Ik ben benieuwd of wij jongens mama's ook angstiger tegenover dingen staan?
Na 4 jongens verlang ik gewoon echt niet meer naar een jongen. Ik kan wel een jongen accepteren. Maar mijn wens/verlangen naar een meisje zou dan blijven en het idee dat ik nooit een dochter zal hebben is voor mij dan weer moeilijk te accepteren. Jij hebt wel vrede in het idee geen dochter in je leven te hebben?
Results 881 to 890 of 935
Thread: Het Nederlandse hoekje 2017
-
August 14th, 2020, 06:53 AM #881Dream User
-
August 14th, 2020, 01:24 PM #882Dream User
-
August 15th, 2020, 01:52 AM #883Dream User
Slingers:
Ik begrijp het. Mooi om dat verschil te zien in mensen. Ik vind het heel leuk om 4 jongens te hebben, maar een meisje hoort er nog bij. Zo voelt dat. Mijn jongens hebben echt ontzettend veel aan elkaar en ik vind het heerlijk om ze met elkaar te zien spelen. Ik ben nu met 5 mannen in huis en verlang daarom zo naar dat meisje.
-
August 16th, 2020, 04:45 PM #884Dream User
Jinky (de autocorrectie maakte er kinky van ;-) ik gun het iedereen met verschillende beweegredenen van harte. Persoonlijk begrijp ik ook niet dat de wens voor een kindje van het andere geslacht zo'n taboe is.
Wij hebben ondertussen besloten toch weer het dieet op te pakken. Er kunnen sowieso toch wel wat kilo's af na de vakantie zag ik, haha. Hopelijk red ik het om in de goede flow terecht te komen en de komende weken door te pakken. Hoe gaat het met jullie?
-
August 17th, 2020, 12:30 AM #885Dream User
Spannend dat je weer met het dieet gaat beginnen. Je komt vast in de goede flow, als we elkaar hier een beetje blijven steun, toch?
Ik ben met atomic aan het overleggen hoe ik genoeg calorien binnen krijg. Ik kan niet goed tegen granen, dus eet alleen groente met zuivel en ik ga daar wat gedroogd fruit en misschien noten bij nemen.
Ik wil eigenlijk niet meer calorien nemen. Ik vind het fijn om wat af te vallen, mijn bmi is 19,7. Denken jullie dat mijn vruchtbaarheid door misschien nog een paar kilo af te vallen al kan verminderen?
Er zijn toch genoeg vrouwen die hartstikke vruchtbaar zijn met een laag gewicht. Wat is jullie ervaring?
-
August 18th, 2020, 03:44 PM #886Dreamer
Hi Jinky! leuk om elkaar hier te blijven steunen
Ik heb zojuist een plan besteld en ben heel benieuwd! Ook ik heb een lage bmi, 18,5. Ik moet geloof ik niet afvallen maar op gewicht blijven. Ander dus kans op stoppen ovuleren. Maar geen idee of dat ook echt zo is, ik ken ook genoeg vrouwen met laag gewicht die gewoon zwanger worden.
Voor nu hou ik een beetje bij bij My fitness pal wat ik eet. Probeer vega en laag in eiwitten en vetten. Maar wel een beetje wat uitkomt. Dus als ik weet dat ik 's avonds iets vetters eet dan probeer ik daar met de lunch al rekening mee te houden, zodat ik niet over mijn limiet heen ga. Beetje eroverheen of eronder zal wel gebeuren soms, maar denk dat je dat wel blijft houden, anders wordt het wel heel erg passen en metenHoe doen jullie dat?
-
August 19th, 2020, 02:20 AM #887Dream User
Anna: wat spannend dat je een plan hebt besteld. Ik ben ook benieuwd wat je dan krijgt. Misschien dat het dan ook iets voor mijzelf is in de toekomst. Of zou het alleen een persoonlijk plan zijn qua eten. Ik denk dat op gewicht blijven gewoon het veiligst is zowel de zekerheid voor ovulatie, maar ook voor atomic zelf om een veilig dieet aan te kunnen bieden. Ik vind de eiwitten en vet limieten ook lastig. Ik heb wel een globale berekening gedaan van mijn dagelijkse inname ongeveer, maar ik ga niks berekenen elke maaltijd, dat resulteert dan wel in verschillende innames. Hoe doen andere dat? ik ben ook nieuwsgierig.
-
August 20th, 2020, 07:07 AM #888Dreamer
-
August 20th, 2020, 07:08 AM #889Dreamer
-
August 20th, 2020, 12:48 PM #890Dream User
Anna: dat wist ik niet. interessant. ik ben ook benieuwd, wat zegt atomic hier zelf over?