Page 27 of 94 FirstFirst ... 1725262728293777 ... LastLast
Results 261 to 270 of 935
  1. #261
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Fiep, hoe gaat het bij jou?

  2. #262
    Dreamer

    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    145
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi meiden, gebruiken jullie nog vezeltabletten voor elke maaltijd?
    Ik gebruikte eerst Chitosan maar dat vind ik niet meer bij het Kruitvat..
    Mommy of 2 gorgeous boys and my beautifull twin girls

    Thank you so much Atomic for making my pink dream come true

  3. #263
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik zit weer vlak voor een poging. Sway wel minder intensief maar nog wel strak dieet in de laatste week voor poging. Nu 8 maanden bezig... Bizar had dit nooit gedacht..

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  4. #264
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dutchgirl, ik gebruik psysilium husk tabletten van Holland & Barret (De Tuinen). Vaak in de aanbieding.

    Fiep, had zo voor je gehoopt dat je al zwanger zou zijn. Hopelijk deze maand! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Vind het echt knap dat je het al zo lang volhoud.

    Ik zit pas in m'n tweede TTC maand (nu 12w op dieet en 6x 60min beweging), maar schrik echt van het effect op mijn cyclus. Ik krijg gewoon geen positieve ovulatietest. De vorige keer super duidelijk en heel regelmatig. Vorige maand ineens een hele korte cyclus, waardoor de poging op goed geluk (want geen positieve ovulatietest...) compleet kansloos is geweest. Deze maand ook nog steeds geen positieve test gehad en dat kan gewoon bijna niet. Of de cyclus is nu ineens extreem lang....nu toch, op advies van Atomic, maar een random poging gedaan en wel door testen. Maar ik word er enorm onzeker van en weet echt niet wat ik van die gekke cyclussen moet vinden. Ik heb altijd op de dag af voorspelbare cyclussen gehad en de vorige keer, net als jij, de eerste maand zwanger. Drink jij nog alcohol? Vind ik ook lastig, omdat ik geen idee heb of/wanneer ik ovuleer. Hoeveel uur vast jij? Zit nu nog op 16u, maar vraagt het nodige planwerk. Denk eraan om er 14u van te maken, zodat het wat makkelijker in te passen is in het dagelijks leven.

    Hoe ga jij om met sociale (eet)activiteiten? En ben je in de tussentijd nog met vakantie geweest? Ik ga in september, maar twijfel of ik die maand over moet slaan...Eigenlijk wil ik dat niet, maar of ik het risico durf te nemen....

  5. #265
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:48 AM.

  6. #266
    Dreamer

    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    145
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Lotte dank je!
    Kom je aan je vetten en eiwitten? Anders eens per week kwark of zalm, dat je genoeg vetten binnenkrijgt. Anders kun je inderdaad moeite krijgen met ovuleren...

    Boyboy ik vraag het voor een vriendin
    De meisjes doen het goed, het zijn echte dametjes met de haartjes mooi en tutten. Heerlijk, maar ik ben wel uitgeswayd nu

    Over je supplementen weet ik even niet, ik ben best veel vergeten van wat ik deed. En helaas kan ik niet meer bij mijn plan...

    Fiep al 8 maanden... Pff sterkte meid!
    Mommy of 2 gorgeous boys and my beautifull twin girls

    Thank you so much Atomic for making my pink dream come true

  7. #267
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Leuk meer activiteit hier!

    Boyboy, in onze sociale omgeving wordt er ook heel HE gegeten en niemand weet van onze plannen (en dat hou ik graag zo :-)). Het valt natuurlijk wel op dat ik ben afgevallen, maar dat is niet erg. Ik ben nu 11w op dieet & bewegen. Ik loop 6x per week een uur. In het weekend en op mijn vrije dagen met de jongens in de kinderwagen (voldoende crackers/fruit mee voor ze, anders duurt een uur veel te lang) en op twee werkdagen loop ik 's avonds. Derde werkdag is rustdag. Het is absoluut plannen en niet altijd makkelijk, maar vind het wel een belangrijke om te blijven doen. Alleen, hoe lang is het vol te houden? Voorlopig nog wel hoor, maar stel dat het langer dan een half jaar duurt voordat ik zwanger ben wordt het toch wel pittig. We zullen zien!

    V.w.b. supplementen, ik gebruik ook foliumzuur eigen merk van de Etos. Verder psysilium husk voor elke maaltijd en 1x per dag een beetje Ceylon kaneel. Mijn man nam 2x per dag cranberry, maar de twee potjes zijn op en ik denk niet dat ik het nog ga kopen. Dan misschien toch eerder OLE, maar dat vind ik best wel prijzig eerlijk gezegd. Daarnaast is mijn man niet zo'n voorstander van pillen.

    Qua avondeten doe ik eigenlijk niet zoveel anders dan normaal, alleen dan zonder vlees/met vleesvervanger. Ik eet veel risotto's, maaltijdsoep met brood, volkoren pasta met groenten/saus, ovenschotels, falafel of gewoon AGV (en voor mij dan een groenteburger).

    Dutchgirl, wat leuk een tweeling! Hoe oud zijn ze? Ik heb een jongenstweeling. Qua vetten en eiwit zit ik tussen de 40 en 50 (met soms uitschieters naar 55/60), dus op zich prima. Qua calorieën zou ik nog wat kunnen ophogen; zit tussen de 1350 en 1650. Eigenlijk hoop ik nog wat meer gewicht te verliezen.

    Maar....ik heb gisteren eindelijk een positieve ovulatietest gehad! Ik was zo ontzettend blij, stom hè. Mijn man zei; het lijkt wel of je een positieve zwangerschapstest hebt haha! Ik vind het gewoon heel fijn om na al dat testen nu in ieder geval een eisprong te vinden. Zondag hadden we, op advies van Atomic, al een random poging gedaan en vanochtend nog een keer (E4D). Ik twijfelde nog best wel over de poging van vanochtend, maar stel dat de eisprong toch nog 36u duurt dan is het zaad van zondag al dood. Mocht ik toch gisteren al de eisprong hebben gehad, dan telt alleen de poging van zondag natuurlijk. Ik ben hoe dan ook blij dat we in ieder geval een echte poging hebben kunnen doen. Hoe pak jij het aan Boyboy? En hoe ging dit bij jou Dutchgirl?

  8. #268
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2017
    Posts
    20
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi,

    Wat fijn om een NL hoekje te vinden! Ik ben net nieuw hier en zie zowat door de bomen het bos niet meer door alle info
    Anyway, misschien handig om me even voor stellen: 33 jaar, wens om meisje te krijgen, helaas endometriose, probeer vegan te eten.

    Durf met niemand over het sway idee te praten, omdat men waarschijnlijk heel raar op kijkt en ik mij ook besef dat een gezond kindje (of überhaupt alleen al de mogelijkheid om een kindje te krijgen) het belangrijkste is.

    Gr.
    F

  9. #269
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:48 AM.

  10. #270
    Dream User

    Join Date
    Mar 2017
    Posts
    66
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dankje Boyboy,

    Ik zie nu pas het bericht. Ik begrijp niks van deze website hoe het werkt. Ik krijg geen melding hiervan.

    Ik ben bezig een kliniek aan het zoeken voor volgend jaar ik wil voor een meisje of tweeling gaan. En graag een meisje s dieet volgen. Ik ben nu ook al begonnen met afvallen. Dus als iemand mij advies wilt geven voor een goede kliniek en een meisjes dieet graag! Ik ben nu 34 en partner 37 dus heb het gevoel dat de tijd dringt. Ook heeft mijn partner een medische indicatie (verwijzing huisarts) dus misschien kan ik daar wat mee doen.
    Ik hoop echt van jullie te horen, ik zit er dasgelijks op.
    Groet
    Charly

Page 27 of 94 FirstFirst ... 1725262728293777 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •