Page 25 of 94 FirstFirst ... 1523242526273575 ... LastLast
Results 241 to 250 of 935
  1. #241
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi! Atomic wees me op het Nederlandse hoekje, dus daar ben ik dan :-).

    Wij hebben twee jongens en willen heel graag nog een meisje. Meer kinderen komen er niet, dus één laatste kans. Ik ben sinds twee weken op het dieet. Een combinatie tussen het normale LE en LE PCOS dieet. Niet omdat ik PCOS heb, maar ik houd het veel beter vol op volkoren producten en meer groenten en fruit. Ik denk dat dit ook een stuk gezonder is. Kip/vis eet ik overigens niet, voor de zekerheid :-). Verder loop ik 5/6x per week minimaal een uur actief buiten (met of zonder kinderwagen). Al drie kilo afgevallen, dus dat is mooi!

    We beginnen midden juni met één poging, dan ben ik 6,5 week op dieet & aan het bewegen. Ik weet dat 12w wordt geadviseerd, maar ik vind het toch zonde om juni niet mee te pakken... Ik merk nu ik er zo actief mee bezig ben, dat ik liever gisteren dan vandaag zwanger ben. Herkenbaar?

  2. #242
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:49 AM.

  3. #243
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:49 AM.

  4. #244
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal! Zeker heel erg stil hier. Met ons alles goed! We genieten van de jongens! Nog niet aan het swayen en ik weet ook niet of dat gaat gebeuren want ik denk niet dat die 3e er gaat komen. Het lijkt me echt heerlijk nog een keer zo'n kleintje. Welkom Lotte! Bereiden jullie je ook voor op een derde jongetje?

  5. #245
    Dreamer
    Girlwish's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Location
    Europe
    Posts
    142
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    1
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hey meiden,

    Ik ben nu 2,5 maand in therapie voor mijn GD/obsessie. Ik heb een engelse blog gemaakt hier op de website omdat ik mijn inzichten met de mensen op het forum wilde delen. Misschien helpt het ooit nog eens een andere moeder met een wanhopige dochterwens/ ernstige Gender Dissapointment.
    Als je geinteresserd bent kan je de blog vinden op: http://genderdreaming.com/forum/blog...y-results.html of via mijn profielpagina.
    Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! Zo jammer dat het hier zo stil is geworden!
    Liefs Girlwish
    Last edited by Girlwish; May 15th, 2017 at 03:27 PM.
    (2011) (2013) (failed sway 2016, lost his twin-sibling at 10 weeks pregnancy ) Looking for HT this fall

  6. Likes Justine1986 liked this post
  7. #246
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    @ Anne37: Ik ga uit van een derde jongetje. Wij hebben eerst ook lang stil gestaan bij de vraag: Willen we een derde voor een evt. meisje of willen we vooral een derde kind? Bij ons komt het erop neer dat wij ons nog niet "af" voelen, dus vandaar toch de keuze voor een derde. Een meisje zou heel welkom zijn, maar als het toch weer een jongetje is...dan is het zo. Ik heb twee hele leuke jongens, dus nog zo'n exemplaar is niets mis mee :-). Ik denk dat ik wel even zou moeten slikken. Het is dan echt definitief een afscheid van ooit nog een meisje krijgen, maar ik ben niet bang dat ik daarin blijf hangen. Het is zoals het is.

    @ Boyboy; Ik snap je vraag. Ergens voelt het alsof 6,5 week ook al een flinke sway periode is (ik weet dat het niet zo is hoor). Ik heb in ieder geval enorm veel veranderd in mijn dieet. Ik vind de sociale gelegenheden ook lastig; het begint echt op te vallen dat ik niet eet/veel af sla. Ook het 6x per week een uur bewegen vind ik behoorlijk intensief icm werk/gezin. Daarnaast ben ik bang dat ik er dit keer wellicht langer over doe om zwanger te raken (inmiddels 33; laatste keer 29), waardoor ik lange tijd dit "regime" van dieet & beweging vol moet houden. Dan voelt het ergens als zonde om juni niet mee te pakken, terwijl de kans zo klein is dat ik met één poging meteen zwanger ben. Het leeftijdsverschil tussen de kinderen speelt ook mee. Achteraf gezien had ik eerder met het dieet willen beginnen, maar goed, ik wist nog niet van het bestaan af. Hoe gaat het bij jou?

    @ Girlwish, wat knap dat je in therapie bent gegaan. Goed om het op deze manier aan te pakken. Lijkt me heel pittig GD. Hoe gaat je omgeving er mee om?

  8. Likes Anne37 liked this post
  9. #247
    Dreamer

    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Europe
    Posts
    113
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Welkom Lotte! Spijtig dat het hier helaas stil is op de moment. Van waar ben jij? Heb je een swayplan gekocht?
    Ik heb 1 zoontje en zou ook dolgraag nog een meisje willen maar pas van plan om er volgend jaar mee te starten.

    Bedankt voor de blog te delen girlwish! Ik ken GD maar al te goed helaas.
    Zou je nooit HT overwegen?
    2015 - My precious boy born July 2015
    2019 - My babygirl born November 2019

  10. #248
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Lotte, vandaag had ik ook echt het gevoel een derde kindje te willen niet perse een meisje. Maar vorig jaar na mijn tweede zoontje heb ik echt veel moeilijke momenten gehad. Echt jaloers en verdrietig dat we geen meisje gekregen hadden. Ik ben nog steeds jaloers op vrouwen met dochters alleen kan ik me nu totaal niet voorstellen dat ons tweede zoontje een meisje zou zijn geweest. Hij is zo'n lieverd! Zou hem ook nooit willen ruilen voor een meisje. Misschien is ons een derde kind gegund, en een meisje zou dan fantastisch zijn.

  11. #249
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Helaas ben ik na zeven maanden swayen nog steeds niet zwanger. Het tast echt mijn vruchtbaarheid aan. Ik sport alleen nog de laatste acht dagen voor eisprong en vanaf eisprong tot menstruatie eet ik normaal. Deze week weer een poging. Hopelijk nu raak, want ik hou dit niet heel lang meer vol..

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  12. #250
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:49 AM.

Page 25 of 94 FirstFirst ... 1523242526273575 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •