-
De kraamhulp tijd zit erop de eerste traan is gelaten maar ook door haar. We hebben haar maar flink verwend en mocht er ooit een tweede komen zullen we om haar vragen. Ze komt zeker nog eens langs als ze in de buurt is en de eerst volgende kraamweek zou tegenvallen want zoals het bij ons was had ze nog niet eerder gehad. Mijn man met zijn grapjes het kletsen tussendoor het was zo enorm vertrouwd. 😏
Maar morgen moeten we het toch echt alleen doen.... helaas!
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
Jammer he Chrisje.. ik weet hoe je je voelt!
Hoe vinden de grote broers hun kleine zusje?
-
Hi ladies! Vraagje aan de dames die een meisje hebben gekregen: gebruikten jullie inlegkruisjes? Ik bedenk me ineens dat dat ook best invloed kan hebben..? Ik gebruik die dingen altijd, vind het stuk frisser dan zonder [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ik heb nooit inlegkruisjes gebruikt
-
Hah, goed om te weten [emoji4]
-
Welke invloed zou dat kunnen hebben dan?
-
Op de zuurgraad? Maar ik lees net dat inlegkruisjes zuurgraad verhogen. Hoge zuurgraad is beter voor meisjes toch?
-
Iets met zuurgraad
-
Vraag : had hier begrepen dat sawt palmetto niet goed zou zijn en heb gevraagd waarom niet ? Helaas geen antwoord op . Want blokkeert je DHt hormoon en verlaagt dan ook je testosteron .
Beetje nu in de war .
-
Heel herkenbaar gevoel chrisje, maar wel super dat je zo'n bijzondere kraamweek hebt gehad
Mama85, ik heb ff gegoogled op saw palmetto en atomic sagebrush (las ergens dat je zo het beste kon zoeken op de site)
Een reply van atomic op iemand die er een vraag over stelde; "I do think it sways pink or I wouldn't still recommend it. But you're right, it causes tons of trouble for people and it may delay ovualtion or even stop it for some people. And the results we've gotten have been decidedly "meh". If you can live without it and feel good about your sway anyway, I'd skip it. IF you feel like you'll be passing up on something and having regrets about it, then give it a shot but be sure you only do it AF-CD 14 or positive OPK, whichever comes first. Then drop it for the rest of the month even if you don't ovulate for a while."
-
Is een post uit 2015, geen idee of er dan nog iets veranderd is
-
Klopt sorry ik had inderdaad gezegd dat het werd afgeraden intussen. Het waarom wist ik niet, maar nu ik dit lees weet ik het weer.
-
Hi allemaal,
Ik weet niet wie mij zich nog kan herinneren maar ik zag dat boyboy mij nog heeft aangehaald als voorbeeld van hoe het ook kan aflopen met swayen.
Voor de dames die op de link van mijn sway hebben geklikt...hij was zelfs nog sterker, ik was toendertijd er niet eerlijk over, maar ook ik heb clomid geslikt. Nu allen oude threads weg zijn ( wat is er in godsnaam gebeurt????) heb ik het er in mijn swaylink bij gezet.
Ik wou vanavond namelijk zelf zoeken in de oude threads naar a. n.oorlander....aangezien ik vandaag haar methode tegenkwam in een artikel in de ouders van nu tijdschrift van deze maand. Wat superzonde!! Baal er van dat ik bepaalde dingen nu niet kan terugvinden.
Ik ben hier zo nog af en toe, maar t blijft helaas moeilijk om te zien dat het zoveel meiden lukt(e), en mij niet. Sorry, natuurlijk van harte gefeliciteerd voor iedereen die een meisje heeft gekregen!
T gaat momenteel nog best slecht met me, mijn obsessie voor een meisje is er helaas niet minder om geworden, en helaas zijn mijn opties ook steeds minder.
Mijn 3e zoontje is trouwens wel de aller allerliefste baby en ik hou zielsveel van hun alle 3.
Liefs Girlwish
-
Hoi Girlwish, leuk wat van je te lezen! Alles is weg ja, ik heb de discussie toen gelezen maar niet op gereageerd.
Wat erg van je GD... Wel fijn dat je kleine uk zo lief is :)
-
-
-
-
Mijn GD is op moment afgezwakt, niet dat ik niet nog een meisje erbij wil, heel graag zelfs! Maar ik heb iets minder heftigere gevoelens. Het gaat bij mij in vlagen. Het blijft gewoon lastig de confrontatie met de perfecte gezinnetjes en om te zien dat meisjes, over het algemeen, een stuk rustiger zijn. Maar mijn zoontjes zijn mijn alles en geven zoveel liefde! Helaas ook veel geschreeuw en drukte haha
-
Inderdaad nu je het zegt Boyboy, ik ben absoluut t meest jaloerd op gezinnen met van allebei de geslachten. En vrouwen die nog moeten beginnen met zwanger worden, bij hun kan t muntje nog beiden kanten opvallen.
Dat wist ik niet dat je die methode bij je eerste had gedaan! Mag ik je er over pm-en? Heb behoorlijk wat vragen :wink:
Ik weet niet meer wat mijn opties zijn.....HT voelt als een enorme opgave qua lijf / emoties en financieel. Ik zou alleen Tsjechie kunnen doen maar dat vind ik eigenlijk te riskant / onprettig dat ik er daar dan niet open over kan zijn.
En swayen....dat kan ik mezelf en mn man eigenlijk niet meer aan doen....en ik denk niet dat t de manier voor mij was. AS is het helemaal niet mee eens met wat ik nu ga zeggen...maar ik geloof zelf dat ik te fanatiek was hier in, ik geloofde ook fanatiek dat t me zou lukken een dochter te swayen, des te harder kwam de klap, dat heb ik nog steeds niet helemaal kunnen verwerken. Het is inderdaad echt een kans, geen garantie.
Fijn voor je Anne! Hoop dat ik ooit ook nog op dat punt bereik!
-
-
Opposites bij HT? Je bedoeld dat de kliniek een vergissing maakt en per ongeluk het verkeerde geslacht terugplaatst??:omg:
-
Ik zit inderdaad weer op het wachtbankje maar denk niet dat het raak is. Heb te intensief geswayed en gesport dus dat ga ik in de eventuele volgende ronde anders doen. Iets meer vis of nog een eitje
-
Ha Girlwish, heb nog vaak aan je gedacht hoe het met je zou zijn!
hoop het beste voor je.. en dat je ooit nog een meisje mag krijgen :luck:
-
-
Dat is vandaag maar helaas gisterochtend ongesteld..een lp van 8 dagen..Dus absoluut te kort om überhaupt zwanger te raken. Deze ronde ga ik het iets anders doen. Op advies pas op dag zeven starten met fietsen, iets meer volvette producten etc..pff nu bezig vanaf oktober. Pittig hoor
-
ooh balen Fiep... ik had ook een steeds kortere luteale fase toen.
-
Ja zeker balen. Heb de laatste week nu ook gewoon gegeten hoor, om het vol te houden. Wat deed jij om lp te verlengen?
-
Ik heb uiteindelijk holisan shatavari tabletten geslikt. Daar had ik veel goede verhalen over gelezen, het verlengt de luteale fase. Denk trouwens niet dat het roze swayt, maar het was meer een laatste redmiddel om zwanger te worden tijdens het swayen omdat ik niet langer kon swayen ivm mijn lage gewicht.
-
Hoe gaat het met jullie allemaal?
-
Hoi Anne, ik zit weer een week voor de volgende poging. Ben het swayen nu wel echt zat. Het begint ook in het voedsel erg eentonig te worden. Mijn weerstand is drie keer niks. In oktober begonnen en ik dacht best snel zwanger te zijn. Maar het swayen heeft een groot effect op mijn lijf.
-
Hier gaat alles goed. Onze kleine meid slaapt al meer als een week iedere nacht door.
Ze heeft wel een klein tegenslagje gehad en kwam.niet voldoende aan maar ook dat is nu onder controle doordat ik weer bijvoeding geef naast de borstvoeding.
Nog even 3 foto's spammen... en dan hou ik er mee op 😍
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...7f7f2be0b6.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...c17df4efa2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...22caa9a112.jpg
Dames heel veel succes de aankomende ronde hopelijk zijn jullie snel zwanger. 🍀
-
-
Echt een prinsesje Chrisje! Erg lief!!
Dames, ik heb de stap gezet om in therapie te gaan voor mijn GD. Ik start volgende week.
Mijn GD staat mijn levensgeluk helaas momenteel letterlijk in de weg, en ik kan mezelf niet resetten / repareren.
Ik heb verwacht geen wonderen / ik heb geen verwachtingen, maar ik ga gewoon kijken of het mij mogelijk kan helpen.
Ik wil het een plekje kunnen geven, zodat ik weer in het NU kan leven, van mijn 3 zonen kan genieten. Ik wil niet meer verlangen naar iets wat ik niet heb, maar blij zijn met wat ik wel heb.
Ik hou jullie op de hoogte!:heart:
-
Lief Chrisje! Geniet ervan!
Wat ontzettend knap van je Girlwish. Moedig om zo'n stap te zetten en moedig dat je dat hier durft te schrijven. Tot een maand geleden zou ik dat laatste niet geschreven hebben maar na het deleten van de andere Posts, heb ik wel het gevoel dat het hier veranderd is. Ik hoop dat het hier weer een open clubje kan worden waar iedereen (met en zonder Sway ervaring) elkaar weer kan steunen en tips kan geven.
Fiep, heb je er al over nagedacht om meteen na deze poging het sporten te laten vallen? Dan slinkt je spiermassa, dat Swayt roze toch?
-
-
Mooi Chrisje!! En wat heerlijk dat ze (nu al!) doorslaapt, hoe krijg je dat voor elkaar haha... hier gaat t nu pas een beetje de goede kant op met de nachten.
Wauw Girlwish, wat knap van je! Heel veel succes met de therapie! :LotsofLove:
-
Hallo allemaal...
Ben in het verleden een tijdje actief geweest maar nu weer begonnen met meelezen en zo.
In het kort: ik heb 2 heerlijke jongens van 2,5 en 3,5 jaar. Had met de 2e GD maar zou hem nu niet meer willen inruilen. Toch blijft het roze geluk bij anderen steken. Al die vriendinnen die roepen dat hun dochter zo geweldig is, helpen ook niet.
Gelukkig willen we nog een 3e dus er is nog een kans. En zelfs HEEL misschien een 4e. Maar dat is voor mijn man nog even een grote twijfel.. :-)
Ik zie ineens dat er allemaal dingen verdwenen zijn, niets meegekregen van de discussie maar het klinkt erg naar!!
Ik wil heel graag in april zwanger worden, en anders (in verband met vakanties) in juli.
Ik heb nu mijn menstruatie.. Heeft iemand een idee of ik nu nog kan swayen voor een poging rond halverwege april? Mijn cyclus is wel erg lang en wat onregelmatig (duurde nu 33 dagen).
Hoe snel is het plan van Atomic beschikbaar? Ga ik dat redden met swayen voor half april? Het ziet er allemaal zo ingewikkeld uit. Ik sport nu helemaal niet, dus wil wel echt een uur gaan lopen of fietsen per dag. Gaat lukken met 2 jongens die altijd naar buiten willen...! :-)
Ik ben twee keer binnen een poging zwanger geworden, dus met de vruchtbaarheid zit het wel goed denk ik.
Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Alvast bedankt, en wat fijn dat er een nieuw Nederlands forum voor ons geopend is, zo fijn en herkenbaar om dit te lezen en te delen.
-
Stoer van je girlwish! Ik hoop dat het je rust brengt
-
Pinkwish; het absolute minimum is zes weken, maar langer wordt wel sterk aangeraden. Dus half april kan wel als je het echt wil, maar ik zou het zelf niet doen denk ik
-
Dank je dames.
Girlwish wat goed van je dat je deze stap hebt gezet.
Honingbijtje ik geef borstvoeding met bijvoeding omdat ze niet voldoende aankwam.
Voor het slapen gaan krijgt ze een flesje van 60 of 90 ml dat is meestal tussen half 12 en 12 uur.
Vaak is ze daarna even jengelig in helpt het als ik haar nog even aan de borst leg, ze word er rustig van en dan leg ik haar in het wiegje langs ons bed en slaapt ze heerlijk door en moet ik haar echt wakker maken voor het voeden. ( er mag max 6 uur tussen zitten maar vaak is dit bij ons 6,5 tot 7,5 uur ) dit trek ik overdag recht omdat ze binnen de 3 uur komt voor een volgende voeding.
Naar mijn idee komt het dus echt door het volle buikje voor het slapen gaan. 😉