Page 33 of 94 FirstFirst ... 2331323334354383 ... LastLast
Results 321 to 330 of 935
  1. #321
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:43 AM.

  2. Thanks my baby thanked for this post
  3. #322
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Mickey2014, ik heb een 12 weken echo gehad. Gokken naar de NUB heb ik geen zin in :-).

    Boyboy, ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te doen. Maar het blijft een verhoging van de kans...Wat een rotopmerking van je man, ondanks dat hij het vast niet zo bedoelde. Die zou bij mij ook hard binnen komen. Probeer het verder zoveel mogelijk los te laten en op de automatische piloot je "programma" af te draaien. Dit hielp mij om niet teveel te stressen.

    Dit is zo'n beetje wat ik heb gedaan:

    Ik hield mijn eten bij via mijnvoedingscentrum.nl. Heel makkelijk, kan zowel via de website als via een app op je telefoon bijgehouden worden. Ik heb mijn standaard dagelijkse consumpties die ik niet hoef in te vullen en je kunt maaltijden toevoegen zodat je met één druk op de knop alles voor die maaltijd kunt toevoegen.

    Ik eet redelijk veel volkoren. Dit op advies van Atomic, omdat ik waarschijnlijk een lichte insuline intolerantie heb. Dan is het beter om meer voor volkoren te kiezen (PCOS LE dieet). Ik heb eigenlijk zelf een combi tussen LE & PCOS LE gemaakt. Ik moet zeggen dat het voor mij ook beter/gezonder voelt om niet de witte variant te eten.

    Supplementen: fiber (vezel), psyllium husk tabletten. Het zorgt voor een betere stoelgang en voller gevoel, maar i.h.k.v. een girl sway vooral dat vitamines & vet verminderd opgenomen worden door het lichaam. Verder tijdig gestopt met mijn multivitamine.

    Ik ben wel iets losser qua dieet geworden, maar de hoofdlijnen hield ik aan. Wel werd ik minder krampachtig met hoeveelheid calorieën, vet/eiwit. Als we aardappels/groente/vlees eten, dan neem ik een vegaburger (vaak de biologische spinazieburger van de AH). Verder eet ik regelmatig falafelballetjes of gekruide tofu stukjes, bij bv (volkoren) pasta met rode saus of (volkoren) noodles met sojasaus en groenten. Als vleesvervanger neem ik ook regelmatig een ei of ik verwerk feta (light) of geraspte kaas in de maaltijd. Zongedroogde tomaten neem ik de laatste weken ook steeds meer (vaak in combinatie met spinazie risotto), dan wel de zakjes waarin ze gedroogd zitten en niet in olie. Er zitten veel calorieën in, dus neem niet teveel, maar wel perfect om je eiwitten vegetarisch aan te vullen. Eén keer per week eet ik zelfgemaakte soep met brood, zodat ik die dag wat meer "los kan gaan" met lekkere dingen.


    Met mijn ontbijt varieer ik nagenoeg niet. Ik maak elke ochtend een smoothie van 250ml volle yoghurt, doosjevol aardbeien (AH), een banaan of ander fruit (laatste weken vaak watermeloen) en 200ml kokoswater. Als het teveel is, bewaar ik een beker in de koelkast voor bij de lunch of avondeten. Lunch is vaak twee volkorenboterhammen met aardbeien, soms iets anders; iets met ei of een tosti. Ik neem ook elke dag nog wat lekkers; dropjes, stukje Tony Chocolony, zakje snack a jacks of ijs.

    Eten: 3x per dag (2 eetmomenten hield ik niet vol is gebleken, daar word ik duizelig van) met een vastperiode van 15-16 uur. Verder 6 x per week een uur (actief) gelopen.

    Kun je hier iets mee? Hopelijk wel :-).

  4. #323
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Haha is goed hoor heb je zelf wel een vermoeden wat betreft de nub? (Zo ja, je hoeft niet te zeggen of je jongen of meisje denkt hoor)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  5. #324
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:43 AM.

  6. #325
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Nub is wel pas betrouwbaar vanaf 12+4. Voor die tijd kunnen ze nog op meisje lijken namelijk.

    Ja t gaat heel goed met Eva! Ze kan sinds paar dagen staan en dat doet ze nu continu haha! De jongens zijn ook dol op haar en zij op hen. Echt leuk om te zien!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  7. Likes Lotte84 liked this post
  8. #326
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    En ik heb idd niet meer geswayed


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  9. #327
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:44 AM.

  10. Likes Mickey2014 liked this post
  11. #328
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ik weet eigenlijk helemaal niets van de NUB af, dus heb geen idee als ik naar de foto kijk! Ik was 12w2d bij de echo.

    Ziet eruit als een sterke sway Boyboy! En je man doet actief mee! Die van mij heeft ivm avondeten wel minder vlees gegeten, maar verder niets gedaan.

    Mooi Mickey, erg lief! Hoe is 't om drie kinderen te hebben? Het lijkt mij pittig, zie er soms best tegenop. Drie onder de 3,5.

  12. #329
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oei ja dat lijkt mij ook best zwaar drie kids onder de 3,5! Mijn jongens zijn al ouder dus dat scheelt echt heel veel. Oudste is bijna 8 en middelste 6,5.
    Ik vind t erg leuk om drie kinderen te hebben. Twee oudere broers en jonger zusje vind ik prachtig. Maar ook omdat t nu compleet is.
    Het is nu opzich niet drukker omdat Eva vrij rustig en makkelijk is. De jongens waren al druk haha! Maar de komst van Eva heeft veel goeds gebracht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  13. #330
    Dream User

    Join Date
    Apr 2017
    Posts
    42
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Dat is inderdaad een groter leeftijdsverschil. Wij hebben een tweeling, dus dan zitten ze automatisch al wat dichter op elkaar natuurlijk :-).

Page 33 of 94 FirstFirst ... 2331323334354383 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •