Page 29 of 94 FirstFirst ... 1927282930313979 ... LastLast
Results 281 to 290 of 935
  1. #281
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi Fiep,

    Hopelijk nu écht raak! Ik ga voor je duimen! Eén poging gedaan of meer? Heb jij nu consequent korte cyclussen? Bij mij schiet het juist alle kanten op door het swayen; dan 25 dagen, afgelopen maand weer 32 dagen. Daar word ik erg onzeker van merk ik. Deze maand doe ik E4D, want van de onregelmatigheid icm de ovulatietesten voor one attempt werd ik heel onrustig.

    Ik ben sinds een week ook regelmatig duizelig en hoofdpijn. Herken jij dit? Qua calorieën zit ik netjes tussen de 1500 en 1600, dus daar kan het niet aan liggen. Ben bang dat ik misschien nu al een vitamine tekort heb opgebouwd. Of een te lage bloeddruk heb gekregen door het swayen?

  2. #282
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ja dat herken ik hoor, dat is een magnesium tekort. Neem van aan, wees niet te streng voor jezelf. Op advies van atomic eet ik nul toch echt meer volvette dingen. Vaker zalm en 4 eieren per week. Je ziet wat het strenge dieet bij mij heeft gedaan, in oktober ben ik een jaar bezig! Daarnaast is het funest voor je lijf... Wat eet jij zoal en wat is je sport?

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  3. #283
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nul = nu

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  4. #284
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Magnesium tekort is het enige dat het niet kan zijn in mijn geval . Ik ben mijn magnesium supplementen, die ik preventief gebruik om mijn migraine aanvallen in de hand te houden, blijven gebruiken. Volgens Atomic kon dit geen kwaad namelijk. Wellicht heeft het te maken met de 1/8 ts ceylon kaneel of de fiber die ik dagelijks neem. Of toch je lagere ijzer & zink, waar je haast niet onderuit komt met dit dieet.

    Atomic gaf aan dat ik, vanwege een vermoedelijke lichte insuline resistentie, het beste een combinatie van LE & LE PCOS kon doen. Ik eet dus al dagelijks 250ml volle yoghurt en ook 3/4 eieren per week. Al voelt dit nu met de hele eieren discussie een beetje tegenstrijdig. Zalm eet ik niet, omdat ik niet van vis houd. Ik eet sinds de start volledig vegetarisch, maar denk eraan om wellicht af en toe wat kip of ander vlees te gaan eten.

    Ik houd aan:

    1500-1600 cal, eiwit en vet tussen de 40 en 55/60 (in de praktijk meestal 40/45), 16 uur vasten, drie eetmomenten, volledig vegetarisch, koffie 3/4x pd, alcohol AF-O (bijna elke dag)

    Qua beweging loop ik sinds eind april zes dagen p.w. minimaal 60 minuten. In principe houd ik dit prima vol, maar ik bemerk wel dat het zwaarder wordt (wellicht nu pas echt effect van "uitputting").

    Het begint nu op te vallen dat ik wat vage klachten begin te krijgen; hoofdpijn, duizeligheid, (onder) buikpijn en minder energie. En daarbij natuurlijk mijn cyclussen die ineens heel onregelmatig zijn (altijd op de dag af regelmatig geweest). Is dit herkenbaar?

    Ik vind het getuigen van enorm veel doorzettingsvermogen dat je al zo lang aan het swayen bent. Ongelofelijk knap van je. Het doet echt veel met je lichaam én geest. Ik zie dat jouw zoon ook van 2014 is (in mijn geval zoons ), op een gegeven moment begint ook het leeftijdsverschil mee te spelen.

    Hoe staat jouw man er eigenlijk in? Het swayen beinvloedt het gezinsleven toch flink, in mijn geval in ieder geval wel. Mijn man heeft al meerdere keren aangegeven dat ik het mezelf niet zo moeilijk moet maken. Hij heeft absoluut een punt, maar mocht de derde weer een jongen zijn wil ik het gevoel en de rust hebben dat ik er alles aan heb gedaan. Ben jij tussentijds nog met vakantie gegaan? Heb je deze maand overgeslagen of toch zo goed mogelijk het swayen voortgezet?
    Last edited by Lotte84; August 7th, 2017 at 10:55 AM.

  5. #285
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik stuur je even pb, dat kletst wat makkelijker

    Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  6. #286
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:47 AM.

  7. #287
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Netherlands
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi dames,
    Zijn jullie nog actief hier?

    Ik heb van mei tot augustus geswayed en toen in augustus op vakantie kon ik mijn dieet niet vasthouden.
    Nu weer opnieuw beginnen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Proud mother of four
    8 yr 5 yr 3 yr 2 yr
    Hoping for baby number five

  8. #288
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik Sway actief

    Heb jij een persoonlijk plan? Wanneer wil jij je eerste attempt weer gaan doen?

    Zie je verschil tussen wat je bij je meisje deed en wat je bij je jongen deed?

  9. #289
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Netherlands
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi,

    Ik ga niet meer heel actief swayen.
    De vakantiemaand wilden wij overslaan omdat ik dan niet op mijn dieet kon letten en actief kon zijn.

    Heb afgelopen cyclus (normaal 28-30dgn) 1 x onbeschermd op dag 8 sex gehad en mijn eisprong was blijkbaar vroeg op dag 10. Heb een innestelingsbloeding gehad en twee positieve testen en nu negatief en ongesteld geworden.

    Ben er verdrietig van en merk ook dat ik mijn lichaam in een betere conditie wil brengen zodat het misschien wel blijft zitten volgende keer.
    Ben ook al zat van het gestress hieromheen, knap dat sommigen het zo lang volhouden.

    Mijn poging zal dus deze maand zijn met minimale sway.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Proud mother of four
    8 yr 5 yr 3 yr 2 yr
    Hoping for baby number five

  10. #290
    Dream Newbie

    Join Date
    Oct 2016
    Location
    Netherlands
    Posts
    4
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Je vroeg wat ik anders deed bij mijn meisje dan bij de boys.

    Ik stond erg vroeg op 05:15 en had geen ontbijt tot 09:30.
    Enkel zwarte thee en slappe automaat koffie 🤢
    Heeeel veel bewegen overdag, ik had toen een baan waarbij ik de hele dag liep en trappen op en af ging (op hoge hakken)
    Ik ben 1.79 en woog 65kg en viel af tot 63kg.
    At vooral brood en yoghurt en koekjes overdag.

    Bij de jongens at ik de hele dag door. Ontbijt fruitsmoothie en dan brood en espresso met veel melk, croissantje voor lunch en koekjes en chocolade tussendoor. Avondeten vaak groenten met rijst en kip of pizza.
    Veel snacken in de avond, chips en chocolade.
    Gewicht was 66kg en bewegen alleen overdag wandelen met de wagen of wat fietsen op de bakfiets, niet heel intensief.

    Ik denk dat vroeg op en geen ontbijt in combi met heel actief zijn in de ochtend het toen hebben gedaan voor mij.
    Oh en 1 x sex op dag 9 in de cyclus dat ik zwanger raakte van mijn dochter.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Proud mother of four
    8 yr 5 yr 3 yr 2 yr
    Hoping for baby number five

Page 29 of 94 FirstFirst ... 1927282930313979 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •