Page 21 of 94 FirstFirst ... 1119202122233171 ... LastLast
Results 201 to 210 of 935
  1. #201
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    PinkWish ik zou het ook niet doen, stel je raakt in april zwanger en het blijkt een jongen, dan zal je jezelf waarschijnlijk verwijten ''had ik maar wat langer geswayed''..
    Boy 2014 my dream will come true...


  2. #202
    Dream User
    HoningBijtje's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    33
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Quote Originally Posted by Chrisje View Post
    Dank je dames.
    Girlwish wat goed van je dat je deze stap hebt gezet.

    Honingbijtje ik geef borstvoeding met bijvoeding omdat ze niet voldoende aankwam.
    Voor het slapen gaan krijgt ze een flesje van 60 of 90 ml dat is meestal tussen half 12 en 12 uur.
    Vaak is ze daarna even jengelig in helpt het als ik haar nog even aan de borst leg, ze word er rustig van en dan leg ik haar in het wiegje langs ons bed en slaapt ze heerlijk door en moet ik haar echt wakker maken voor het voeden. ( er mag max 6 uur tussen zitten maar vaak is dit bij ons 6,5 tot 7,5 uur ) dit trek ik overdag recht omdat ze binnen de 3 uur komt voor een volgende voeding.

    Naar mijn idee komt het dus echt door het volle buikje voor het slapen gaan. ��

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Fijn hoor! Hier help een vol buikje voor het slapen gaan ook niet. Maargoed elk kindje is anders natuurlijk geniet ervan!!
    Boy 2014 my dream will come true...


  3. #203
    Dreamer
    Mickey2014's Avatar
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    120
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ben ik weer even. Mijn dl slaapt ook niet door hoor. Komt nog 2x. En over 2,5 weken is ze alweer een half jaar.
    My family is finally complete! With the sweetest dh and two princes and a princess!

  4. #204
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik twijfel nog even... Ik ga in ieder geval een personal plan aanvragen bij Atomic. Ze kan 'm binnen een dag af hebben zei ze al. Dus misschien maandag beginnen...
    Ik hoop dat ik het een beetje snap allemaal :-) Hebben meer mensen hier na 6 weken al een poging gedaan en zwanger geworden? En wat was het resultaat...?

    Wat doen jullie mannen? De mijne wil wel meewerken maar niet te gek...

    Als het niet lukt kan ik ditzelfde plan ook nog in juni gebruiken toch? Ik ben bang dat ik het op vakantie niet volhoud, ga in augustus naar Spanje.

    En Girlwish wat een moedige stap..! En zo goed. Ik hoop dat het je wat oplevert. Ik snap je gevoel, zoals de meesten, echt. Ben ergens ook bang dat ik na het swayen nog meer teleurgesteld ben als het een jongen is. Maar anders zal ik altijd denken: wat als ik het toch gedaan had... Pfff moeilijk hoor.

  5. Likes Girlwish liked this post
  6. #205
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Wat een mooi meisje Chrisje. Heerlijk dat ze al doorslaapt.

    Girlwish, wat een dappere zet, ik hoop dat het je gaat helpen.

    Ja boyboy, ik stop al direct met fietsen in de wachtweken. Mijn lijf reageert gewoon heel heftig op het sway voer. Mijn man neemt tabletten, drinkt nul koffie en drinkt sojamelk.

    Ik las dat sporten, en vooral zo weinig mogelijk koolhydraten op dag van eisprong heel belangrijk is. Dus dat doe ik, maar als eisprong weg is, stop ik met fietsen. Ik track dan ook mijn ei, door er wel vijf of zes cb testen tegenaan te gooien. Dure grap maar dat is het me waard.

    Aanstaande week weer een poging. Vijfde maand. Derde poging. Vind het lastig om de maankalender los te laten, maar volgens mij biedt dat geen zekerheid..anders zou er niemand swayen
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  7. Likes Girlwish liked this post
  8. #206
    Dream User

    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    76
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Oh ja en Pink wish, ik zou ook een minimum van zes weken aanhouden. En wat betreft vruchtbaar zijn...Ik was ook heel vruchtbaar tot ik ging swayen. Mijn cyclus veranderde en je bent niet vanzelfsprekend gelijk zwanger hoor...wil ik je goedbedoeld even voor waarschuwen. Iedereen reageert anders maar als je strikt aan het dieet houdt kan het dus zijn dat er zeker wat gaat veranderen in je vruchtbaarheid.
    baby boy Juni 2014
    starten swayen

  9. #207
    Dream User

    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    95
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    -
    Last edited by Boyboy; March 20th, 2018 at 05:51 AM.

  10. Likes Fiep liked this post
  11. #208
    Dream Newbie

    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    24
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Succes Fiep, hoop dat je droom uit mag komen!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. Likes Fiep liked this post
  13. #209
    Dream Newbie

    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    5
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Succes Fiep...!!

    En bedankt. Ik heb besloten er even helemaal mee te wachten. Ik ga me de komende weken eerst eens goed inlezen want ik snap er zo weinig van. In mei ga ik nog naar Italie met m'n vriendinnen en daarna maar beginnen. Hebben jullie allemaal een persoonlijk plan aangeschaft?

  14. #210
    Dream User

    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    78
    Post Thanks / Like
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hoi allemaal! Ben ik weer even, erg druk thuis en op het werk. Jammer Fiep dat het zo moeizaam gaat. Met mijn GD gaat het best ok eigenlijk nog steeds! Ik ben er niet meer zo ontzettend obesessief mee bezig. Wel nog steeds dat grote grote verlangen naar een zusje voor de jongens, kunnen zeggen: ik heb een dochter. Lijkt me zo geweldig. Als mijn man ook voor een derde wil gaan dan ga ik swayen. Misschien koop ik alvast een plan, en kan ik bijv al ontbijt gaan overslaan en praktisch vegetarisch gaan eten met een LE lunch. Geen derde kindje kan ik me eigenlijk niet voorstellen, lijkt me zo geweldig!

Page 21 of 94 FirstFirst ... 1119202122233171 ... LastLast

Similar Threads

  1. TTC mid 2017 - 3 things.....
    By babybells in forum Gender Swaying General Discussion
    Replies: 4
    Last Post: January 17th, 2017, 12:58 PM
  2. TTC Girl May 2017
    By Believeandhope in forum Trying to Conceive a Girl
    Replies: 2
    Last Post: October 12th, 2016, 04:52 AM
  3. Due Dec 2016 Jan/Feb 2017
    By ksmom in forum Due Date Buddies
    Replies: 768
    Last Post: July 1st, 2016, 06:19 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •