PinkWish ik zou het ook niet doen, stel je raakt in april zwanger en het blijkt een jongen, dan zal je jezelf waarschijnlijk verwijten ''had ik maar wat langer geswayed''..
Printable View
PinkWish ik zou het ook niet doen, stel je raakt in april zwanger en het blijkt een jongen, dan zal je jezelf waarschijnlijk verwijten ''had ik maar wat langer geswayed''..
Ben ik weer even. Mijn dl slaapt ook niet door hoor. Komt nog 2x. En over 2,5 weken is ze alweer een half jaar.
Bedankt voor jullie reacties!
Ik twijfel nog even... Ik ga in ieder geval een personal plan aanvragen bij Atomic. Ze kan 'm binnen een dag af hebben zei ze al. Dus misschien maandag beginnen...
Ik hoop dat ik het een beetje snap allemaal :-) Hebben meer mensen hier na 6 weken al een poging gedaan en zwanger geworden? En wat was het resultaat...?
Wat doen jullie mannen? De mijne wil wel meewerken maar niet te gek...
Als het niet lukt kan ik ditzelfde plan ook nog in juni gebruiken toch? Ik ben bang dat ik het op vakantie niet volhoud, ga in augustus naar Spanje.
En Girlwish wat een moedige stap..! En zo goed. Ik hoop dat het je wat oplevert. Ik snap je gevoel, zoals de meesten, echt. Ben ergens ook bang dat ik na het swayen nog meer teleurgesteld ben als het een jongen is. Maar anders zal ik altijd denken: wat als ik het toch gedaan had... Pfff moeilijk hoor.
Wat een mooi meisje Chrisje. Heerlijk dat ze al doorslaapt.
Girlwish, wat een dappere zet, ik hoop dat het je gaat helpen.
Ja boyboy, ik stop al direct met fietsen in de wachtweken. Mijn lijf reageert gewoon heel heftig op het sway voer. Mijn man neemt tabletten, drinkt nul koffie en drinkt sojamelk.
Ik las dat sporten, en vooral zo weinig mogelijk koolhydraten op dag van eisprong heel belangrijk is. Dus dat doe ik, maar als eisprong weg is, stop ik met fietsen. Ik track dan ook mijn ei, door er wel vijf of zes cb testen tegenaan te gooien. Dure grap maar dat is het me waard.
Aanstaande week weer een poging. Vijfde maand. Derde poging. Vind het lastig om de maankalender los te laten, maar volgens mij biedt dat geen zekerheid..anders zou er niemand swayen
Oh ja en Pink wish, ik zou ook een minimum van zes weken aanhouden. En wat betreft vruchtbaar zijn...Ik was ook heel vruchtbaar tot ik ging swayen. Mijn cyclus veranderde en je bent niet vanzelfsprekend gelijk zwanger hoor...wil ik je goedbedoeld even voor waarschuwen. Iedereen reageert anders maar als je strikt aan het dieet houdt kan het dus zijn dat er zeker wat gaat veranderen in je vruchtbaarheid.
-
Succes Fiep, hoop dat je droom uit mag komen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Succes Fiep...!!
En bedankt. Ik heb besloten er even helemaal mee te wachten. Ik ga me de komende weken eerst eens goed inlezen want ik snap er zo weinig van. In mei ga ik nog naar Italie met m'n vriendinnen en daarna maar beginnen. Hebben jullie allemaal een persoonlijk plan aangeschaft?
Hoi allemaal! Ben ik weer even, erg druk thuis en op het werk. Jammer Fiep dat het zo moeizaam gaat. Met mijn GD gaat het best ok eigenlijk nog steeds! Ik ben er niet meer zo ontzettend obesessief mee bezig. Wel nog steeds dat grote grote verlangen naar een zusje voor de jongens, kunnen zeggen: ik heb een dochter. Lijkt me zo geweldig. Als mijn man ook voor een derde wil gaan dan ga ik swayen. Misschien koop ik alvast een plan, en kan ik bijv al ontbijt gaan overslaan en praktisch vegetarisch gaan eten met een LE lunch. Geen derde kindje kan ik me eigenlijk niet voorstellen, lijkt me zo geweldig!
Hallo Dames ,
Hoe gaat het met dieet ? Even graag sinds 6 weken slik ik vitex 25 was me eerste dag menstruatie en nu 16 dagen later weer menstruatie hebben jullie dat ook gehad ?
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw op de site maar lees al een hele tijd mee. Ik vind het super dat er zo vele onder jullie toch een meisje hebben gekregen. Ik ben zelf in januari begonnen met het LE dieet maar twijfel of ik ook nog een uur cardio per dag er ga bijdoen. Ik ben namelijk al 7,8 kg afgevallen en ben bang dat als ik die cardio er nog ga bijdoen ik nog meer afval en hierdoor mijn eisprong niet meer krijg. Ik wil mijn eerste poging doen april/ mei. Ik weet niet goed wat doen en hoop dat jullie met al jullie ervaring mij advies kunnen geven. Is het een slecht idee om pas met de cardio te starten 2 weken voor mijn eerste poging?
Welkom stefke. Het doel van het sporten is jezelf in slechtere conditie te brengen oa door spierweefsel af te breken. Twee weken is daarvoor een te korte periode dus daar heb je niet veel aan.
Of het ook averechts zou kunnen werken weet ik niet.
Succes met het dieet!
Blue-blue-pink bedankt voor je antwoord. Heb je enig idee hoe lang op voorhand ik dan wel zou moeten sporten om spiermassa af te breken?
Ik denk gewoon gdurende het dieet Stefke dus 6-12 weken, ligt eraan welke sway periode je je comfortabel bij voelt. Maar je bent al langer bezig met dieet toch? Misschien gaat de 'aftakeling' ;) dan wel sneller omdat je conditie enzo door dieet al minder is.
Als je het zeker wil weten zou ik even verder zoeken op het forum of anders aan AS vragen
Helaas ben ik deze ronde weer niet zwanger geraakt. Ik overweeg nu de gedachte van HT maar ook daar is alle informatie van weg. Is er hier nog iemand die daar meer van weet?
Ik ben idd al even bezig met het dieet blue- blue- pink. Ondertussen al 10 weken. Mss gaat de aftakeling Idd wat sneller als ik er nog cardio bij doe. Ik zou dan 60 min op de hometrainer willen gaan maar moet dit intensief of mag dit dan ook op een rustiger tempo zolang dit maar een uur is ? Ik eet nu 1500 kcal per dag, zou ik dit verhogen naar 1800 om er dan nog cardio bij te kunnen doen? En dan bv ook een klein stukje zalm per week om mijn eisprong te kunnen behouden? Sorry voor al die lastige vragen die ik stel he
Ik heb zelf ook steeds een uur op de hometrainer gesport en ik voelde pas na 4 weken echt dat men lichaam het er moeilijk mee kreeg. Dus ik vind 6 weken wel minimum ook voor het sporten. Ik fietste steeds 20 km zeker na een paar weken wordt het moeilijker. Als je snel afvalt zou ik wel 1800 cal nemen zeker samen met sporten. Ik at vegetarisch maar ook 1 klein stukje kip of vis per week.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Jammer dat er zoveel nuttige info verloren is gegaan. Inderdaad is alles eraf gegooid zonder enige uitleg, best belachelijk als je het mij vraagt. Heb ook geen idee meer of er überhaupt nog een beheerder op het Nederlandse gedeelte zit. Misschien moet je atomic zelf vragen of de oude draadjes nog terug gehaald kunnen worden en of het normaal is dat dit er zonder uitleg of verklaring afgegooid is!
Wel zo fair voor alle dames die voor nu en in de toekomst hun kansen willen verhogen..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Balen fiep. HT is denk ik nog wel genoeg over te vinden op het internationale gedeelte. Daar zijn denk ik nog wel genoeg threads over. En volgens mij was er in nederland een contactpersoon die het hele proces kon begeleiden, maar helaas weet ik het ook alleen van horen zeggen
Ik vind het ook heel raar dat alles is weggegooid, alleen maar omdat 1 persoon ging flippen
Je kan nog proberen lisvna een pb te sturen? Ik weet niet of zij meer weet of is zij degene die alles verwijderd heeft juist?
Hebben jullie enig idee wat het sporten precies moet inhouden?
Is cardio echt het beste, dus flink fietsen of wandelen, een uur?
Of is een uur dansen of sportschool ook goed?
Dank jullie...!
Ja lisvna heeft t eraf gehaald
Een uur dansen mag ook. Sportschool enkel als het cardio is geen krachttraining.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Kan iemand mij helpen?? Ik kom er niet uit
Mickey kan.jij mij antwoorden over de behandeling die je gedaan hebt? C.P.Tol@outlook.com
Fiep , weet jij een goede kliniek?
Charly, ik heb geen behandeling gedaan
-
Hey allemaal, ik ben in september beginnen swayen nadat we in juni ons dochtertje verloren zijn na 7 maanden zwangerschap. Ik dacht dat ik een super sway had; stond op mijn laagste gewicht ooit (zelfs te laag want had nog maar een BMI van 17.5), volledig vegetariër en de BD op de juiste momenten gedaan. MAAR ik ben nu 19 weken zwanger van een jongen. Ik was helemaal van slag, want het lijkt alsof een meisje ons 2x is afgenomen; ik had gewoon een meisje moeten hebben nu. Overal waar ik kijk zie ik precies alleen maar mensen met dochters. Mijn droom was altijd om 2 dochters te hebben, eentje van elk is ook nog ok, maar 2 jongens zou ik echt niet willen :(
Ik haat het dat ik me zo voel en voel me daar ook schuldig over tov dit kleintje in m'n buik, maar ik kan mijn gevoel spijtig genoeg niet uitschakelen.
Gezien ik een houvast zoek, wou ik hier eens kijken wie er ervaring heeft met HT? Dat is de enige manier om zeker te zijn om een meisje te krijgen duidelijk. Ik zou er echt alles voor doen. Ik weet dat je je dream member kan maken en dat je dan aan veel info kan, maar gezien dat het nog niet voor direct is wou ik het eigenlijk nog niet doen en hoopte ik hier wat info te verkrijgen. Ik hoor nl dat HT in Europa precies moeilijk begint te worden. Hebben jullie enig idee? Sorry dat ik hier zomaar kom 'party crashen' trouwens...
-
Bedankt boyboy! Ik hoop het echt dat ik dat gevoel zal hebben. Maar voorlopig is het moeilijk me dat voor te stellen. Eentje van elk is zeker goed, maar we willen maar 2 kinderen en daarom heb ik dus maar 1 kans meer. En dat schrikt me wel wat af...
Ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter helemaal niet geswayed, ik kende het zelfs niet. Ik nam bijvoorbeeld al 3 maanden lang voor mijn zwangerschap supplementen en sportte ongeveer 4x per week, wat allemaal jongensvriendelijk is. En als ik dan swayde en alles wel correct deed werd ik zwanger van een jongen :s
Ja je kan het daar inderdaad krijgen, maar gezien ik er nu enkel nog maar gewoon wat informatie over wil krijgen had ik nog geen zin om ervoor te betalen.
Wat heftig Sigrid..
Ik weet niets van HT helaas, ik hoop dat je wens uit mag komen en dat je een dochtertje zal krijgen in de toekomst :HH:
Bedankt HoningBijtje, dat is heel lief! Ik hoop het ook voor jou.
Nooit HT overwogen? En hoe voelt het voor jou om een zoon te hebben? Ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk positieve verhalen over jongentjes te verzamelen ;)
Haai Sigrid,
Ik wil graag reageren op je post. Wat een verdrietig verhaal ... Krijg er serieus gewoon een brok in m'n keel van.
Ik heb zelf 2 jongens en ga swayen voor een meisje, als 3de.
Hoewel ik nu heeeeel graag een meisje zou krijgen, zou ik mijn jongens voor geen goud meer willen missen. Dat klinkt cliche maar is ECHT zo.
Ze zijn nu 4 en 2 en ze zijn me zo dierbaar.
Bij de 2de had ik een erge gender disappointment tijdens mijn zwangerschap, heb erg veel gejankt, was onwijs teleurgesteld maar zodra hij uit m'n buik kwam keek hij me zo lief aan... Ik was toen echt ontroerd. Stelde me ook gerust: hij was zo welkom, voelde ik meteen. Hij lijkt ook heel erg op mij en is nog steeds echt een moederskindje, wil altijd kroelen, kusjes geven en met m'n haar spelen. M'n oudste is meer een vaderskindje maar wil, als hij niet lekker is, toch z'n moeder. En als enige vrouw voel ik me ook wel een beetje de prinses thuis haha :-)
Jongens zijn echt leuk..! Ze worden zoals jij ze grootbrengt. Ik werk op een Kinderdagverblijf en het is echt niet zo dat jongens altijd drukker zijn of alleen maar willen voetballen. Ze houden meestal wel van auto's ja, maar ze zijn voor mij vaak liever dan de meisjes.
Ik geloof niet in 'per ongeluk' kindjes, dit kindje hoort bij jullie en moest er zijn. Je beschrijft zelf ook al dat je je schuldig voelt tegenover hem, maar je kan je gevoel niet sturen. Accepteer het, ga door die fase heen en probeer vanaf de geboorte gewoon te genieten van het feit dat je nu wel een gezond mooi wonder mag hebben. En ja, dan hangt er een piemeltje, dat zegt nog niks over karakter of de band die je gaat krijgen met je kind.
Ik hoop dat ik niet vervelend over kom, ik wil je alleen een beetje laten weten hoe ik er in stond en sta, en dat ik echt van harte hoop dat je dit ook zo gaat ervaren.
Heel veel sterkte.. en probeer je niet gek te laten maken, dat is ook beter voor je kleintje...!!!! Xxx
Ooh PinkWish2016, bedankt voor je lief berichtje! Het doet me echt goed om dat te horen.
Ik denk ook wel dat van zodra je kindje geboren is dat je ze niet meer kan missen. Ik heb nog van niemand het tegenovergestelde gehoord (gelukkig maar ;)).
Je kent dus wel het gevoel van GD...wat me ook opvalt van wat ik lees hier op de site, is dat de 'failed sway' kindjes precies altijd godsgeschenken zijn. Alsof ze precies proberen te compenseren dat hun mama liever het andere geslacht hadden gewild. Dat is wel mooi om te lezen. Ik hoop ook echt dat ons mannetje zo zal zijn. Ik heb 2 neefjes (kindjes van mijn zus) en uiteraard zie ik die heel graag, maar ik heb nog nooit zo'n drukke kinderen geweten als hen. En daar heb ik ook wat schrik voor. Ik denk altijd dat dat bij meisjes wat minder is. Maar het ligt misschien vooral aan het karakter?
Leuk dat je die ervaringen kan zien op je werk :) ik heb nog al iemand gehoord die hetzelfde zei als jij gelukkig. Ik hoopte ook gewoon vooral op wat Frozen en K3 en niet Cars enzo...
Ik denk ook soms wel dat dit kindje echt 'meant to be' is, want zo'n goeie sway (in mijn ogen toch) tov niks gedaan hebben voor ons meisje is wel vreemd. Ik probeer het inderdaad te accepteren, maar het is niet altijd makkelijk, want bijvoorbeeld in mijn due date groep hier is er nog niemand die een failed sway heeft, buiten ik :(
Je komt helemaal niet vervelend over, ik ben blij dat je je ervaring hebt gedeeld, dat geeft me juist weer wat hoop.
Dus heel erg bedankt en alvast veel succes met je sway!! xxxx
7 maanden geleden is mijn dochter geboren. Ik ben er nog elke dag dankbaar voor.
HT heb ik nooit overwogen, ik vond de drempel te hoog. Ook omdat het allemaal in het buitenland is. Maar ik kan me wel goed indenken dat iemand voor HT kiest, en helemaal na een failed sway.
Mijn zoon en dochter zijn me allebei even lief, ik ben ook heel gek op mijn zoon en zou echt niet zonder hem kunnen. Jongetjes zijn ook echt heel leuk!
Hij houdt van klimmen en klauteren maar is eigenlijk ook een rustig kind.
Ik had na de bevalling van mijn zoontje nog best wat moeite (we wisten van tevoren het geslacht niet) maar uiteindelijk naarmate hij ouder werd is dat gevoel helemaal verdwenen. Hoe ouder ze worden hoe sterker de band wordt.
heel veel succes met je eventuele keuze voor HT etc! En ik hoop dat je het binnenkort wat meer kan loslaten en kan genieten van je zwangerschap!!
Hai, vraagje naar welke kliniek ben jij geweest?
Grt LinA
-
Ben jij al zwanger Fiep?