was €3000 totaal met 80% garantie. Voelde niet goed. Op eigen houtje via igender veel gevonden maar best gedateerd en heftig dieet. Op genderdreaming ging wereld voor me open. Heel logisch verhaal van testosteron verlagen, bloedsuikerspiegel laag houden. Ik wil er voor gaan. Nu ben ik best slank en bang voor ondergewicht met zoveel sporten.
Verder wil muntthee gebruiken om testosteron te verlagen. Ooit een onderzoek gelezen dat dominante vrouwen meer zoons krijgen vanwege hoog testosteron. Magnesium pillen, vitamine b6?? En vitex twijfel ik over omdat mijn cyclus regelmatig is. Zoutloos eten belangrijk?? Is shettles methode nog aan te raden? En ph verlagen? Door middel van lime douches of juist rephresh?? Bij dieet van noorlander mag je geen kraanwater gebruiken, in LE dieet wel??
Verder man vooraf paar keer zaadlozing hebben en 1 addempt, geen orgasme, missionaires positie. DH wil geen dieet of supplementen gebruiken, hij mag espresso en alcohol gebruiken toch?
Veel vragen en hopelijk is dit beetje een goede sway!! Enorm spannend! Soms zie ik mensen met 3 dochters en dan wil ik bijna vragen hoe heb je dat gedaan?? Zoiets magisch voor jongensmoeders is dat. Hopelijk wordt mijn wens vervuld.
Bedankt alvast en iedereen succes!!