View Full Version : Het Nederlandse hoekje 2017
Bbabyfever
January 3rd, 2019, 04:15 PM
Nou ik begin de trend te zien blue sway.
Met name suikerspiegel die constant is. Volle melkproducten, vlees, gezonde vetten, fruit en groenten. Graan producten. Late snack nemen en vroeg ontbijten, ivm suikerspiegel weer.
Gewicht heffen meer dan cardio.
Werkte dit ook voor jullie?
Welke multi vitamine namen jullie nog erbij?
Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
eerised
January 3rd, 2019, 04:21 PM
Ja!
Ik at denk ik wel 6 kleine maaltijden per dag en tussendoor nog snacken aan komkommer en tomaatjes. Echt de hele dag door!
Ik nam geen vitamine omdat m’n eten zo gevarieerd en gezond was.
Ik heb twee jongens erdoor gekregen
Mariola
January 3rd, 2019, 04:21 PM
Essential organics zwanger compleet neem ik nu. Is een goede.
Maar voordat ik zwanger was van mijn zoontje, geen idee. Eentje van de etos ofzo denk ik..misschien davitamon. Zou ik nu zo snel niet meer nemen.
Plus ik nam bij de brinta altijd maca en tarwekiemolie. Volgens mij fertiliteit verhogend allemaal. Als je op vruchtbaarheid verhogen googled, krijg je vast meer resultaten.
Justine1986
January 10th, 2019, 07:41 AM
Ik schreef in 2015 ook mee op dit forum. Na een succesvolle sway voor een dochter (na 4 zonen)
Ik hoop voor allen hier dat jullie droom ook in vervulling mag gaan.
Mijn sway staat normaal ook op de website.
Toi toi toi!
Mariola
January 10th, 2019, 02:38 PM
Hallo Justine, lief dat je even komt kijken. Goede sway met een mooi verhaal. (:
eerised
January 11th, 2019, 04:29 AM
Ja, mooie sway! Heel fijn ook dat je gender dream uit kwam!
Bbabyfever
January 12th, 2019, 08:27 AM
Ik schreef in 2015 ook mee op dit forum. Na een succesvolle sway voor een dochter (na 4 zonen)
Ik hoop voor allen hier dat jullie droom ook in vervulling mag gaan.
Mijn sway staat normaal ook op de website.
Toi toi toi!Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heb een traantje gelaten daar.
Gefeliciteerd met jullie wonder dochtertje! Dus jij vermoed dat het echt te maken had met cereal eten elke ochtend? Ben dan wel een tikje voorbarig.. maar ik begrijp dat ontbijt de major verandering was?
Ik droom van een zoontje, na 2 dochter liefjes, maar ik ben nog niet overtuigd van swayen aangezien we nu écht voor ons laatste kindje gaan en ik de vorige keer major GD had.
Hubbie is alleen niet on board met IVF.
Beste voor jullie!
eerised
January 12th, 2019, 10:54 AM
Ik at elke ochtend havermout met volle melk!
Of brinta
Of geroosterde volkoren boterhammen met avocado en gekookt ei.
Typisch jongens eten.
Volle yoghurt met muesli/cruesli
Nu dus 0 ontbijt gehad.. was erg wennen.
Mariola
January 12th, 2019, 02:00 PM
Ja ik at ook altijd zodra ik opstond brinta.. het is een van die sway dingen die echt met een onderzoek onderbouwd is. Maar het heeft ws met veel meer te maken dan alleen het eten van cereal in de ochtend, hoort bij een blauwe lifestyle.
De blauwe sways gaan goed op deze site.
eerised
January 12th, 2019, 02:39 PM
Ja! Moet zeggen dat ik roze swayen ook wel veel zwaarder vind! Dat niet eten, al die lege calorieen
Bbabyfever
January 12th, 2019, 03:52 PM
Ik sloeg idd wel regelmatig ontbijt over, of at heel laat rond 11 uur ofzo. En nooit havermout, pap oid. Altijd brood. En pas als ik honger heb, weer eten. Kon soms 3, 4 uur tussen zitten. Figures.
Ik heb een hele speech voorbereid lol.. om mijn man proberen te overtuigen voor IVF. Als dat niet lukt dan swayen. Wou dat ik van swayen wist voor de 2e. Ik had trouwens wel via een website een "boy plan" aangekocht. Maar in dat plan was meer gefocust op vitamine en trainen. Fail uiteindelijk.
Eerised ga je vroeg testen op geslacht of afwachten op 20 weken echo? Spannend!
Mariola was jij ook zwanger? Ben niet helemaal up to date..
eerised
January 12th, 2019, 04:17 PM
We gaan (als alles goed gaat) voor een geslachtsecho met 15/ 16 weken
Ik zou ook niet weten hoe ik vroeg kan testen?
Mariola
January 12th, 2019, 04:29 PM
Nipt? Daarmee kan je toch geslacht testen...weet niet of ze dat in Nederland doen? 10 weken, dat id idd vroeg.
En ja, ik ben ook zwanger (:
Bbabyfever
January 12th, 2019, 07:36 PM
We gaan (als alles goed gaat) voor een geslachtsecho met 15/ 16 weken
Ik zou ook niet weten hoe ik vroeg kan testen?Ohh leuk!! Spannend. 15 weken is wel vroeg inderdaad enne dat is waar het bij mij de laatste zwangerschap ook "fout" ging.. (verkeerde echo bepaling)
Wil niet zeggen dat het bij jullie ook zo zal gaan hè!
Geniet van je zwangerschap!
Bbabyfever
January 12th, 2019, 07:37 PM
Nipt? Daarmee kan je toch geslacht testen...weet niet of ze dat in Nederland doen? 10 weken, dat id idd vroeg.
En ja, ik ben ook zwanger (:Gefeliciteerd Mariola! Hoe ver ben je?
Hoe was je sway?
Mariola
January 13th, 2019, 07:31 AM
7 weken nog maar en zit vol in de giga misselijkheidsfase. Bij mijn zoontje lag ik ook 2 maanden voor pampus en bleef er zelfs amper wat water in mijn maag zitten.
Sway was oke. Na de eerste maand ttc en niet zwanger heb ik het wat minder streng gedaan. Het enige wat ik niet heb gedaan is 7 dagen p week 60min cardio.
eerised
January 13th, 2019, 07:58 AM
Nipt doen ze niet met geslacht, of dat moet veranderd zijn.
Ik heb nu twee x rond 15/16 weken gedaan en is twee x goed gegaan. Als t een jongetje zou zijn zou ik dat echt wel zien.
Ik ben ook heel erg slank dus misschien maakt dat ook wel verschil
Mijn schoonzus heeft ook 3x vroeg gedaan en ook nooit foute uitslag.
We gaan t gewoon weer proberen! En zekerheidscheck bij 20 weken
Vervelend dat je zo misselijk bent mariola, hier 6.2 wk en merk nog niks.
Ik probeer wel bewust te gebieten want dit is echt de laatste
Bbabyfever
January 13th, 2019, 08:22 AM
Hebben jullie allebei een persoonlijk plan gekocht? De tips op de site zijn sowieso overweldigend veel, voldoende lijkt mij?
Vraag me nl af hoe de persoonlijke aanpak anders is.
Zijn jullie ook sneller dan voorgaande zwangerschappen zwanger geraakt?
Fijne zondag.
Mariola
January 13th, 2019, 11:12 AM
Nee geen plan gekocht. Na een tijdje lezen en vragen stellen aan atomic was het eigenlijk wel duidelijk. En onze situatie is verder ook redelijk standaard. Mocht je allerlei aandoeningen, afwijkingen v gemiddelden, ondergewicht, overgewicht, pcos, historie v miskramen of andere dingen hebben zoals misschien je man lage sperm count oid dan is misschien een custom plan wel handig.
Eerste keer was een oops en deze keer tweede maand ttc. Ben heel benieuwd (:
Mariola
January 13th, 2019, 11:20 AM
Nipt doen ze niet met geslacht, of dat moet veranderd zijn.
Ik heb nu twee x rond 15/16 weken gedaan en is twee x goed gegaan. Als t een jongetje zou zijn zou ik dat echt wel zien.
Ik ben ook heel erg slank dus misschien maakt dat ook wel verschil
Mijn schoonzus heeft ook 3x vroeg gedaan en ook nooit foute uitslag.
We gaan t gewoon weer proberen! En zekerheidscheck bij 20 weken
Vervelend dat je zo misselijk bent mariola, hier 6.2 wk en merk nog niks.
Ik probeer wel bewust te gebieten want dit is echt de laatsteIk las het net dat ze in ned geen geslachttest doen met nipt. 15/16 weken geslacht is ook redelijk vroeg. Wanneer heb je je eerste echo?
Ja misselijkheid begon einde week 6. Het genieten ga ik pas doen na 14 of 16 weken ben ik bang.. en natuurlijk na een goede echo. Toch altijd spannend of het allemaal wel goed gaat. Vind dat zoveel vrouwen op deze site een miskraam hebben gehad.
eerised
January 13th, 2019, 12:46 PM
Ja! Bij de eerste 1,5 jaar over gedaan en de tweede ook langer dan 6 maanden, die twee zijn dus jongens!
En nu meteen zonder echt te proberen. Ik heb geleidelijk aan geswayed, veranderde elke x iets om het vol te kunnen houden. We zouden oficieel deze maand beginnen met ttc en in dec dus zwanger geraakt door one attempt. (We hebben het echt maar 1x gedaan in de hele maand!)
Ik heb ook geen plan gekocht. Ik wist ook niet of dat echt zin zou hebben.
eerised
January 13th, 2019, 12:48 PM
Ik moet me zelfs nog aanmelden voor zwangerschapsbegeleiding Mariola!
Ga ik van de week ff doen, ben benieuwd naar de eerste echo.
Maar jongen of meisje. Laat t maar gewoon gezond zijn, geslacht is bijzaak. Anders was ok nooit aan een derde begonnen
Mariola
January 13th, 2019, 04:08 PM
Ja wij hebben ook maar echt 1 poging gedaan. Eerised, jij dus zelfs de eerste keer! Ik weet nog dat je zei dat het wel even kon duren, echt geweldig! Hopelijk je meisje (:
Ohh zeker is de gezondheid het allerbelangrijkste!!!
Elena86
January 14th, 2019, 04:41 AM
Hallo Dames,
Leuk dat het nederlandse hoekje terug actief is!
Ik ben al aan het swayen van April en nog altijd niet zwanger. Heb zelf de eerste maanden clomid genomen.
Ik heb wel een swaying plan aan gekocht. Ik eet dus al maanden maar 2 keer per dag en ben het ondertussen al gewoon :).
Vreemd dat in Nederland je geen geslacht mag weten bij de NIPT. In België mag dit wel.
Veel succes aan iedereen verder!
eerised
January 14th, 2019, 06:14 AM
Ze willen t niet omdat je dan het weg kan laten halen als het geslacht niet naar je zin is.
Vind t wel jammer anders had ik het wel via NIPT willen wete .
Mariola
January 14th, 2019, 02:41 PM
Nou eigenlijk heel dom van Nederland want de mensen die het om geslacht weghalen, kunnen dit tot 24 weken nog doen ): echt al een mensje dan..
Mariola
January 14th, 2019, 02:43 PM
Hallo Dames,
Leuk dat het nederlandse hoekje terug actief is!
Ik ben al aan het swayen van April en nog altijd niet zwanger. Heb zelf de eerste maanden clomid genomen.
Ik heb wel een swaying plan aan gekocht. Ik eet dus al maanden maar 2 keer per dag en ben het ondertussen al gewoon :).
Vreemd dat in Nederland je geen geslacht mag weten bij de NIPT. In België mag dit wel.
Veel succes aan iedereen verder!Hallo Elena, jeetje sinds april al? Sway je voor een meisje? Heb je al kinderen? Vond je het plan een meerwaarde? Doe je nog steeds 1 poging of al e4d?
eerised
January 14th, 2019, 03:00 PM
Ik snap het ook niet...
Elena86
January 14th, 2019, 03:18 PM
Hallo Elena, jeetje sinds april al? Sway je voor een meisje? Heb je al kinderen? Vond je het plan een meerwaarde? Doe je nog steeds 1 poging of al e4d?
Idd sinds april al[emoji22]. Ja ik sway voor een meisje. Ik heb 1 zoontje van 3 jaar. Ik vond het plan wel goed. Je hebt ook toegang tot een privé forum waarmee je altijd terecht kan bij atomic met je vragen. Ik wou gewoon weten dat ik echt alles heb geprobeerd. Vanaf volgende maand ga ik voor e4d. Het zou mij verbazen moest ik ooit zwanger zijn van een meisje. Er zijn alleen maar jongens in de familie [emoji22].
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mariola
January 14th, 2019, 03:56 PM
Ja ergens heb ik gelezen over een theorie mbt alleen maar mannen in de familie. Maar waar je eerst misschien 70% kans op een jongetje had, heb je nu misschien door zo lang te swayen het wel gereduceerd tot 40%...
Leuk een jongetje van 3, die van mij is ook 3. Te schattig!
Ik hoop dat je meteen zwanger wordt volgende maand..!
eerised
January 15th, 2019, 04:25 AM
Nou eigenlijk heel dom van Nederland want de mensen die het om geslacht weghalen, kunnen dit tot 24 weken nog doen ): echt al een mensje dan..
Ik heb het nog even opgezocht maar het is bij wet verboden om het geslacht te horen te krijgen via NIPT
eerised
January 15th, 2019, 04:26 AM
Idd sinds april al[emoji22]. Ja ik sway voor een meisje. Ik heb 1 zoontje van 3 jaar. Ik vond het plan wel goed. Je hebt ook toegang tot een privé forum waarmee je altijd terecht kan bij atomic met je vragen. Ik wou gewoon weten dat ik echt alles heb geprobeerd. Vanaf volgende maand ga ik voor e4d. Het zou mij verbazen moest ik ooit zwanger zijn van een meisje. Er zijn alleen maar jongens in de familie [emoji22].
Oh wat lastig! En zo’n meisjes droom kan zo groot zijn he? Had je bij je zoontje ook moeite met zwanger worden?
Elena86
January 15th, 2019, 04:41 AM
Oh wat lastig! En zo’n meisjes droom kan zo groot zijn he? Had je bij je zoontje ook moeite met zwanger worden?
Ja, mijn meisjes droom is inderdaad heel groot maar ja ik zie het niet meteen gebeuren. Nee, bij mijn zoontje na 3 maand. Had wel enorm veel last van GD. Moest echt afscheid nemen van het idee van een meisje. Jij hebt ook een zoontje of zoontjes?
eerised
January 15th, 2019, 05:15 AM
Ja, mijn meisjes droom is inderdaad heel groot maar ja ik zie het niet meteen gebeuren. Nee, bij mijn zoontje na 3 maand. Had wel enorm veel last van GD. Moest echt afscheid nemen van het idee van een meisje. Jij hebt ook een zoontje of zoontjes?
2 zoontjes! Bij de eerste zoon was ik zooo blij met een jongen! Bij de tweede zag ik het met 12.3 al aan de nub, en met 16 weken werd t bevestigd. Nog een zoon.
Ik heb een paar dagen rondgelopen met een naar gevoel want zag mezelf met 1 van elk. Toen ik dus zwanger was van de tweede zoon was ik al aan het googlen geslagen en kwam ik op deze site en leerde zo dat ik heeeel boy friendly leven leid.
Toen begonnen thuis al de gesprekken rondom een derde. We hebben wel afgesproken met elkaar dat we er alleen voor zouden gaan als we beide blij zouden zijn als het de derde nog een jongen zou zijn, anders was ik nooooit begonnen met ttc. Niet wetende dat dit ineens veel sneller ging dan de andere twee. Ik heb goeie hoop op een meisje, maaaar als het een jongen zou zijn, zou ik er echt vrede mee hebben.
Elena86
January 15th, 2019, 08:15 AM
2 zoontjes! Bij de eerste zoon was ik zooo blij met een jongen! Bij de tweede zag ik het met 12.3 al aan de nub, en met 16 weken werd t bevestigd. Nog een zoon.
Ik heb een paar dagen rondgelopen met een naar gevoel want zag mezelf met 1 van elk. Toen ik dus zwanger was van de tweede zoon was ik al aan het googlen geslagen en kwam ik op deze site en leerde zo dat ik heeeel boy friendly leven leid.
Toen begonnen thuis al de gesprekken rondom een derde. We hebben wel afgesproken met elkaar dat we er alleen voor zouden gaan als we beide blij zouden zijn als het de derde nog een jongen zou zijn, anders was ik nooooit begonnen met ttc. Niet wetende dat dit ineens veel sneller ging dan de andere twee. Ik heb goeie hoop op een meisje, maaaar als het een jongen zou zijn, zou ik er echt vrede mee hebben.
Heb je geswayd? Ik hoop alvast op een meisje voor jouw!!
Dat is inderdaad een heel goede ingesteldheid! Ik weet niet of ik er ooit vrede mee zou hebben om geen dochter te hebben. Ben al bang voor als ik ooit het geslacht te weten kom van een eventueel 2de. Had al zoveel last van GD bij het eerste kind. Ik sta nou niet meteen te springen voor 2 jongens [emoji23].
eerised
January 15th, 2019, 08:21 AM
Ja, ik heb geswayed! Ben iig wel nieuwsgierig!
Bbabyfever
January 15th, 2019, 08:59 AM
Heb je geswayd? Ik hoop alvast op een meisje voor jouw!!
Dat is inderdaad een heel goede ingesteldheid! Ik weet niet of ik er ooit vrede mee zou hebben om geen dochter te hebben. Ben al bang voor als ik ooit het geslacht te weten kom van een eventueel 2de. Had al zoveel last van GD bij het eerste kind. Ik sta nou niet meteen te springen voor 2 jongens [emoji23].
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkIk snap je GD, had ik ook bij mijn 2e dochter. En wilde zó graag een zoon!
We hebben al samen 2 dochters, 1 van net 5 en de ander van 17 maanden.
Mijn man heeft het de laatste tijd steeds vaker over het is prima zo, gezin compleet, nu kunnen we de babyfase uit enz. :ieek:
Maar mijn wens op een zoontje is groot. Vrees dat ik het ook nooit zal kunnen loslaten. Ben nu dus echt zoveel dingen aan het afwegen, elke dag is het een rollercoaster. Toch hierbij laten? Swayen? IVF? Hoe partner te overtuigen van IVF..? Want hij staat er niet achter.
Elena86
January 15th, 2019, 09:11 AM
Ik snap je GD, had ik ook bij mijn 2e dochter. En wilde zó graag een zoon!
We hebben al samen 2 dochters, 1 van net 5 en de ander van 17 maanden.
Mijn man heeft het de laatste tijd steeds vaker over het is prima zo, gezin compleet, nu kunnen we de babyfase uit enz. :ieek:
Maar mijn wens op een zoontje is groot. Vrees dat ik het ook nooit zal kunnen loslaten. Ben nu dus echt zoveel dingen aan het afwegen, elke dag is het een rollercoaster. Toch hierbij laten? Swayen? IVF? Hoe partner te overtuigen van IVF..? Want hij staat er niet achter.
Waarom wil je zo graag een zoontje? Ik had mijzelf dan weer veel meer met 2 meisjes gezien. Ik ben dan ook echt zelf een meisje meisje. Voetbal, auto’s zegt mij allemaal niks..
Ik begrijp je man ook ergens wel maar als je wens zo groot is.. heb altijd gezegd dat ik maar 2 kinderen wil maar als ik dan uiteindelijk 2 zoontjes heb. Wou voor het 2de eigenlijk al PGD maar mijn man wilt het niet. Hij zou liefst 3 kinderen hebben maar dat derde zal er nooit komen op de natuurlijke manier dan en dat weet hij.
Je weet dat PGD heel veel geld kost hè en dat het verboden is in Europa? Heb je al onderzoek gedaan?
eerised
January 15th, 2019, 09:23 AM
Voetbal en auto’s zeggen mij ook niets! Haha, zoon 1 vind ballen eng. Hij is helemaal in to treinen. Daar hebben zowel man als ik niks mee.
Krakter kan je tich niet kiezen. Ik was als meisje een echt tomboy, terwijl ik nu wel echt meisje meisje ben, zelfs met twee zoons.
Maar ik race rustig mee met de speelauto’s maak brandweergeluiden.
Ik heb mezelf afgevraagd, wil ik een perse een meisje? Dan stop ik met ttc, je hebt het geslacht namelijk zelf niet in de hand. Wil ik perse drie kinderen? Want dan moet het geslacht niet uitmaken. Tuuuurlijk is het leuk als er een meisje bij mag komen, anders blijf ik queen of mu castle
Mariola
January 15th, 2019, 09:37 AM
Ja ik begrijp het ook wel, zag mezelf altijd met een meisje. En toen de eerste een jongetje was, moest ik even slikken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een jongetje super leuk is en we doen samen de gekste dingen. Hij wil zelf een broertje en dat lijkt me voor hem ook wel leuk. 3 zou voor mij ook nog kunnen. Een gezonde baby is al zo een ongelooflijke zegen.
Bbabyfever
January 15th, 2019, 09:38 AM
Waarom wil je zo graag een zoontje? Ik had mijzelf dan weer veel meer met 2 meisjes gezien. Ik ben dan ook echt zelf een meisje meisje. Voetbal, auto’s zegt mij allemaal niks..
Ik begrijp je man ook ergens wel maar als je wens zo groot is.. heb altijd gezegd dat ik maar 2 kinderen wil maar als ik dan uiteindelijk 2 zoontjes heb. Wou voor het 2de eigenlijk al PGD maar mijn man wilt het niet. Hij zou liefst 3 kinderen hebben maar dat derde zal er nooit komen op de natuurlijke manier dan en dat weet hij.
Je weet dat PGD heel veel geld kost hè en dat het verboden is in Europa? Heb je al onderzoek gedaan?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkIk denk omdat ik altijd gedroomd heb van zo'n gezins samenstelling. En qua opvoeding, qua kleden, qua spelen, als volwassen zoon.. allemaal dingen die ik diep wens.
Ben ook geen tomboy verder maar ook geen meisje meisje. Gewoon neutraal meer. Mijn dochters dragen ook zelden roze of rokjes haha net als ik. Ze vinden broeken, leggings en zo nu en dan een jurkje wel ok.
Ik neig bij een 3e ook liever naar IVF. 3e dochter zou (op den duur) ook wel echt gewenst zijn, maar toch, als het aan mij lag, ging ik voor 100% zekerheid.
Ik weet dat het duur is ja heb wel contact gehad met Bert geloof ik dat hij heet. Heb de papieren zelfs al klaar liggen. Alle prescreening en voorbereiding in Nederland in mijn woonplaats en daarna reizen naar Cyprus. Ong 9000 euro emailde Bert mij.
Hier op de site lees ik goede verhalen over Cyprus.
Ik ben 36 nu, hoop toch wel binnen het jaar een keuze gemaakt te hebben voor mezelf en met hubbie.
eerised
January 15th, 2019, 11:17 AM
Oh, dat is idd een hoop geld zeg!
Elena86
January 16th, 2019, 09:32 AM
Ik denk omdat ik altijd gedroomd heb van zo'n gezins samenstelling. En qua opvoeding, qua kleden, qua spelen, als volwassen zoon.. allemaal dingen die ik diep wens.
Ben ook geen tomboy verder maar ook geen meisje meisje. Gewoon neutraal meer. Mijn dochters dragen ook zelden roze of rokjes haha net als ik. Ze vinden broeken, leggings en zo nu en dan een jurkje wel ok.
Ik neig bij een 3e ook liever naar IVF. 3e dochter zou (op den duur) ook wel echt gewenst zijn, maar toch, als het aan mij lag, ging ik voor 100% zekerheid.
Ik weet dat het duur is ja heb wel contact gehad met Bert geloof ik dat hij heet. Heb de papieren zelfs al klaar liggen. Alle prescreening en voorbereiding in Nederland in mijn woonplaats en daarna reizen naar Cyprus. Ong 9000 euro emailde Bert mij.
Hier op de site lees ik goede verhalen over Cyprus.
Ik ben 36 nu, hoop toch wel binnen het jaar een keuze gemaakt te hebben voor mezelf en met hubbie.
Bert van delen is inderdaad een bekende naam. Ken je Annet niet? Die probeert het via de natuurlijke weg met dieet enz..
Ja die 100 procent zekerheid zou ik ook heel graag hebben. 9000€ valt dan echt nog goed mee. In Cyprus is het eigenlijk ook verboden. Er zijn er zelfs die na alles toch nog het verkeerde geslacht krijgen en je kan er niks tegen beginnen want het is verboden. Ik zou dan meer neigen naar usa maar kostprijs is daar 25 000€.
eerised
January 16th, 2019, 09:44 AM
Bert van delen is inderdaad een bekende naam. Ken je Annet niet? Die probeert het via de natuurlijke weg met dieet enz..
Ja die 100 procent zekerheid zou ik ook heel graag hebben. 9000€ valt dan echt nog goed mee. In Cyprus is het eigenlijk ook verboden. Er zijn er zelfs die na alles toch nog het verkeerde geslacht krijgen en je kan er niks tegen beginnen want het is verboden. Ik zou dan meer neigen naar usa maar kostprijs is daar 25 000€.
Die 100% zekerheid heb je dan dus niet, als mensen het verkeerde geslacht mee krijgen. Dat lijkt me vreselijk! Selecteren ze dan echt alleen op geslacht? Of onderzoeken ze ook of t bijv syndroom van down zou hebben?
Bbabyfever
January 16th, 2019, 10:28 AM
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkAnnet ken ik ook. Met de 2e kinderwens bij haar een ebook aangeschaft. Maar had me meer gefocust op vitamine en timing. Dieet adviezen niet goed gevolgd, waardoor dus 2e ook dochter friendly.
Hoe kunnen ze het verkeerde geslacht krijgen? Mits ze vrouwelijk en mannelijk embryo geven, waarbij alleen die van het niet-gewenste geslacht blijft plakken, kan ik me wat bij indenken.
Verder verwacht ik wel 100% gewenste geslacht..
Annabel
January 16th, 2019, 10:56 AM
Hoi meiden,
Wat fijn dat hier nog bij het Nederlandse Hoekje nog meiden actief zijn. Ik was een tijdje van de radar, maar zit nu met een vraag in mijn hoofd: heeft iemand ervaring met gendertest websites? Zoals nimblediagnostics.eu of abcgenetests.com of gendermaker.com?
Zijn deze betrouwbaar? Kennen jullie toevallig iemand die deze webistes hebben benadert of gebruik gemaakt van hun services?
Ik zit er zelf over te denken om de nimblediagnostics te raadplegen. Het is een bloedtest en vanaf week 7 weet je dan wat het geslacht is.
Ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft. Ik hoor het heeeeel graag! :)
Xx
Mariola
January 16th, 2019, 04:27 PM
Hi Annabel! Je bent zwanger dus? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar na kort googlen lees ik veel slechte ervaringen. Dat je lang moet wachten én dat het vaak niet accuraat is. Heel slim om niet goed geld terug garantie te geven want dan wil je het zeker wel proberen. Van de 100 keer dat ze 200 pond vangen, kunnen ze dus rond de 50 keer 200 pond houden mocht het een scam zijn.
Ook heb ik rare verhalen gelezen over de kit zelf, dat je zelf met een seringe je bloed moet aftappen.
Pas na het betalen mailen ze dat de levertijd langer is dan wat ze op de site vermelden.
Ik weet niet waar je woont, maar je zou in België een nipt kunnen doen, ik hoorde dat ze daar wel geslacht laten weten.
Elena86
January 16th, 2019, 06:04 PM
Annet ken ik ook. Met de 2e kinderwens bij haar een ebook aangeschaft. Maar had me meer gefocust op vitamine en timing. Dieet adviezen niet goed gevolgd, waardoor dus 2e ook dochter friendly.
Hoe kunnen ze het verkeerde geslacht krijgen? Mits ze vrouwelijk en mannelijk embryo geven, waarbij alleen die van het niet-gewenste geslacht blijft plakken, kan ik me wat bij indenken.
Verder verwacht ik wel 100% gewenste geslacht..
Soms wilt de dokter het ook gewoon niet doen omdat het illegaal is of een menselijke fout kan ook gebeuren. Er kunnen ook geen gezonde meisjes bij zitten maar enkel gezonde jongens. Er zijn minder en minder plaatsen waar het toegelaten is. Vroeger mocht het nog in Cyprus, is ondertussen ook onderhevig aan nieuwe wetten en mag niet overal in Cyprus meer.
Ik denk dat het in sommige landen lange tijd in een grijze zone zat en er dus nog geen echt verbod op was, maar denk dat door nieuwe ontwikkelingen in de wetenschap er ook nieuwe wetten en richtlijnen zullen komen en dat het op termijn dus enkel nog moeilijker en moeilijker zal worden.
Ik wou dat het anders was, maar voor nu zijn de keuzes om oftewel een enigzins betaalbare (en nog steeds potentieel erg dure) behandeling laten doen in een van de klinieken in Europa die het oogluikend toelaten of een heel dure procedure in Amerika.
Oftewel swayen natuurlijk.
Mss moet je dit eens lezen: https://www.genderdreaming.com/forum/gender-selection-united-kingdom-and-western-europe/59528-clinic-c-no-gender-disclosure-anymore-2.html
Ik begrijp niet goed waarom het in Belgie en Nederland niet meer is toegelaten. Uiteindeljk is het niet meer dan ivf maar dan met 1 testje extra.
Elena86
January 16th, 2019, 06:07 PM
Die 100% zekerheid heb je dan dus niet, als mensen het verkeerde geslacht mee krijgen. Dat lijkt me vreselijk! Selecteren ze dan echt alleen op geslacht? Of onderzoeken ze ook of t bijv syndroom van down zou hebben?
Lijkt met ook echt vreselijk. Ze kunnen testen op alle soorten ziekten. Muco, Huntington enz..in belgie mag het enkel als een genetische ziekte op bepaald geslacht van toepassing zou zijn.
eerised
January 17th, 2019, 03:02 AM
@Elena
In Nederland is er de embryo wet. Daarin staat dat je geen genderselectie mag doen zonder medische reden.
Annabel
January 18th, 2019, 10:02 AM
Bedankt voor je antwoord Mariola! Ik ben zeer blij dat je reageerde. Ik voel mij hier namelijk heel alleen in, dus dan is het fijn wanneer iemand reageerd. :)
Ik zat zelf ook te denken aan een Nipt in België. Ik denk dat ik beiden ga doen. Zowel een bloedtest, als de Nipt in België. Ik vind het fijn om het zeker te weten.
Ik wil naast het geslacht namelijk ook zo snel mogelijk weten of het gezond en wel is.
Mocht iemand alsnog een goede tip voor mij hebben, dan hoor ik het graag.
Ik ken trouwens iemand die naar Barcelona is gevlogen omdat ze daar veel makkelijker en sneller zijn. Maar dat is alweer ruim 6 jaar geleden. Mocht iemand hier ervaringen hebben dat minder lang geleden is, dan hoor ik het ook heel graag.
Superbedankt voor je reactie Mariola!!
Xx
Mariola
January 18th, 2019, 10:39 AM
Hi Annabel,
Graag gedaan hoor.
Ik geloof dat het altijd ongeveer een week duurt voordat je resultaat hebt. Alleen dus in Nederland 10 dagen. In België kost het wel iets meer geld.
Wanneer ben je 10 weken zwanger?
lovemyboy01
January 18th, 2019, 05:35 PM
Hi!
Wat leuk om te zien dat er een Nederlands hoekje is!
Ik heb een zoontje van 9 maanden, bij hem had ik al wat last van gd.
Ik ben nu een paar maanden aan het onderzoeken en wil voor de tweede toch in ieder geval proberen richting roze te gaan.
Ik post graag met jullie mee, ben ook erg benieuwd wat voor jullie werkt en tips enzo :).
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
eerised
January 19th, 2019, 03:18 AM
Welkom!
Mijn zoontje is 8 maanden en heb nu ook roze geswayed, ben 7 weken zwanger en weet t geslacht nog niet.
Had gelezen dat als je binnen 12/18 maanden weer zwanger wordt dat dat ook meer pink friendly is.
Je moet echt even je levenstijl onder loep nemen. Ik werd vooral wakker in het topic: how we got our girls..
lovemyboy01
January 19th, 2019, 03:42 PM
Oh wat spannend! Dankjewel voor de tip voor het topic eriseed :). Ik zit nog in de fase dat ik overweldigd ben van alle info! Het traject via gender consult voelt voor mij bv niet helemaal goed, 1000 euro of meer neerleggen.
Ik zal aan je denken en hoop dat je een mooi roze bundeltje krijgt. Ik merk dat het me goed doet om 'lotgenoten' te zien uit NL, durf het taboe toch niet echt te delen met mijn omgeving!
Elena86
January 20th, 2019, 03:10 PM
Welkom in het groepje!! Ik heb toch de indruk of het al iets minder taboe is maar veel mensen begrijpen GD jammer genoeg niet.
eerised
January 20th, 2019, 03:20 PM
Nederlanders zijn zo nuchter he..
Als je een gezond kind krijgt mag je toch al blij zijn?
Ik snap de GD wel, uiteraard kan ik me er wel snel overheen zetten en ben je toch blij met je kindje maar zou een meisje echt leuk vinden in de mix.
Annabel
January 21st, 2019, 12:14 PM
Hi Annabel,
Graag gedaan hoor.
Ik geloof dat het altijd ongeveer een week duurt voordat je resultaat hebt. Alleen dus in Nederland 10 dagen. In België kost het wel iets meer geld.
Wanneer ben je 10 weken zwanger?
Hoi Mariola,
Ik ben nu 8 weken zwanger. Dus over 2 weken. Als alles goed gaat...ik blijf voorzichtig en leef nog met de dag. Ik heb vorig jaar namelijk een miskraam gehad in de 7e week, dus ik ben sinds die ervaring niet geheel zorgeloos meer. Ik kan niet wachten om wat maandjes verder te zijn... :) Ik denk dat ik een nipt ga doen in België. Dan weet ik zowel het geslacht als de gezondheid. En dat is natuurlijk net zo belangrijk.
Is hier toevallig iemand die goede ervaringen heeft met een centra in België? Nu we het er toch over hebben. :)
Annabel
January 21st, 2019, 12:23 PM
Hi!
Wat leuk om te zien dat er een Nederlands hoekje is!
Ik heb een zoontje van 9 maanden, bij hem had ik al wat last van gd.
Ik ben nu een paar maanden aan het onderzoeken en wil voor de tweede toch in ieder geval proberen richting roze te gaan.
Ik post graag met jullie mee, ben ook erg benieuwd wat voor jullie werkt en tips enzo :).
Hoi Lovemyboy,
Slim om nu al in te lezen hoor! Het houdt nogal wat in wanneer je een wens hebt voor een bepaald geslacht. Mijn ervaring is dat als ik het opnieuw mocht doen, dat ik voordat ik zwanger werd van mijn 2e zoon beter had ingelezen. Dus je bent al heel goed bezig. Er blijken echt ontzettend veel vrouwen te zijn die graag een dochter zouden willen, je bent echt net alleen!! Het is jammer dat we er in Nederland zo moeilijk over doen. Het is echt een no-go om deze wens/voorkeur uit te spreken. Ik vind persoonlijk dat we in een vrouwen/meisjes-cultuur leven en daar baal ik van. Ik geef inmiddels veel tegengas als het gaat om hen wat meer jongen te kunnen/mogen laten zijn. Niet voor niets was er vorig jaar een (SIRE) reclame dat we jongens meer jongen moeten laten zijn...toen ik dat zag, voelde dat enkel als bevestiging dat we jongens alleen maar aan banden leggen hier in NL. (stil zitten! niet stoeien! niet rennen!) Ik kan intussen wel zeggen dat jongens superlief en leuk zijn. Tenminste...de mijne dan :) Maargoed, de wens voor en mini-me heb ik nog steeds hoor! Het lijkt mij supermooi om dat ook te mogen mee maken. We'll see! :)
lovemyboy01
January 21st, 2019, 04:05 PM
Hoi Lovemyboy,
Slim om nu al in te lezen hoor! Het houdt nogal wat in wanneer je een wens hebt voor een bepaald geslacht. Mijn ervaring is dat als ik het opnieuw mocht doen, dat ik voordat ik zwanger werd van mijn 2e zoon beter had ingelezen. Dus je bent al heel goed bezig. Er blijken echt ontzettend veel vrouwen te zijn die graag een dochter zouden willen, je bent echt net alleen!! Het is jammer dat we er in Nederland zo moeilijk over doen. Het is echt een no-go om deze wens/voorkeur uit te spreken. Ik vind persoonlijk dat we in een vrouwen/meisjes-cultuur leven en daar baal ik van. Ik geef inmiddels veel tegengas als het gaat om hen wat meer jongen te kunnen/mogen laten zijn. Niet voor niets was er vorig jaar een (SIRE) reclame dat we jongens meer jongen moeten laten zijn...toen ik dat zag, voelde dat enkel als bevestiging dat we jongens alleen maar aan banden leggen hier in NL. (stil zitten! niet stoeien! niet rennen!) Ik kan intussen wel zeggen dat jongens superlief en leuk zijn. Tenminste...de mijne dan :) Maargoed, de wens voor en mini-me heb ik nog steeds hoor! Het lijkt mij supermooi om dat ook te mogen mee maken. We'll see! :)Wat ontzettend spannend voor jou Annabel! (Is trouwens mijn meisjes naam haha).
Wat heb jij allemaal gedaan? Hoe is je ervaring tot nu toe?
eerised
January 23rd, 2019, 02:30 PM
Heb net een echo gehad, alles zag er goed uit!
Mariola
January 23rd, 2019, 03:26 PM
Gefeliciteerd!! Wat een opluchting!
eerised
January 23rd, 2019, 05:10 PM
Ja, fijn is dat altijd. Op naar de termijnecho! Kijken of we een nubje kunnen zien
eerised
January 28th, 2019, 02:38 AM
Hoe gaat het met jou dan Mariola?
Mariola
January 28th, 2019, 06:36 AM
Lief dat je het vraagt! We hebben pas over 2 weken de eerste echo. Ben wel elke dag misselijk en veel aversies qua eten. Gisteren voor het eerst sinds jaren van die kabelspekken gekocht, had ik zin in. Normaal eet ik nóóit snoep, alleen chocola. Als ik alleen al aan groente denk, moet ik al overgeven.
Hoe gaat het bij jou?
eerised
January 28th, 2019, 07:50 AM
Met vlagen iets misselijk maar kan ik prima weg eten.
Verder geen klachten of kwaaltjes.
eerised
February 6th, 2019, 08:56 AM
Hoe is t net alle dames??
eerised
February 14th, 2019, 04:20 AM
Weet jij al meer Mariola?
Fiep
February 14th, 2019, 08:54 AM
Lieve allemaal,
Ik ben hier niet erg actief meer, maar wil voor jullie eenmaal op een rijtje zetten wat ik heb gedaan.
In 2018 is mijn dochter geboren, na 11 maanden keihard swayen. Zo hard dat ik zelfs onvruchtbaar werd en beetje bij beetje moest bijstellen in het dieet om überhaupt weer een eisprong te krijgen.
Wat heb ik gedaan:
- geen ontbijt tot 12.00 uur (erg zwaar, maar het went)
- 12.00 uur twee of drie witte boterhammen met zoet beleg, vlokken, hagelslag, fruithagel of pannenkoeken met nutella
- 18.00-19.00 uur, avondeten, witte pasta met sla, klein beetje pijnboompitten en komkommer
(avondeten was lastig, zorgen voor lege koolhydraten en soms vega burger erbij) Geen groente, niks gezond. Geen vlees
- 20.00 uur, een uur in flink tempo fietsen op de hometrainer, echt zorgen dat mijn hartslag omhoog ging en 60 minuten volmaken (ongeveer 20 km)
- glas cola light
naar bed en dan weer 16 uur nuchter.
Uiteraard na ongeveer 6 maanden is dit amper vol te houden en gaat het ook in je sociale kring opvallen.
In mijn wachtweken (na ovulatie at ik dan ook weer ontbijt en iets meer overdag) Fietsen zette ik op een laag pitje, maar zodra de menstruatie doorbrak, hup weer super streng in het schema.
En dan de gouden tip: en dit is ECHT waar (en bewezen door een groep swayers uit 2013, waar van de 30 dames er 29 een dochtertje kregen)
Zorg ervoor dat je op de dag van de poging niks tot bijna niks eet (zorgen dat je koolhydraten onder de 5 blijven)
Ik nam die dag een drinkshake van Atkins (soort chocomel smaak, koolhydraten 3,2) verder stukjes komkommer en plakjes kaas (geen koolhydraten)
Als je echt op de dag van poging mega honger hebt (knorrende buik.. niet fijn hoor maar voor een goed doel) dan trekt je eicel een vrouwelijke zaadcel aan.
Je lichaam is dan in oorlogssituatie.
Ik ben begeleid door een dame die in 2013 heeft geswayed en bij die groep hoorde met enorm goede resultaten. Ook zij heeft een dochter gekregen op exact dezelfde manier.
Ik lees de laatste tijd hier veel over koffie nemen. NIET DOEN! koffie heeft cafeïne en werkt bevorderend voor de mannelijke zaadcellen. Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom dit wordt aangeraden.
Ik dronk, water, fanta light (liters) cola light en thee
Mijn man:
- nul koffie meer (echt geen enkele keer tijdens mijn gehele sway periode)
- geen vlees
- bier drinken tijdens ovulatietijd
Het heeft me heel veel gekost maar mijn dochter is elke hap voer en elke fietstocht op de hometrainer waard geweest.
Onderschat de kracht van het sporten niet (cardio, geen kracht!) Fietsen in combinatie met koolhydraten onder de 5 houden op de dag van poging = gouden tip!
heel veel succes allemaal
Liefs Fiep
lovemyboy01
February 14th, 2019, 10:25 AM
Lieve allemaal,
Ik ben hier niet erg actief meer, maar wil voor jullie eenmaal op een rijtje zetten wat ik heb gedaan.
In 2018 is mijn dochter geboren, na 11 maanden keihard swayen. Zo hard dat ik zelfs onvruchtbaar werd en beetje bij beetje moest bijstellen in het dieet om überhaupt weer een eisprong te krijgen.
Wat heb ik gedaan:
- geen ontbijt tot 12.00 uur (erg zwaar, maar het went)
- 12.00 uur twee of drie witte boterhammen met zoet beleg, vlokken, hagelslag, fruithagel of pannenkoeken met nutella
- 18.00-19.00 uur, avondeten, witte pasta met sla, klein beetje pijnboompitten en komkommer
(avondeten was lastig, zorgen voor lege koolhydraten en soms vega burger erbij) Geen groente, niks gezond. Geen vlees
- 20.00 uur, een uur in flink tempo fietsen op de hometrainer, echt zorgen dat mijn hartslag omhoog ging en 60 minuten volmaken (ongeveer 20 km)
- glas cola light
naar bed en dan weer 16 uur nuchter.
Uiteraard na ongeveer 6 maanden is dit amper vol te houden en gaat het ook in je sociale kring opvallen.
In mijn wachtweken (na ovulatie at ik dan ook weer ontbijt en iets meer overdag) Fietsen zette ik op een laag pitje, maar zodra de menstruatie doorbrak, hup weer super streng in het schema.
En dan de gouden tip: en dit is ECHT waar (en bewezen door een groep swayers uit 2013, waar van de 30 dames er 29 een dochtertje kregen)
Zorg ervoor dat je op de dag van de poging niks tot bijna niks eet (zorgen dat je koolhydraten onder de 5 blijven)
Ik nam die dag een drinkshake van Atkins (soort chocomel smaak, koolhydraten 3,2) verder stukjes komkommer en plakjes kaas (geen koolhydraten)
Als je echt op de dag van poging mega honger hebt (knorrende buik.. niet fijn hoor maar voor een goed doel) dan trekt je eicel een vrouwelijke zaadcel aan.
Je lichaam is dan in oorlogssituatie.
Ik ben begeleid door een dame die in 2013 heeft geswayed en bij die groep hoorde met enorm goede resultaten. Ook zij heeft een dochter gekregen op exact dezelfde manier.
Ik lees de laatste tijd hier veel over koffie nemen. NIET DOEN! koffie heeft cafeïne en werkt bevorderend voor de mannelijke zaadcellen. Ik heb werkelijk nooit begrepen waarom dit wordt aangeraden.
Ik dronk, water, fanta light (liters) cola light en thee
Mijn man:
- nul koffie meer (echt geen enkele keer tijdens mijn gehele sway periode)
- geen vlees
- bier drinken tijdens ovulatietijd
Het heeft me heel veel gekost maar mijn dochter is elke hap voer en elke fietstocht op de hometrainer waard geweest.
Onderschat de kracht van het sporten niet (cardio, geen kracht!) Fietsen in combinatie met koolhydraten onder de 5 houden op de dag van poging = gouden tip!
heel veel succes allemaal
Liefs FiepHi fiep!
Gefeliciteerd met je dochter!
Interessant om van een succesvolle Nederlandse swayer te horen. Het dieet klinkt inderdaad stevig, pfoeh!! Vooral het avondeten lijkt me heftig.
Wie heeft jou begeleid?
Ik zie de bomen door het bos niet meer na al die info op deze site!
lovemyboy01
February 14th, 2019, 10:26 AM
Hi fiep!
Gefeliciteerd met je dochter!
Interessant om van een succesvolle Nederlandse swayer te horen. Het dieet klinkt inderdaad stevig, pfoeh!! Vooral het avondeten lijkt me heftig.
Wie heeft jou begeleid?
Ik zie de bomen door het bos niet meer na al die info op deze site!
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met TapatalkOhja en thanks voor je tips!! Mooi dat je terug komt om ons te steunen :)
Fiep
February 14th, 2019, 04:54 PM
Ja er staat erg veel info op deze site. Er was ooit een super goed draadje van dit Nederlandse hoekje maar helaas heeft die beheerder alles gewist.. Erg jammer. Maar de dames die in 2013 swayden deden allemaal wat ik heb gedaan. Ik kan de naam van mijn begeleider helaas niet prijsgeven. Is intussen een goede vriendin van mij geworden. Zij begeleidt verder ook niemand maar wilde mij heel graag helpen omdat we wat raakvlakken hadden destijds.
Verstuurd vanaf mijn VIE-L09 met Tapatalk
Fiep
February 14th, 2019, 04:58 PM
Dit zijn documenten uit die succesvolle groep swayers.
Tapatalk Cloud - Downlaoad File Hoe%20zit%20het%20met%20voeding.doc (http://cloud.tapatalk.com/s/5c65d6eda8c76/Hoe%20zit%20het%20met%20voeding.doc)
Fiep
February 14th, 2019, 05:00 PM
Het dieetTapatalk Cloud - Downlaoad File dieet.doc (http://cloud.tapatalk.com/s/5c65d6fc38b5f/dieet.doc)
Fiep
February 14th, 2019, 05:01 PM
Het schema Tapatalk Cloud - Downlaoad File Schema.doc (http://cloud.tapatalk.com/s/5c65d714a79d7/Schema.doc)
Fiep
February 14th, 2019, 05:06 PM
Qua supplementen nam ik alleen aspirine (1 per dag) , foliumzuur (2 tabletten per dag) en antihistamine tablet (1 per dag)
De rest is achterhaald omdat bewezen is dat dat je vruchtbaarheid aantast.
eerised
February 14th, 2019, 05:06 PM
Als ik dit nou allemaal eens eerder wist..
Maargoed het is al geschied, kijken of mijn sway ook gewerkt heeft
Fiep
February 14th, 2019, 05:12 PM
Eerised sorry ik had altijd al het voornemen om het te delen, mijn sway heb ik destijds ook gepost. Wat heb je globaal gedaan? En heb je 1 of meerdere zoontjes al?
eerised
February 14th, 2019, 05:28 PM
Ik heb twee zoontjes. Oudste is bijna 3,5 en de jongste is 9 maanden. (Werden niet snel zwanger dus hadden nu meer tijd ingecalculeerd en bleek nu dus ineens bij de eerste poging zwanger te zijn, had echt gedacht dat het door meisje swayen misschien nòg wel langer kon duren)
Door de info die ik had en wist hoe ik leefde heb ik veel dingen toegeoast en dingen helemaal anders gedaan.
Ik was namelijk super fit, krachttraining, super super gezond eten, ik dronk nooit alcohol, dronk nooit koffie.
Zoontje is in Mei geboren en ben vrij vlot al begonnen met swayen en langzaam dingen veranderd. Vanaf september wat serieuzer en gestopt met snacken tussendoor, gestopt met ontbijt, langzaam vega gegaan, wit brood gegeten, geen vol vette producten meer, etc.
Ik wilde in Januari echt strak gaan swayen (incl cardio) en had in december al een soort ‘proef’maand maar we hadden ergens in dec 1 x de daad en toen is deze dus verwekt, waaar ik nu nog ondersteboven van ben.
Dus ik weet het niet, de sway leek goed.
lovemyboy01
February 15th, 2019, 02:50 AM
Ik heb twee zoontjes. Oudste is bijna 3,5 en de jongste is 9 maanden. (Werden niet snel zwanger dus hadden nu meer tijd ingecalculeerd en bleek nu dus ineens bij de eerste poging zwanger te zijn, had echt gedacht dat het door meisje swayen misschien nòg wel langer kon duren)
Door de info die ik had en wist hoe ik leefde heb ik veel dingen toegeoast en dingen helemaal anders gedaan.
Ik was namelijk super fit, krachttraining, super super gezond eten, ik dronk nooit alcohol, dronk nooit koffie.
Zoontje is in Mei geboren en ben vrij vlot al begonnen met swayen en langzaam dingen veranderd. Vanaf september wat serieuzer en gestopt met snacken tussendoor, gestopt met ontbijt, langzaam vega gegaan, wit brood gegeten, geen vol vette producten meer, etc.
Ik wilde in Januari echt strak gaan swayen (incl cardio) en had in december al een soort ‘proef’maand maar we hadden ergens in dec 1 x de daad en toen is deze dus verwekt, waaar ik nu nog ondersteboven van ben.
Dus ik weet het niet, de sway leek goed.Ik heb echt precies dezelfde levensstijl!
Het voelt ook heel erg gek om aan het LE dieet en nog strenger te gaan, precies tegenover wat je gewend bent en weet wat goed is voor je.
Had je voor je tweede zoontje ook al geswayed?
Wanneer kun je de geslachtsbepaling gaan doen?
Ontzettend spannend! Ik zal voor jou duimen!
eerised
February 15th, 2019, 03:20 AM
Vond het heeeeel lastig om zo slecht voor mezelf te zorgen.
Bij 2e zoon niet geswayed, ik geloofde er niet zo in. Man bepaalt het geslacht.
Toen ik deze site tegenkwam en m helemaal doorgespit had en alles had gelezen, heb ik het maar gewoon geprobeerd.
Ben nu 11 weken, dus over een week of 4/5, heb nog geen datum doorgekregen van de echoscopist.
lovemyboy01
February 15th, 2019, 05:07 AM
Vond het heeeeel lastig om zo slecht voor mezelf te zorgen.
Bij 2e zoon niet geswayed, ik geloofde er niet zo in. Man bepaalt het geslacht.
Toen ik deze site tegenkwam en m helemaal doorgespit had en alles had gelezen, heb ik het maar gewoon geprobeerd.
Ben nu 11 weken, dus over een week of 4/5, heb nog geen datum doorgekregen van de echoscopist.
Oh ja! Ja ik snap je helemaal. Ik sta er ook zo in proberen kan altijd.
Ik denk dat mijn omgeving wel verbaasd is als ze mijn nieuwe eten zien, eet nu veel kwark, noten etc. En 4x per week kracht training.
Ik ben van plan om in juni te beginnen met ttc. Ik ga het plan hier boven zeker gebruiken.
Ondertussen duim ik voor jullie zwangere dames!!
Elena86
February 15th, 2019, 06:14 AM
Als ik die documentjes lees (waarvoor dank aan Fiep natuurlijk !), zou je bijna denken dat er nog maar amper meisjes worden geboren.
Heel veel vrouwen krijgen meisjes zonder ook maar iets te doen.
Asperine en saw palmetto worden nu wel afgeraden voor Atomic.
Een vriendin van mij krijgt binnenkort ook een meisje en heeft toch wel meer een jongens levenstijl.
Een factor die we niet kunnen beinvloeden is helaas geluk.
Heb hier al sways gezien die super goed zijn en een jongen krijgen. Heb hier ook al boysways gezien van mama's die heel de dag door eten en toch een meisje krijgen.
Niet altijd eerlijk maar het is zo :(.
eerised
February 15th, 2019, 06:27 AM
Ja klopt! Die echt extreem swayen en dan alsnog niet het gewenste geslacht krijgen.
Soms is het echt toeval.
Nog een jongen bij ons zou zeker geen drama zijn hoor. Maar een meisje in de mix lijkt me zeker leuk. Ik heb echt mijn best gedaan en ben blij dat ik het in ieder geval geprobeerd heb.
Elena86
February 15th, 2019, 06:55 AM
Ja en dan is het heel jammer natuurlijk want je verwacht toch ergens het juiste geslacht dan.
Ik neem mij gewoon voor dat als ik nog eens zwanger ben het wss terug een jongen zal zijn.
Fiep
February 15th, 2019, 08:56 AM
Eerised het klinkt zeker goed wat je aan gedaan hebt hoor! Vega, wit brood ontbijt skippen. Ik duim voor je!
Heb je al een nub echo?
Fiep
February 15th, 2019, 08:57 AM
Oh ja en nog een tip, voor een meisje, geen orgasme voor de vrouw voor een boy graag wel!
eerised
February 15th, 2019, 09:56 AM
Ja! Maar die is nog te vroeg! 41158
lovemyboy01
February 15th, 2019, 03:30 PM
Wat een mooi plaatje eriseed!!
Ik vind de nub altijd nog multi interpretabel dus inderdaad lekker afwachten..
En ja idd met een sway heb je geen zekerheid, maar dat weten we allemaal als we eraan beginnen.
Maar wat jullie ook zeggen, ik wil gewoon weten dat ik er alles aan gedaan heb! Nou ja, buiten IVF etc.
Ik gebruik nu een tracker voor mijn cyclus, hebben jullie vooraf getemperatuurd of ovulatietesten gedaan oid?
eerised
February 15th, 2019, 05:13 PM
Ooit wel gedaan toen het allemaal niet lukte bij deel 1, maar nu niet meer, kreeg er meer stress van en herken nu m’n symptomen wel van een ei/eisprong
Ik had nog wel via photoshop wat lijntjes op mijn echo geplakt en dan lijkt t wat naar beneden te wijzen. We zullen zien, 20e echo ben dan 15.5
Boyboy
February 19th, 2019, 04:19 AM
Ik heb ook super streng geswayed - ongeveer hetzelfde als Fiep - maar dan met 5 bakken zwarte koffie (verlaagt vruchtbaarheid) op een dag en ook een meisje gekregen. In totaal heb ik 10 maanden dieet gedaan. Succes allemaal!
Fiep
February 19th, 2019, 04:53 AM
Nou deze nub vind ik helemaal niet zo vroeg hoor. Ziet er precies zo uit als bij mijn dochtertje! Ik duim voor je!
Elena86
February 22nd, 2019, 05:08 AM
Ooit wel gedaan toen het allemaal niet lukte bij deel 1, maar nu niet meer, kreeg er meer stress van en herken nu m’n symptomen wel van een ei/eisprong
Ik had nog wel via photoshop wat lijntjes op mijn echo geplakt en dan lijkt t wat naar beneden te wijzen. We zullen zien, 20e echo ben dan 15.5
Hoe was je echo :)? of is dat maar 20 maart?
eerised
February 22nd, 2019, 05:26 AM
Ja, 20 maart pas! Duurt lang!
eerised
February 22nd, 2019, 05:28 AM
Lief dat je het vraagt! We hebben pas over 2 weken de eerste echo. Ben wel elke dag misselijk en veel aversies qua eten. Gisteren voor het eerst sinds jaren van die kabelspekken gekocht, had ik zin in. Normaal eet ik nóóit snoep, alleen chocola. Als ik alleen al aan groente denk, moet ik al overgeven.
Hoe gaat het bij jou?
Weet jij al meer? Je ging geslacht via NIPT doen, toch? Je loopt een week voor op mij dus volgens mij zou je het al moeten weten..
lovemyboy01
February 24th, 2019, 04:31 AM
Ohh wat spannend mariola en eriseed! Ik duim voor jullie.
Ik heb gisteren in de uitverkoop een ongelooflijk schattig jurkje gekocht in maat 50. Voel me wel echt een idioot, jeetje.. heb ook een zout kristallen lamp besteld via Lidl.
Hopelijk wordt ik niet helemaal gek hiervan.
Morgen beginnen met later ontbijten..
eerised
February 24th, 2019, 04:44 AM
Oh, knap dat je het durft!
Heb voor deze baby nog niets gekocht.
lovemyboy01
February 26th, 2019, 03:56 PM
Oh, knap dat je het durft!
Heb voor deze baby nog niets gekocht.Oh nee is voor een van de 'old wives tales'.
Een meisjes pakje onder het matras..
Voel me echt een idioot, maar ik dacht, dit kost in ieder geval geen moeite haha.
Ik pak ook de maankalender en de Chinese kalender er maar bij [emoji39]
eerised
February 27th, 2019, 08:55 AM
Ohja! Kleertjes onder je bed! Helemaal niet aan gedacht ook.
Die chinese kalender heeft bij mij nooit geklopt.
eerised
February 28th, 2019, 07:24 AM
Net een extra echo gehad want de vk kon het hartje niet vinden met de doppler.
Maar met 12.6 wel een mooie nub gezien
Ze zei zelf dat het een meisjes nub is
41234
Boyboy
February 28th, 2019, 02:04 PM
Gefeliciteerd Eerised, dat is een meisje! Bij je vorige echo twijfelde ik omdat het ook een stacking kon zijn maar deze echo op deze termijn is heel girly.
eerised
February 28th, 2019, 02:34 PM
Ik twijfelde ook maar dacht echt jongen toen, ook qua gevoel
Elena86
March 1st, 2019, 05:30 AM
Proficiat Eerised. Ziet er inderdaad girly uit. Ik hoop het alvast voor je.
Ik had gisteren een positieve zwangerschapstest. Normaal uitgerekend voor 4 november!
eerised
March 1st, 2019, 05:43 AM
Ohh, gefeliciteerd!
Tevreden over je sway?
Elena86
March 1st, 2019, 06:48 AM
Ohh, gefeliciteerd!
Tevreden over je sway?
Goh, kan altijd beter natuurlijk. Ik heb niet gesport en af en toe kip gegeten.
Positieve is wel dat ik op mijn laagste gewicht zit. Ben van 53kilo naar 49 kilo gegaan.
Ik hoop gewoon dat het gezond is en mooi blijft groeien. Een meisje zou heel leuk zijn maar ik ga er niet van uit.
Hoe lang en wat heb jij nu weer allemaal gedaan?
eerised
March 1st, 2019, 07:51 AM
Ja, ik heb ook niet gesport. Met name omdat ik bij beide jongens bijna elke dag sportte en wilde sowieso alles anders doen.
Maar, ik ga voor je duimen!
Fiep
March 2nd, 2019, 04:47 PM
Dat is een meisje! Zei ik al bij de vorige echo hè? Omdat mijn echo er net zo uit zag. Wanneer weet je het zeker? Voor nu alvast gefeliciteerd, lijkt me bizar als dit een jongen is..
Fiep
March 2nd, 2019, 04:48 PM
Gefeliciteerd Elena, ik ga voor je duimen
eerised
March 2nd, 2019, 05:16 PM
Dat is een meisje! Zei ik al bij de vorige echo hè? Omdat mijn echo er net zo uit zag. Wanneer weet je het zeker? Voor nu alvast gefeliciteerd, lijkt me bizar als dit een jongen is..
Over 18 dagen! Ik vind het zoooo spannend! Zou echt zo vet zijn als m’n sway gelukt is
Fiep
March 3rd, 2019, 04:04 PM
Dat zou fantastisch zijn! Ik duim voor je. Laat je het weten?
eerised
March 3rd, 2019, 04:52 PM
Jaaa!
Blijf sowieso nog wel ff rondhangen hier om andere swayers te steunen en misschien te helpen.
lovemyboy01
March 4th, 2019, 04:16 PM
Wat ontzettend spannend voor jullie!!!
We horen het natuurlijk graag!
Ik ga volgende maand starten met het dieet, zie er nu al tegen op
eerised
March 5th, 2019, 04:27 AM
Ja, snap ik.
Dat niet ontbijten is echt even wennen ook!
lovemyboy01
March 5th, 2019, 03:24 PM
Ja, snap ik.
Dat niet ontbijten is echt even wennen ook!Ja ik probeer mezelf nu al iedere dag iets later te laten eten hahaha, ik ben ook echt van de stevige ontbijtjes normaal. Ik ga een hele goeie lunch bedenken om mezelf te motiveren! En er komt een crosstrainer in huis vanaf morgen, tjsakka!
Ondertussen duim ik voor jullie :)
eerised
March 5th, 2019, 04:20 PM
Ja ik probeer mezelf nu al iedere dag iets later te laten eten hahaha, ik ben ook echt van de stevige ontbijtjes normaal. Ik ga een hele goeie lunch bedenken om mezelf te motiveren! En er komt een crosstrainer in huis vanaf morgen, tjsakka!
Ondertussen duim ik voor jullie :)
Dat is al een goed begin!
Later ontbijten
Niet snacken tussendoor en alle volvette producten veranderen door magere waren mijn eerste stappen
Ohja, en mindr vlees, echt heeel veeeel minder vlees
lovemyboy01
March 6th, 2019, 09:24 AM
Dat is al een goed begin!
Later ontbijten
Niet snacken tussendoor en alle volvette producten veranderen door magere waren mijn eerste stappen
Ohja, en mindr vlees, echt heeel veeeel minder vlees
Thanks voor het meedenken.
Ik ben net naar de supermarkt gegaan op zoek naar low fat low carb producten, damn, kom dan alleen op zooi uit!
Ga morgen een goede salade voor mezelf maken.
Ik ben wel echt een jongenseter ja, zit de hele dag te grazen als ik de kans heb haha.
Heeft iemand misschien een dagmenu voor me wat jullie gebruikten?
eerised
March 6th, 2019, 09:37 AM
Ik lunchte dus met wit brood, cracottes, maiswafels of beschuit en dan echt een heeeeel dun laagje jam, fruithagel, hummus
Echt gezond voelde ik me niet.
Dena82
March 6th, 2019, 09:03 PM
Neee... nederlanders!! Wat leuk... kom dit zomaar opeens tegen. Heb me geabonneerd en ga maar eens terug lezen... hihi!!
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
eerised
March 7th, 2019, 02:19 AM
Neee... nederlanders!! Wat leuk... kom dit zomaar opeens tegen. Heb me geabonneerd en ga maar eens terug lezen... hihi!!
Welkom!
lovemyboy01
March 7th, 2019, 05:39 AM
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met TapatalkHey Dena! Leuk welkom!!
Wil jij ook gaan starten met swayen? En wat is je situatie?
Groeten
eerised
March 20th, 2019, 08:04 AM
Vanavond dames!! Dan weet ik of mijn sway gewerkt beeft!
eerised
March 20th, 2019, 01:42 PM
Het is een meisje!!!
lovemyboy01
March 20th, 2019, 01:53 PM
O my God!!!! Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!!
eerised
March 20th, 2019, 02:22 PM
O my God!!!! Wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd!!
Dankjwel!
Kan gewoon niet geloven dat swayen zou werken!
lovemyboy01
March 20th, 2019, 02:51 PM
Dankjwel!
Kan gewoon niet geloven dat swayen zou werken!Het is je van harte gegund!!! En idd niet te geloven hé.. geeft de burger weer moed. Nu lekker roze kleertjes gaan kopen [emoji16]
eerised
March 20th, 2019, 02:55 PM
Het is je van harte gegund!!! En idd niet te geloven hé.. geeft de burger weer moed. Nu lekker roze kleertjes gaan kopen [emoji16]
Ja, snap dat het moed geeft!
Ik ga jou ook volgen hoor!
Fiep
March 20th, 2019, 03:09 PM
Jeeeee wat een fantastisch nieuws! Ik zei het je al bij de eerste echo hè? Mocht je nog dingen nodig hebben haha, ik ga alles weg doen. Mooie roze babynest van Done by deer. Als je interesse hebt, stuur je maar een pb! Geniet van je roze wolk, zo leuk voor je!
Dena82
March 20th, 2019, 03:17 PM
Hey Dena! Leuk welkom!!
Wil jij ook gaan starten met swayen? En wat is je situatie?
Groeten
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met TapatalkSorry, zie de reactie laat!! Thnx! Ik kijk al een tijdje hier rond en pik info op.. Vind het precieze dieet maar niks, maar volg een beetje een eigen versie.. :-) Heb al 3 kindjes, word ik zwanger is dat leuk... maar lukt het niet, ook prima... :-)
Boyboy
March 22nd, 2019, 10:22 AM
Gefeliciteerd eerised! Nu lekker shoppen :), meisjesspullen zijn zo leuk!
lovemyboy01
March 27th, 2019, 06:56 AM
Ja, snap dat het moed geeft!
Ik ga jou ook volgen hoor!Dat vind ik leuk!! Gaat nog wel ff duren maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte :).
Ik ben nu iedere dag naar mijn werk aan het fietsen, heerlijk!
lovemyboy01
March 27th, 2019, 06:57 AM
Sorry, zie de reactie laat!! Thnx! Ik kijk al een tijdje hier rond en pik info op.. Vind het precieze dieet maar niks, maar volg een beetje een eigen versie.. :-) Heb al 3 kindjes, word ik zwanger is dat leuk... maar lukt het niet, ook prima... :-)
Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met TapatalkGroot gelijk :). Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen! Ik doe ook een beetje mijn eigen versie, het moet ook wel een beetje leuk blijven he.
BeatrixPotter
March 27th, 2019, 07:03 AM
Wow, wat leuk - een Nederlands topic! Ik ga snel alles teruglezen.
Ik zie wel alvast dat Eerised een succesvolle sway heeft gehad, gefeliciteerd!
Gender swaying is helemaal nieuw voor me. Ik ben op dit moment nog super overwhelmed door alle informatie hier...
Ik heb hier ook een topic gepost met vragen over o.a. abstinence (https://www.genderdreaming.com/forum/trying-to-conceive-a-girl/77538-advice-abstinence-one-attempt.html), maar helaas nog geen reactie tot nu toe. Ik begrijp die One Attempt + Abstinence methode voor een meisje nog niet zo goed. Misschien heeft één van jullie advies?
Mijn man en ik willen in mei voor onze eerste gaan. We hebben geen sterke voorkeur, maar willen uiteindelijk wel graag een gezin met ten minste één meisje. :ttcgirl: Daarom hebben we zoiets van, misschien kunnen we bij de eerste beter ook al een beetje swayen. Zeker omdat we eigenlijk niet van plan zijn om meer dan 2 kinderen te krijgen, en het erop lijkt dat we nogal een jongetjes-lifestyle hebben.
Ik slik nu 2 maanden een zwangerschapsmulti, en heb ook Omega 3 capsules besteld, maar... begrijp ik nu goed dat deze een jongetje swayen? Ik vind het zo'n gek idee om met mijn vitaminen te stoppen! :think: Ik slik Elke Dag Mama van Vitals (https://www.vitaminstore.nl/health/voedingssupplement/multi/zwanger/vitals-elke-dag-mama).
Weet iemand toevallig of je rustig door kan gaan met je zwangerschapsmulti (en eventueel Omega 3) als je (licht) voor een meisje wilt swayen? Of beïnvloedt dit je sway heel sterk?
lovemyboy01
March 27th, 2019, 09:59 AM
Hi Beatrix, welkom!!
Als ik het goed begrepen heb wil je met het LE diet je lichaam een gevoel van schaarste geven, omdat dit je lichaam meer toegankelijk maakt voor een meisje. In ‘goede tijden’ lijk je gemakkelijker een jongen te kunnen dragen, deze hebben meer nodig.
Daarom ga je dus veel sporten zonder spieren op te bouwen en veel ‘lege koolhydraten’ eten.
Dus een multivitamine werkt dat grandioos tegen! Er wordt wel aangeraden om foliumzuur te slikken, dus losse foliumzuur ipv een multivitamine.
De one attempt + abstinence is volgens mij zo simpel als 1 keer in je vruchtbare periode de babydans doen en een week daarvoor mag je man niet klaarkomen.
(mijn man keek me trouwens grandioos geschokt aan toen ik hem dat vertelde hahaha).
Ik richt mezelf op het dieeten en sporten ter voorbereiding, dit wordt ook overal benoemd als twee mega belangrijke factoren. Wel even wennen voor mij iig, zoveel cardio 😊.
Ik zou trouwens wel asap beginnen met het dieet, er wordt ook wel aangegeven dat minimaal 12 weken nu een hoger percentage geslaagde sways heeft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog zoekende ben door alle info, dus ik hoop dat als andere dames een aanvulling/verbetering willen geven, vooral doen!
Veel succes!!
eerised
March 27th, 2019, 04:13 PM
Hey!
Bedankt! Ik heb idd een succesvolle sway! Kan het nog steeds niet geloven!
Het onthouden van seks voor meerdere dagen 7+ zorgt ervoor dat er meer meisjeszaad ‘overblijft’. Zodra je het dan maar 1 x doet heeft dat zaad ook meer kans om een ei te pakken. Maar doe je het meerdere keren in je vruchtbare tijd heb je meer jongenszaad en meer kans op een jongen. (Hoewel het altijd 50/50 blijft!) kan je door swayen (dieet) je kansen vergroten op 1 geslacht.
Als je nu al weet dat je een heel jongens vriendelijke levensstijl hebt is het super slim om te gaan swayen voor een meisje. Ik kwam pas na twee jongens eracht dat ik zo leefde.
Ik zou stoppen met de multivitamine. Zodra je zwanger bent kan je altijd nog starten en ben je nog steeds goed. Een gezond kindje hangt niet af van die multivitamine. Foliumzuur daarentegen is wel belangrijk. Ik heb nooit een mulitvitamine geslikt maar alleen foliumzuur. Als jij gewoon gezond en goed groente en fruit eet doet zo’n multivitamine ook weinig hoor. Ik heb iig al twee gezonde jongens erdoor gekregen ;-)
Mijn eerste kindje heb ik namelijk 18 maanden over gedaan om zwanger te worden en op een gegeven moment ben je al die pillen zat, want elke ochtend die pillen slikken en elke ochtend een herinnering aan het feit dat het je nog niet gegund is. Ik ben toen met alles gestopt en weer pas gaan slikken toen ik zwanger was.
BeatrixPotter
April 3rd, 2019, 07:35 AM
Hoi iedereen,
Super bedankt voor jullie uitgebreide advies, Lovemyboy01 en Eerised! :D
Ik heb hier een paar dagen terug een heel uitgebreide reactie geschreven op de post van Lovemyboy01, maar om de een of andere reden verdwijnen al mijn posts steeds op dit forum... Ze blijven ergens hangen bij de moderators. Ik heb geen idee of deze wel gaat verschijnen.
Hebben jullie het idee dat calcium/magnesium nog iets hebben toegevoegd aan jullie sway?
En is er een soort ideale "onthoudingstijd"? :oops:
We zitten nu te denken aan 7 dagen geheel onthouden en dan BD op O-1. Zou dat wat zijn? Of is bijvoorbeeld 4 dagen ertussen al genoeg?
Mijn man is trouwens 29, dus zijn leeftijd zal niet gauw tegenzitten denk ik. We willen vooral graag een eerste kindje, dus we vinden het wel spannend om er iedere keer zoveel tijd tussen te laten. Wat als we daardoor heel lang bezig zijn...
eerised
April 3rd, 2019, 08:38 AM
Hoi iedereen,
Super bedankt voor jullie uitgebreide advies, Lovemyboy01 en Eerised! :D
Ik heb hier een paar dagen terug een heel uitgebreide reactie geschreven op de post van Lovemyboy01, maar om de een of andere reden verdwijnen al mijn posts steeds op dit forum... Ze blijven ergens hangen bij de moderators. Ik heb geen idee of deze wel gaat verschijnen.
Hebben jullie het idee dat calcium/magnesium nog iets hebben toegevoegd aan jullie sway?
En is er een soort ideale "onthoudingstijd"? :oops:
We zitten nu te denken aan 7 dagen geheel onthouden en dan BD op O-1. Zou dat wat zijn? Of is bijvoorbeeld 4 dagen ertussen al genoeg?
Mijn man is trouwens 29, dus zijn leeftijd zal niet gauw tegenzitten denk ik. We willen vooral graag een eerste kindje, dus we vinden het wel spannend om er iedere keer zoveel tijd tussen te laten. Wat als we daardoor heel lang bezig zijn...
K heb niks qua supplementen geslikt. En calcium in dieet was alles mager. Magere melk, magere yoghurt (maar eigenlijk at ik bijna niks van melkproducten omdat dierlijke producten meer neigen naar blauw)
Wij hadden een onthoudingsperiode van 6 dagen. (Ik had ff terug gekeken)
Meer omdat mijn ongesteldheid zo 7 dagen diurt en m’n eisprong vaak wel vlot is!
Ik denk als je echt neigt naar 6+ maanden dat je altijd nog naar om de 4 dagen kan gaan. Een gemiddeld eerste kindje staat op 1 jaar. Dus als het meteen raak zal zijn is dat top! Maar als het niet zo is, is dat niet gek.
lovemyboy01
April 7th, 2019, 04:27 AM
Hi dames,
Late reactie, sorry!
Wij zijn ook van plan om voor 6/7 dagen onthouding te gaan.
Volgende week vrijdag zal onze eerste poging zijn (super spannend!)
Ik begin al echt te wennen aan het laat ontbijten en het niet snoepen in de avond,
dat valt me eigenlijk allemaal mee.
Ik ben deze week ziek geweest, heb niet echt veel gesport, dat zit me wel niet helemaal lekker.
Al schijnt een lage weerstand ook weer rose te swayen (zo ga je overal iets in lezen he haha :))
Ik heb wel magnesium tabletten gekocht, maar nog niet genomen (foei!). Ik heb daar niet echt een gevoel bij eigenlijk.
Volgens mij leggen ze daar ook niet helemaal meer de nadruk op hier.
Eerised hoe gaat het? Ben je al bekomen van de schrik en is het kamertje al helemaal rose :)?
eerised
April 7th, 2019, 10:27 AM
Ik was ook ziek/verkouden in December!
Ik begin langzaam aan t idee te wennen door de roze kleertjes maar het blijft apart!
Kamertje is nog niks mee gedaan want daar slaapt er nog 1! Haha
We gaan in Juni nog op vakantie en daarna gaan we alles verhuizen (in huis) en klaarmaken
Elena86
April 10th, 2019, 03:04 AM
Proficiat met je meisje eerised!
Ik ben momenteel 10 weken zwanger en al 5 weken elke dag overgeven. Heb helaas de extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid. Ook al in het ziekenhuis gelegen door uitdroging.
Ik hoop zo hard op een dochtertje voor ons maar mijn gevoel zegt een jongen.
Veel succes iedereen met het swayen en de zwangerschappen!
eerised
April 10th, 2019, 04:22 AM
Oh wat naar Elena! Als og Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dan kan je die weken wel wegkijken! Hoop dat je je toch snel wat fijner gaat voelen.
eerised
April 23rd, 2019, 10:45 AM
Hoe si het met de dames en de dieeten?
Vind het trouwens wel echt jammer dat we niets meer van Mariola hebben gehoord, of haar sway gelukt is
Elena86
May 7th, 2019, 04:00 AM
Ik heb vandaag de 12 weken echo ook al ben ik al 14 weken [emoji849]. De nipt test zal ook deze week gebeuren. Ik weet nog altijd zeker dat terug een jongen zal zijn. Vind Het soms een beetje zuur na al die maanden van swayen terwijl andere in mijn november groepje meisjes krijgen zonder iets te doen maar ja das de natuur hè.
eerised
May 7th, 2019, 04:05 AM
Oh spannend! Zorg ff voor een mooi NUB shot! Met 14 weken moet t echt wel te zien zijn!
lovemyboy01
May 7th, 2019, 04:28 AM
Hey ladies!
Ik ben nog lichtjes aan het swayen, helaas vorige week een vroege miskraam gehad.
Nu even een pas op de plaats.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend je echo.
Eriseed, al een roze kamer?
eerised
May 7th, 2019, 04:33 AM
Wat rot lovemyboy! Sterkte!
Ik heb ook twee x een miskraam gehad, allebei de keren voor de jongens.
Nee, nog geen roze kamer. D’r slaapt nog iemand dus ik kan nog niets doen.. (:
eerised
May 8th, 2019, 01:27 AM
En Elena?
Hoe ging je echo?
Elena86
May 8th, 2019, 05:02 AM
En Elena?
Hoe ging je echo?
Heel goed. Alles goed met ons baby’tje en toch een kleine gok van de gyn dat het een meisje zou zijn [emoji166][emoji3590]! Ik heb toch streepjes gezien. Volgende week weet ik het zeker. Probeer nog niet te veel te hopen maar zou zo blij zijn.
eerised
May 8th, 2019, 05:06 AM
Een jongen was wel echt overduidelijk geweest hoor, om een piemel kan je niet heen! Die zijn nooit te missen
lovemyboy01
May 8th, 2019, 05:25 AM
Elena al een voorzichtige gefeliciteerd! Wat spannend voor je!
Elena86
May 8th, 2019, 10:32 AM
Een jongen was wel echt overduidelijk geweest hoor, om een piemel kan je niet heen! Die zijn nooit te missen
Ja, dat denk ik ook dan. Vorige keer was het piemeltje toch goed zichtbaar. Moest ze echt twijfelen, had ze gewoon gezwegen denk ik dan. Want bij het begin van de echo, heeft ze nog gezegd dat ze geslacht nog niet zal kunnen zien. Ben toch al 14 weken dus laten we hopen[emoji1374].
eerised
May 8th, 2019, 10:52 AM
Ik duim voor je hoor!
Elena86
May 10th, 2019, 09:06 AM
Resultaten van de nipt zijn binnen. Alles gelukkig in orde en het is een meisje [emoji166][emoji3590]!! Had het nooit kunnen denken en durven geloven.
eerised
May 10th, 2019, 09:24 AM
Oh wat heerlijk elena!
Dat is het dieet waard he?!
Elena86
May 10th, 2019, 09:30 AM
Ja, het is zeker het dieet waard! 8 maand lang maar 2 eetmomenten. Ik heb niet gesport maar blijkbaar was het dan toch niet nodig.
eerised
May 10th, 2019, 09:43 AM
Ik heb ook niet gesport!
Fiep
May 11th, 2019, 05:28 AM
Gefeliciteerd Elena! Fantastisch nieuws!
Geniet ervan, het is je gegund na zo hard swayen.
Eerised hoe is het met jou?
Mijn meisje wordt alweer bijna 1!
Bizar hard gaat het toch weer
eerised
May 11th, 2019, 06:49 AM
Ja, goed!
Maar het is echt wennen nog steeds! Ook met kleding kijken, ik ontweek altijd de meisjes sectie en nu mag ik daar gewoon tussen frummelen.. Heeel onwerkelijk.
Heb al met tranen in ogen bij de meisjesafdeling gestaan hoor..
Elena86
May 14th, 2019, 06:43 AM
Ik heb nog geen fut gehad om te gaan winkelen door de HG maar het zal vast raar doen om nu ook al die mooie roze dingetjes te shoppen.
Ik kijk er alvast naar uit!
eerised
May 14th, 2019, 06:55 AM
Online shoppen😋
Fiya
May 14th, 2019, 07:13 AM
Hoi dames, ik zou hier graag meekletsen met jullie :happy:
Even kort... We hebben twee zoontjes (2011 & 2012) en een dochter na een geslaagde sway (2016). Ik dacht echt dat ons gezinnetje compleet was, maar plots is dat gevoel verdwenen en wil ik heel graag nog een babietje. Mijn vriend wil eigenlijk geen kindjes meer, dus ik moet nog zien hoe dit uitdraait.
Ik droom van een zusje voor onze dochter Pauline, maar ik weet niet of ik een tweede sway nog wel zie zitten. Ik vond het dieet eigenlijk wel meevallen (ik ben sowieso een jojo'er), maar dat afwachten of de sway is gelukt vond ik zooo verschrikkelijk. Ik was één hoopje ellende en ik kon eigenlijk pas van mijn zwangerschap genieten na de geslachtsecho.
Gefeliciteerd aan de zwangere mamaatjes hier!
eerised
May 14th, 2019, 02:43 PM
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk maar nu ik weet dat dit een meisje is, maakt het iets draaglijker hoor
Maar ik snap het wel hoor, die spanning en afwachting!!
Zou je net zo blij met een babietje zijn als het toch een jongen zou zijn?!
eerised
June 14th, 2019, 01:18 AM
Hier al meer nieuws?
lovemyboy01
June 16th, 2019, 05:39 AM
Hey meiden!
Ik heb alles wat laten gaan na de miskraam. Gelukkig wel wat kilo's verloren de laatste maanden, gisteren hebben we onbeschermde sexy gehad in de zo ongeveer perfecte tijd. Ik ben zenuwachtig dat het misschien wel gebeurd is en de laatste weken heb ik alles niet LE gedaan, argh!!
Heeft iemand hier in belgie de nipt gedaan? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Ik zou dit wel willen doen, maar lijkt me ook akward om open kaart te spelen tegen onze verloskundige.
Damn, afwachten dus maar!
We zijn nu een weekje op vakantie, hierna ga ik weer op de LE trein :)
eerised
June 16th, 2019, 08:04 AM
Nee geen nipt gedaan, maar denk dat je verloskundige het echt niet raar zal vinden hoor.
Fiya
June 16th, 2019, 09:38 AM
@lovemyboy: bij de nipt testen ze in eerste instantie op trisomie, dus ik zou sowieso die test laten doen hoor. Je hebt enorm veel geluk dat in België de test haast volledig wordt vergoed. Hier in Frankrijk kost de test 400 euro. Het geslacht is bijzaak bij de nipt, dus je verloskundige gaat daar inderdaad geen bedenkingen bij hebben.
lovemyboy01
June 16th, 2019, 02:14 PM
Oh even voor de informatie, ik kom uit Nederland. Ik zou voor een Nipt in België gaan om zo snel mogelijk het geslacht te weten, bij mijn eerste heb ik de nipt in Nederland gedaan.
Ik heb echt een hekel aan die onzekerheid en heb zo'n gevoel van, ik wil het het liefst zo snel mogelijk weten.
Maar goed, misschien ben ik nog helemaal niet zwanger, dat wachten we eerst maar eens af. Alles goed met jullie?
Elena86
June 18th, 2019, 12:00 PM
Hey meiden!
Ik heb alles wat laten gaan na de miskraam. Gelukkig wel wat kilo's verloren de laatste maanden, gisteren hebben we onbeschermde sexy gehad in de zo ongeveer perfecte tijd. Ik ben zenuwachtig dat het misschien wel gebeurd is en de laatste weken heb ik alles niet LE gedaan, argh!!
Heeft iemand hier in belgie de nipt gedaan? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen. Ik zou dit wel willen doen, maar lijkt me ook akward om open kaart te spelen tegen onze verloskundige.
Damn, afwachten dus maar!
We zijn nu een weekje op vakantie, hierna ga ik weer op de LE trein :)
Ik heb de nipt gedaan. Kost in Belgie inderdaad maar 9 euro.
Ik was vrij laat (14 weken) dus de gyn had al een gok gedaan dat het een meisje was.
Dinsdag heb ik de nipt gedaan en vrijdag heeft mijn man gebeld of de resultaten al binnen waren.
Ik wist niet dat hij ging bellen dus kon ook niet zenuwachtig zijn voor het geslacht :). Ik ging het normaal maar die week daarna weten.
Had mij zelf ook voorgenomen dat het zeker een jongen was.
eerised
June 20th, 2019, 02:57 AM
Heb ik ook altijd voorgehouden.
Het voelde ook echt als een jongen.
Elena86
June 20th, 2019, 04:19 AM
Het voelt nog altijd als een jongen aan voor mij ook al weet ik zeker dat het een meisje is.
Ik zou graag mijn sway delen met de rest van het forum.
Weet jij waar dit staat eerised?
eerised
June 20th, 2019, 05:10 AM
Ik heb wel mijn sway ingevuld voor de statistieken.
https://www.genderdreaming.com/forum/add-your-girl-sway-/
Maar voor t forum dat iedereen m kan lezen niet. Volgens mij moet je dan ook tekst kopieren en plakken.
Barbulete2020
June 24th, 2019, 04:39 PM
Hai meiden,
Ik lees al maanden stiekem mee. Ik was vorig jaar van plan om dit najaar de HT route te gaan, maar ML wil niet. Dus dat houdt op.
Een paar jaar geleden ben ik mijn eerste kindje ( een meisje) tijdens de zwangerschap verloren. Vorig jaar ben ik moeder geworden van mijn zoontje. En binnenkort willen we voor ons laatste kindje. En ik zou zo graag een gezonde dochter willen!
@ Eerised en Elena. Gefeliciteerd met jullie
meisjes! Hebben jullie mannen ook meegedaan?
Hebben jullie bij het avondeten nog vegetarisch vlees gegeten? Of helemaal geen vlees? En koffie/capuccino?
Ik wil binnenkort gaan beginnen en eerste attempt in oktober. Ik vind het spannend.
Zijn er nog meer meiden die net begonnen zijn?
eerised
June 25th, 2019, 02:54 AM
Hey Barbulete
Mijn man wist van het dieet en keek me een beetje wantrouwend aan, hij heeft toen wel gezegd; ik ga geen rare dingen slikken.
Ik ben degene die thuis kookt dus hij kreeg ook geen vlees want ik kocht het niet. Als we vlees aten was het 1 x in de week en dan aten we eiegnlijk altijd kip.
Vegetarisch vlees wel geprobeerd maar ik vond echt heel veel vies.. die smaak is gewoon niet mijn ding.
Koffie dronk ik nooit en moest wel echt wennen. Ik dronk nespresso met magere melk erin want anders kreeg ik het niet weg.
Inmiddels drink ik nog steeds elke dag koffie hahahaha!
Als je nig meer vragen hebt beantwoord ik ze graag.
Ik vind t nog steeds zo bijzonder dat er een meisje in m’n buik zit en er roze kleertjes en jurkjes in haar kast hangen.
Fiya
June 25th, 2019, 03:47 AM
Hier kan je je sway delen Elena: https://www.genderdreaming.com/forum/add-your-girl-sway-/
Barbulete2020
June 25th, 2019, 05:52 AM
Bedankt voor je snelle antwoord Eerised! Zo leuk, lijkt het me om een kast vol schattige jurkjes te hebben.
Een vriendin krijgt over een paar maanden haar tweede dochter, en ik schaamde me voor mijn jaloerse gevoelens. Vooral omdat ze altijd zei, twee meiden te willen en dat nu ook krijgt. Ik wilde het ook diep van binnen maar zei het nooit hardop( want ja je moet blij zijn met wat je krijgt). En dan gaat mijn meisjeszwangerschap mis en krijg ik daarna een zoon. Begrijp me niet verkeerd, ik ben stapel op mijn zoon! Maar wrm mogen sommige wel vragen en krijgen en anderen niet?
Ok tot daar met mij geklaag.
Ook aan Fiya: Wat aten/eten jullie zoal s’avonds? Ik en man zijn mega vleeseters. Heb het moeilijk met vlees of visloze avondeten te bedenken. Ik ben al gestopt met ontbijten.
Hoelang heb je het dieet gevolgd?
Ik ga nu uit van 14 weken tot eerste attempt in okt.
Fiya
June 25th, 2019, 06:07 AM
Hoi Barbulete,
's avonds eet ik meestal een hoop warme groentjes (met soms wat fetakaas of philadelphia ofzo bij) en een hoop rijst, tarwe, quinoa of pasta. En als dessertje snoepjes of een waterijsje (of 2, haha). Ik vind vlees of vis laten ook niet makkelijk, maar ik vind het niet ontbijten nog moeilijker.
Ik heb mijn eerste attempt gedaan na 10 weken dieet en was uiteindelijk zwanger in ronde 3 na 22 weken dieet. Ik ga het nu weer zo doen.
En ik snap je jaloerse gevoelens en je kan die ook beter hier of naar je man toe uitspreken dan ze op te proppen. Hopelijk krijgen jullie binnenkort weer een mooie meid.
Barbulete2020
June 25th, 2019, 02:37 PM
Soms raar om te bedenken dat ik zonder rare fratsen ook zwanger ben geweest van een meisje. Met veel vlees eten en van AF-AF en om de dag BD. Nu moet ik vleesloos en 1 keer BD, en dan maar hopen dat het lukt.
Ga jij voor Abstain of FR Fiya? Ik neig meer naar FR omdat ML bijna 38 is en ik ergens gelezen heb dat abstain beter is bij mannen onder de 35.
Hebben jullie ook aan J&D/refresh/geen O gedaan?
Sorry voor alle vragen. Maar ik heb heel veel aan jullie antwoorden.
Bedankt!
eerised
June 25th, 2019, 03:43 PM
Ik at wel van die falafel ballen in een wrap licht besmeerd met roomkaas, veel sla
Denk dat het ook vooral belangrijk is dat je juist tussen je maaltijden door niks eet. Rijst met veel groente. Af en toe vlees is echt geen ramp hoor! Als je vast langzaam begin met afbouwen. Zo ben ik ook begonnen. Eerst 2 dagen geen vlees, toen 3, toen 4. Heb 3 maanden gedieet en ben langzaam begonnen.
Bij de AH app heb je veel vegetarische recepten die best prima te eten zijn! (En waar je je stuk vlees in eerste instantie niet eens mist)
Ik ben een typische grazer, hele dag door eten en niet eens ongezond.
Ik kwam vooral tot een aha moment toen ik de thread las ‘How we got our girls’
Daar herkende ik mezelf helemaal niet in.
Ik was ook van de krachttraining, gezond eten met de bij bijbehorende gezonde vetten. Typisch jongens materiaal. Avocado’s, bananen, havermout, thee en hele dag door gezond snacken heb ik heel hard vermeden.
Geen J&D/refresh
Maar wel O!
lovemyboy01
June 28th, 2019, 06:53 AM
Hey Barbulete! Ik ben deze week ook weer begonnen na een miskraam.
Nu ben ik misschien zwanger, maar ben na de miskraam gestopt met dieeten en sporten. Argh gekmakend!!
Maandag is mijn NOD en voel vanalles rommelen, ach je haalt je zoveel in je hoofd ook.
Maar ik ga er weer voor! Ik vind het niet ontbijten tegen verwachting prima te doen, en zoals eriseed zegt: ik dronk altijd thee en nu gewoon graag zwarte koffie!
Verder, deel vooral wat je eet!! Ik eet zo tegen mijn natuur in nu dat ik alle inspiratie kan gebruiken :). Veel succes!
Citroentje
July 11th, 2019, 11:24 AM
Heeey dames!
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen😬
Ik heb een zoontje van 1 jaar en vanaf okt willen man en ik voor een tweede kindje gaan. Nu wil ik dus mijn best gaan doen voor een meisje. Ik heb het hele topic al doorgenomen en al jullie tips opgeschreven.
Ik ben sinds vandaag begonnen met het overslaan van mijn ontbijt en ik heb foliumzuur en kaneeltsbletten gekocht.
Vlees is bij deze ook verbannen en mijn lunch bestaat uit witte boterhammen met nutella/vruchtenhagel etc.
Mijn engels is niet top😅 dus ik kom er niet helemaal wijs uit. Al jullie tips zijn welkom!!!
Ik geef nog borstvoeding, weet iemand van jullie of dat nou wel of juist niet goed is als je voor een meisje gaat?
eerised
July 11th, 2019, 11:43 AM
Ja, bv geven zou meisje swayen.
eerised
July 11th, 2019, 11:44 AM
En vraag maar raak! Ik ben zwanger van een meisje met dus een succesvolle sway
Citroentje
July 11th, 2019, 11:58 AM
Alles haha, wat heb jij precies gegeten? Ontbijt overgeslagen? Wat at je als avondeten? Hoe belangrijk is timing? Overal lees ik dat je voor een meisje 3 dagen voor de ovulatie seks moet hebben, maar hier is dat volgens mij minder belangrijk. Op internet lees ik veel dat je zout moet vermijden en calciumrijk moet eten, dus zijn calciumtabletten nuttig om te slikken? En melk drinken juist wel of niet?
Ik begreep uit dit forum dat je juist een lange bloedsuikerspiegel moet hebben, vandaar die kaneeltabletten. Zijn er nog andere suplementen die ik kan toevoegen?
En heel erg bedankt voor je snelle reactie😬
Barbulete2020
July 11th, 2019, 03:39 PM
Heeey dames!
Ik ben nieuw hier dus ik zal me even voorstellen😬
Ik heb een zoontje van 1 jaar en vanaf okt willen man en ik voor een tweede kindje gaan. Nu wil ik dus mijn best gaan doen voor een meisje. Ik heb het hele topic al doorgenomen en al jullie tips opgeschreven.
Ik ben sinds vandaag begonnen met het overslaan van mijn ontbijt en ik heb foliumzuur en kaneeltsbletten gekocht.
Vlees is bij deze ook verbannen en mijn lunch bestaat uit witte boterhammen met nutella/vruchtenhagel etc.
Mijn engels is niet top😅 dus ik kom er niet helemaal wijs uit. Al jullie tips zijn welkom!!!
Ik geef nog borstvoeding, weet iemand van jullie of dat nou wel of juist niet goed is als je voor een meisje gaat?
Hoi! Welkom! Leuk dat je ook in okt voor een tweede gaat. Mijn zoontje is ook 1.
Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten en ontbijt over te slaan. Lukt aardig. Waren die kaneeltabletten niet schadelijk? Ik dacht in de maand voor attempt een beetje kaneel over mijn appel te strooien ofzo.
1 attempt bij positieve ovulatie gaan wij ook proberen, met frequent release. Waar kies jij voor?
Barbulete2020
July 11th, 2019, 03:41 PM
Hey Barbulete! Ik ben deze week ook weer begonnen na een miskraam.
Nu ben ik misschien zwanger, maar ben na de miskraam gestopt met dieeten en sporten. Argh gekmakend!!
Maandag is mijn NOD en voel vanalles rommelen, ach je haalt je zoveel in je hoofd ook.
Maar ik ga er weer voor! Ik vind het niet ontbijten tegen verwachting prima te doen, en zoals eriseed zegt: ik dronk altijd thee en nu gewoon graag zwarte koffie!
Verder, deel vooral wat je eet!! Ik eet zo tegen mijn natuur in nu dat ik alle inspiratie kan gebruiken :). Veel succes!
Hoi hoi,
Je weet vast al meer? Zwanger?!?
Citroentje
July 11th, 2019, 03:45 PM
Hoi! Welkom! Leuk dat je ook in okt voor een tweede gaat. Mijn zoontje is ook 1.
Ik probeer ook zo weinig mogelijk vlees te eten en ontbijt over te slaan. Lukt aardig. Waren die kaneeltabletten niet schadelijk? Ik dacht in de maand voor attempt een beetje kaneel over mijn appel te strooien ofzo.
1 attempt bij positieve ovulatie gaan wij ook proberen, met frequent release. Waar kies jij voor?
Ik dacht dat kaneel pas schadelijk was als je zwanger bent. Ik had hier ergens gelezen dat 40 dagen prima is. Maar misschien weet iemand hier daar een antw op?
Die termen zeggen mij niets, maar ik dacht zelf een keer seks hebben zodra de ovulatietest positief is en dan erna niet merr in mn vruchtbare dagen. Waar staat de term frequent release voor?
Barbulete2020
July 11th, 2019, 04:12 PM
Ik dacht dat kaneel pas schadelijk was als je zwanger bent. Ik had hier ergens gelezen dat 40 dagen prima is. Maar misschien weet iemand hier daar een antw op?
Die termen zeggen mij niets, maar ik dacht zelf een keer seks hebben zodra de ovulatietest positief is en dan erna niet merr in mn vruchtbare dagen. Waar staat de term frequent release voor?
Haha ik heb ook aardig lopen zoeken naar de betekenis van bepaalde termen. Maar ik begin het door te krijgen.
De bedoeling is idd om bij een positieve ovulatie test 1x sex te hebben. Maar je kan in de week ervoor kiezen of je man abstain doet of frequent release. Abstain is 10-7 dagen geen zaadlozing voor de man en frequent release is 10-7 dagen elke dag een zaadlozing.
Ik heb ergens gelezen dat abstain beter is voor mannen onder de 35 en FR bij mannen erboven. Mijn man is ouder vandaar mijn keuze.
Eerised waar heb jij voor gekozen?
Vindt je het ook spannend Citroentje? Ik kan niet wachten tot okt, ben zo benieuwd of dit allemaal gaat werken.
Citroentje
July 11th, 2019, 04:26 PM
Haha ik heb ook aardig lopen zoeken naar de betekenis van bepaalde termen. Maar ik begin het door te krijgen.
De bedoeling is idd om bij een positieve ovulatie test 1x sex te hebben. Maar je kan in de week ervoor kiezen of je man abstain doet of frequent release. Abstain is 10-7 dagen geen zaadlozing voor de man en frequent release is 10-7 dagen elke dag een zaadlozing.
Ik heb ergens gelezen dat abstain beter is voor mannen onder de 35 en FR bij mannen erboven. Mijn man is ouder vandaar mijn keuze.
Vindt je het ook spannend Citroentje? Ik kan niet wachten tot okt, ben zo benieuwd of dit allemaal gaat werken.
Mijn man wordt in november 34, dus dan gaan wij denk ik voor abstain. Ik vind het heel spannend, mijn zoontje is van juli vorig jaar, dus als het in een keer raak is wordt het weer juli, maar ik ben te ongeduldig om nog langer te wachten🙈
Ik voel me soms wel schuldig dat ik een meisje wil, hebben jullie dat ook? Mocht er nog een jongetje bij komen dan komt het ook wel allemaal goed, maarja dat meisje he. Ik heb mijn man ook nog niet ongelicht, ik vind het best wel lastig om hardop uit te spreken, ook uit een beetje zelfbescherming
Barbulete2020
July 11th, 2019, 04:34 PM
Mijn man weet ervan. Hij wilde vroeger ook 2 dochters. Hij had niks met jongens zei hij. Haha nu is hij gek op onze zoon en zou hij er prima nog 1 kunnen krijgen. Maar ik weet dat hij het ook superleuk zou vinden om ook een meisje te krijgen. Hij heeft onze meisjesnaam bedacht. Ach als het weer een jongen wordt, so be it.
Mijn zoontje is van Maart. Ik wildeong 2,5 jaar ertussen maar ik ben bang dat het lang kan gaan duren met maar 1 attempt.
Citroentje
July 11th, 2019, 04:47 PM
Mijn man weet ervan. Hij wilde vroeger ook 2 dochters. Hij had niks met jongens zei hij. Haha nu is hij gek op onze zoon en zou hij er prima nog 1 kunnen krijgen. Maar ik weet dat hij het ook superleuk zou vinden om ook een meisje te krijgen. Hij heeft onze meisjesnaam bedacht. Ach als het weer een jongen wordt, so be it.
Mijn zoontje is van Maart. Ik wildeong 2,5 jaar ertussen maar ik ben bang dat het lang kan gaan duren met maar 1 attempt.
Ik ga mijn man ook maar inlichten denk ik. Ik ben ook een beetje bang dat het met steeds maar een poging langer gaat duren, daarom wil ik ook wel het risico nemen dat het misschien wel in een keer raak is (was bij mijn zoontje ook meteen raak). Ik wil ook minstens 2 jaar ertussen, maar liever niet meer dan 3, dus we hebben nog wel even gelukkig.
lovemyboy01
July 11th, 2019, 04:51 PM
Hey dames!
Wat leuk wat activiteit hier in het groepje.
Ik heb het swayen weer opgepakt, ben gewoon ongesteld geworden.
Ik doe het volgende:
Ontbijt overslaan, minder vlees, zwarte koffie en light dranken en 3/4 keer per week cardio.
Verder hou ik mijn macro's zoveel mogelijk binnen de LE richtlijnen, ik hou het ongeveer op 50gr eiwitten en 50gr vetten.
Iets hoger dan aangeraden, maar ik krijg vaak buikpijn van veel koolhydraten.
Ik ben trouwens ook weer begonnen met het bijhouden van mijn ovulatiecurve met temperaturen.
We hebben het er maar druk mee zo hé.
Veel succes dames!!
lovemyboy01
July 11th, 2019, 04:52 PM
Ik heb trouwens ook 1 zoontje, van april 2018 :). Ik heb altijd gezegd, als hij goed loopt wil ik weer. Maar het kriebelt al wel weer even haha.
eerised
July 12th, 2019, 01:12 AM
Abstain van 6 dagen. Het kwam gewoon zo uit. Mijn man wist het trouwens wel en die verklaarde me voor gek maar deed stiekem toch een beetje mee door de stoelverwarming in de auto aan te zetten (baby is gemaakt in December)
eerised
July 12th, 2019, 01:13 AM
Ik heb trouwens ook 1 zoontje, van april 2018 :). Ik heb altijd gezegd, als hij goed loopt wil ik weer. Maar het kriebelt al wel weer even haha.
Mijn zoontje is van Mei 2018
Citroentje
July 12th, 2019, 01:38 AM
Ik ga mijn man straks ook op de hoogte stellen van mijn plannen. Hij zal me ok voor gek verklaren maar denk dat hij het wel begrijpt. Hoelang heb jij het dieet gevolgd voordat jullie een poging deden eerised?
Ik drink nu koffie met melk, maar zwarte koffie is misschien beter???
Hoe streng houden jullie je aan het dieet? Ik heb redelijk wat feestjes en etentjes gepland staan in augustus. Ben dus nog aan het twijfelen om toch in nov ervoor te gaan.
Hoe streng houden jullie je aan het dieet? En degene die met succes hebben geswayt, hoe streng hebben jullie je aan het dieet gehouden en wat heb je precies gedaan?
Ben ook al in de weer met ovulatietesten😂 deze maand voelde ik voor het eerst mijn ovulatie 🥳
eerised
July 12th, 2019, 01:53 AM
Ik ga mijn man straks ook op de hoogte stellen van mijn plannen. Hij zal me ok voor gek verklaren maar denk dat hij het wel begrijpt. Hoelang heb jij het dieet gevolgd voordat jullie een poging deden eerised?
Ik drink nu koffie met melk, maar zwarte koffie is misschien beter???
Hoe streng houden jullie je aan het dieet? Ik heb redelijk wat feestjes en etentjes gepland staan in augustus. Ben dus nog aan het twijfelen om toch in nov ervoor te gaan.
Hoe streng houden jullie je aan het dieet? En degene die met succes hebben geswayt, hoe streng hebben jullie je aan het dieet gehouden en wat heb je precies gedaan?
Ben ook al in de weer met ovulatietesten😂 deze maand voelde ik voor het eerst mijn ovulatie 🥳
Maandje of drie aan t dieeten geslagen, maar echt wel langzaam afgebouwd met geen vlees te eten.
Ik dronk ook koffie met melk maar had de melk verwisseld voor magere melk ipv volle vette melk.
Ik denk echt dat het belangrijkste is dat je niet snackt tussen je eetmomenten door.
Ik hield de 80/20 regel aan. 80% houden aan dieet en af en toe toch een chipje of iets anders en dat dan alleen in het weekend. Bij een etentje kan je best kiezen voor een vleesloos gerecht.
Vind het soms wel lastig om te zeggen wat ik precies gedaan heb. Ik had het toen ook gewoon moeten opschrijven. Ik weet wel dag ik alles anders heb gedaan als toen ik zwanger werd van mijn twee jongens.
Ik was een echt grazer, hele dag door eten, dronk alleen thee en at super gezond! Deed krachttraining 3x in de week. Dronk nooit alcohol. Dat is echt een jongenslevenstijl.
Dat heb ik dus anders gedaan. Geen sport (ook geen cardio voor mij) geen thee en sommig eten helemaal niet meer gegeten. Bananen, eieren, avocado’s en havermout. Ik zeg niet dat dit de gouden combi is. Maar doordat ik heel goed wist wat mijn levensstijl was wist ik ook wat ik moest veranderen.
Vooral het topic ‘How we got our girls’ door meisjesmoeders opende mijn ogen want ik herkende mezelf helemaal niet in hun levensstijl.
Citroentje
July 12th, 2019, 02:02 AM
Bedankt voor je uitgebreide antw! Ik had ook echt een jongensleefstijl. Ik at ook super gezond, veel eiwitten en deed aan krachttraining.
Heb je een linkje van dat topic? Ik kan m niet vinden, er was al eerder naar verwezen
eerised
July 12th, 2019, 02:17 AM
https://www.genderdreaming.com/forum/trying-to-conceive-a-girl/1877-how-we-made-girls-girl-moms-pink-dust.html
Citroentje
July 13th, 2019, 05:27 AM
Bedankt voor de link eerised!
Ik heb manlief verteld over mn plannen, hij gelooft er niet in maar zei als ik jou een plezier doe werk ik wel mee🥳
Ik lees veel over rephreshed, een vaginale gel die de zuurgraad in balans brengt. Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke gel die in Nederland verkrijgbaar is?
Voor de vrouwen met een succesvolle girlsway, wat hebben jullie gedaan? Een keer geprobeerd op moment van ovulatie of voor ovulatie? Een week lang iedere dag geprobeerd? Ben een beetje aan het twijfelen of manlief een keer moet euecteren of iedere dag omdat hij in nov 34 wordt en dan bijna op de grens zit. Ik horo heel graag jullie ervaringen😬
eerised
July 13th, 2019, 05:44 AM
Ik heb manlief verteld over mn plannen, hij gelooft er niet in maar zei als ik jou een plezier doe werk ik wel mee🥳
Ik lees veel over rephreshed, een vaginale gel die de zuurgraad in balans brengt. Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke gel die in Nederland verkrijgbaar is?
Voor de vrouwen met een succesvolle girlsway, wat hebben jullie gedaan? Een keer geprobeerd op moment van ovulatie of voor ovulatie? Een week lang iedere dag geprobeerd? Ben een beetje aan het twijfelen of manlief een keer moet euecteren of iedere dag omdat hij in nov 34 wordt en dan bijna op de grens zit. Ik horo heel graag jullie ervaringen😬
Ik heb ook gelezen over die gel maar denk niet dat het werkt. Je zuurgraad veranderd altijd in je cyclus. Rond de ovulatie is hij anders dan rond de ongesteldheid.
Mijn man is 35 en hebben abstain gedaan van 6 dagen. Dus gelijk na de ongesteldheid gezellig gemaakt en toen rond ovulatie, heb niet getest maar herken wel de signalen van slijmerige afscheiding.
Ik had trouwens nooit verwacht meteen zwanger te worden want bij mijn zoontjes duurde het wel stukken langer (bij de eerste 18 maanden over gedaan en bij de tweede ruim een half jaar)
eerised
July 25th, 2019, 09:00 AM
Hoe os t met de dames? Hoe gaan de sways?
Citroentje
July 25th, 2019, 10:52 AM
Hier gaat het zijn gangetje, ik ben nog niet actief aan het swayen. Probeer wel vlees al zoveel mogelijk vlees te laten staan en ontbijt steeds iets later te nemen. Mijn zoontje is van juli vorig jaar, en ik wil absoluut niet dat het tweede kindje in dezelfde periode jarig is. Dus wij beginnen in november. Vanaf volgende week wil ik me echt actief aan het dieet gaan houden.
Ik vind het vooral lastig dat het nog zolang duurt voordat je uberhaupt weet of het zijn vruchten gaat afwerpen🙈
Barbulete2020
July 25th, 2019, 01:38 PM
Hier ook.
Ik heb wel een aantal cheat daagjes. Dan eet ik wel kip en zoals vandaag sushi. Ach het leven moet leuk blijven.
Ik drink normaal geen koffie maar dat wordt dus wel aangeraden. Maar ik weet niet of capuccino ook mag? En hoeveel koffie moet ik drinken?
Nu las ik ook dat de frequentie van zaadlozing nu ook niet uitmaakt. Pff er veranderen constant dingen.
Ik vind het ook jammer dat het zo lang duurt voor je weer of het gewerkt heeft. En snel zwanger worden van 1x sex per cyclus lijkt me ook bijzonder.
Ik ben 2 keer heel snel zwanger geworden maar dat was van om de dag sex.
Ach je hebt ook maar 1 zaadje nodig:think:
Kan niet wachten tot oktober!
eerised
July 26th, 2019, 02:39 AM
Ik ging van 0,0 koffie naar 2 per dag
Wel met een beetje melk.
Fiya
July 26th, 2019, 05:04 AM
Ik heb manlief verteld over mn plannen, hij gelooft er niet in maar zei als ik jou een plezier doe werk ik wel mee
Voor de vrouwen met een succesvolle girlsway, wat hebben jullie gedaan? Een keer geprobeerd op moment van ovulatie of voor ovulatie? Een week lang iedere dag geprobeerd? Ben een beetje aan het twijfelen of manlief een keer moet euecteren of iedere dag omdat hij in nov 34 wordt en dan bijna op de grens zit. Ik horo heel graag jullie ervaringen
Hoi Citroentje,
Ik woon in Frankrijk, maar een vriendin van mij is vroedvrouw en wilde ook graag een meisje. Na enig onderzoek heeft ze Geliofil gebruikt om haar pH te verlagen. Volgens mij kan je dat wel aankopen via Amazon. We hadden het er gisteren nog samen over. Persoonlijk ga ik toch voor het LE dieet omdat dat hier al 1 x gewerkt heeft en moet het zo eenvoudig zijn, denk ik dat Atomic alleen die gel zou aanprijzen...
Elena86
July 26th, 2019, 08:36 AM
Leuk dat hier terug wat actie is!
Veel succes voor alle swayers!
Hoe gaat met jouw eerised? Hoe ver ben je nu?
Ik heb nog altijd niks gekocht voor onze dochter van kledij :d.
eerised
July 26th, 2019, 09:47 AM
34 weken vandaag!
Ik heb inmiddels denk ik alles wel ‘klaar’
Hoorde dat ze ‘klein’ is dus misschien toch nog 2 extra setjes maat 50?
Vind zo’n begin September baby wel lastig, kan nog warm zijn maar ook al wel frisjes
Citroentje
July 29th, 2019, 05:21 AM
Daar heb je gelijk in, ik dacht alle beetjes helpen haha.
Jij hebt al 2 succesvolle sways, heb je buiten het LE dieet nog specifieke dingen gedaan waarvan je achteraf denkt daar heeft het aan gelegen? 😬
Citroentje
July 29th, 2019, 05:25 AM
Ooh nog eventjes! Succes met de laatste loodjes! 🥰
Mijn zoontje is van juli vorig jaar. Iedereen zei toen dat ik hem alleen in romper moest laten liggen, maar zijn temperatuur was best laag dus ik zou vooral laagjes aanschaffen. Dus als je een paar vestjes hebt kom je al een heel eind denk ik
Citroentje
July 29th, 2019, 05:27 AM
Ik wilde reageren op Fiya maar ging iets mis🙈
Mijn zoontje is van juli vorig jaar. Iedereen zei toen dat ik hem alleen in romper moest laten liggen, maar zijn temperatuur was best laag dus ik zou vooral laagjes aanschaffen. Dus als je een paar vestjes hebt kom je al een heel eind denk ik
Jij hebt al 2 succesvolle sways, heb je buiten het LE dieet nog specifieke dingen gedaan waarvan je achteraf denkt daar heeft het aan gelegen? 😬
Citroentje
July 29th, 2019, 05:29 AM
Nou dames geen idee wat ik allemaal aan het doen ben , maar ik wilde dus resgeren op Fiya en Eerised. Sorry voor de spam🙈
eerised
July 29th, 2019, 05:30 AM
Ja, die heb ik wel.
M’n tweede zoontje heeft de eerste maanden van z’n leven alleen maar rompers gedragen want het was zo warm! En hij was ook nog eens een spekbaby dus die kon zich prima warm houden.
Fiya
July 29th, 2019, 06:57 AM
Jij hebt al 2 succesvolle sways, heb je buiten het LE dieet nog specifieke dingen gedaan waarvan je achteraf denkt daar heeft het aan gelegen?
Was dit voor mij citroentje? Ik heb 1 succesvolle sway achter de rug, mijn dochtertje die in 2016 is geboren. Ik probeer nu opnieuw te swayen voor een zusje, maar ik ben veel minder gedreven dan de vorige keer.
Bij mijn vorige sway ben ik veel afgevallen (+- 20 kilo, maar had wel overgewicht en afgevallen tot een gezond BMI) en was ik volledig vegetarisch. Ik heb niet gesport. De cyclus dat ik uiteindelijk zwanger ben geworden, was m'n vriend erg ziek en ik vraag me af of dat zijn zaadkwaliteit niet zou hebben aangetast...
eerised
July 29th, 2019, 01:54 PM
Was dit voor mij citroentje? Ik heb 1 succesvolle sway achter de rug, mijn dochtertje die in 2016 is geboren. Ik probeer nu opnieuw te swayen voor een zusje, maar ik ben veel minder gedreven dan de vorige keer.
Bij mijn vorige sway ben ik veel afgevallen (+- 20 kilo, maar had wel overgewicht en afgevallen tot een gezond BMI) en was ik volledig vegetarisch. Ik heb niet gesport. De cyclus dat ik uiteindelijk zwanger ben geworden, was m'n vriend erg ziek en ik vraag me af of dat zijn zaadkwaliteit niet zou hebben aangetast...
Lastig he? Want je weet t nooit zeker waarom je sway goed is gegaan.
Citroentje
July 29th, 2019, 05:04 PM
Yes! Er ging vanochtend iets mis met quoten en zie nu dat ik ook niet goed heb gelezen. Dacht dat je al twee keer een geslaagde sway had🙈
Maar man ziek maken ✅check😂
Ik zeg nu tegen iedereen dat ik wil minderen met vlees eten, dat mis ik ook niet echt. Ontbijt overslaan vind ik lastiger, als ik ‘s ochtends opsta is eten het eerste waar ik aan denk😅
Het is voor een goed doel (hoop ik)😅
eerised
July 30th, 2019, 01:09 AM
Yes! Er ging vanochtend iets mis met quoten en zie nu dat ik ook niet goed heb gelezen. Dacht dat je al twee keer een geslaagde sway had🙈
Maar man ziek maken ✅check😂
Ik zeg nu tegen iedereen dat ik wil minderen met vlees eten, dat mis ik ook niet echt. Ontbijt overslaan vind ik lastiger, als ik ‘s ochtends opsta is eten het eerste waar ik aan denk😅
Het is voor een goed doel (hoop ik)😅
M’n kopje koffie was m’n ontbijt.
Niet ontbijten ging bij mij het makkelijkste. Ik vond vooral het niet snacken tussen de maaltijden door vreselijk lastig
Anna277
August 8th, 2019, 11:32 AM
Hoi ik kijk ook mee. Ik ben sinds december 2018 met het dieet bezig na een miskraam in november. Helaas ben ik veeeeeel te fanatiek bezig geweest waardoor ik niet meer ongesteld werd. Nu zit ik in een clomid traject. Ik heb sporten even moeten laten gaan en helaas moet ik een aantal “jongens vriendelijke” producten eten zoals melk of boter en een aantal eieren per week. Eten jullie helemaal geen dierlijke vetten meer? Hoe komen jullie dan aan voldoende vet op een dag? Ik vind het moeilijk om een goede balans te vinden tussen het “ongezonde” meisjes dieet en het eveneens zwanger (kunnen) worden.
eerised
August 8th, 2019, 04:35 PM
Hoi ik kijk ook mee. Ik ben sinds december 2018 met het dieet bezig na een miskraam in november. Helaas ben ik veeeeeel te fanatiek bezig geweest waardoor ik niet meer ongesteld werd. Nu zit ik in een clomid traject. Ik heb sporten even moeten laten gaan en helaas moet ik een aantal “jongens vriendelijke” producten eten zoals melk of boter en een aantal eieren per week. Eten jullie helemaal geen dierlijke vetten meer? Hoe komen jullie dan aan voldoende vet op een dag? Ik vind het moeilijk om een goede balans te vinden tussen het “ongezonde” meisjes dieet en het eveneens zwanger (kunnen) worden.
Clomid swayd gelukkig al roze.
Maar dierlijke producten at ik wel maar gewoon minder.
Ik heb juist dingen zoals havermout, banaan, avocado’s gemeden.
Denk dat je het iets meer los moet laten. Stress neigt ook weer meer naar blauw dan roze.
Vul je je hoeveelheden ergens in? (App of papiertje?)
Anna277
August 9th, 2019, 04:46 AM
Dankjewel voor je reactie. Jullie ervaringen helpen echt. Ik probeer nu een stuk relaxter te zijn en eet op aanraden van Atomic een aantal dierlijke producten. Ik maak lijstjes zodat ik weet dat ik voldoende binnen krijg en sporten heb ik dus even laten varen. Gelukkig is Clomid dan wel weer goed voor meisjes. Zaten jullie altijd binnen de zogenaamde LE limits?
eerised
August 9th, 2019, 05:49 AM
Niet altijd. Ik probeerde 80% van de tijd me eraan te houden.
Anna277
August 9th, 2019, 07:46 AM
Fijn om te weten, dank!
eerised
August 29th, 2019, 10:41 AM
Onze sway heeft écht gewerkt!
Vanmorgen is onze dochter geboren..
Anna277
August 29th, 2019, 12:51 PM
Van harte met de geboorte van jullie dochter! Al het geluk!
Elena86
September 3rd, 2019, 12:18 PM
Proficiat!! Bevalling goed verlopen? Mogen we de naam weten?
Onze sway heeft écht gewerkt!
Vanmorgen is onze dochter geboren..
eerised
September 3rd, 2019, 12:42 PM
Tuurlijk!
Ze heet Zoey Salomé
eerised
September 3rd, 2019, 01:41 PM
Proficiat!! Bevalling goed verlopen? Mogen we de naam weten?
Bevalling ging heel snel!
Het was voor mijn gevoel nog niet eens echt op gang gekomen
Kwam in t zkh en had al 10cm
Duurde ff half uur voor de persweeen kwamen maar na 7 min persen was ze er al.
Barbulete2020
September 15th, 2019, 05:50 AM
Tuurlijk!
Ze heet Zoey Salomé
Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam ook! Staat bij mij ook in de top 3 meisjesnamen(iets anders gespeld dan).
Fijn dat je bevalling vlot is verlopen. Lekker genieten van je meisje en hopelijk kom je nog weleens langs om wat pink dust te delen.
eerised
September 16th, 2019, 03:58 AM
Gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam ook! Staat bij mij ook in de top 3 meisjesnamen(iets anders gespeld dan).
Fijn dat je bevalling vlot is verlopen. Lekker genieten van je meisje en hopelijk kom je nog weleens langs om wat pink dust te delen.
Zeker kom ik hier nog!
Wil graag iedereen helpen aan haar meisjesdroom!
Blue-blue-pink
September 16th, 2019, 05:05 AM
Hey hallo allemaal! Leuk als het hier weer wat actiever wordt! Ik heb in september 2016 een dochter gekregen. Zonder swayen. Ze wordt over 5 dagen alweer 3! Ik hoop dat iedereen hier haar droom van een jongen of meisje mag waarmaken!41939
Anna277
September 17th, 2019, 09:44 AM
Wat een geluk Blue blue pink!
Anna277
September 17th, 2019, 09:46 AM
Dames, wat is jullie ervaring met de maanstanden? Klopt het dat de nieuwe maan fase 'girl friendly'is en volle maan meer 'blue'?
eerised
September 17th, 2019, 01:56 PM
Dames, wat is jullie ervaring met de maanstanden? Klopt het dat de nieuwe maan fase 'girl friendly'is en volle maan meer 'blue'?
Ik geloof daar niet in.
Anna277
September 17th, 2019, 01:58 PM
Ik eerst ook niet, maar ik wil zo veel als mogelijk doen en meenemen in mijn “girl sway”. Weet je toevallig de maanstand tav jouw dochter?
eerised
September 17th, 2019, 02:48 PM
Geen idee, heb t toen wel ff bekeken maar niks mee gedaan.
Blue-blue-pink
September 17th, 2019, 09:04 PM
Bij mij klopte dat achteraf gezien wel bij alle drie! Maarja of dat echt klopt of dat het toeval is, geen idee. Maar als je zoveel mogelijk wilt meepakken dan zou ik er zeker rekening mee houden.
Anna277
September 18th, 2019, 01:03 PM
Leuk! Bijzonder toch?! Ik lees er steeds meer over. Helaas heb ik momenteel 0 invloed op mijn cyclus.
Citroentje
September 23rd, 2019, 08:53 AM
Oh Eerised ik zie nu pas dat je dochter is geboren, prachtige naam! Gefeliciteerd🥰
Hier heeft het swayen op een laag pitje gestaan. Zitten midden in verhuizing en kost toch redelijk wat energie. Al probeer ik regelmatig mijn ontbijt over te slaan en zo min mogelijk vlees te eten. Soms besef ik ook echt achteraf pas dat ik vlees heb gegeten. Moet soms echt nog wennen eraan🤪
lovemyboy01
September 23rd, 2019, 02:30 PM
Waa Eerised gefeliciteerd!!!! Prachtige naam!
Wat bijzonder. Het is je zo gegund.
Hier staat de boel even op pauze, we hebben net een ander huis gekocht en er moet flink geklust worden. Ik kom hier zeker meelezen!
lovemyboy01
September 23rd, 2019, 02:32 PM
Ah citroentje, toevallig! Voor mij voelt het zo ook even als teveel. Je moet al aan zoveel denken zo hé.
Citroentje
September 27th, 2019, 06:39 AM
Ja precies. Na de verhuizing ga ik me er weer helemaal voor inzetten💪
Dan is er weer wat meer ruimte in mn hoofd haha
DutchMommy
November 11th, 2019, 03:27 PM
Hoi allemaal,
Zijn hier nog dames actief?
Ik start deze week met de diagnostiek bij Bert van Delen, Genesis.
Ik hoop wat lotgenoten te vinden :)
Groetjes!
eerised
November 12th, 2019, 08:10 AM
Ik lees wel alles!
Maar spannend!!
Anna277
November 12th, 2019, 01:43 PM
Ja, ik lees ook mee en ben bezig TTC... ik heb door veeeel te hard swayen amonneroe ontwikkeld. Ik heb zojuist, zonder medicatie, een dikke positieve lh test gehad en ik ben vandaag ongesteld geworden. Helaas een veel te korte luteale fase. Ik las hier ook iemand met een korte LP. Ik las dat er geen bewijs is dat b6 werkt. Zijn er nog tips? Zonder het hele LE diet overboord te moeten gooien?
eerised
November 13th, 2019, 09:28 AM
Minder hard swayen denk ik?
Anna277
November 13th, 2019, 05:19 PM
klopt, maar het vinden van een balans vind ik moeilijk. Het liefst doe ik het dieet en sporten. Het laatste is voor mij helaas geen optie
eerised
November 13th, 2019, 05:37 PM
Ik heb ook niet gesport en toch een meisje gekregen.
Anna277
November 14th, 2019, 05:37 AM
Dat geeft hoop! Heb jij ( en anderen?) nog tips voor avondeten wat binnen het dieet past?
Citroentje
November 15th, 2019, 04:16 AM
Weer wat leven op het forum, leuk😁
Ik ben geen die hard swayer. Ik probeer me voor 80% aan het dieet te houden. Geen vlees eten, ontbijt proberen overslaan en ik slik suplementen. Daarnaast sport ik niet.
Tips voor het avondeten heb ik niet, ik vind het ook best lastig wat ik moet eten, ik hou me dus niet helemaal aan het dieet🙈
Anna277
November 15th, 2019, 04:44 AM
Wat voor supplementen neem je?
eerised
November 15th, 2019, 04:46 AM
Ik vond van de week mijn menulijsten terug in de tijd van swayen dus zal die eens opschrijven hier voor inspiratie
Anna277
November 15th, 2019, 06:12 AM
Leuk! En fijn!