-
Printable View
-
Je lichaam past zich aan die eetmomenten aan he Bambi? Ik was ooit een enorme snacker maar daar heb ik totaal geen last meer van!
Klopt. Ik denk zelf dat ik deze keer misschien niet maar één poging doe. Ik heb gelezen dat als je binnen 12 uur een tweede poging doet, dit geen verschillende maakt. Zaad ververst om de 30 uur..
Koffie mag je niet drinken toch? Ik drink ook veel tussendoor, maar toch vind ik het niet ontbijten nog steeds zwaar
Oh Damn dacht dat zwarte koffie juist wel mocht omdat het roze swayt?!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boyboy, jij hebt al geswayed? Had je toen strikt het dieet gedaan. Ook supplementen genomen? Sporten schijnt hele goede resultaten te geven maar ik vind het absoluut het zwaarste van alles. Dan heb ik gegeten, kind op bed en dan nog op die fiets..pff
Voor zover ik weet, geen koffie..cafeïne is niet goed. Maar ik zou het moeten opzoeken. Weet iemand anders dit misschien?
Bedankt weer voor de tips! Mijn GD neemt wel af in heftigheid want ons kleinste zoontje is echt zo'n lief dropje. Maar verlangen naar een dochtertje erbij blijft en het kijken op straat/winkels etc naar babymeisjes en meisjes. Dat herkennen jullie vast? Koffie swayt roze toch? Dat lees ik overal op de site. Net als alcohol.
Ik dacht ook dat koffie roze zou swayen en alcohol ook.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Herkenbaar hoor Anne, hoe oud is je jongste?
Ja ik dacht ook gelezen te hebben dat alcohol en zwarte koffie voor roze was, alcohol alleen bij maaltijd
Jongste bijna 1! Alcohol mag je dus niet 'los' drinken? Omdat er calorieën in zitten?
Tip, kokindjes drop. Geen vet, geen eiwit, wel koolhydraten
Goeie
Ik had nog een vraagje :-) Kun je ook langzaam aan beginnen met het LE dieet? En later het sporten toevoegen? Mijn plan is aug/sept poging doen als we ervoor gaan. Mijn vriend zegt de ene keer dit en de andere keer dat, zucht. Afgelopen weekend begon hij zelf over een meisje als derde en net zei ik: ik zag zulke leuke kleertjes voor meisje bij de Hema (en voor jongens bijna niets leuks), en dan kan hij heel bot zeggen: we hebben geen meisje [emoji20] In ieder geval, ik denk niet dat ik drie maanden 5/6 X per week sporten kan volhouden, dat wordt veel te veel. We gaan binnenkort verhuizen ik moet dan 2x 25 min fietsen per dag. Maar dat telt niet toch?
-
-
-
Daar heb je gelijk in. Zij deed heel veel sport. Sport wordt gezien als een zéér sterke factor. Ik zet wel mijn vraagtekens bij het eten van groenten en doggy style plus orgasme wordt wel afgeraden. Je moet zo ondiep mogelijk laten lozen.. En zelf absoluut geen orgasme.. Maar dan nog, geen enkele sway is perfect en ze heeft een sterke sway. Dus ja, een kindje dient sowieso welkom te zijn.
Boyboy, hier eigenlijk zelfde. Ik vind meisjes ook echt niet perse leuker dan jongens, ik ken best wat drakerige meisjes [emoji6] Maar voor de balans in het gezin. Ik vind het eerlijk gezegd niet heel leuk om de enige vrouw in huis te zijn en straks omringd te worden door voetbaltassen, vieze wc's etc en geen meiden dingen kan delen met een dochter
Mee eens Boyboy, en wens voor nog een kindje is groter dan de voorkeur maar omdat ik wel bang ben voor gd zouden we t geslacht niet willen weten
Wbt sporten; ik vraag me af of mijn werk ook telt? Ik werk op een paardenstal en sjouw/loop zeker 2 uur aaneengesloten (veel met kruiwagens op en neer over het land etc) altijd s'ochtends dus op nuchtere maag en daarnaast voor extra centen ook nog 3x per week huizen schoonmaken, altijd minstens 2 uur, 1 dag 4 uur aaneengesloten en best intensief doorwerken dus ben echt super uitgeput erna, zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen als ik dan ook nog cardio moet gaan doen, op mijn 2 vrije dagen ga ik wel al lopen met de kinderwagen 60 min
Superlief Chrisje!!! :awe::HH::heart::LotsofLove:
Wat gezellig !! Veel reacties ☺️
Had koolhydratenarm brood aangeschaft maar dat is eigenlijk niet nodig? Koffie neem ik wel bij de lunch wel cafeïne vrij van nespresso daar zit minimaal cafeïne in.
Eigenlijk zoals ik begrijp moet je nog stabiel blijven in gewicht ? Ben namelijk afgevallen en wil in april attempt doen . Waarom wordt dat saw palmetto afgeraden ? Heb wel al die tijd ingenomen het is hetzelfde werking als muntthee . Kan dan wel nu met muntthee drinken starten omdat circa ongeveer 2 maanden attempt ga doen .
Fiep , wel heb ik moeite met het alleen 2 eetmomenten. En sporten elke
Dag cardio is zwaar .daarom kan je deze dieet ook niet lang volhouden opgeven moment ben ik dan bang dat je gaat verwaarlozen en losser wordt .
Onze nieuwe buren hebben een meisje en krijgen bijna weer een, jawel, meisje. Het is gewoon genetisch bepaald volgens mij hoor
Ja Anne, dat denk ik ook wel eens. Ik lees dan ook gister dat Xander de Buisonje in de VS zijn dochter ophaalt. Ik denk dan gelijk..kindje op bestelling..hij zegt altijd al dat hij nog graag een dochter erbij wilt..
Geadopteerd!
?
Ps lijkt idd op bestelling...
Nee het is een kindje volledig van hun tweeën. Dus eicel en zaadcel bij draagmoeder. Maar dan denk ik dus..Daar is vast iets geregeld
Ja dat bedoel ik. Ik denk dan meteen: IVF/Amerika = selectie [emoji6]
Yep precies
Hoe evil hahahaha [emoji6]
Zou nog even een update geven over de bevalling:
Vanaf 3 uur snachts weeën gehad en niet in de gaten gehad....🙈 zwakte weer af namen toe om 6 uur in de avond half 7 was de VK hier en had ik al 6 cm ontsluiting.Half uur later op 8 maar die laatste 2 wilde maar niet. Dus toen gedoucht en vliezen doorgeprikt of net andersom...
22:46 kwam te wereld. Uiteindelijk niet gehurkt maar liggend omdat ik telkens in en uit bed moest klimmen voor de controlles en ik wat vermoeid was ( al dgn diaree en max 3 uur geslapen) was het mijn keus om maar te blijven liggen.
Bevalling viel me 100% mee weeën waren op een bepaald moment moeilijk weg te puffen terwijl ik aan de badkamer radiator stond/hing... (daar persen durfde ik niet bang dat ze op de grond zou knallen 😂)
Ze VK en kraamhulp stonden versteld dat ik zonder geluid beviel van mijn eerste .
Niet geknipt, scheurtje in labia en 3 x au bij het hechten op het punt wat ze niet kon verdoven.
Half 1 wat rond gebeld en de 1ste nacht sliep ze door.
Nacht 2 en 3 niet afgelopen nacht wel.
Zou het zo weer doen 😍😍
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Fijn Chrisje dat het je is meegevallen! Dat hoor je niet heel vaak haha.
Heb je een leuke kraamhulp?
Mijn dochter slaapt nog steeds niet door, heel erg vermoeiend ;)
Wauw goed gedaan hoor chrisje,natuurtalent[emoji6]
Ja Honingbijtje ze is geweldig een vrouw van 45 met zelf 4 zonen. Maar zo lief en gezellig en heel veel kennis. Zou haar het liefst adopteren en hier houden. Vind het idee dat ze straks niet meer komt nu al verschrikkelijk 😏
Wow, wat een droombevalling!! :suprise::flowerz::luck::agree:
Dankjewel dames.
Fijn dat de bevalling meeviel..! [emoji1360][emoji1362]
Wat een goede bevalling zeg, heerlijk voor je!